فال روز دوشنبه ۲۱ دسامبر - ۱ دی

 فروردین
 
شما منتظر فرصتی هستید که بتوانید استراحت کنید، اما این کار به این سادگی ها هم نیست. به علاوه این حرف به این معنا نیست که شما خیلی سرتان شلوغ است، بلکه شما فقط نیروی جسمی مازادی دارید و نمی خواهید فرصت انجام دادن کارها را از دست بدهید. با وجود این برای شما خطر آفرین است که بیشتر از آن چیزی که می توانید انجام دهید مسئولیتی را قبول کنید. روی کارتان تمرکز داشته باشید؛ اگر امروز از زمانتان حداکثر استفاده را نکنید فردا افسوس خواهید خورد.
 
فال حافظ
 
ای صبا نکهتی از کوی فلانی به من آر***زار و بیمار غمم راحت جانی به من آر
 
قلب بی حاصل ما را بزن اکسیر مراد***یعنی از خاک در دوست نشانی به من آر 
 
تعبیر: بر سر دو راهی قرار گرفته ای و نمی دانی کدام راه را باید انتخاب کنی. تنها هستی و دل گرفته ای داری. احساس پیری می کنی زیرا همه چیز را از خود قطع کرده ای حتی خوشی را ولی بدان آنچه سرنوشت تو باشد پیش خواهد آمد. امیدوار باش. غم را کنار بگذار تا به وصال یار برسی
 
اردیبهشت
 
اگر سرعت اتفاقات اخیر گیج تان کرده و تعادل خود را از دست داده اید، امروز می توانید اطمینان و ثبات از دست رفته ی تان را دوباره به دست آورید. کمی با دوستان و خانواده خوش گذرانی کنید تا بتوانید بیش فعالی خود را تحت کنترل درآورید و رویه ی متعادل تری را در پیش بگیرید. سعی کنید راحت باشید و لذت ببرید و خودتان را به انرژی های مثبت پیرامون تان بسپارید.
 
فال حافظ
 
مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند***که اعتراض بر اسرار علم غیب کند
 
کمال سر محبت ببین نه نقص گناه***که هر که بی هنر افتد نظر به عیب کند 
 
تعبیر: به زمین و زمان چنگ انداخته ای و به زور می خواهی همه چیز را به دست بیاوری. تا راه راست نروی و سر بر آستان خداوند فرود نیاوری به مرادت نمی رسی. کلید گنج خوشبختی تو قدم گذاشتن در راه راست می باشد.
 
خرداد
 
اینکه شما تشخیص داده اید رویاهای شما می توانند مهم تر از حقایق سرد و بی روح باشند، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده اید و تمام اطلاعاتی را که می توانستید گرفته اید، هنوز چیزی کم است. داده ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده های دیگران معتبرتر است.
 
فال حافظ
 
بیا و کشتی ما در شط شراب انداز***خروش و ولوله در جان شیخ و شاب انداز
 
مرا به کشتی باده درافکن ای ساقی***که گفته اند نکویی کن و در آب انداز 
 
تعبیر: تحولی بزرگ در زندگیت به وجود بیاور و دلت را به دریا بزن. کار خوب انجام بده که نتیجه اش را خیلی زود ببینی. حسادت را از خود دور کن تا چیزهای زیبا بیشتر در نظرت بیاید با خدا باش تا شیطان از تو دور شود و آرزوهای محالت محقق گردد.
 
تیر
 
شاید الان به دنبال این هستید که تعادل خوبی بین کمیت و کیفیت پیدا کنید. ستاره بخت شما تمایل شما را برای این کار زیاد می کند و شما تشخیص می دهید که رضایت بیشتر الزاماً آن را بهتر نمی کند. این شانسی است که در خانه ی شما را زده تا از قدرت تشخیص خود استفاده کنید و به جای نه گفتن به تفریح به دلیل اینکه الان کار دارید، از زندگی، بیشترلذت ببرید.
 
فال حافظ
 
به وقت گل شدم از توبه شراب خجل***که کس مباد ز کردار ناصواب خجل
 
صلاح ما همه دام ره است و من زین بحث***نیم ز شاهد و ساقی به هیچ باب خجل 
 
تعبیر:  ا کار زشتی که انجام داده ای بسیار خجالت زده هستی. منتظر بقیه سرنوشت خود باش که هرچه صلاح باشد همان خواهد شد. خودت را بی تفاوت نشان نده ثابت کن از کار که کرده ای خجالت زده هستی. ذات خوبی داری پس به درونت رجوع کن و سیای و ظلمت را از دلت بدر کن و بگذار دلت همچون آب صاف شود.
 
