تخریب ساختمان مصادره شده رضا ضراب در استانبول

رسانه های ترکیه از تخریب ساختمان 7 طبقه مصادره شده متعلق به "رضا ضراب" تاجر ایرانی تبار در شهر استانبول ترکیه خبر دادند.
 
 به گزارش عصرایران به نقل از روزنامه "حریت" ترکیه، رضا ضراب پس از سفر به آمریکا در این کشور دستگیر و به اتهام دور زدن تحریم های ایران تحت محاکمه قرار گرفت.
 
پس از دستگیری او در آمریکا و اعترافاتش درباره رابطه با "هالک بانک" ترکیه برای دور زدن تحریم های ایران، دولت ترکیه تمام املاک رضا ضراب در این کشور را توقیف کرد.
 
یکی از این املاک، ساختمان 7 طبقه "رویال هولدینگ" ضراب در منطقه "بِی اوغلو" استانبول است.
+46
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    منم هستم - استکهلم، سوئد

    هر چند که این بابا خلافکار بود اما قابل توجه ایرانی هایی که بی مهابا در ترکیه خانه می خرنند و یا سرمایه های خودشان را به آنجا می برنند. کشورهای دیکتاتوری هرگز پابند به قانون و احترام به اموال عمومی و خصوصی مردمان کشورهای خودشان هم نیستند و اگر روزی بد بیاورنند به راحتی کاسه و کوزه را سر سرمایه های خارجی در داخل مملکت خودشان میشکنند. امیدوارم این اتفاق برای کسی در ترکیه نیافتد ولی مراقب سرمایه های خودتان در آنجا باشید . به این کوتوله های سیاسی مانند اردغوان نمیشود اعتمادی داشت. هی ...
    13
    163
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا

    بله وقتی پول و سرمایه هاتونو می‌برید ترکیه اینم نتیجش حالا مونده تا بعد ببینم چقدر تاجر و سرمایه گذار ایرانی سرمایشون رو در ترکیه از دست میدن، سرمایه گذاری تو این کشورها یعنی چاه کندن برای سرمایه شما. چقدر ایرانی تو دبی سرمایه خودشونو چند سال بیش از دست دادن الان نوبت ترکیه و گرجستان هست که پول هاتونو بگیرن و بعد این بلا رو سرتون بیارن.
    11
    50
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    فرید1614 - بروکسل، بلژیک

    [::منم هستم - استکهلم، سوئد::]. دقیقا همین بلا هفته پیش سر ایرانیان مقیم گرجستان افتاد حتا به مالکین خانه هم اجازه ورود به کشور ندادند
    5
    62
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.