مادر سرباز ایرانی‌تبار کشته شده در کابل: اگر ترامپ رئیس جمهور بود الان پسر من زنده بود

به دنبال انتشار این پیام، حساب‌های کاربری مادر کریم نیکویی در فیسبوک و اینستاگرام مسدود شد و این دو شبکه اجتماعی روز سه‌شنبه اعلام کردند که حساب‌های ‌او به اشتباه مسدود شدهایندیپندنت فارسی :مادر کریم نیکویی سرباز آمریکایی ایرانی‌تباری که در حمله تروریستی هفته گذشته به فرودگاه کابل، به همراه دوازده نظامی دیگر کشته شد، در پیامی در صفحه اینستاگرام خود به شدت از جو بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده انتقاد کرد.

شانا چپل در این پیام با اشاره به مکالمه‌ای که با رئیس جمهوری آمریکا داشته و بایدن به او گفته که می‌داند چه حسی دارد نوشت، «نه شما نمی‌دانید من چه احساسی دارم و این حق را هم ندارید به من بگویید که می‌دانید من چه حسی دارم.»

وی بایدن را مسئول کشته شدن فرزندش دانست و نوشت: «شما رئیس جمهوری ایالات متحده نیستید! تقلب پیروزی نیست! شما به هیچ عنوان رهبر نیستید. شما یک انسان ضعیف و یک خائن هستید! شما به پسر من و همه آن قهرمانان پشت کردید.»

خانم چپل در ادامه این پست که روز دوشنبه منتشر کرده بود نوشت: «اگر رئیس جمهوری من (دونالد) ترامپ در جایگاهی که استحقاقش را دارد بود، الان پسر من و همه آن قهرمان دیگر زنده بودند! شما به زودی من را دوباره خواهید دید!»

به دنبال انتشار این پیام، حساب‌های کاربری مادر کریم نیکویی در فیسبوک و اینستاگرام مسدود شد و این دو شبکه اجتماعی روز سه‌شنبه اعلام کردند که حساب‌های ‌او به اشتباه مسدود شده و دسترسی او به این حساب‌ها برقرار شده است.
+115
رأی دهید
-41

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۱
    گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه

    «شما رئیس جمهوری ایالات متحده نیستید! تقلب پیروزی نیست! شما به هیچ عنوان رهبر نیستید. شما یک انسان ضعیف و یک خائن هستید!
    22
    68
    ‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    henryaaaa - لوس انجلس ، ایالات متحده امریکا

    یک احمق به تمام معنی
    21
    45
    ‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    خیلی خنده داره. ترامپ فعلا ناراحت پول هواپیما و اسلحه ای که تو افغانستان جا مونده هست نه جون مردم. تنها چیزی که براش مهم نیست جون مردمه. تو اوضاع کرونا ثابت کرد. ترامپارای ایرانی فشار بده اون دکمه منفی را
    87
    52
    ‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا

    کاملا موافق هستم
    21
    58
    ‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه

