هشدار مطهری به جمهوری آذربایجان: به جای خیانت به دامان مادرت، ایران بازگرد

علی مطهری در توییتی نوشت: جمهوری آذربایجان به جای خیانت به مادر خود ایران، بهتر است به دامان مادرش بازگردد وگرنه همان درسی را که ‎صدام گرفت دریافت خواهد کرد.

علی مطهری نایب رییس پیشین مجلس شورای اسلامی در توییتر نوشت: ایران باید در مقابل طرح خائنانه ‎جمهوری آذربایجان و ‎ترکیه و ‎اسرائیل مبنی بر ایجاد دالان زنگزور که مرز ‎ارمنستان با ایران را ازبین می‌برد و یکی از راه‌های ایران به اروپا را مسدود می کند، به هر قیمتی بایستد.

به گزارش خبرآنلاین، جمهوری آذربایجان به جای خیانت به مادر خود ایران، بهتر است به دامان مادرش بازگردد وگرنه همان درسی را که ‎صدام گرفت دریافت خواهد کرد.
+106
رأی دهید
-32

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    siah76 - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا

    چه عجب یه حرف حساب شنیدیم.اذربایجان بعد از خیانت قاجار و توسط استالین بوجود اومد درسال ۱۹۱۸ یعنی تازه شده۱۰۰ ساله . کشور جعلی از نوادگان مغول که فقط تجاوز بلد بودن...سال گذشته هم با حمایت ترکیه واسراییل بود که (پهبادهای ترکیه واسراییل) ارمنستان مجبور شد عقب نشینی بکنه . این دماغ قشنگ هم که از باباش اذربایجانو به ارث برده فقط با پول نفت که هارتو پورت میکنه وگرنه خود ارمنستان به تنهایی حریف این متجاوزان خواهدبود.و توفیق منالله یاساشین ارمنستان😜
    41
    97
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    وقتی کمونیست‌های ما خودشان را حامی حقوق بانوان جا میزنند، مذهبیون چپاولگر ما هم باید وانمود کنند که ایراندوست و میهنپرست هستند. بالاخره هر دو از اول دست در یک کاسه داشتند، غصب حکومت و تقدیم ایران به اجنبی.
    16
    55
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Butler - سیدنی، استرالیا

    این نا مطهری چلگوز میداند نمایش مانور مزدوران جمهوری وطن فروشان فقط مصرف داخلی دارد , باید به این فریبکاران و حیله گران اخوندی گفت ، شما جنایتکاران اگر دشمن مسلح میبینید در سوراخ موش ها مخفی میشوید در سال‌های اخیر اسرائیل بیش از هزار بار در سوریه ، عقب و جلوی شما جنایتکاران را یکی کرده ، ولی شماها جانیان خفقان گرفتید تخصص شما , قربان صدقه رفتن اخوند ها است برای منافع شخصی و به خاک و خون کشیدن کودک و زن و مرد بی سلاح است
    21
    66
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا

    متاسفانه دیر متوجه شدید، وقتی پانترک ها چندتایی دور هم جمع شدند، و یا جلو عبور کامیون هاتون را همان روزهای اول گرفتند، بعدامام جمعه ی چند شهر روی منبر برای علی اف دل سوزاندند، آنموقع باید متوجه می شدید، حالا که دیر شده است، سی سال گذاشتید کامیون های ترکیه و نخجوان مجانی از خاک ایران عبور کنند، نه اقای مطهری، دیگر دیر است، به علی اف امید نبندید که پاسپورت ایرانی بگیرد، او قبلا با عثمانی ها هم کاسه شده است، شما مرزهای ایران را خوب نگه دارید، و هیچکس را لازم ندارم به ما بپیوندد، دنیای امروز با چنان سرعتی پیش می رود که ترک ها و حتی خود شما در آن ذوب خواهید شد
    18
    57
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

    زمانی‌ که ایران و ارمنستان امپراطورانِ منطقه بودند ، نه خبری از مغول‌های عرب زاده بود و نه کشوری به اسمِ " اذربایجان " وجود داشت ! عزیزانی هم که دائما می‌گویند ۲۰۰ سالِ پیش ارمنستان و آذربایجان جزو ایران بودند هم یادشان باشد که تاریخ همین ۲۰۰ سال و ۱۰۰ سال نیست ! ارمنستان اولین کشور با دولتِ مسیحی‌ در جهان است در حالی‌ که ۲۰۰۰ سالِ پیش حتا اقلیمی به اسمِ آذربایجان وجود نداشت چه برسد به کشور ! با تشکر از آقای علی مطهری !
    26
    69
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    منوچهری - کرمان، ایران

    شما اون چهارتا استانی که مونده رو از دست نده, برگشتن آذربایجان پیشکشت!! البته اگر شاه مونده بود تاحالا همشون به ایران برگشته بودن چون ایران شده بود یه جایی مثل سویس.
    16
    70
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    دیگه نمیشه،چون باقیمانده فارسها مثل طالشها و تات ها در لنکران و آستاراخان اذربایجان بودند که از زبان فارسی محروم شدند چون مدارس شوروی سابق و بعدهم اذربایجان بزبان روسی و ترکی بودو زبان فارسی منقرض شد انجا
    15
    22
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    مهرداد2538 - تهران، ایران

    هر وقت علی مطهری میاد تو بازی، بدونید برنامهء خر کردن مردم تو کاره! که بگن اگه کاری هم انجام نشد لااقل یک نفر یه دادی زد!
    10
    40
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا

    خاک بر سر جمهوری اسلامی که با همه دنیا مشکل داره ، ترکیه و آذربایجان و پاکستان در پیتی هم با ایران مشکل دارن
    25
    50
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    احمد قمی - قم، ایران

