فال روز دوشنبه ۴ اکتبر - ۱۲ مهر

فروردین
 
صحبت کردن در مورد بسیاری از موضوعات مورد علاقه تان از نظر احساسی دست یافتنی نیست. آشکار کردن احساساتتان می تواند برایتان مشکل ایجاد کند، اما اصرار ورزیدن در دست یابی به آنها می تواند تأثیر داشته باشد. متأسفانه فقط نیات خوب شما کافی نیست؛ آنچه که شما به دیگران می بخشید می تواند برای آنها مشکل ساز باشد. تا جایی که می توانید خیلی واضح در مورد خودتان حرف بزنید و از حقیقت فاصله نگیرید.
مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست
من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست
تعبیر:روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.
 
اردیبهشت
 
شما امروز حتی اگر لازم شد که از مدرسه یا سرکارتان جیم شوید، در هر شرایطی دلتان می خواهد تفریح کنید!! اما شما درصورتی می توانید واقعاً تفریح کنید که وظایف تان را انجام نشده رها کنید. تنها فکر کردن در مورد نتیجه کار برای غلبه کردن بر یک مانع کفایت نمی کند. باوجود این با دسته بندی کردن کارهایتان در بخش های کوچک و پشت سر هم به راحتی می توانید کار خود را تمام کنید و بعد از آن می توانید با آرامش به تفریحتان نیز برسید.
مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست
من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست
تعبیر:دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.
 
خرداد
 
الان زمان این است که با همکاران‌تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار، دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.
شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست
اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست
تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.
 
تیر
 
امروز عطارد سیاره بخت شما سیر قهقهرایی‌اش را در دومین خانه تان یعنی خانه پول و مادیات به پایان می‌رساند. اگر شما اوضاع مالی خود را با موفقیت‌های محدود مدیریت کرده باشید، الان شانس تغییر دادن بخت خود را دارید. برای اهداف مالی خود تصمیم گیری کنید و بعد تا چند روز آینده برنامه‌هایتان را به مرحله اجرا بگذارید. نیازی به اقدامات شدید و وسیع نیست؛ داشتن رفتاری با ثبات و متعادل در حین پول خرج کردن کافی است تا بتوانید پولتان را برای مواقعی که واقعاً بهش نیاز دارید پس انداز کنید.
راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست***آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست
هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود***در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست
تعبیر:دارید خودتان را خسته می کنید و کاری از پیش نمی برید. هر چه شما در فکر وصل یار هستید او در حال فرار است پس خودتان را آزار ندهید و پافشاری تان بی مورد است.قسمت اینطور بوده.فقط دست به دعا بردارید و متوسل به قرآن شوید و مرادتان را از حق تعالی بخواهید. انشاالله که خیر است.
 
مرداد
 
شما احساس می کنید در داخل خانه کسی شما را تایید نمی کند. هماهنگ شدن با اهل خانه وقت زیادی از شما می گیرد، اما دیگران شاید متوجه نشوند که شما چه کار می کنید. ظاهراً تنها راه برای اینکه مورد توجه دیگران واقع شوید و خودتان را مطرح کنید این است که تمام کارهای خود را متوقف کنید. ولی متاسفانه این روش باعث می شود اعضای خانواده با دیدگاه های منفی خود در موردتان قضاوت کنند. بنابراین بهتر است که به تلاش های خود ادامه دهید تا حقیقتی که به دنبالش خواهد آمد را بفهمید.
ای شاهد قدسی که کشد بند نقابت***و ای مرغ بهشتی که دهد دانه و آبت
خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز***کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت
تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.
 
شهریور
 
شما نمی‌توانید آرام بنشینید؛ اگر خوشی و لذت در نزدیکی شما باشد وسوسه می‌شوید که به هر طریقی که شده بهش برسید. امروز آرزوهای شما غیر قابل انکارند. هرقدر بیشتر میل و رغبت نشان می‌دهید، آرزوهایتان نیز بزرگتر می‌شوند. وقتی به یکی از خواسته‌هایتان می‌رسید، یک آرزوی دیگر دوباره در ذهن شما پرورانده می‌شود. اما فراموش نکنید که نباید رضایت را در دنیای بیرون از خودتان جستجو کنید. درعوض خودشناسی در متعادل کردن نیازهایتان بهتان کمک می‌کند.
بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست
غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست
تعبیر:بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.
 
مهر
 
امروز شما در بین خانواده و دوستانتان جنجالی به پا کرده‌اید برای اینکه می‌خواهید که آنها بدانند که شما در مورد یک مسأله خاص چه احساسی دارید. اگرچه ممکن است شما امروز نسبت به همیشه خودرأی‌تر باشید، ولی عاقلانه‌تر است که تفکراتتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شما می‌خواهید ایده‌هایتان را به مرحله اجرا بگذارید، اگر آنها را خیلی زود و سریع برای دیگران افشا کنید به نتیجه نخواهید رسید.
به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست
سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست
تعبیر:گوشه ای از کارت را به نمایش بگذار حتما" مورد قبول واقع می شود و همگان تو را تحسین می کنند. حادثه عجیبی رخ می دهد که کمتر از معجزه نیست و این مسئله باعث می شود کمالات تو بیشتر شود. همیشه از بلایا ایمن هستی اما خود را از ایمان و دین جدا نکن.
 
