صحبت های سید کریم درباره اوضاع مملکت : مملکت ایران گلستان بود

صحبت های سید کریم درباره اوضاع مملکت : مملکت ایران گلستان بود ، خانمها آقایون با دست خودتون سقف خونه تون رو روی خودتون خراب کردید.
سید کریم کمدین قدیمی ایرانی است.
سید کریم فعالیت خود را در سال ۱۳۴۹ در کاباره میامی تهران آغاز کرد و سپس در کاباره شکوفه به اجرای برنامه پرداخت. او پس از انقلاب ۵۷ تا سال ۱۳۶۱ در ایران ماند و سپس یک سال در دبی و بعد از آن پنج سال در آمریکا و بقیه مدت را در انگلستان گذرانده است.
سید کریم بیشتر جوک های قبل از انقلاب رو خودش میساخت .
کارهای اون بیشتر جوک بود نه لطیفه . بدون مهابا به اقلیتهای دینی ، قومی ، نژادی و زبانی بند میکرد و همه رو دست می انداخت . از اسم بردن افراد با نقاط ضعفشون ابایی نداشت.
+202
رأی دهید
-12

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا

    اشتباهه. کشور تنها و تنها حدود ۲۰ سال بهشت بود اونم اواخر پهلوی دوم. تمام. چند صدسال قبل۴۰ شمسی و ۵۰ سال بعد ۵۷ شمسی هیچوقت ایران گلستان نبود. اما ما عاشق سراییدن هستیم.
    11
    55
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    آقا چرا حرف ....می‌‌زنی ؟ بشین پای منبر این مسافر خودمان. نصیحت کند. مسافر چند تا جواب به این بده. به قول فاطی کلیدش کن. الا اکبر .الا اکبر. خون جوانان وطن. الا اکبر. دیو چو بیرون رود. فرشته آید. البته عینک بزن مسافر جان. این فرشته شما. چرا اینقدر شباهت به مار هفت سر دارد.؟
    54
    29
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۳
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

    خود کرده را تدبیر نیست
    5
    67
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا

    اصولا ماها هیچوقت دنبال منطق نبودیم نیستیم و نخواهیم بود. دنبال فکر کردن نیستیم نبودیم و نخواهیم بود. هیچوقت فکر نمیکنیم سیاست یعنی چی. رفتارهای ما چه تاثیری در یک سال اینده داره. هیچوقت فکر نمیکنیم. چیزی عوض نشده. حالا اون ۲۰ سالی که عرض کردم هم صدقه سری پول نفت بود که ریخت و قیافه ی مردم از گدا زادگی و اوارگی تغییر یافت. حالا فکر کنین اگه نفت نبود. ایا بازم اتفاقی میوفتاد؟ خیر. وضع همون بود که بود. خیلیا میگفت هرچی میکشیم از نفته و اگه نفت نباشه ژاپن میشیم. اما صبر کنین مگه ما تلاش و کوشش بلدیم؟ اصلا ما به صورت تاریخی همکاری دسته جمعی بلدیم؟ خیر . نفت نبود سومالی میشدیم نه ژاپن.
    9
    43
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا

