حسین سلامی :آمریکائی‌ها عادت کرده‌اند مدام از ایران شکست بخورند

 سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم سالگرد اشغال سفارت آمریکا در تهرانرادیو فرانسه :مراسم راهپیمائی ۱۳ آبان، سالروز اشغال سفارت آمریکا در تهران، امسال جای خود را به برگزاری یک «اجتماع ضد استکباری» در برابر مقر سفارت داد، اما همانند هر سال با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و سخنرانی و انتشار قطعنامه در «شکست» و «فروپاشی شیطان بزرگ» و «صلابت» و «پیروزی» «انقلاب و نظام» جمهوری اسلامی ایران همراه بود.

مراسم «اجتماع ضد استکباری» تهران و اجتماعات دیگر شهرها امسال با شعار «ایستادگی و مقاومت ملی ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا» برگزار شد. سازمان دهندگان مراسم ۱۳ آبان اعلام کردند که در اجتماعات امروز سخنرانان «به تبیین استکبارستیزی، دستاوردهای مقاومت فعال و نمادهای فروپاشی شیطان بزرگ و مواضع انقلاب اسلامی» پرداختند.

در اجتماعی که در پایتخت در برابر مقر سفارت پیشین آمریکا برگزار شد، سرلشکر پاسدار حسین سلامی به سخنرانی پرداخت و نه تنها آمریکا را «امپراطوری» خواند، بلکه آنرا «بزرگترین امپراطوری»، در تاریخ «بشریت» دانست و گفت «ملت ایران در سیزده آبان بر بزرگترین امپراطوری تاریخ بشریت یعنی آمریکا غلبه کرده است». بگفته او «آمریکائی‌ها عادت کرده‌اند مدام از ایران شکست بخورند».

وی سپس به رویدادی که در «۱٧ ربیع الاول» رخ داد اشاره کرد و روایت دیگری نسبت به آنچه تا کنون در رسانه‌های جمهوری اسلامی آمده بود، ارائه کرد. بگفته او «تروریست‌ها و سارقان بین‌المللی نفت [...] آمده بودند نفت ما را به سرقت ببرند، اما ما بر اساس سناریوی دقیق تشخیص دادیم که اگر کشتی را تصرف کنیم، آمریکائی‌ها مداخله می‌کنند. این پیش بینی شده بود و بچه‌های ما همه احتمالات را سنجیده بودند». وی هر چند اشاره‌ای به اینکه با این «پیش بینی» و «سنجش» دنباله عملیات چه بوده است نکرد و تنها گفت «آمریکائی‌ها در حمایت از غاصبان نفت به صحنه آمدند، اما شما آرامش، وقار، صلابت و طمانینه را در صفحات تلویزیون در قامت و شاکله فرزندانتان دیدید».

مقامات پنتاگون با اشاره به مصادره نفتکش «ساتیس» از سوی سپاه پاسداران ایران، اعلام کردند که «تنها ناظر این رویدادها بوده و به دو کشتی و چرخبال خود دستور داده‌اند از هر گونه دخالتی خودداری کنند».

سرلشکر پاسدار در سخنان امروز خود به شرح رویاروئی‌های ایران با آمریکا پرداخت و گفت آمریکا در کارنامه خود «بیشترین اختناق، خفقان و به دار کشیدن آزادی خواهان عالم و ...» را دارد. او «یک توصیه» نیز برای ملت ایران داشت که «تا زمانی که [...] در کنار ولی و امام و نائب امام زمان‌شان می‌ایستند، هیچ آسیبی به مملکت نمی‌رسد».