آبان
 
امروز می توانید از شر غم و غصه ای که شما را مشغول به خود کرده بود، خلاص شوید، مخصوصا اگر بتوانید رنجش و یا ناراحتی که در زیر خاکستر خود را پنهان کرده است را برطرف کنید.اما هنوز شما ممکن است درباره احساسات خود نگران باشید، به خاطر اینکه نمی توانید همه آنها در گفتگوی خود با اطرافیان تان بازگو کنید. به جای اینکه نگران این باشید که کدام نیازهایتان را باید بازگو کنید، قبول کنید که هر چیزی که شما باید ابراز کنید زمانی نتیجه خواهد داد که فرصت آن پیش بیاید. شما بیش از آن که فکرش را بکنید وقت دارید.
صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت***ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت
گل بخندید که از راست نرنجیم ولی***هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت
تعبیر:آن کسی را که بسیار دوست می داری چند صباحی از او جدا می شوی و کسی را برای درد دل نمی یابی اما ایمان به خداوند و صبر باعث می شود این جدایی را تحمل کنی. فکر نکن که دیگر آخر زمان شده باز هم نکته ها و اتفاقات بسیار خوبی پیش خواهد آمد که دل مرده ی تو را زنده می کند. به امید بخشش خداوند باش.
 
آذر
 
امروز شاید عقیده شما با خواهر و یا برادرهایتان مخالف باشد، اما این دلیل نمی شود به راحتی حرف آنها را قبول کنید! شاید دیدگاه شما هوشمندانه تر از ایده های آنها باشد، اما هنوز آنقدر خوب نیست که حقایق را برایشان روشن کند. فقط تسلیم نشوید!! اما باور کردن اینکه می توانید با منطق و افکار هوشمندانه نظر آنها را عوض کنید کاری غیر عملی و نشدنی است. بگذارید آنها نظرتان را بفهمند و بعد تنهایشان بگذارید. آنها وقتی خودشان آمادگی لازم را پیدا کردند- و نه زودتر از آن!- نظرشان را عوض خواهند کرد.
یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست***جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست
حالیا خانه برانداز دل و دین من است***تا در آغوش که می‌خسبد و همخانه کیست
تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.
 
دی
 
همچنانکه سال قدیمی می گذرد رویاهای جدید برایتان امید را به ارمغان می آورند. اما این درباره شکست نیست به خاطر اینکه شما تاب و تحمل تمرکز کردن بر روی اهداف تان ندارید. گذشته را فراموش کنید؛ به پیش رو و آینده ای موفقیت آمیز نگاه کنید. با وجود اینکه ممکن است این کار برای لحظاتی طول بکشد تا احساس کنید که اگر دوباره پیشرفتی حاصل کردید این نعمت را از دست نمی دهید.
صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را
راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را
تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.
 
بهمن
 
امروز قبل از اینکه خیلی ولخرجی کنید موجودی حساب خود را چک کنید، برای اینکه ممکن است فکر کنید که وضع مالیتان نسبت به قبل خیلی بهتر شده است! اگر دوستانتان شما را به خرید کردن ترغیب می‌کنند، حواستان را جمع کنید، برای اینکه این هشداری برای شما است و لزوماً به نفعتان نیست. باوجود اینکه شما خودتان این را می‌دانید، ولی قبل از اینکه دست به عملی بزنید لازم است که حتماً پس‌اندازی داشته باشید.
مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست
من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست
تعبیر:صلاح در این است که فعلا" به عهدی که بسته ای عمل کنی. درست است که پشیمان شده ای اما خود را به دست سرنوشت سپرده ای. رحمت خداوند شامل حالت می شود و اقبال بلند و ثروت زیادی به تو می بخشد. اما مواظب باش با وزیدن باد غفلت زود همه چیز را از دست ندهی.
 
اسفند
 
شما به تازگی حساس می‌کنید به شخصی نیاز دارید که از شما مراقبت کند و مواظب شما باشد. شما باید این تقاضا را با دوستان یا اعضای خانواده تان مطرح سازید زیرا تا زمانی که این سخنان را بر زبان نیاورید کسی از خواسته درونی شما مطلع نمی‌شود. شما بسیار فردی مستقل و خود کفا هستید، این صفت شما را در صحنه‌های زندگی تان بسیار یاری می‌دهد. کمی‌در رفتارتان صادقانه عمل نمی‌کنید بهتر است مانند گذشته صادق باشید تا از ناراحتی‌های که در آینده برایتان پیش آمد می‌کند جلوگیری کنید.
بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست
در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست
تعبیر: در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می شوند و تو به آنها فکر نمی کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده ی خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی..
+17
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.