روحانی: دست سردار ما را قطع کردند، پایشان را از منطقه قطع می کنیم

ایسنا: رئیس جمهور با اشاره به نزدیک شدن به سالگرد شهادت سردار سلیمانی خطاب به آمریکایی ها تاکید کرد: شما دست سردار ما را قطع کردید و باید پای شما را از این منطقه قطع کنیم، تا پایتان را از منطقه قطع نشود ما انتقام نهایی را نگرفتیم.
 
حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت، اظهار کرد: یکی از آثار این کار وقیحانه و احمقانه آمریکایی ها این بود که دوران ترامپیسم پایان یافت و چند روز دیگر این قاتل وحشی که این همه جنایت کرد حکومتش تمام می شود و به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد.
 
وی ادامه داد: البته در این موضوع ما نقشی نداشتیم و کار بزرگی بود که مردم آمریکا کردند؛ چرا که ملت آمریکا هم شناختند که این فرد لیاقت قدرت را ندارد و به رقیب او رای دادند. من مطمئنم بعد از ترامپ شرایط بسیار بهتری برای ثبات و امنیت کل منطقه به وجود خواهد آمد.

رئیس جمهور اضافه کرد: ملت ما از خون سردارشان دست نمی کشند و این حق مردم عزیز ماست که برای خون عزیزشان انتقام بگیرند. ترور سلیمانی انتقام از جمهوری اسلامی، ملت های منطقه و استقلال کشورهای منطقه بود. این انتقام از ملت های بزرگی بود که مقابل توطئه آمریکا و صهیونیست ها ایستادند؛ چرا که آنها نمی خواستند موضوع داعش اینگونه تمام شود و می خواستند داعش حکومت منطقه را در دست بگیرد.
 
روحانی اضافه کرد: بعضی ها فکر می کنند شهید سلیمانی فقط یک شجاع کم نظیر بود، بله این درست است که شهید سلیمانی یک سردار شجاع و کم نظیر بود اما تنها شهامت نیست بلکه درایت او هم مهم بود. من از سال ۶۲ از زمان جنگ با شهید سلیمانی از نزدیک آشنایی داشتم و در دوران دفاع هشت ساله او را می شناختم. بعد از آن هم در این بیست و چند سال او مسئولیت هایی داشت و من هم مسئولیت هایی داشتم و از سال های ۷۶ و ۷۷ که ایشان این مسئولیت های جدید را به عهده گرفت تقریبا یکدیگر را در مقاطعی هفتگی می دیدیم. در دوران ریاست جمهوری هم ملاقات های زیادی داشتیم. او مرد با تدبیری بود و کاملا می فهمید و اهل تحلیل بود و کاملا سیاست منطقه و جهان را درک می کرد.
 
رئیس جمهور با بیان اینکه شهید سلیمانی به معنای واقعی کلمه معتدل بود خاطرنشان کرد: او نه در خط این و نه در خط آن بود. نه راست بود و نه چپ و هیچ جناحی نمی توانست او را متعلق به خود بداند. شهید سلیمانی یک افتخار ملی است و یک افتخار برای ملت ایران، ملت های منطقه و مسلمان های انقلابی است.
+6
رأی دهید
-36

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۰
    megaman - نیویورک، ایالات متحده امریکا

    اینها خسته نمیشن فقط برای مردم بی پنهاه ایران رجز میخونن ؟ . تا حالا یک اسراییلی از دماغش تو عمر ملاها به وسیله ایران خون نه امده . همش اراجیف
    1
    43
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - مازندران، ایران

    آمریکا یه پخ کنه شما ملاهای و سپاهیا خودتونو خیس کردین،حالا این رجزارو تو کوچه خلوت بخون مام میگیم زدین.
    1
    39
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    فضول بک - سوئد، سوئد

    . شکر زیادی نخورید . شما جرات و عورضه هیچ کاری را ندارید غیر از قتل مردم بی گناه و بی دفاع . قاسم سلیمانی"سرباز صفر نظام" جمهوری اسلامی سیاست امت خامنه ای با پول مردم بیچاره ایران (چمدان چمدان صد میلیاد دلار? ) وکمک ولادی پوتین "کافر" و "حافظان حرم زینب" (که حکومت جرات اعلام آن را ندارد ٫ جواد ظریف در تلویزیون افغانستان) . در سوریه مو به مو اجراع می کرد. و نتیجه آن حدود۵۰۰هزار یعنی نیم میلیون انسان کشته از مردم سوریه و ۱۰-۱۲ میلیون آوره و ویرانی کشور سوریه بود که خونخوار دمشق بشار الأسد سرجایش ماند و پوتین کافر اقای سوریه شد و اسرائیل ۵۰۰ بار رژیم را بمباران می کند و آخوند ها حتی جرات اعلام آن را ندارد. پس شکر زیادی نخورید
    0
    26
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    babak iran5i - تهران، ایران
    صفت آخوند دروغگوئی و کینه هست مخصوصا سیداش یکی را که میخواهند بالا ببرند مثل حاج قاسم میبرندش بعرش اعلی کسی را که میخواهند زمین بزنند میبرندش به قعر زمین
    0
    17
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    نه بابا؟!
    0
    20
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    این بود انتقام سختی که میگفتی ؟ فعلا برو گنده کاری فخریزاده را جمع کن
    0
    15
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    دستش و قطع کردند تا به همتون نشون بدن اخر و عاقبت شما دزدها چی است!اینها میخواستند به شما بفهمونند که ملت با شماها چه خواهند کرد
    0
    10
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.