    ان روزی که شوروی خاکی را که از ایران در قرارداد ترکمن چای به مدت چند سال اجاره کرده بود درسال 1990 به ایران برگردان چرا ایران با استقلال آنها موافقت کرد اگر شاه ایران بود اینها مستقل می شدند یاکه به خاک ایران ملحق می شدن تایوان هم مثل اینجا بود چرا تایوان ازچین جدا نشد پس هرچی بی کفایتی هست از رواسای ایران است حالا کاسه چه کنم دست نگیرند خود کرده را تدبیر نیست
    11
    38
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون نروژ - اسلو، نروژ

    شماهم به زیره دامنه .....برگرد که با این دهنه گشادت چرت و پرت نگی . همین شماها ایرانو دارین صد پارچه میکنین . بیخودی فاز وطن پرستی نگیر ابله .
    7
    35
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Herzl - امستردام، هلند

    وگرنه همان درسی را که ‎صدام گرفت دریافت خواهد کرد.چه درسی به صدام دادید بگو ببینم؟کاسه زهر سر کشید؟
    5
    44
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    اگر فراموش نکرده.شما ۷ سال کوشش به صدام درسی دهید. نشد. دست آخر هم که زهر نوشیدید. این آمریکا بود. که در ۳ هفته به صدام درس داد. شما و پدر محترم .همیشه می‌‌گفتید. حمله اعراب به ایران. بزرگترین نعمتی بود. که نصیب ملت ایران شد. و به آرزوی خود رسیدید. ..... اجداد خود.
    11
    50
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    Sayet uk - ناتینگهام، انگلستان
    مادر ناتنی بگیم بهتره.زمانیکه از آذربایجان دفاع نکردید و با دشمنان هم گام شدید دستتان را رو کردید،حالا با چهارتا ارابه و تراکتور مانور نظامی میدید.حضرات با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه.
    21
    23
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    به جای ....و هارت و پورت بفرمایید حمله کنید تا تبعاتش رو خیلی زود ببینید. اولین و قطعی ترین تبعاتش تجزیه ایرانه. چون اونوقت نه فقط روسیه ازتون حمایتی نمیکنه بلکه مستقیم میزنه شتلشون میکنه.
    30
    24
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    Dozakhi - شفیلد، انگلستان
    بیایید به دامان مادر تا نه اب داشته باشید و نه هوا. ارزش پولتون بره زیر صفر. حجاب اجباری بشه. اخوندها با کمک سپاه همه اینها و خیلی کارهای دیگه رو در کوتاهترین زمان ممکن انجام میدن. ببینید با مامی جون چه کردن. تازه انقدر چیزها هست که هنوز گندش بالا نیاومده. حالا اگه مغز خر خوردین بفرمایید مامانی منتظره آذر کوچولوی خودشه.
    5
    17
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان
    خیلی‌ها بی شرفی و بی غیرتی رو بد نمیدونن میگی مادرت وطنت شرفت خواهرت ناموست میگه همسایه عیبی نداره !!!!!! همسایه رو ببین چه قدرتی داره دمش گرم چه سیبیلی داره ، میگی آقا به مادرت داره … میگه وای من عاشق سیبیلشم ، ای خاک عالم بر سر هر چی تجزیه طلب بی غیرت که کشور آذربایجان و کشور ارمنستان و عراق و افغانستان و فلسطین و … رو به زادگاه خودش ترجیح میده
    13
    7
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    grizzly - برلین، آلمان
    به دامان مادرت جمهوری اسلامی خامنه ای برگرد تا بگی صد رحمت به هر چی زن باباست
    0
    7
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::millionaire - منچستر، انگلستان::]. ...عقده های یادی در وجودت نهفته. ... شهرستانی اینجا شهرستان یا روستاتون نیست که ... هرچی از اون مغز عقب موندت میخواد بیرون بیاد. درسته اینجا محدودیت هست و نمیتونم چیزایی بگم که کلا دیگه در زندگیت از ... نیاری اما روتو زیاد نکن و از این محدودیت ما و آزادی که به .. مثل تو دادن ... سواستفاده نکن. ...
    8
    6
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    sahandogli - لندن، انگلستان
    عهد نامه ترکمنچای برای آن به منزله راهایی از بدبختی که شما امروز در ایران درست کردید. من تا حالا ندیدم یک آذربایجان و ارمنی از این اینکه در چارچوب ایران نیست ناراحت باشد. وضعیت ایران جز بدبختی چیز دیگر نیست و زیاد از ترکمنچای دم نزنید . کاش شما هم مثل قاجار سالیان سال با روسها و انگلیس ها می جنگیدید و در آخر مجبور به عقد قرار داد ترکمنچای می شدید چون زرورتان به ابرقدرت های جهان نمی رسید. بعد از قاجارها هر دو حکومت پهلوی ها و ملاها توسط و با کودتای انگلیس سر کار آمدند و زیاد از استقلال بحث نکنید . متاسفانه در ایران تاریخ را آن طور که دوست دارند می نویسند و می خوانند و قبول و باور می کنند نه ان طور که هست و برای این مردم همیشه در توهم پوشالی و غیر واقعی به سر می برند
    1
    5
    شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - مازندران، ایران
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. شما ترکای عثمانی که جربزه درگیری ندراین حالا که سه کله پوک شدین و اسرائیل با آخرین فناوری حمایتتون میکنه چرا نمیاین 40 میلیون توهمی خودتون رو همراه کنین؟!!از چی می ترسین؟
    1
    0
    دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.