شمایی که انقلاب کردید تفاوت بین حضرت آقا و حضرت والا چیه؟

+208
رأی دهید
-18

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    فرقش اینه که اکثر امت همیشه در صحنه در ایران اخوند و ملا دوست هستن و باید حالاحالاها تاوان بدن چون فعلا امادگی دموکراسی و این چیزا رو ندارن.
    21
    165
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Aryanboy - فرانکفورت، آلمان

    وضعیت دردناکیه!
    3
    80
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    یویوماما - خاش، ایران

    تفاوت شاه مازندرانی از صدها نسل ایرانی و ان عرب هندی زاده در این است که ما از اعراب 1400 سال پیش شکست بزرگی خوردیم و انها هرگز از ایران نرفتند فقط چند وقفه موقت حکومت در دست ایرانیان بود و دوباره به دست عربها افتاد امام ۱۳ خمینی ۱۴خامنه ای اول امام ۱۵ خامنه ای دوم مجتبی. باور نمی کنید از نصرالله وعلم‌الهدی بپرسید.همانطور که خمینی به ایران اهمیتی نمیداد فقط به اسلام اهمیت میداد.تفاوت هم در همین است شاه و مخصوصا رضا شاه الاشتی بی سواد به ایران اهمیت میداد و خمینی بی سواد به اسلام و این قصه برای سالها ادامه خواهد داشت.
    14
    91
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    کسانیکه(باهرعقیده ومرام) انقلاب کردند،غیرتمند وشجاع بودند.چون آن خاندان منحوس به جز خفت و خواری چیزی بهمراه نیاوردند.خفت از این بالاترکه وقتی سه دولتمرد( سران متفقین)در کشورت کنفرانس میگذارند و تورا به بندِ کفش شان هم حساب نمی کنند؟یا باید از این خفت مُرد یا باید آنها رابیرون کرد یا ازآنها خواست آداب میزبانی را(بطور صوری) رعایت کنند.قدرت هیچ یک را نداری؟استعفا بده.قهر نکن،فقط استعفا بده یا خودت را از پادشاهی خلع کن.
    172
    10
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    ریشه های ما محکم تر از تبرهایتان و به درازای تاریخ است. پس دراین مبارزه تبرتان خواهد شکست و خودتان هم خُرد خواهید شد.ازشما بزرگتر هم دراین راه هزارن نفر خرد و نابود شده اند.خدا دوبار بر انسان می خندد:زمانیکه انسانها به یک نفر عزت بدهند و خدا طالبِ آن عزت برای شخص نباشد و زمانیکه انسانها یکنفر را بخواهند خوار کنند و خدا بخواهد که براو عزت باشد.
    157
    6
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران

    یه دلیل این بودکه شاه تقویم هجری شمسی رو برداشت و جاش تقویم شاهنشاهی گذاشت.این یعنی کفر.چون مردم عرق می خوردندامادیگه خدا رو قبول داشتن.حضرت اقای خمیتی هم نهایت استفاده رو ازاین تغییرتقویم کردوگفت شاه ضدخدا و اخلاقه، ومبارزه رو خدایی کرد شد امام،
    117
    11
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    فرقش اینست که یکی دارای افکار پیشرفته بود اما چون اکثریت مردم ایران حتی اساتید دانشگاهی با شعوری اندک افکار اسلامی داشتند در ماه عکس معجزه دیدند و به دور معبود عقب افتاده ی خودشان خیمه زدند و تاس لجن را روی سر خودشان ریختند
    14
    133
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک

    غرب با همین دموکراسی دموکراسی تر زد به مملکت ما،
    9
    78
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Gharibeh-Ashena - هانوفر، آلمان