بر اساس گزارش ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان، امسال «اغلب برنامه‌ها با بهره گیری از فضای مجازی [...] و تولیدات متنوع پادکست، ویدئو کلیپ، اینفوگرافی، پویش فضای مجازی، تولید نماهنگ و برگزاری مسابقه کتابخوانی» صورت گرفت.
+29
رأی دهید
-120

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    grizzly - برلین، آلمان

    یک مشت بدبخت گاگول رو دور خودش جمع کرده هی شعار میده از اونطرف اقتصاد و پول ایران ارزش دستمال توالت رو پیدا کرده! اینقدر اون بالا زر بزن تا جونت دربیآد
    8
    62
    جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    grizzly - برلین، آلمان

    یک مشت بدبخت گاگول رو دور خودش جمع کرده هی شعار میده از اونطرف اقتصاد و پول ایران ارزش دستمال توالت رو پیدا کرده! اینقدر اون بالا زر بزن تا جونت دربیآد
    8
    41
    جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momiji - توکیو، ژاپن

    بیچاره تقصیری نداره ، از نشست و برخاست زیاد از حد با آخوندا ، ناچار رفاقتی و تو رودربایستی چند بار بُشکه نوردی کرده ، این شده که دروغگویی و پُرروگیری رو از آغاش و دیگر عمامه بسرها یاد گرفته!!
    13
    56
    جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    فقط میتونم بگم: خاک تو سر همتون!
    7
    49
    جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران

    باز هم این ۳ پاهی بی مغز اظهار نظر کرد.
    17
    51
    جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    حسین جغجغه
    5
    47
    جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    یکی از بزرگترین شکست های آمریکا همان کتلت کردن حاج قاسم بود! بنظرم این پفیوز هم دلش شکست دادن آمریکا رو میخواد!
    6
    51
    جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا

    پول میگیرن ضر مفت بزنن
    6
    47
    جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    حمید اندیشه - لندن، انگلستان

    باز این پریزش اتصالی کرد!..
    5
    43
    جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    خیلی‌‌ها معتقد .که بوقی هستند.ولی چیزی که نیستند. گرچه چیزی هستند .که خودشان قبول ندارند. یک عنتر چاخان. در هیچ کجا دنیا مانند ما.در میان امت بسیج و انقلابی‌‌ها ما. پیدا نمی‌‌کنید. آنقدر دروغ و بلوف. که هر گونه. بند به واقعیت جامعه ما را از دست داده.این نه اینکه می‌‌داند دروغ می‌‌گوید. این در واقع کاملا اعتقاد، که همه را شکست دادیم. یا انطرفی هنوز معتقد.بله سال ۵۷ انقلاب به خاطر مستضعفین و خلق بود، به بیراهه رفت. خود فریبی.مانند نور فریب دهنده مهتاب بر سر جزامی‌ها .از طریق تخیل و تصویر .صدا و داد و قال و نفرت دنبال حقیقت است. روحش بلند می‌‌شود. قلبش گرم و می‌‌تپد. ولی در حقیقت یک اجنه.که زندگی‌ ما ایرانی‌‌ها را. مدیریت می‌‌کند. باهوش‌ترین ما خودش را فریب می‌‌دهد. بودی را نبودی جلوه می‌‌دهند. و مانند عنتر مست.نبودی را بودی. از تهران تا لندن، عنتر‌ها ایران.خود را فریب دادن .که خودت درک نکنی‌،آسان است. ولی چگونه.دیگران را فریب دادن.که دیگران درک نکنند ؟. برای من تاریخ ما ایرانی‌ یک رمز شده. از قبل از ۵۷ و بعد از ۵۷
    12
    33
    جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    ali1g - اوسلو، نروژ

    جمهوری اسلامی عادت کرده هی مردم ایران را شکست بدهد.
    4
    38
    جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    newyork333 - نیویورک، ایالات متحده امریکا

    چادریه سمت راست یه جایشو سفت گرفته، میدونه سردار چی میگه :)
    4
    28
    جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Reza9118 - شهرکرد، ایران