مرداد
 
اگر امروز بخواهید ایده هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می گیرد. اتفاقاتی که برای شما می افتد به خودتان مربوط می شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.امروز بهتر است در برخورد با دوستان و خانواده رویه ی دیگری را در پیش بگیرید تا شاید بتوانید مخمصه ای را که در آن گیر افتاده اید چاره کنید. اما بدانید که تغییرات یک دفعه اتفاق نمی افتند، پس سعی کنید به خاطر چیزهایی که پیش می آیند سر و صدا راه نیندازید. به نظر می رسد نگاه شما به واقعیت های پیرامون تان با آن چه حقیقت دارد فرق می کند. اگر چشم تان را بر حقایق ببندید مشکلی حل نخواهد شد. بهتر است واقعیت را انکار نکنید تا تغییرات مثبت خود به خود اتفاق بیفتند.
 
فال حافظ
 
ای که دایم به خویش مغروری***گر تو را عشق نیست معذوری
 
گرد دیوانگان عشق مگرد***که به عقل عقیله مشهوری 
 
تعبیر: خود را از بقیه جدا می دانی و به خودت مغرور شده ای. فکر می کنی از تو عاقل تر کسی دیگر نیست، اگر به خدا نزدیک شوی عشق به حق تعالی تو را از بندهای غرور و ریا جدا می کند و از غم ها و دردهای دنیوی خلاص می شوی و نامت به نیکی همه جا یاد می شود و به حاجات خودت می رسی. 
 
شهریور
 
به جای اینکه بخواهید برای تمام روز خود برنامه ریزی کنید، برای زمانهایی خالی ای که در طول روز دارید فکری بکنید. به ندرت برای شما پیش آمده که ندانید چه کاری باید انجام بدهید، اما شما امروز ترغیب شده اید که بیشتر فعالیتهایتان را فهرست وار بر روی کاغذ بیاورید. انگیزه های خودتان را بررسی کنید و مطمئن باشید که شما خودتان را بیش از حد درگیر کار نخواهید کرد، برای اینکه شما از تنها بودن بیزار هستید.
 
فال حافظ
 
من نه آن رندم که ترک شاهد و ساغر کنم***محتسب داند که من این کارها کمتر کنم
 
من که عیب توبه کاران کرده باشم بارها***توبه از می وقت گل دیوانه باشم گر کنم 
 
تعبیر: سعی و تلاش خود را می کنید. بر این باورید که عیب هایتان را برطرف نمائید. هدف خود را مشخص کنید و بی گدار به آب نزنید. مشورت لازمه ی کار و گنج در کنار شماست ولی شما آن را نمی بینید، دقت کنید. کسانی که با شما قرارداد یا پیمان بسته اند به عهد خودشان پایبند نیستند.
 
مهر
 
اگر امروز در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می توانید کارکنید؛ تا آنجایی که می بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده اید. قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده اید. قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده اید.
 
فال حافظ
 
درد عشقی کشیده ام که مپرس***زهر هجری چشیده ام که مپرس
 
گشته ام در جهان و آخر کار***دلبری برگزیده ام که مپرس 
 
تعبیر: یارتان در همه حال با شماست. به او اطمینان کنید حرف های او از صدق و صفا می باشد. به خاطر شما مصائب و مشکلات را هر چند که بسیار سخت است تحمل می کند. او شما را به عرش اعلا می رساند و مقامتان را بالا می برد.
 
آبان
 
شاید شما فکر کنید که می دانید چه چیز می خواهید، اما ممکن است چیزی نباشد که شما واقعاً بدان نیاز داشته باشید. و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به این خواسته هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.
 
فال حافظ
 
گر تیغ بارد در کوی آن ماه***گردن نهادیم الحکم لله
 
آیین تقوا ما نیز دانیم***لیکن چه چاره با بخت گمراه 
 
تعبیر: بسیار انسان مصممی هستید حتی اگر سنگ هم از آسمان ببارد کاری را که اراده کرده اید به پایان می رسانید. در برابر حکم الهی تسلیممحض هستید. روش تان راه درستی است برای همین خیلی زود به تیجه می رسید. در برابر گناه می ایستید و شیطان را لعنت می کنید. برای رسیدن به حاجت باید راهی سخت و دشوار را تحمل کنید
 
 آذر
 
امروز ممکن است تصمیم بگیرید کمی اضافه کار و یا یک پروژه اضافه را به منظور به دست آوردن پول بیشتر قبول کنید. شاید احساس می کنید آنقدر قدرت و انرژی دارید که می توانید کوه ها را هم جابجا کنید، اما کمی از سرعتتان کم کنید. سعی کنید امروز انجام تمرین های ورزشی را در برنامه تان قرار دهید. امروز فرصتی بسیار مناسب برای یافتن منبع درونی استرسی است که این روزها شما را آزار می دهد. شما خیلی خوب می دانید که عشق فقط به حرف زدن نیست، امروز به عشقتان در کار و در منزل و یا هر زمینه دیگری که می توانید کمک کنید، با این کار هم علاقه و توجه خود را به او نشان داده و هم رابطه خود را مستحکم می کنید.
 
