آتش سوزی وسیع در یکی از انبارهای بزرگ جاده مخصوص کرج

 تصویری که خبرگزاری مهر در ارتباط با این آتش‌سوزی منتشر کرده استگزارش‌های رسیده حاکی است که بروز یک آتش‌سوزی گسترده در یکی از انبارهای بزرگ در محدوده جاده مخصوص کرج باعث خسارات زیادی شده است و این حریق همچنان ادامه دارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران روز دوشنبه ۱۴ تیرماه گفت که محل این آتش‌سوزی، انبار بزرگی است در محدوده جاده مخصوص کرج بعد از بزرگراه آزادگان که انواع کالا، حتی لوازم خانگی در آن چیده شده است.

جلال ملکی به خبرگزاری ایسنا گفت در این محل، چند سوله که هر کدام حدود ۶۰۰ یا ۷۰۰ مترمربع وسعت دارد، در حال سوختن است.

او با توضیح این‌که «دود بسیار غلیظی در مناطق غربی و جنوبی تهران بر اثر این آتش‌سوزی قابل مشاهده است»، گفت که مأموران آتش‌نشانی راهی محل شده‌اند و افزود که در خصوص مصدومان این حادثه گزارشی در دسترس نیست.

موارد آتش‌سوزی‌های بزرگ در ایران اخیراً افزایش داشته که آتش‌سوزی در کارخانه فولاد زرند ایرانیان در استان کرمان، آتش‌سوزی در ناو خارک که منجر به غرق شدن آن شد و آتش‌سوزی گسترده در پالایشگاه تندگویان تهران از موارد اخیر آن هستند.

روز سوم تیر نیز آتش‌سوزی گسترده‌ای در یک انبار کالا در حوالی بازار تهران رخ داد.

از تابستان گذشته همچنین چندین مورد آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع ایران و نیز حوادثی در برخی مراکز هسته‌ای و موشکی و نیروگاه‌ها از جمله کارخانه صنایع شیمی در حومه قم رخ داده است.
+8
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.