    این پخمه فکر میکنه داره فوتبال بازی میکنه که میگه ما مدام داریم فلانی رو شکست میدیم. بیا پایین باو سرمون درد گرفت..
    14
    34
    جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    پنجاه و هفت - ریو، برزیل
    دوباره خواب دیده. این کلاغ سیاهه سمت راست تصویر کیه؟ 😂
    7
    25
    جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    ایرانی دبش - تهران، ایران
    زیاد خالی نبند ایران مخصوصا سپاه از نظر نظامی در خاور میانه حرف اول رو میزانه اما نه در مقابل آمریکا اگر آمریکا کوتاه میاد و با ایران وارد جنگ نمیشه چنتا دلیل داره که یکیش ترس از جنگ در همه جبه‌های آمریکا در دنیاست با سرمایه گذاری‌های ایران در کشورهای لبنان ، یمن ،پاکستان ،عراق ،افغانستان ،و چند کشور دیگه جنگ ایران با آمریکا همه جا دامن آمریکا رو میگیره و یکی از دلیل مخالفت آمریکا با اسرائیل با جنگ با ایران هم همین است ، آمریکا در دنیا از نظر نظامی اول است
    17
    13
    جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Reza9118 - شهرکرد، ایران
    [::ایرانی دبش - تهران، ایران::]. جایی که پاکستان با بمب اتمی حضور داره، چطوری سپاه از نظر نظامی قدرت اول منطقه هستش؟!!. شما فکر میکنی اگه خدای نکرده جنگی با آمریکا (که بزرگترین و قویترین ارتش تاریخ بشریت هستش)، رخ بده، ج.ا میتونه از پاکستان و افغانستان و لبنان علیه آمریکا تهدیدی درست کنه؟! تمام طرفداران ج.ا در منطقه از گروههای شبه نظامی هستش و این رژیم عملا هیچ دولت رسمی در منطقه رو به عنوان دوست خود در کنارش نداره و اگه به این گروههای شبه نظامی هم کمک افتصادی نکنه، از هم فرو میپاشه و خود ایران هم در حال حاضر از لحاظ اقتصادی به شدت ضعیف هستش..خود ایران هم از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب توسط اسراییلی ها و اعراب و طالبان و ترکیه محصور شده..
    4
    6
    جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    جیب اخونده را نگاه کنید.یکی از پرتغال های مراسم را بلند کرده تا تو ماشین بزنه تو رگ..چون برای نشئه ای معجون خوبیه. ای من خار کن ترا با الله وصلت
    1
    9
    جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::ایرانی دبش - تهران، ایران::]. البته شما راست میگی و با شکست دادن اسرائیل و به دریا ریختن صهیونیست ها شما ثابت کردید که حرف اول را در خاورمیانه میزنید. Keep up the good work!
    2
    7
    جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::]. محترم، حالا دروغ گویی و لاف زدنشان به یک کنار، اینکه با بیشرمی هنوز ادعا و انتظار دارند که چرا پیش از انقلاب ایران مثل اروپا نبود یک طرف. ندیده بودند که در همین اروپا و آمریکا اگر دو کیلومتر از پایتخت ها دور میشدید چه کمبود ها که نبود. اما از لطف انقلابیون ما و چپِ احمقتر، سیل نعمت بود که به این دو قاره سرازیر شد و البته چپاول میهن ما هنوز ادامه دارد. آنوقت در اینجا باید جوابگوی سوالات احمقانه و مغرضانه یک جوجه کومونیست باشیم!
    2
    7
    جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    antislam2500 - قم، ایران
    ما پیش خودمون فکر میکردیم علی گدا و چهل دزد بغداد چیزی تو چنته دارند. با دیدن این پت و مت ها مطمئن شدیم. اینها یک پشت گاگول حمار هستند که به خاطر ماندن بر سر قدرت ، چوب حراج به ایران و ایرانی زده اند و بقیه کشورها همین رو از این احمق ها میخواهند و به همین خاطر انها را در قدرت نگه داشتند.
    4
    6
    جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.