    فرقش فقط اینه که آریا مهر وطن دوست بود و سربلندی ایران براش بسیار مهم بود و از همه مهمتر به مردم دروغ نگفت. بر عکس آخوندها از اول دروغ گفتند و چیزی که براشون مهم نبود ایران و ایرانی بود و هست.
    18
    126
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    حالا منتظر پاسخ مغز متفکر جهان اسلام مسافر باشید. فکر می‌‌کنید از کجا شروع می‌‌کند؟ بینی‌؟ پول از مادرش می‌‌گیرد؟ آمریکا غاصب ؟ مثل این عروسک کوکی می‌‌ماند. که کوک می‌‌کنند. ولی‌ فقط دو جمله می‌‌گوید. ما ما .غذا. با این تفاوت. این عروسک کوکی ما . فقط دو جمله بلد است. شیخ علی‌. استخون. اون عروسک .چشم باز و بسته.این عروسک. دم داره. .دم تکان می‌‌دهد. در این سایت زیاد داریم. پر است. از کسانی‌ که همه چیز می‌‌دانند. ولی‌ هرگز قادر نیستند. درک کنند.که احمق بودن . حق مسلم هر کسی‌ است.۴۰ سال است.که در ایران. هنوز پزشگان ما درک نکرده. که ۹۹ درصد میگرن ها. زخم معده.دلیلش وجود این همه هنوز نادان است.
    22
    79
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان

    بسیار عالی بود ، اگرچه اوج خیانت رذالت و جنایت حکومت آیت الاغها طی این چهل سال قابل وصف و تشبیه درتاریخ ایران نبوده و نیست و این حکومت جنایاتش حتی اگر با مغولها و اعراب مقایسه شود چون مارک ایرانی بودن را نیز یدک می کشد گناهان و خیانت بسیار بیشتری بر ملت روا داشته و اساساً مقایسه آن با دولت شاهنشاهی دوران پهلوی ناممکن است چون مانند فرق میان شب و روز تفاوت آنرا حتی با دیدن چند عکس از آن زمان و پس از انقلاب میتوان دریافت.
    18
    77
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    vg2000 - اسلو، نروژ

    مردم ایران دارن تقاص پس میدن چند وقتی دیگه....رو باید حراج کنید بفرستید کشورهای دیگه براتون پول بیارن امیدوارم روز به روز بدتربشه و شما حقتونه ننگ بر مردم که از ترس خودشونو زدن به مردن
    13
    70
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    akhoond shepeshoo - ورونا، ایتالیا

    مسافران - آنکارا، ترکیه , جمع کن باور عمیق شما روی سنگ پا را هم سفید کردین
    16
    69
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان

    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::] ساقیت را بازم عوض نکردی ؟! سوزنت گیر کرده ها طفلک برای همه گزارشات چه اعدام ظالمانه زم چه برای نوید افکاری و چه برای این گزارش فقط از کنفرانس تهران و اینکه سران سه کشور نرفتن خدمت شاه حرف میزنی ؟ واقعاً شما ساندیس خورها قابل ترحم و مفلوک شدید .... حداقل اینقدر خالی گویی نکنید ، توصیه دوستان ما به شما و امثال چوکام یا کوکام یا هر ساندیس نوش پاچه خواری این است که اولاً ساقی را عوض کنی و بعد هم ظرفیتت را مثل رئیست اضافه کنی .....
    10
    62
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    Sayet uk - ناتینگهام، انگلستان

    فقط بوش فرق میکنه
    50
    11
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    Sayet uk - ناتینگهام، انگلستان

