سرقت خواهران و خواهرزاده ها از خانه خاله

زن جوان وقتی از سرقت 200 میلیون تومانی طلا و جواهراتش به پلیس شکایت کرد نمی‌دانست سارقان خواهر و خواهرزاده‌هایش هستند. سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در تشریح این خبر گفت: چند روز قبل زن میانسالی با مراجعه به کلانتری ۱۳۶ فرجام از سرقت طلاهایش خبر داد و گفت:  ساعت 7 صبح از خانه خارج و بعد از اتمام کارم در ساعت 4 عصر به منزلم بازگشتم اما متوجه شدم، درخانه‌ام تخریب شده و سارق یا سارقان تعدادی از اموال با ارزش منزلم را از قبیل وجه نقد، ارز و طلاهایم به ارزش ۲ میلیارد ریال سرقت کرده‌اند.

وقتی پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت در بازدید از محل سرقت مشخص شد که در واحد به‌صورت غیر حرفه‌ای تخریب شده و احتمال اینکه سرقت داخلی باشد، وجود دارد. در تحقیق از همسایه‌ها ۲ نفر از ساکنان ساختمان اعلام کردند که در روز سرقت ۴ زن و یک مرد را دیده‌اند که به در منزل شاکی مراجعه کرده و پس از حدود نیم ساعت از منزل وی خارج شده‌اند، در شاخه دیگری از تحقیقات میدانی، تصویری از سارقان به دست آمد که با ۲ دستگاه خودروی پراید به محل سرقت آمده‌اند. ۴ زن و یک مرد از خودرو‌ها پیاده شده و یکی از خانم‌ها از در منزل شاکی بالا رفته و پس از باز کردن در ورودی؛ همگی وارد منزل شاکی شده‌اند.

با مشاهده تصویر سارقان شاکی که شوکه شده بود بلافاصله آنها را شناخت و گفت: سارقان را می شناسم و ۲ نفر از آنها خواهرانم و ۲ خانم دیگر خواهر‌زاده هایم ودیگری داماد خواهرم است. بدین ترتیب هر 5 سارق در کیانشهر دستگیر شدند و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.
+12
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.