ادعای وزیر پیشین اطلاعات: طراحان و عاملان قتل فخری زاده، دوماه پیش از آن، از ایران گریختند

رادیو پیام اسرائیل : ضد و نقیض گویی های مقامات رژیم ایران در مورد شیوه به هلاکت رسیدن محسن فخری زاده، سرپرست تهیه تجهیزات برای برنامه های اتمی رژیم، همچنان ادامه دارد.
 
در حالی که برخی مقامات رژیم ادعا کرده اند که تیراندازی به سوی فخری زاده که منجر به هلاکت او شد، با اسلحه خودکار صورت گرفته، و دست آدمی در آن دخالت نداشته، اکنون آخوند حیدر مصلحی وزیر پیشین اطلاعات در حکومت اسلامی، ادعا می کند که عاملان این سوءقصد توانسته اند به آسانی از ایران بگریزند.
 
ادعای رژیم در مورد آن که دست انسانی در اجرای این قتل دخالتی نداشته با تمسخر روبرو شد. زیرا حتی اگر سلاح های خودکار، از طریق فرمان از ماهواره به تیراندازی پرداختند، فرد یا افرادی در ایران بوده اند که وانت بار حامل الوار را که ظاهرا تیربارها در زیر آن نصب شده بود، به محل بردند و در کنار جاده قرار دادند تا هنگام عبور اتومبیل فخری زاده به سوی آن شلیک کنند.
 
همچنین، تردیدی نیست که افرادی از هنگام خروج و حرکت اتومبیل فخری زاده و رسیدن آن به نقطه سوءقصد، مسیر او را رصد می کرده اند و به اتاق فرمان اطلاع داده اند.
 
اکنون حیدر مصلحی که ممکن است منابع اطلاعاتی خود در وزارت اطلاعات را همچنان حفظ کرده، می گوید که عاملان این سوء قصد موفقیت آمیز، توانسته اند از ایران بگریزند.
 
وزارت اطلاعات هفته پیش اعلام کرده بود که چند تن در این رابطه بازداشت شده اند، ولی گفته شد که همه آن ها پس از کوتاه مدتی آزاد گردیدند.
 
آخوند مصلحی که به مناسبت سالمرگ قاسم سلیمانی سخنرانی می کرد، از جمله گفت که طراح و عامل اجرای قتل فخری زاده، دو ماه پیش از آن رویداد از ایران خارج شده بود.
 
معلوم نیست که اگر این ادعا درست باشد، و قرار دادن وانت بار در کنار جاده توسط آن فرد صورت گرفته، چگونه ممکن است که ماموران پلیس و ترافیک، مدت دو ماه بررسی نکرده اند که این خودرو چرا برای چنین مدت طولانی، در آن مکان توقف کرده است.
 
مصلحی نیز ادعا کرد که قتل فخری زاده، توسط اسرائیل طراحی و اجرا شده است.
 
وزیر پیشین اطلاعات ادعا کرد این واقعیت که کشورهای دیگر لازم می دانند افرادی مانند قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده را ترور کنند، نشان آن است که قدرت شگرف انقلاب اسلامی ایران، آنها را سخت به هراس انداخته است.
 
ارزیابی شده بود که این دو قتل، که بی تردید با همکاری عناصر پر نفوذی در داخل رژیم انجام شده، نشان می دهد که تا چه حد حکومت کنونی در ایران، ضعیف و آسیب پذیر است.
+3
رأی دهید
-23

