ماموریت جدید بمب‌افکن‌های آمریکا در آستانه سالگرد کشته شدن سلیمانی در خاورمیانه

 بمب‌افکن «بی ۵۲» متعلق به ارتش آمریکایورونیوز :دو بمب افکن «بی ۵۲» ارتش آمریکا روز چهارشنبه ماموریت ۳۰ ساعته پرواز در خاورمیانه را در آستانه اولین سالگرد کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران به پایان بردند.

مقامات آمریکا ماموریت این دو بمب افکن «بی ۵۲» را پس از خروج آنها از منطقه خاورمیانه اعلام کردند. این سومین ماموریت مشابه بمب افکن های «بی ۵۲» نیروی هوایی ارتش آمریکا طی ۴۵ روز گذشته است.

ژنرال کنت مکنزی، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده گفت که هدف از ماموریت جدید بمب افکن های «بی ۵۲» در خاورمیانه نمایش آمادگی واشنگتن برای مقابله با «تهاجم به آمریکایی ها یا منافع ایالات متحده» بود. این سخنان در حالی بیان می شود که یک مقام ارشد آمریکایی در گفتگو با روزنامه «واشنگتن پست» گفت که خطر حمله به آمریکایی ها یا منافع واشنگتن در منطقه «بسیار واقعی» است.

این مقام ارشد که نخواست نامش فاش شود تاکید کرد که شرایط کنونی «نگران کننده ترین وضعیت» از زمان کشته شدن قاسم سلیمانی در روز سوم ژانویه سال جاری (۱۳ دی سال گذشته شمسی) محسوب می شود. وی افزود که آمریکا خود را برای رویارویی احتمالی با ایران در صورت حمله به آمریکایی ها یا منافع ایالات متحده در خاورمیانه آماده می کند.
+40
رأی دهید
-8

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۴
    varied - ریزه، ترکیه
    تنها ارزوم اینکه با این بمب افکن تمام مراکز اتمی ایران را بمباران کنند
    15
    32
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Aryanboy - فرانکفورت، آلمان
    [::varied - ریزه، ترکیه::]. اگه قراره مال مراکز اتمی ایران نابود بشه، پس باید مال همه دنیا هم نابود بشه. نمیشه که یک سری اجازه داشته باشند و یک سری نه. البته من با گزینه دوم موافقم. و امیدوارم تمام مراکز اتمیه جهان از نوع صلحجویانه گرفته تا جنگجویانه نابود بشن. چون صلحجویانه هاش هم بزرگترین ضرر را به کره زمین میزنند.
    15
    12
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. بخصوص مال کشورهای بی جنبه جهان سوم باید نابود بشه. نمونش هند و پاکستان که به خاطر اینکه با دزدی طرح بمب اتم اونو ساختن هر روز همدیگه رو تهدید میکنن. جالبه کشورهای نزدیک فرهنگی و نژادی هستن
    2
    5
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Aryanboy - فرانکفورت، آلمان
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. آمریکا و اسرائیل و روسیه و چین هم البته بی جنبه هستند. کلا هر کشوری که بمب هسته ای دارد بی جنبه است. اگه جنبه داشتند احتیاجی به بمب هسته ای نداشتند. کره زمین باید از این اسباببازیها پاک بشه.
    0
    4
    ‌پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.