نماینده مجلس سوار لودر شد و دیوار دانشگاه آزاد را تخریب کرد+ ویدیو

 نماینده مجلس سوار بر لودررادیو فردا :انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی که نشان می‌دهد ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف‌آباد در مجلس، سوار بر لودر دستور تخریب دیوار دانشگاه آزاد این شهر را می‌دهد، بازتاب زیادی داشته است.

اکانت توییتر روزنامه شرق روز جمعه نوشت که بحث مربوط به احداث «زیرگذر در جوار دانشگاه» بوده است و «طی کردن روال اداری و قانونی احداث زیرگذر، باعث شد تا حوصله نماینده سر برود و سوار بر لودر شده و دستور حمله را صادر کند».

روابط عمومی دانشگاه آزاد دیروز در این باره بیانیه‌ای صادر کرده و گفت که دانشگاه آزاد در حال همکاری برای اجرایی شدن این پروژه بوده، ولی نماینده مجلس روز سه‌شنبه هفته گذشته در یک اقدام «کاملا غیرقانونی و خارج از عرف و بدون هرگونه هماهنگی قبلی و بدون اخذ مجوز» دستور تخریب داده است.

بر اساس این گزارش قرار بود که در این طرح «چهار هزار متر مربع از اراضی حاشیه جنوبی» دانشگاه نجف‌آباد به این طرح اختصاص یابد ولی نماینده مجلس «قبل از طی شدن مراحل اداری، عقد توافقنامه و تعهدات شهرداری» اقدام به تخریب دیوار دانشگاه کرده است.

آقای ابوترابی در گفت‌وگو با سایت باشگاه خبرنگاران جوان، وابسته به صداوسیما، گفته است چون دانشگاه یک ماه است «درگیر کاغذبازی» است و مراحل اجرایی طرح به تاخیر افتاده، «با مسئولیت خودم دیوار را خراب کردیم تا عقب‌نشینی لازم انجام شود».
+58
رأی دهید
-6

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۱
    Dr kian - میلان، ایتالیا

    روزی میرسه اثری از نام با شکوه سرزمین پارسیان نمیمونه ، افسوس و هزار افسوس ، این جماعت مثل موریانه وایرانو از درون میخورن و پوسیده میکنن ، هر سال میگیم دریغ از پارسال ...
    10
    80
    شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Stopmindcontrol - سائو پائولو، برزیل

    کشور نامبارک جمهوری ضد ایرانی مصداق عینی خر تو خر
    7
    74
    شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    mina minavand - هانور، آلمان

    روزی هم وقت خراب کردن این نماینده هاست. هر چه را که کاشتند درو خواهند کرد.اگر خودشون هم بمیرند بچه ها و نواده هاشون خواهند دید.
    2
    24
    شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    [::mina minavand - هانور، آلمان::]. مینا عزیز ان روز کی فرا میرسد که اخوندها را درو کنن و کشورمان ازاد شود؟ همه ما به امید انروز ریشهایمان سفید و سنمان بالا و بالا رفت که خیلیهایمان به امید انروز که ایران ازاد شود نا امید شدیم و خیلیها هم به امید ان روز از دنیا رفتن و ارزو و خواستشان همراه خود خاک شدن !
    3
    6
    شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    پنجاه و هفت - ریو، برزیل
    خاک بر سر، مگر مریضی. به دیوار هم رحم نمیکنن.
    1
    5
    شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Botol - آلمان، آلمان
    بر روی این ویدیو بایستی آهنگ پینک فلوید (The Wall) رو میگذاشتن.
    2
    2
    شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.