استخر پارتی حسام بختیاری، پسر «سیروس بختیاری» رییس هییت مدیره پولاد پویش

از صفحه اینستاگرام بچه پولدارهای تهران، مکان=رودهن - مقاطعة دماوند
+59
رأی دهید
-17

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    حالا مسافر می‌‌یاد و می‌‌گوید. نه آقا نظام مقصر نیست. مقصر خود ما هستید. چون در مغز ما فساد است. فساد را در مغز نابود کنید.مملکت می‌‌شود.بهشت. تمام روز کوشش کردیم. که فساد را از مغز بیرون کنیم.دیدیم نشد. درک کردیم ،که، شامل این سران نظام نمی‌‌شود.این‌ها اصلا مغز ندارند. اگر هم فساد. در مغز که نیست. سراشیب سقوط کرده .......
    14
    76
    دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Aryanboy - آرنیس، آلمان

    همچی نوشتن پولااااااد پویش انگار بدنه مرسدس را اینا تولید میکنند. پولاد پویش یک کارخانه کارخانه دبه سازیه! دبه ماست و پنیر. حتی میخ هم تولید نمیکنند چه برسه به پولاد. خودتون سایتو نگا کنین.
    2
    41
    دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۳
    یویوماما - ونوس، اریتره
    این کجای ایرانه که از مستخدم فیلیپینی استفاده می کنه در حال جمع کردن قوطی ها با پلاستیک شفاف ابی ؟و اینها از ریختن پاسدارها توی مهمونیشون نمیترسن دخترهابامایو دو تیکه همه غروقاطی بابا ایران که بهشته.
    5
    24
    دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    ای عدوی زمان.شما خودشو زیاد ناراحت نکن. این نمایه«کلیپ» را یکسال و نیم قبل هم پخش کردند.شما از اسراهیل اگر خوب نگاه کنی،آن نظافتچی باید فیلیپینی یاهمان دوروبر باشد.پس این در ایران نیست.حتی اگر پسر فلان تولیدکننده یا کارخانه دار درآن باشد.بنده نه از ایشان وکارشان دفاع میکنم نه از پدرش.ده بار گفتم.هیچ فیلمی راباور نکن.خودت را سکهُ یک پول نکن.
    32
    1
    دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    من نمی فهمم زندگی خصوصی افراد چه ربطی به دیگران دارد؟ همه معترضند که چرا جمهوری آخوندی در زندگی خصوصی افراد سرک می کشد. این هم دخالت در زندگی خصوصی این و آن است .
    34
    8
    دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. ربطی‌ به زندگی‌ خصوصی ندارد.این سنجیدن به دو مقیاس است. از در و دیوار سفارت.آمریکا بالا می‌‌روند. ولی‌ بچه‌ها در آمریکا تاجر هستند. مرگ بر آمریکا. می‌‌گویند. توله‌ها خود در شیکترین مناطق آمریکا .ویلا دارند. زن ایرانی‌ را به خاطر دو تار مو. شلاق می‌‌زنند. نوه خود در کانادا با مینی ژوپ جولان می‌‌دهند. بنده هرگز فرزند را به خاطر جنایت والدین مقصر نمی‌‌دانم. ولی‌ اگر فرزند هم با سیاست والدین خود مرز بندی نکند. و شیوه زندگی‌ او. خرج آن را. از جنایت والدین تامین می‌‌کند. این دیگر زندگی‌ خصوصی نیست. این همان فروختن کالا بهشت بعد از مرگ است. پول آن را ما امروز می‌‌دهیم. نقد. تا این ها. در بهشت امروز زندگی‌ کنند.مال ما ولی‌ باید نسیه باشد. بعد از مرگ.اگر مرز بندی کردند. به چشم .اگر یکی‌ در زندگی‌ خصوصی این‌ها دخالت کرد. می‌‌توان با آخوند مقایسه کرد. این قوز بالا قوز است. زندگی‌ خصوصی نیست
    9
    38
    دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. من با تمام چیزهائی که بر نوشتید کلمه به کلمه موافقم ولی از فحوای مطلب طرف کارخانه دار و از زعمای مملکت نیست. چه بسا این کارخانه دار خودش درد کشیده و اینطرف خط و کنار ما ایستاده است. هر کارخانه داری که فرزندش اقازاده نمیشود. (من اینستاگرام ندارم و نتوانستم که فیلم را ببینم) با این همه من مخالفم که جواب فحش تکرار فحش هست. ما با کسانیکه ان زشتی ها را افریده اند باید مبارزه کنیم و این زندگی خصوصی چند نفر هست که شاید بخواهند لخت مادرزاد شنا کنند. با این همه مشکل این ملت خیلی فراتر از این حرف ها هست. 90 درصد از کسانیکه از دزدی ها انتقاد میکنند با نفس دزدی بد نیستند بلکه خودشان دوست دارند جای ان دزد را بگیرند. بطور کلی یک چیز اساسی در کشور ایران بشدت می لنگد. اگر ملتی با گروه حاکم تناسبات عمیق اخلاقی نداشته باشد محال هست ان حکومت 40 و اندی سال دوام بیاورد
    10
    21
    دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران
    خب که چی ؟ باباش کارخونه داره دیگه . نمیتونه عشق و حال کنه ؟
    17
    9
    ‌سه شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::agha_ehsan - تهران، ایران::]. اگر طرفش حاسدینی باشند که در ایران موج میزنند و اصولا علت اصلی انقلاب 57 حسادت بود، نه نمیتواند و اگر کرد فوق پنهانی باشد تا دیگ حسادت کسی به جوش نیاید
    2
    14
    ‌سه شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    kasa-123 - وین، اتریش
    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. احتمالا شما از برادران گمنام سایبری امام زمان هستی.البته برادرانه چی بگم قاچاقچی مواد مخدر.قاچاقچی اعضای بدن.خلاصه انواع و اقسام کارهای خلاف و ناپسند.البته جالب بود که ملت فهمیدن بعد از چهل سال شما از چه قماش و دارای چه نوع شخصیت و دارایی چه نوع طرز فکر و چه نوع رفتاری هستین.خلاصه یه پاکت کامل.
    0
    3
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    kasa-123 - وین، اتریش
    [::agha_ehsan - تهران، ایران. نه اشکالی نداره،از جیب ملت دزدی کن اختلاس کن رانت کن مهم نیست.دزدی کن تا وقتی که حق و حساب آخوند و آخوند زاده رو پرداخت کنی از خط قرمز نظام هم عبور نکنی هر چقد میتونی دزدی کن.خیلی هم خوبه صبح تا شب هم استخر پارتی بگیر.
    0
    3
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    kasa-123 - وین، اتریش
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. به نظر شما در یه نظام فاسد و غیر معمول که دقیقا مثل مافیا عمل میکنه.این آقا بدون وصل بودن به سپاه یا بیت اغا یا اعضای دولت میتونه کار کنه.میتونه در این حد بتونه پیش بره.اگه غیر از این باشه باید شک کرد.یه مثال دیگه بابک زنجانی چرا به من شما یک میلیارد و هشتصد میلیون‌ دلار نفت نمیدن بریم بفروشیم.مگه بابک زنجانی مثل این آقا شرکت نداشت.
    0
    4
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::kasa-123 - وین، اتریش::]. به عقیده ی من چه در رژیم شاهنشاهی چه حالا در رژیم آخوندی بدون رشوه و اتصالات نمیشد و نمی شود کارخانه داری کرد و عیب از کارخانه دار نیست که می خواهد چرخ های کارخانه اش بچرخد. عیب اصلی اول از نگاه مذهبی و سیاسی مردم ایران و بعد حکومت منتخب خود آن ها هست. به نگاه من اکثر کارخانه داران به طریقی وطن پرست هستند . این حکومت هم از کره ی ماه نیامده است. مردم در ماه عکس امام دیدند و به امید ظهور یک طفل 6 ساله از ته چاه آن را بر مسند رهبری بر نشاندند.
    2
    6
    ‌چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.