    تا وقتی که به خودمون نیاییم و این تفکرات پوسیده ی جهل زده ی کثیفی که قرنهاست با مردمه رو عوض نکنیم وضعمون همینه. تا وقتی به خودمون نیاییم همینه.
    5
    37
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    و جالبه این سید کریم هنوز که هنوزه به خدش سید میگه. یا اصلا نمیدونه سید یعنی چی یا ما رو خر فرض کرده. سید یعنی همون master . ایا ما برده اییم که یکی سید باشه بقیه خیر؟. یعنی ....تو تفکری که هنوز تفکر سیدیسم و اقا بالاسری توشه
    15
    19
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    استدلالهای ....از جانب یک دلقکِ واخوردهُ سرخوردهُ توسری خوردهُ واخوردهُ به هیچ جا نرسیدهُ ساکن مثلأ به خیال خودشان (غربت)!که مثلأ زمان شاخ می شد با شناسنامه سفرخارجه رفت. امثال این دلقک را اینجا هم داریم که از فرانکفورت،کالیفرنیا،انگلیس(آن دوست عزیزآزادیخواهمان freedom of the dalghakism)وتنی چند از معلوم الحالان دربدر کامنتهایی مینویسندکه روی سرآدم درخت چنار سبزمیشود.
    87
    4
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    [::redsky95 - تورنتو، کانادا::]. آیا میدانستید که کشور عزیزما،در طول دوهزاروپانصد سال سلطنت وپادشاهی شاهان مختلف،فقط بیست و دو(به روایتی دیگربیست وچهارسال) سال آرامش داشته و جنگی یا قحطی ای درکارنبوده است؟جالب اینکه یازده(به روایتی دیگر دوازده) سال آن بعد از اختناق رضاخانی بود.البته الان این راهم عده ای میگذارند به پای محمدرضاشاخ!نخیر او جواب رسانه هارا نمی دادکه سلطنتش واژگونه نشود.
    74
    5
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    وقتی‌ منابع شما حوزه علمیه است، بله ایران در طی‌ ۲۵۰۰ سال گذشته فقط ۲۵ سال جنگ نداشت.شاپور ساسانی ۴۰ سال. کریم خان زند. ۲۰ سال. هولکو خان مغول ۲۰ سال. فقط با این چند قلم ۴۰ سال کمبود داری. تازه عقیده شما راجع به جنگ چیست.؟ ۴۰ سال است.ملت ایران با یک مشت تخم و ترکه صدام .که اسم خود را سید گذشته در جنگ هستند. یعنی‌ این جنگ نیست؟. دیگر موفتخور تر و انگل تر از آخوند دیده؟ جنگ که همیشه با توپ و تانک نیست.همین آبان ماه. با توپ و تانک و مسلسل به جان جوانان.بچه. کودک. پرستار.افتادند .جنگ نیست. مهربانی آقا است؟ما ایرانی‌‌ها در طول تاریخ.بله جنگ زیاد داشتیم.همیشه هم مجروح و کشته. ولی‌ بیشترین صدمه راز کسانی‌ خوریدم. که ایرانی‌ نما بودند.میز گرد دلاوران ایران امروز خالی‌ است. در کنار میز. خوک صفت جای گیو مازندران.آرش.بهرام.گشتاسب. را گرفته. خار فقط کمی زخم می‌‌کند. زبان کثیف. حدیثی دیگر
    15
    43
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. در ممالکی که انسان‌ها اه آزاد هستند. کمترین خاهنین به وطن خود وجود دارند. در ممالکی .که پر از خودفروش و وطن فروش است. کمترین انسان‌ها آزاد وجود دارند. در حوزه که به شما انجیل هم یاد داده. ۱۲ حامیان و فقط یک یوداس؟ خدای عرب و یک نگاه به ایران. مملکت پر است. از یوداس.یوداس ایرانی‌ بوسه و کلمات زیبا. ولی‌ از درون همانند جزام. وقتی‌ لبخند ملیح. می‌‌بینی‌ نیش مار. این است سرنوشت ایران امروز.
    13
    35
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. میدونم . گفتم که حدود ۲۰ سال دور دوم پهلوی تنها دوره ای بود که این ملت روی خوشی دیدن. البته مثل چیز لگد زدن. افکارها همه کمونیستی شد
    7
    24
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. سگ این دلقک به هزار تا امثال علی شریعتی می ارزد که با یک مشت دروغ سوسک را به شکل فولکس واگن رنگ کرد و این ملت هالو هم در ماه عکس امام دیدند و چشم به در چاه جمکران دوختند تا بعد از 1400 سال طفلی 6 ساله از در چاه بیرون امده و برایشان تخم طلا کند. تفاوت ما با مردم اروپا چنین هست: در اروپا دون کیشوت برای اسیاب بادی شمشیر کشید و مظهر بلاهت است. در دیار ما یک بیسواد برای ماه شمشیر کشید و خیال کردند که پیغمبر و نافش به اسمان وصل هست و حالا بانتظار 72 حوری برای جسدهای پوسیده نشسته اند. خلایق هر چه لایق
    6
    44