    چرا فکر می‌کنیم که تنها حق دو انتخاب بیشتر نداریم ؟؟ و دائم در حال مقایسه کردن گذشته و حال هستیم که بنظر من دردی را درمان نمیکنه .آن بد بود و اینها بدتر. از تجربه دنیا یاد بگیریم.آینده هر مملکت استوار وپایدار اول قانون دوم مجلسی آزاد و متشکل از تمام گروهها واقوام و کشور جمهوری است.
    53
    16
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    نگفتم.دوباره این مسافر پیدا می‌‌شود.این همه اعدام. زجر. بیچارگی.فلاکت در ایران. اسم پهلوی را بگذار. مثل جان بوداده پیدا می‌‌شوند. از چه ترس دارند؟ رنسانس در ایران؟ که امام پدوفیل بجز یک سراب دروغین چیزی دیگر نبود.؟ به امید کبوتر روی بام.که در حقیقت لاشخور بود. در لباس. کبوتر . عجیب است. که مالکین این ترازو.همچون این مسافر. اینجا نعره می‌‌کشند ؟ پس اگر ترس ندارند. چرا نمی‌‌گزارند. ملت تصمیم گیرند؟ آنقدر خر است. که هنوز با شعاار سال ۵۷ جواب می‌‌دهد. که امروزه حتا.یک کودک ۱۰ ساله هم با.شنیدن آن. حالت استفراغ دست می‌‌دهد. اگر احمق‌ها بعد از ۴۰ سال و این فاجعه در ایران. در اینجا مدام و هنوز کوشش. .به ساق پای پهلوی بول کنند.یک چیز را مطمئن باشید.می‌ ترسند. و این بهترین دلایل .کدام بهتر بود.اگر دروغ و ریا. و واقعیت. را وارونه نشان دادن. عامل قد بزرگ شدن بود.این مسافر ما .آنقدر قدش بزرگ می‌‌شد. که می‌‌توانست. ماتحت ماه را بلیسد.شاید بعد از ۴۰ سال،همه در این میان درک.حسودان شایعه را پیدا.در ۴۰ سال پیش. احمق‌ها مدام تکرار. .هنوز در اینجا.عجب بر آن. که هنوز.نادان به اندزه کافی‌. که هنوز اعتقاد
    18
    55
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    grizzly - برلین، آلمان

    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. کسانی که انقلاب کردند الآن سینه قبرستون خوابیده اند و یا گوشه زندان پوسیدند، به خارج از کشور فرار کردند و یا توی حصر گرفتارند!! خوشحالم از اینکه از اون همه دولتمردان اول انقلاب اکثریتشون امروز مخالف شماها هستند و این روند ادامه داره؛ برای برانداختن یک حکومت ایدئولوژیک باید صبور بود شماها از درون دارید میپوسید و خالی میشوید، باور نمیکنی به آمار اختلاس و فسادی که خودتون منتشر میکنید نگاه کن به آمار آقازاده ها که با پول ملت در خارج از کشور عشق و حال میکنند نگاه کن اون انقلاب کذایی محکوم به نابودیه ما نابودش نمیکنیم خودش نابود میشه
    11
    62
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    یک روزی میفهمی که اگر دنبال نطفهُ مقدس شاهی که سه شرور بین المللی(!)در داخلِ کشورش به دیدارش نرفتند واو همچنان بعدازآن جریان،نامِ پلیدشان را برخیابانهای شهر حفظ کرد، یا دنبالِ هرکس که ادعا و وعدهُ بهتر شدن اوضاع رامیدهد، بروید،در واقع دنبال سراب بوده اید،البته اگر زنده بمانید و به چشم خود ببینید.
    73
    3
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    به هر روی،هرچه نوشتم به همسرانتان وفرزندانتان بگویید.شاید یکی یا دونفرشان به این حرفِ من برسند.هیچ ایده یا فکر نوینی در دنیا وجود ندارد.گاهی اندیشه ای یا ایدئولوژی ای به محاق می رود،ولی ازبین نمی رود.بدانیدکه:«تا مغز انسان تغییر نکند،اصلِ ظلم از میان رخت برنخواهدبست،فقط شیوهُ اعمالِ آن عوض میشود».آنانی که از«پیمان نوین»یا «فرگشت»یا«رژیم چنج»یا«حقوق کارگر»یا هر حرف دهان پُرکن دیگری حرف می زند،صدبار متحجرتر وبدترند.
    75
    5
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    شمرالله - مونیخ، آلمان

