فرد سیلی‌ زننده به استاندار آذربایجان شرقی برای «اعتراف اجباری» تحت فشار است

 آرشیوبنا بر اعلام ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، هرانا، فردی که به استاندار سپاهی آذربایجان شرقی سیلی زده بود، برای «اعتراف اجباری» تحت فشار و مورد «ضرب و شتم» قرار گرفته است.

هرانا به نقل از یک منبع آگاه که نام او را فاش نکرد نوشته است، به پرونده ضارب که یک «سرهنگ سپاهی» است در دادسرای نظامی رسیدگی می‌شود و با وجود تعیین وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی، مقامات از سپردن وثیقه و آزادی او جلوگیری می‌کنند.

بنا بر این گزارش، منبع آگاه از قول متهم ادعا کرده که سیلی زدن او به صورت استاندار انگیزه فردی نداشته، بلکه اعتراض به انتصاب فردی بوده که «از نظر وی به فساد مالی و اخلاقی آلوده است.» هرانا نوشته است ضارب تحت فشار است تا انگیزه خود را از سیلی زدن به استاندار «شخصی» اعلام کند.

برخی رسانه های داخل ایران ادعا کرده اند ضارب به این دلیل به استاندار سیلی زده که از اینکه یک مرد به همسر او واکسن کرونا تزریق کرده، عصبانی بوده است.

مراسم معارفه عابدین خرم، استاندار جدید آذربایجان شرقی که از فرماندهان سپاه پاسداران است، روز شنبه اول آبان و پس از آن که یکی از حاضران در محل سخنرانی به صورت او سیلی زد به تنش کشیده شد.

به گزارش رسانه ها، فردی که به عابدین خرم سیلی زد از نیروهای سپاه پاسداران است؛ اما گزارش‌ها در مورد این که او در حال حاضر در سپاه فعالیت دارد یا این که بازنشسته شده، متناقض است.

خبرگزاری فارس نام فرد ضارب را «علیزاده» و از کارکنان نیروهای مسلح معرفی کرد و سپاه عاشورا نیز طی بیانیه‌ای رفتار سیلی‌زننده را «سخیف و دون شأن» دانست.

استاندار جدید آذربایجان شرقی، بعد از جلسه معارفه و در توضیح سیلی خوردن خود گفت: «در خدمتگزاری راسخ‌تر خواهم شد.».
+43
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۸
    freedom of the press - تهران، ایران

    سرهنگ پاسدار علیزاده سیلی زننده خیلی احمق بود که فکر می‌کرد دجال علی چلاق گدا طرف او را می‌گیرد با اون نامه سراسر چاپلوسانه و دستمال بدستانه. سرهنگ جلاد سپاه می‌سوخته که اون جلاد سردار که همکارش بوده پیشرفت کرده و اون هنوز اندر خم یک کوچه است با تمامی دستمال بدست بودنش و سردار جلاد هیچ سمتی را بهش نداده در استانداری. اینها لاشخورهایی هستند که لاشخورها ی پرنده در برابرشان سجده می‌کنند.
    2
    33
    جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    الفارد - وردینگ، انگلستان

    واقعا غیر از این انتظار داشت یا داشتید؟ فکر نمی‌کنم که ابلهی وجود داشته باشد که گمان کرده باشد الان مدال افتخار به سینه یارو بچسبانند! . فردا فیلم یارو میاد که نشسته و اعتراف می‌کند به پول گرفتن و کاسه لیسی دژمن! ولیکن این است سیاست اسلامی و دلخوش به این مقدار نباشید!
    1
    29
    جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۷
    hassan1326 - تهران، ایران
    دایره خودی های خامنه ای جهت شغل های کلیدی بحد اقل رسیده و این افراد برای حفظ حکومت اسلامی تلاش زیادی میکنند و در ازای ان آزادند که هر نوع خلاف جانی و مالی و اخلاقی انجام بدهند ،و این استاندار خلافکار هم از همین قماش میباشد و نظام اسلامی از این آشغالها حمایت خواهد کرد و حتما ضارب سیلی را وادار باعتراف اجباری خواهد نمود
    0
    6
    جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    فشار داریم تا فشار!
    0
    5
    شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.