گفتگوی پسر آیت الله امجد که غوغا به پا کرد

+201
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    عزیز خوب گفتی‌. ولی‌ ۴۰ سال دور گفتی‌. دیگر دور شده. اگر امجد نقشه ولایت وقیح دارد. دیگر کار از این کار‌ها گذشته.ولی‌ باز هم خوب است. به هرحال از خودشان هستید. آخوند عمامه به سر.هر چه بگندد نمکش می‌‌زنند. وای به حال روزی.که بگندد نمک. ولی‌ یک چیز با نمک. آخوند بعد از ۴۰ سال می‌‌گوید شهید هویدا. حالا نمی‌‌خام نیش بزنم. بعضی‌ چپی‌ها ما و بهنود .هنوز می‌‌گویند. ایتلا ضد امپریالیست. حضرت ایتلا خامنه آای. اخر ال زمان که می‌‌گویند. همین است.
    9
    36
    دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    kasa-123 - وین، اتریش

    متاسفانه به این دوستان چی میشه گفت.شما در این چهل سال کجا بودین الان که پایه های نظام دیکتاتوری آخوندی به خطر افتاده و ترس سقوط هست حالا یادشون افتاده اعتراض کنن.همه این دوستان خودشون پایه گذار استبداد بودن متأسفانه.
    1
    39
    دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    haftsang - انتورپن، بلژیک

    حالا یادتون افتاده از این حرفها بزنید .تو این چهل و اندی سال که از حکومت دجال جمهوری اسلامی میگذره چرا پدر تو حالا صداش در امده .حالا که نوبت به خودتون رسیده چرا صداتون در امده .چرا تا حالا اعتراض نمیکردین .
    1
    38
    دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    grizzly - برلین، آلمان

    این چرا حالا صداش دراومده؟ اگر روح الله زم پدرش آخوند نبود، مثل بقیه اونوقت چی؟
    3
    39
    دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    دل به هرگونه آخوند دادن بدبختی می آورد!
    2
    52
    دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    kakolzari - لندن، انگلستان

    مساله اینه که اگر کسی برای جان خودش ارزش قائل نباشد هیچ تضمینی نیست که برای جان دیگران ارزش قائل باشد. مشکل این مذهبیون هم همین است. حاضرند برای برداشت شخصی از مساله دینی جان هم بدهند. و البته مشکل غیر مذهبیون هم همینجاست چون برای جان خود و دیگران ارزش قائلند به سختی حاضر به جانفشانی هستند.
    0
    24
    دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    هر آخوندی مخالف اینهاست اول باید لباسشو آتیش بزنه و به خودش هیچ پیشوند و پسوندی نزاره.
    3
    35
    دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

    فرزند اقای حضرت امجد :. از نظر مردم ایران هر کس و هر چیز که بوی مذهب بدهد از ان نفرت دارند . پدر برگوار شما در این 41 سال کجا تشریف داشتند که تازه نطق ایشان باز شده است .گروه گروه جوانان مردم توسط شما ملا ها اعدام شدند اما شما ها حرفی نزدید . وکلامی نگفتید اما در همان زمان در فیضیه درس اخلاق دادید . مردم از همه شما متنفرند. من بعد از این شخصا فکر میکنند و تصمیم میگیرند . گذشت انزمانی که یک ملا در لباس روحانی ظاهر شود و مردم و کشور را به ضلالت و بدبختی بکشاند .باز تکرار میکنم مردم از شما ها نفرت دارند . مردم از شما ها بیزارند. اخوند جماعت سر و ته یک کرباسند
    5
    40
    دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    arya_japan - توکیو، ژاپن

    بیشرف ها الا که نوبت بچه های شما شد صدای تا در آمد .چهل سال سکوت کردید .در این چند سال کجا بودید ؟ که الا پیدایتان شده ؟ الا که عمر رژیم تمام است ،رنگ عوض کرد ه اید؟ بی ناموسها......
    1
    33
    دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    در روایت آمده است که - سن فرانسیسکو، ایالات متحده امریکا

