معاون وزارت بهداشت ایران: قصد داشتیم از اول آذر واکسن کرونا به مردم بفروشیم

معاون وزیر بهداشت دولت ابراهیم رئیسی می‌گوید که این وزارتخانه طرح فروش واکسن کووید۱۹ به مردم را از اول آذرماه در دستور کار داشت اما با مخالفت ستاد ملی کرونا روبرو شد.

کمال حیدری در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما افزود که برنامه وزارت بهداشت، پایان دادن به ارائه واکسیناسیون رایگان به مردم حداکثر تا پایان آبان ۱۴۰۰ بود.

بیان چنین سخنانی در حالی است که در سایر کشورهای جهان، واکسن کرونا به صورت کاملا رایگان به همه شهروندان، حتی به گروه‌هایی که از بیمه درمانی برخوردار نیستند، ارائه می‌شود.

ایران یکی از بالاترین آمار مرگ‌ومیر و ابتلا به کرونا را در سطح منطقه و جهان دارد که به گفته کارشناسان، عمدتا به دلیل مدیریت بسیار ضعیف و نیز دستور اکید علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، مبنی بر ممنوعیت واردات واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی به کشور بوده است.
+7
رأی دهید
-54

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    این علاقه به فروش, ریشه در خودفروشی اعضای فامیل اینها دارد.
    5
    54
    دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    بفروشید ؟ همه جا فکر دزدی تو کله خرابشونه
    2
    31
    دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momiji - توکیو، ژاپن

    تا به امروز ندیدم و نشنیدم دولتی واکسن کرونا رو به ملت بفروشه!!!! همه کشورها مردم رو تشویق به زدن واکسن میکنن و بدون گرفتن حتی یک قِرون. اینا چه جونورایی هستند دیگه؟ کم مونده خِشتک مردم رو هم در بیارن.
    7
    30
    دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    حق گو لندن - لندن، انگلستان

    تهران بودم. یکسر رفتم‌ناصر خسرو . تمام دلال‌های دارو وصل بودند به پزشکان و داروخانه ها. هرچی می خواستی زنگ میزد دکتر و دکتر داروساز تایید می گرفت برایش از داروخانه می فرستادند. خوب وقتی پزشکان ما دستشان با سران رژیم در یک کاسه است چه انتظاری دارید. مطمئنا دنبال سود هستند .
    3
    24
    دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۷
    hassan1326 - تهران، ایران
    [::حق گو لندن - لندن، انگلستان::]. چرا میگویی پزشکان در فروش دارو دست دارند ؟!؟ اگر ان دلال در تلفن از کلمه دکتر استفاده میکند ، پس دکتر های ایرانی در پشت این عمل خلاف هستند ؟!؟ چرا عقده ضد پزشک داری؟!؟ دلال ها برای خام کردن و گول زدن مردم عاجز و درمانده از کلمه پزشک سو استفاده میکنند ، توچرا ؟!؟
    2
    0
    ‌سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    حق گو لندن - لندن، انگلستان
    [::hassan1326 - تهران، ایران::]. می گویم‌زنگ‌می زد دکتر و تایید دارو‌می گرفت از داروخانه و بعد من رفتم درب داروخانه برایم آوردن .‌تازه روز جمعه هم بود‌داروخانه‌تعطیل اما آمدن دارو بمن دادند درب داروخانه‌خصوصی . پس چی بگویم ؟ بگویم نانوا دارو برایم آورد . چه حرفی می زنی ؟ همه می دانند دکتر ها در ابران زدم بند دارند با داروخانه چی و آزمایشگاها . پورسانت می گیرند . بعدم کفاش بود آن طرف که پوکه‌واکسن خالی کرونا را با آب پر می کرد و به مردم می فروخت ؟ خود مردم فیلمش را پخش کردند بعد پلیس رفت گرفتش ودر تلویزیون نشانش دادند . خونی می مکند بعضی از این پزشکان در ابران .
    0
    2
    شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.