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    نامه ی کمال خرازی به مقامات واشنگتن. سران اون موقع ایران ( بیت رهبری) گفته بوده که حزب الله رو اجازه میدن خلع سلاح کنن. واشنگتن اما قبول نمیکنه. اره هموطنای ساده ی من. قضیه ساده هست. ایران فعلی یه لولو خورخوره هست که بودنش به نفع همه هست. عربستان و عربها با ایران فعلی متحد هستن. عراق متحده. ترکیه سودشو میکنه. سوریه خونه هاش بازسازی میشه. امریکا با ایران فعلی جا پای محکم داره کلی اسلحه میفروشه. چرا بیان ایران فعلی رو عوض کنن؟ چرا بیان نظام فعلی رو ساقط کنن؟ مگه خر هستن؟ حتی ایران خودش پیشنهاد داده بود حزب الله رو منحل کنن. اما امریکا قبول نکرد. ههههه. بعد هموطنای بیسواد از غرب انتظار دارن نظام ساقط کنه. غرب و امریکا از خداشونه این نظام باشه.
    5
    22
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Aryanboy - فرانکفورت، آلمان
    دیگه مهم نیست که ی و چجور فرار کردند، چون اونا به هدفشون رسیدند ولی شما نه! نوش دارو بعد از مرگ سهراب فاید نداره دیگه. حتی اگه طرف خودشم تحویل بده فخیزاده زنده نمیشه.
    0
    13
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    مطمئنی سه ماه نبود و دو ماه بود؟
    1
    12
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    تا مردم خودشون نظامو ساقط نکنن هیچکی ساقط نمیکنه. اون ماجرای نامه ی کمال خرازی هم نشون داد غرب از خداشه نظام تروریستی تو ایران باشه .
    0
    7
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    خب اگر اینجوره چرا در بانه داعش وار به خانه هایی کردها یوش بردید و دها نفر را دستگیر کردید!
    0
    4
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    [::redsky95 - تورنتو، کانادا::]. [::redsky95 - تورنتو، کانادا::]. حزب الشیطان تروریست مستقیما از اسراییل تعذه مشه حتی حماس و جهاد اسلامی هم، وقتی که قطر میخواست کمک به حماس و جهاد اسلامی را متوقف کنه اسراییل اولین کشوری بود که با ان مخالفت کرد!
    0
    3
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::Nagonsar - مونیخ ، آلمان::]. به اونش کاری ندارم. چون اسراییل در دفاع خودش حق داره. اما حرف اینه که غرب سیاست بلده میدونه چطور منافعشو تامین کنه. چه نظام تروریستی باشه چه نباشه. غرب نمیاد الکی هزینه کنه برا ما نظام ساقط کنه. فوقش تو حرف چندتا بیانیه حقوق بشری میدن به چندتا جایزه میدن تموم. بیشتر از این غرب کاری نمیکنه. چون غرب به راحتی میتونه مدیریت کنه. حتی هزینه ی مدیریت این نظام خیلی خیلی کمتر از اینه که یه نظام جدید بیاد و غرب باهاش به تعامل برسه. برا همین میگم به جز خود مردم هیچکی حاظر نیست. همین الان امریکا ۱۰۰ میلیارد دلار اسلحه در صف تایید داره تا به کشورای عربی بفروشه. ایا امریکا خر هست که بیاد نظام ساقط کنه و دیگه نفروشه؟به جز اسلحه چیزای دیگه ایی هم هست. مثل قراردادهای نفتی ساخت و ساز تکنولوژی. همه چی. یا همون سوریه یادت نره که کردهای سوریه تمام قراردادهای نفتی رو به شرکتای امریکایی دادن. تو عراق هم به شرکتای امریکایی دادن. اما تو همون سوریه امریکا و ترامپ کردها رو تنها گذاشت. چون براش نمیصرفید. سود این نفت اونقدر نبود که امریکا براش خرج کنه. . سیاست همینه. سود.
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    هیچ کشوری نمیاد منافع خودشو کنار بزاره و از مالیات مردمش خرج ما کنه . امریکا نمیاد خرج کنه تا نظام ساقط بشه. یه راه حل داره که فکر نمیکنم عملی باشه. اونم اینه که این اپوزیسیون یکی بشن حمایت حداکثری مردم رو به دست بیارن تا ضمانت بدن که اگه غرب نظامو ساقط کنه تمام هزینه ها رو ایران میده. کویت همین کار رو کرد تا عراق رو بندازه بیرون. عربستان همین کار رو کرد. قطر همین کار رو میکنه. در واقع تنها کشورایی که هزینه نمیدن بحرین افغانستانه. بقیه کشورا برا بودن نیروهای امریکایی هزینه میدن. ایا شما اپوزیسیون کشورت اونقدر یکدست و مردمی هست که بشه به حرفش اعتماد کرد؟ ایا میتونه ضمانت بده امریکا نظام ساقط کنه ایران هزینه هاشو بده؟.
    0
    1
    ‌پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.