اعیان‌نشینان پایتخت چقدر رهن و اجاره پرداخت می‌کنند؟

خبرآنلاین: حداقل میزان رهن در مناطق شمالی پایتخت ۷۵ میلیون تومان با اجاره ماهانه ۷.۵ میلیون برای اجاره یک آپارتمان ۱۰۰ متری در تجریش است.
 
بالاترین میزان اجاره هم متعلق به یک واحد ۳۵۰ متری در الهیه با ۲ میلیارد رهن و ماهانه ۱۳۰ میلیون تومان است.
 
عجایب بازار رهن و اجاره در این محلات اصلا کم نیست به طوری که می توان به مواردی مانند رهن 500میلیونی و اجاره ماهانه 24 میلیونی یک واحد 150 متری در جردن، دامن افشار یا رهن 1.800میلیاردی یک واحد 240 متری در دولت، جهانتاب، رهن 900میلیونی و اجاره ماهانه 2 میلیونی یک واحد 110متری در زعفرانیه، رهن کامل 800میلیونی یک واحد 160 متری در جردن،ناهید شرقی و یا رهن 200میلیونی و اجاره ماهانه 22میلیونی یک واحد  130 متری در زعفرانیه اشاره کرد.
میزان رهن و اجاره در محلات اعیان نشین پایتخت
+3
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    یه اپارتمان ۸۵ متری با دو اتاق خواب دقیقا یه کوچه بالاتر از کتابخونه ی عمومی ونکوور تو کانادا تو یه ساختمون عالی اجاره ی ماهانش 2500 دلار امریکا هست. یک ماه هم سیکوریتی دپازیت میخواد. یعنی اجاره یه ماه. شرائط اجاره هم حداقل برا ۱ سال به بالا هست. میتونی با همین اجاره تو قرارداد قید کنی و تا ۱۰ سال خیالت راحت باشه که بیشتر از ۲۵۰۰ دلار نمیدی. تو ونکوور لاکچری تر از اینجا پیدا نمیشه. مرکز شهر. دقیقا یه کوچه بالاتر از کتابخونه عمومی که شبیه تخم مرغه.
    1
    6
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.