بالاخره طالبان فهمیدند از هواپیماها چطور استفاده کنند


+143
رأی دهید
-8

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    الانه که اون خلبان دموکرات آمریکایی بیاد سوار هواپیما بشه اینارو با تابشون ببره هوا. خخخ. آمریکایی اسکل افغانی اسکل اسیایی اسکل اروپایی اسکل. جامعه بشری اسکل.
    50
    115
    جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    freedom of the press - تهران، ایران

    متاسفانه اسلام افراطی همیشه ویرانگر بوده. ورود سپاهیان اسلام به ایران باستان و نابودی ایران و فرهنگ ایرانی. سال ۵۷ و پیروزی شورشیان طرفدار خمینی دجال و اعدام و ویران کردن ایران و ایرانی و حالا طالبان و افغانستان. مردم جنوب اسپانیا خوب اسلام ویرانگر را شناختند که دم متجاوزان عرب را گرفتند و از منطقه شان انداختنشان بیرون و هر ساله سالگرد این واقعه را جشن می‌گیرند.
    11
    176
    جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

    عقل که نباشد جان در غذاب است . امثال اینها را اینجا هم میبینید . احتیاجی به نام بردن آنها نیست . شما ها هم آنها را میشناسید و خود آنها هم میدونن. امیدوارم که عقل و هوش خود را در راه بهتری مصرف کنن.
    5
    96
    جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Sasan 55 - پاریس، فرانسه

    فاطی از کپنهاگ بالای تاب خوب حال میکنی با شوهر موقتت ؟! روح برادران رایت رو ویبره هست الان و از اختراعشان برای اولین بار عین سگ پشیمانند.
    8
    94
    جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    [::siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا::]. تعارف نکنید. منظور شما طوله بسیجی خودمان است؟ می‌‌دانیم سال ۵۷ چکار کردند این امت ریش. بعد از اشغال موزه ها. هر چه نقاشی از پیکاسو و سالوادر دالی بود. و عکس زن.یا با قیچی قسمت زن را پاره. یا با رنگ سیاه کشیدند روی عکس زنها. گنجینه ملی‌ ما.هر نقاشی از پیکاسو امروز چیزی نزدیک ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار قیمت آن است. امت ملخ. هستند.توی همین سایت هم پر هستند.امروز اسم آنها. بسیج سایبری است.حماقت به معنی .کم دانستن نیست. حتا به معنی .من نمی‌‌خوام بیشتر بدانم نیست.حماقت این است. که این امت ریش. فکر می‌‌کنند. از همه بیشتر می‌‌دانند.و عاقل تر هستند
    22
    70
    جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::]. سرور گرام ، متاسفانه برای غارتهای آنزمان از موزه ها ، کاخ گلستان با همکاری آمریکا و آتش سوزی سینما رکس توسط همین ها انجام شد . متاسفانه آنزمان ایران نبودم حتی چند ماهی اصلا پرواز و نامه نگاری هم نبود تماس تلفنی هم با مشکل انجام میشد. حال تکنولوژی ترقی کرد ، مردم مترقی تر شدن ولی این افراد همچنان در حال یادگیری پای چپ یا پای راست برای رفتن به آنجا هستند. موفق و پیروز و شاد باشید.
    3
    21
    جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Roger Waters - میامی، ایالات متحده امریکا

    [::freedom of the press - تهران، ایران::]. متاسفانه نقاط زیادی رو‌اشغال کردند و فرهنگشان را نابود کردند نمونه دیگرش مصر که کلی فرهنگ و تاریخ داشتند و اصلا عرب نبودند و حالا از عقب مانده ترین و پر معضل ترین نقاط دنیاست به لطف اسلام.حداقل شانس با ایران یار بود که زبان فارسی تا حد زیادی حفظ شد و زبان بیگانه عربی جایگزین نشد.
    0
    22
    جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک
    [::Roger Waters - میامی، ایالات متحده امریکا::]. فرهنگ مصر؟ ترس و وحشت! تمام فیلم‌های وحشتناک سرچشمش از مصر، دوران قبل از اسلام هست.
    17
    0
    شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.