    خامنه ای یک آیت الله دوزاری بود که هیچ کس اجتهادش را قبول نکرده و نمی کند. در مورد این آقا هم هر موقع عبا و عمامه اش رو گذاشت کنار و مثل مردم لباس پوشید شاید حرف هاش برای بعضی های مهم باشه. درسته حالا یک آیت اللهی علیه نظام حرف زده ولی تمام مراجع تقلید نه تنها از این حکومت و جنایت هاش پشتیبانی میکنند که حتی این آیت الله دوزاری را مقدس هم می دانند. مراجع تقلیدی که هر کدام سهمی در بیت المال دارند و علاوه بر رانت ها و امتیاز ها از خمس و ذکات های مسلمین هم بهره مند میشوند. شما نمی توانی آبروی رفته آخوند و روحانیت را برگردانی تنها کاری که می توانی بکنی این اس که این لباس دزدی و ریا را از تن برون کنی و به خاطر 40 سال سکوتت شب و روز به درگاه الله ات توبه کنی.
    1
    29
    ‌سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان
    این هم یک خوک زاه است مثل توله های خامنه ای،۴۰ ساله من مسلکهای این اخوند ایت الشیطان دارن قتل و عام میکنند، تجاوز میکنند، قتل وعامهای کردستان، بلوچستان،چرا برای هیچکدوم این آخوند لب تر نکرد، گوشهاش کرش آه و زجه مادران اعدامیها، کسانیکه حتی حق نداشتند فرزندانشون را در قبرستانها خاک کنند، یا قتل و عامهای ۶۷ که حتی مادرانشون و عزیزانشون نمیدونند اونها را کجا چال کردند را نشنید، ولی همینکه پدر روح ا. زم اشکش در اومد برای پسری که از شوق دیدار اقا تو پوست خودش نمیگنجید و گوش ش بدهکار حرف هیچکس نبود، این اخوند یهو بعزش ترکید و فراموش کرد که اخونده و یک لظه باور کرد که ادمه!. برید همتون سر و ته یک کیسه زباله هستید شما خوک زاده ها صیغه زاده ها، حتی حرف درست و راست از شما شنیدن هم باید برای ملت ایران حرام باشه. اخوند اخونده خوب و بد نداره، همشون ملعون و تخم شیطانند.
    4
    21
    ‌سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. [::amirgheryou - تهران، ایران::]. بعد خودش را هم اتیش بزنه، ان وقت ملت حاضرند امام زادش کنند، در غیر اینصورت اخوند چه با عبا و عمامه و چه بی عبا و عمامه همه یک اشغال و انگلند!
    5
    18
    ‌سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. من از یک دوستی شنیدم در یکی از شهرهای نزدیک شیراز چاه توالت بخاطر اینکه خاک انجا خاک جا است زود پر میشن(با عرض معذرت از این خاطره،ولی چون صحبت اخوند است بهتر از این نمیشود از انها یاد کرد)به این خاطر هر خانه دو چاه توالت داره، وقتی یکی پرشد، یک شکمبه گوسفند(البته انوقتها حالا فکر نمیکنم ملت بتونن این ولخرجی را بکنند)داخل چاه میانادزند و درب آن را میبندند،به مرور زمان شکمبه کرم میزند و کرمها از فاضلاب تقذیه میکنند تا زمانیکه چیزی برای تقذیه براشون نمومونه بعد شروع به خوردن خودشون میکنند به این ترتیب چاه از وجود هر دو خالی میشه، حالا حکایت اخوند هم همینه، بعد او ز ۴۱ سال حالا شروع به خوردن خوردشون کردند، این یعنی اولین قدم نابودیشون!
    5
    20
    ‌سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::ordak - بن، آلمان::]. هرچند خیلی دیر ولی من دارم کتابی از بعضی از گفته های کوتاه خودم در اینجا و سایت های دیگر فراهم می اورم. این مطلب شما بقدری جالب و گویا هست که با اسم خودتان آن را به کتاب اضافه کردم. شاید شما و دوستانی بخواهند حتی برای یادگار این کار من را تکرار کنند و با جمع اوری قسمت های جالب مطالبشان کتابی فراهم اورند. اگر تمایل پیدا کردید از من بخواهید تا راه اسان جمع اوری را به شما نشان بدهم. حتی میتواند مجموعه ای از مطالب همه باشد. به شرط اینکه مطالب یکبار مصرف را انتخاب نفرمائید.
    4
    17
    ‌سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    ۳ بار خواندم. این چیزی ،که شما نوشتید.درک نکردم،این انتقاد از کاست آخوند بود.یا هورا برای آخوند بود؟ ایتلا دو زاری که هیچ کس .اجتهاد او را قبول ندارد.یعنی‌ اگر شیخ علی‌ دو زاری نبود. و یک ایتلا خوب. بفرض به قول شما یکی‌ مثل کروبی یا طالقانی بیاد و بگوید، من ولات فقی‌ . قبول کنیم؟غصه خمس و زکات مسلمین را هم که می‌‌خورید. یعنی‌ خمس و زکات در اصل اشکال ندارد. بلکه بستگی به این.که چه کسی‌.دریافت می‌‌کند؟ مراجع تقلید هم که می‌‌گوهید. مرجه تقلید یعنی‌ چه ؟ در زیر مراجع تقلید. من برده داری مدرن می‌‌بینم. کسی‌ که قادر نیست. اعمال خود را منفی‌ یا مثبت قضاوت. و برای دزدی دنبال کلاه شرعی می‌‌گردد. دست اخر توبه بکنند.؟ یعنی‌ اگر توبه کنند. تمام. همه چی‌ اوکی ؟ پوزش. که مو را از ماست بیرون می‌‌کشیم. ولی‌ آنقدر مجودات عجیب غریب تجربه کرده. که همیشه مشکوک هستیم. اسم سوسیالیسم علی‌ .که میاد. حالت استفراغ دست می‌‌دهد
    5
    5
    ‌سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    نکته جالبه این گفتارها اینه که همش میگه حضرت امجد!! من به خود خدا هم حضرت نمیگم. حالا این غربتی بابای خودشو زارت و زورت حضرت مینامه. میگه همه اعدامیهای بعد انقلاب به هر دلیل شهیدن! مثلا خفاش شب و بیجه هم شهید هستن. مثل آدم بگو هرکسی در راه یک فکر و عقیده بدون اینکه قتل و یا تجاوز کنه اعدام شده شهید و مهیده. از نظر شخص من قاچاقچیهای مواد مخدر به دلیل قتل غیر مستقیم آدما و خانواده هاشون نسل کش به حساب میان و باید 10بار اعدام بشن. متاسفانه ملت ما سالهاست اسیر این آخوندها و پاسدارهای بی سواد هستن و خواهند بود چون خودشون هم قوه تحلیل خوبی ندارن و فقط به منافع شخصی فکر میکنن.
    4
    12
    ‌سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Aryanboy - فرانکفورت، آلمان
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. برای اولین بار لایک!
    2
    4
    ‌سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.