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. اگر ناراحت نشویدمن میگویم جریان چیست.موضوع اینست که شماها که از این دلقکِ پیر دفاع میکنید سن و سال بالائی دارید وخوب طبعأآدم پیر همیشه از گذشتهُ خودش(وبالطبع گذشتهُ کشور) بخوبی یاد میکند.هیچ پیرمردی(یاپیرزنی)نمی گوید الان خوب است واین سیر طبیعی زندگی افراد عادی وعامی است.حتی کامنتهای انگلیسی زبانهای سن بالایِ عامیِ کاربران پلتفرمی مانند یوتیوب هم پر از این جملهِ انگلیسی«old is gold»است.
    40
    3
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. اما من همه حرفها را طبق اسنادبجامانده(بروش تحقیقی) مینویسم.صدساله هم بشوم روش من همین(استقراءواستنتاج) خواهدبود،چراکه این روش همیشگی من بوده و است.باید به هرپدیده ای باشک و تردید نگریست تا حقیقت امر را دریافت.در واقع،باید بنویسم:«من شک میکنم،پس هستم»
    38
    3
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. عزیزم. من هرگز نمی گویم که جیره خور دستگاه هستی چون طبیعی هست که کسانی از مزخرفات شریعتی و اهل تشیع و اخوند و دروغ های این حکومت خوششان بیاید اما عزیزم من وقتیکه پیر هستم یعنی فرق پیکان با اتومبیل بنز را نمی توانم بفهمم؟ من هم دوره ی ناصرالدین شاه و شاه سلطان حسین را ندیده ام اما قوه ی تشخیص که دارم. مطلقا هم تمام پیرها از گذشته به خوبی یاد نمی کنند. اتفاقا من از ناراضیان حکومت شاه بودم ولی با مقایسه بین دو دورانی که دیدم شاه پیش این ابلیس ها فرشته ی رحمت بود. بعلاوه سخن من ربطی به شاه و خمینی ندارد. مقایسه ای کردم بین دون کیشوت و کسی که شما بعنوان افتاده از اسمان می پرستید و حتما بین این دو نگاه یک دریا فاصله است. شاه و خمینی رفتند و اندیشه ی غلط هست که میماند!
    6
    26
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. اگر این جیره خوار دولت نباشد. پس بنده هم پاپ رم هستم.طرف دو سال است. در اینجا. از کشته شدن تظاهر کنندگان دفاع می‌‌کند.و آن‌ها جاسوس و خاهن. امام .....را هنوز که هنوز. رهبر عرفان شرق می‌‌دند. روزی نیست.که در اینجا کره به ریش مقدس نمی‌‌مالد. ۴ تا اسم دارد. مثل مارمولک رنگ عوض می‌‌کند.به بزرگترین فاجعه تاریخ ایران .رهبر می‌‌گوید. پس یک جیره خار باید .شاخ و دم داشته باشد.تا ما آنها را بشناسیم؟ با این منطق شما .پس هولکس هم مقصر خود یهودی بودند.باید می‌‌رفتند.پیش هیتلر. مستر هیتلر چرا اینقدر خوشنت ،لطفا بیاد با هم بحث کنیم. بعضی‌‌ها در اینجا تصور عجیبی‌ از دمکراسی دارند. فکر می‌‌کنند. می‌‌شود با بزرگترین جنایت کاران تاریخ ایران.راجع به دمکراسی سخن گفت. بکنید. شاید بتوانید. آن‌ها را راضی‌ کنید. که با با امام امت شما و رسول اشتباه کرد.....
    7
    16
    ‌پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    شما معنی‌ کتاب دون کیشوت را هم درک نکردید. وگرنه شاه را با دون کیشوت مقایسه نمی‌‌کردید.همه ما اسم دون کیشوت که می‌‌یاد.فکر به جنگ او با آسیاب بادی فکر می‌‌کنیم.نبرد دون کیشوت با آسیاب بادی مهشورترین اپیزود این رمان است.تفسیر مدرن و رایج.مبارزه ارباب "آخوند" بر ضد ماشین بی‌ رحم " پیشرفت سریع فنی" که باعث از دست رفتن قدرت اشراف برده دار و زمین دار "ملاها" شد. به دست یک شوالیه با لباس جنگی زنگ زده."امام" اگر یک مقایسه با دون کیشوت. شاه دون کیشوت نبود، دون کیشوت امام امت بود. شاه آسیاب بادی بود.اگر یک مقایسه، بیشتر باید از این سخن گفت.چرا دون کیشوت در ایران بر آسیاب بادی پیروز شد؟ دون کیشوت در اسپانیا.در بستر مرگ از بیهوده بودن شوالیه بودن "آخوند" در دنیا مدرن پی برد. چرا ما نه؟
    7
    16
    ‌پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    حالا بعد ۴۲ سال داری میگی! چرا همان موقع نگفتی ،اون موقع ساکت بودین یا رفتین خارج که اقامت رو بگیرین، یه عده هم که مثل شجریان قهرکردن از تلویزیون شاه. پس اول از خودتون بپرسین
    11
    4
    ‌پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    سرزمین اریا - کویت ، کویت
    این دایناصور اخر عمری هم دست از اراجیفش بر نمیداره .برای یه هنرمند دوزاری مثل تو که شب به شب تو کاباره های داغون تا صبح برای مشتی ادم مست برنامه اجرا میکرد معلومه که دنیا کلستان بوده
    1
    0
    ‌سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.