تمجید مسی از رونالدو رقیب دیرینه‌اش

العربیه :لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا در آخرین مصاحبه خود از رونالدو رقیب دیرینه‌اش تمجید کرد.

بر اساس گزارش وب‌سایت ورزشی گل، اسطوره تیم بارسلونا، رقیب همیشگی خود را با بهترین عناوین ورزشی توصیف کرد و درباره جایگاه او در فوتبال جهان صحبت کرد.

مسی همچنین رونالدو را در کنار سایر سوپراستارهای ورزشی قرار داد و او را به کسانی مانند رافائل نادال، راجر فدرر و لبرون جیمز تشبیه کرد.

مسی در ادامه گفت: «ورزشکاران قابل تحسین بسیاری وجود دارند. رافا نادال، فدرر، لبرون - در همه ورزش‌ها همیشه کسی وجود دارد که کارهایش برجسته و قابل تحسین است».

او افزود: «کریستیانو در فوتبال برجسته است. بسیاری از افراد برجسته هستند و همیشه بهترین تلاش خود را می‌کنند».

علی‌رغم اینکه مسی تحسین خود را از چندین چهره ورزشی جهان ابراز کرد اما این بازیکن 33 ساله گفت: «زمانی که کارم را به‌عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای آغاز کردم، موفق شدم تعصباتم به‌عنوان یک هوادار فوتبال را گوشه‌ای بگذارم. کسانی که مرا از کاناپه بلند می‌کنند، فرزندانم هستند. آنها امروز بیشترین انگیزه را در من برای حرکت رو به جلو ایجاد می‌کنند».

مسی در ادامه توضیح داد: «درست است که من در تابستان به دلیل چگونگی پایان فصل اوضاع خیلی بدی داشتم اما در حال حاضر حال من خوب است».

گفتنی است، بارسلونا زیر نظر رونالد کومان برای ثبات تلاش کرده است، آنها در رده پنجم جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارند، با هشت امتیاز عقب‌تر از اتلتیکو، اما یک بازی اضافی انجام داده‌اند.
+4
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.