فال حافظ
 
در عهد پادشاه خطابخش جرم پوش***حافظ قرابه کش شد و مفتی پیاله نوش
 
صوفی ز کنج صومعه با پای خم نشست***تا دید محتسب که سبو می کشد به دوش
 
تعبیر: الان موقع حرف زدن نیست، کمی تال کن. فکری به حال خودت بکن تا از این غم رهایی پیدا کنی. تا جوانی می توانی کاری انجام دهی. نگو فعلا" جوانم و وقت برای توبه زیاد است. برای رسیدن به مراد باید رنج و سختی و انتظار بکشی و اگر عجله کنی همه چیز را بر باد می دهی.
 
دی

بهتر است در رابطه با مشکلات اقتصادی یکی از نزدیکانتان خودتان را کنار بکشید و اجازه دهید خودش مشکلاتش را حل کند. هر راهنمایی که به او بکنید به دیده انتقاد و ایرادگیری دیده خواهد شد و نصیحت های شما خریداری نخواهد داشت. به جای کمک کردن به دیگران بد نیست نگاهی به اوضاع اقتصادی خودتان بیندازید، خودتان مشکلاتی دارید که نیاز به حل شدن دارند ولی نادیده گرفته می شوند. یادتان باشد چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. برای هدف هایتان تا جایی که می توانید تلاش کنید، راه بسیار کوتاهی تا مقصد باقی مانده است. ذهنتان بسیار فعال است و در زمینه های کاری رسیدن به جایی که لیاقتش را دارید بسیار نزدیک است.
 
فال حافظ
 
خوش کرد یاوری فلکت روز داوری***تا شکر چون کنی و چه شکرانه آوری
 
آن کس که اوفتاد خدایش گرفت دست***گو بر تو باد تا غم افتادگان خوری
 
تعبیر: روزگار با تو یار شده و همه چیز بر وفق مرادت پیش خواهد رفت. مطمئن باش اگر مانعی سر راهت باشد فقط خداست که دست تو را می گیرد. اگر همیشه در مقابل خدا بر خاک بیافتی در عی خطر خداوند تو را نجات می بخشدو یک لحظه ارامش خاطر و راحتی را با یک دنیا زر و سیم عوض نمی کنی. برای رسیدن به مرادت تلاش کن و نذر خویش را ادا فرما.
 
بهمن
 
امروز بهترین زمان برای جمع بندی است. هر کاری که مدت ها است نیمه کاره رها شده را امروز تمام کنید. از انعقاد قرارداد گرفته تا پایان بخشیدن به دوستی های بی نتیجه. خوشبختانه امروز روحیه آرامی دارید و می توانید خیلی خوب با دیگران ارتباط برقرار کنید. سازگاری و هارمونی رفتاری شما نیز زیاد است. اینها همه برای یافتن دوستان جدید، بسیار کمک کننده هستند. اگر در زمینه ای خیلی ناامید هستید و فکر می کنید تلاش هایتان نتیجه داده است و قصد دارید به کلی از آن دست بکشید، توصیه می کنیم یک بار دیگر تلاش کنید. شاید امروز با سوپرایز بزرگی مواجه شوید
 
فال حافظ
 
از خون دل نوشتم نزدیک دوست نامه***انی رایت دهرا من هجرک القیامه
 
دارم من از فراقش در دیده صد علامت***لیست دموع عینی هذا لنا العلامه
 
تعبیر: برای کسی که حتی از جانتان هم عزیزتر است پیغامی فرستاده اید که می ترسید به دستش نرسد حتی تا قیامت همه می دانند که تنها دردتان فراق و دوری از اوستو به هر کس می رسید احوال او را جویا می شوید و برای او سلامی در غربت می فرستید. خدا کریم است و طلب تو را هم می داند و این از جان شیرین تر را به تو می رساند
 
اسفند
 
شاید شما اکنون ترجیح می دهید که به خاطر دوستانتان متحمل ضرر و زیان بشوید یا اینکه ترجیح می دهید به خاطر درگیر شدن در یک کار گروهی از مسائل شخصیتان فاصله بگیرید. به هرجهت، اکنون ماه در یازدهمین خانه ارتباطات شما قرار دارد و به شما قدرت می دهد که به نیازهای شخصیتان پرداخته و آگاهی احساسی خود را با دیگران سهیم شوید. پس اکنون فرصت آموزش دادن به هم سن و سالان خود را از دست ندهید.
 
فال حافظ
 
به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است
 
گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است 
 
تعبیر: با هر کس طرح دوستی نریز که هر چه صدمه دیده ای از دوست بد بوده است. در عشق شکست خورده ای. اما همه چیز دوباره رو به راه می شود. عشق پاک و بی آلایشت را نصیب هر کسی نکن زیرا آنان ظاهر خوب و باطنی تیره دارند. در زمان احتیاج هم در هر خانه ای را نزن که حاجت تو در زور بازویت می باشد..
+10
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.