    [::ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا::]. عزیز دل برادر، حق دارد نگران باشد! آن اسلحه‌های پیشرفته میتواند فاجعه به بار بیاورد، مثل اینکه وسط جنگ احُد با شمشیر، یکی کلاشنیکف داشته باشد!!
    15
    39
    ‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    [::ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا::]. چرا , ترامپ جان انسانهارا برایش مهم است , اگر در ذهنت مانده باشد که شاید نمانده, در زمان ریس جمهوری ترامپ یک پیمانکار عراقی در گوشه ای از شهر کرکوک عراق به تدبیر قاسم سلیمانی و ان رهبر حشد شعبی عراق کشته شد . واکنش و انتقام ترامپ در برابر کشته شدن ان پیمانکار این بود که هم قاسم سلیمانی و هم ان مهندس و دیگر همراهنشان را دود کنن و هوایشان کنن . بله دوست گرامی بایدن نه مثل ریس جمهورهای قبل از خودش شهامت انسانی دارد و نه شهامت جنگی حداقل مثل کلینتون هم نیست . زمانیکه کلینتون ریس جمهور امریکا شد کاری با صدام حسین کرد که اگر بایدن بجای کلینتون ریس جمهور امریکا می بود نمی کرد . کلینتون تمام سلاحهای شیمیای و موشکها و پایگاه های مهم نظامی عراق را یکی بعداز دیگری توسط هواپیمهای جنگی ارتش امریکا , منهدمشان کرد. واقعا" بعضی وقتها میگویند اکثریت در انتخاب کسی یا چیز احتمال زیاد دارد اشتباه کنن در مورد انتخاب ریس جمهوری بایدن هم تک تک انهای که رای به بایدن دادن تا ریس جمهور شود اشتباه کردن !
    19
    27
    ‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    kakolzari - لندن، انگلستان
    خروج از افغانستان قبلا برنامه ریزی شده بود و جور دیگری قابل انجام نبود. بعید میدانم که ترامپ میتوانست جان افراد بیشتری را نجات دهد. فردی که در کاخ سفید نشسته جزییات خروج‌را رهبری نمیکند. صرفا به زیردستان میگوید توافق با طالبان اینست باید تا روز فلان خارج شویم.
    9
    17
    ‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    [::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. [::گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه::]. سیاست خارجی امریکا نه دست بایدن هست نه ترامپ. زیاد شما ایرانیها سنگ ترامپ را به سینه نزنید بخاطر کشتن سلیمانی. سلیمانی را ترامپ نکشت مجبی و علی خامنه ای ترتیبش را دادند. ترامپ فقط تیر خلاصی را زد بر گرفتن امتیازش.
    21
    22
    ‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - مازندران، ایران
    [::ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا::]. حرفای گنده می زنی و بسیار خام. قاسم رو خامنه ای کشت؟!! فک کردی اینطوری علی چلاق رو میتونی گنده کنی؟!!. یه پیرمرد چرتی رو با زور تقلب رئیس جمهور کردین که اصن نمیدونه کجا نشسته و دلتون خوشه؟!!. ترامپ اگر بود تو داشتی لال مونی می گرفتی و نظرات رو میخوندی
    11
    18
    ‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    [::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. ما که از شما عاقل نشدیم. زمان انتخابات مثل همین فرخ صندوق ری در دست و التماس ری برای بایدن. و هرکسی می‌‌گفت. انتخاب بایدن بزرگترین هدیه برای آخوند‌ها است. با انواع و اقسام فحش. ضد دمکرات. ترامپیست. خاهن. مهر زدید. حالا که نتیجه وخیم سیاست بایدن را می‌‌بینید. به ما درس ترسو بودن بایدن را می‌‌دهید.تازه این اولش است. وقتی با فتنه آخوند‌ها از عراق هم بیرون رفتند. نتیجه کلی‌ را خواهید دید.اگر دیدید. از کاخ سفید حسینه نکردند. هیچ وقت شما سوسیال دمکرات‌ها ایران یاد نگرفتید. که سیستم نروژ و سوهد. با این فقر فرهنگی‌ آلوده اسلامی .از زمان صفوی تا کنون.در ایران اجرا شدنی نیست. زمان مصدق درک نکردید. وگرنه با فداهین اسلام لاس خشگه نمی‌‌زدید. زمان شاه درک نکردید. زمان خمینی هم که نتیجه را دیدید. زمان ترامپ هم درک نکردید. که دمکرات آمریکا . در طول تاریخ ایران.از زمان کندی‌ها تا کنون. بجز شر و نکبت.چیزی برای ما نداشتند.
    7
    10
    ‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    [::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. ضمنا کلینتون نبود. که جنگ با افغانستان را شروع کرد. بوش دوم بود. کلینتون چند تا موشک انداخت. به خاطر .منحرف کردان افکار عمومی و مدتی‌ بعد از. جریان مونیکا لوینسکی . زمانی‌ که چاخانش آشکار شد. و شرت او را در کمد مونیکا پیدا کردند. هدف او مبارزه با تروریست نبود. فریب افکار عمومی بود.
    5
    6
    ‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    [::ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا::]. باز تفاسیر سی ان ان سرازیر شد. داداش! امار دروغ نمیگه. دموکراتهای عزیز از جان شما پس از ٨ سال تصدی net worth اشون بیشتر از ١٠ برابر شده. پس لطفا صحبت پول رو نکن. ضمنا اگر حافظه تاریخی ات یاری ات میکنه یک مثال برات میزنم: ٨ سال بشار اسد ملت خودش رو حتی بمباران شیمیایی کرد، ولی حاج اوباما فقط اظهار نگرانی کرد و ١٥٠ میلیارد اسلحه فروخت. ولی کمتر از یکماه با اولین بمیاران شیمیایی، ترامپ تمام فرودگاهها سوریه رو زد (وقتی با تخست وزیر ژاپن بستنی میخوردن) که اون مرتیکه نتونه هواپیما بلند کنه که مردم رو بمبارتین کنه. فقط بگم توی بحثی که نه قانع میشی و نه میتونی قانع کنی، باید با یک به . بحث رو تمام کرد. حالا برو باز هم دستمال بکش برای حجه الاسلام اوباما و سید بایدن الله و حاجیه سیده کاملا هریس
    5
    8
    ‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    اتفاقا طالبان ،تحصیلات و عقلشون اندازه همون طرفداران ترامپ بود که ریختن توی کنگره امریکا اشغال کردن. MAGAیا طرفداران ترامپ که مثل اپاچی ها حمله کردن به کنگره تفاوت چندانی با طالبان ندارن این طالبان که ریختن تلویزیون افغان رو گرفتن
    7
    1
    ‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    برای کشورهای گرفتار و بد فرجام فرقی نمیکنه چه ترامپ رییس جمهور باشه یا بایدن. چون اونا تنها منافع ملی خودشون رو تعقیب میکنن. البته نباید فراموش کنیم , که این تصمیم بایدن برای خروج از افغانستان تکمیل کننده راه ترامپه. ترامپ دراولین مصاحبه اش گفت "بر روی یک توافق با طالبان کار می‌کنیم، تا ببینیم چه می‌شه. که اولین نشست با طالبان در اکتبر سال ۲۰۱۸ در شهر دوحه قطر برگزار شد. حدسم بر اینه اگر ترامپ بود با برنامه بهتری از افغانستان خارج میشد.چون از بیزنس سر درمییاره حداقل دلارا رو برای طالبا نمیزاشت.
    2
    11
    ‌چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    [::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. یه توصیه : زیاد فاکس نیوز نگاه نکن. اینقدر .....که برا خودت داری قضاوت میکنی برو مزاحم وقتت نمیشم میترسم ....... اربابت ترامپ سرما بخورند.
    4
    4
    ‌پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    [::rahjoo - مازندران، ایران::]. روشنفکر ، سیاستمدار تو اگه....و چیزی از سیاست حالیت بود اخوند .....نبود و...... از دست پرورده اخوند بیش از این انتظار نیست.
    4
    4
    ‌پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    [::zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان::]. دوست بسیار نازنین ( ما از شما عاقل نشدیم ) چه صیغه ای است ؟ عزیز دل باور فرماید انقدر کامنتت جمله های قاطی پاتی درش هست که خود من هم نتیجه ای درست از نقدتان دریافت نکردم که چیزی از شما بزرگوار یاد بگیرم !
    1
    3
    ‌پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    [::ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا::]. بله درست است سیاستهای داخلی و خارجی امریکا را احتمالا" از طرف یک نفر صادر نشود ولی اگر توسط هرباند و گروهی از امریکائیها تاید شود به دست ریاست جمهوری خواهد رسید و باید مورد تاید او هم قرار گیرد و بعد به اجرا در کشور و یا در خارج از کشور در بیاد . هرگونه سیاستی اجرا شود نظر ریس جمهور امریکا در نهایت . اولویت دارد و این سیاست تبدیل میشود به خواست ریس جمهور و با نام ریس جمهور تثبیت خواهد شد.
    4
    2
    ‌پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.