    تنها فرق اینه این بود که در زمان اعلی حضرت حد اقل اگر دزدی میشد ،دزدها کمی انصاف داشتند و مثل امروز تخمه صغه و اجنبی نبودند!
    8
    48
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::Sayet uk - ناتینگهام، انگلستان::]. باشه، یه چهل سال هم به ساز تو میرقصیم!
    14
    47
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. نه فقط ریشه های شما بسیار دراز است، ریش هایتان هم دراز و مملو از شپش است. شبها که می آرمید، این شپش ها از راه گوش به داخل میخزند و پهن میخورند.
    16
    60
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. چیزهایی که نوشته بودید را به همسر و فرزندانم گفتم و آنها در پاسخ به من گفتند “ بابا جان، اینارو از کدوم دیوونه شنیدی”!
    16
    63
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. خدای دیوانه شما ۱۲۴ هزار پیغمبر فرستاد که مغز انسان را تغییر بدهد و ریشه ظلم را بسوزاند، اما به فکرش نرسید که آن مغز را درست خلق کند که احتیاج به تغییر نداشته باشد. شما اگر منطق میداشتید، یک تکه استخوان را به آزاده زندگی کردن ترجیح نمیدادید. اما الحق که نظرمن را تغییر دادید و چون آن سه نفر آن روز به دیدن پادشاه نرفتند، من هم از امروز با شاهزاده قهر میکنم و به امید دریافت استخوان اهدایی گداعلی چشم به در میدوزم!
    12
    53
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    Sayet uk - ناتینگهام، انگلستان

    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. نه خیر دوباره از چاله به چاه بیفتیم.آدم عاقل اشتباهات را تکرار نمیکنه!
    45
    11
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. تخم و ترکه یکی‌ از همان شرور‌ها . جنگ دوم اسمش پوتین است. پس چرا آقات آنجا این شرور را می‌‌بوسد ؟ شاه ما با یکی‌ از همین شرور‌ها متحد. و ازرباهیجان را از دست شرور روسی نجات داد. شما ۴۰ سال می‌‌لیسید. فقط. شما را تحقیر می‌‌کند. حرفی‌ نزن.که تف سر بالا شود.امدی اینجا دوباره ادای جلال. در آوری. غافل از اینکه.در این میان جلال شما رسوا عالم است. دست هم از چرند گوهی. ظلم نابود. می‌‌شود .اگر در مغز ما عوض شویم. جمع کن این چرندیات.فکر کردی.سال ۵۷ است؟ به قول احمدی.اون ممه را لو لو برد. خاک بر سرت. که برای یک تکه استخوان اینقدر دم تکان می‌‌دهی‌.اون علی‌ شما نبود. که گفت. اگر دین نداری.آزاده باش.
    14
    49
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان

    [::Sayet uk - ناتینگهام، انگلستان::]. اولن مگه بیشتر از گذشته و حال و آینده (نیومده) زمان دگری میشناسی؟ دومن محمدرضا شاه هر ایرادی داشت یک ایران دوست بود و این خصیصه بر تمام خصایص خوبش میچربید. ایرانی مانند تمام ملل دنیا وطن دوستی را در رتبه اول قرار خواهد داد! از طرفی ایندو حکومت قابل قیاس نیستند وقتی از اصلاح طلب میشنوم که رضا شاه با زور حجاب رو ملغا کرد و اینها به زور بر سر زنان. انگار که بگی اگر کسی رو بزور از زندان درآری مانند اینکه بزور به زندان بیاندازی. پناه بر خرد!!
    18
    51
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. هیهات که هنوز معنای لغوی و معنای ماهوی کلمات را نمیدانی،ای دوست عزیز ولی نادان من.درثانی مگر من داعشی هستم که ریش داشته باشم؟منهم یکنفر مثل شماهستم.با هرتغییری در ایران،کل منطقه و شاید دنیا هم تغییرات جدی ای بکند،ولی آینده صددرصد ازآنِ ایران است،کشورِ من و شما.
    67
    4
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. آن نطفهُ مقدسِ شما هنوز پول از مادرش میگیرد.اصلاأ گیریم «پدرش بود فاضل»او از فضل پدر چه ارث برده؟بگذارید بگویم:بی غیرتی و بی تفاوتی را. زمانیکه رضاشاه را تبعید کردند،شاهِ بر تخت نشستهُ جوان،درمدتی که فضای باز سیاسی بود،هرکلمه ای درروزنامه ها علیه رضاشاه نوشته می شد حرفی نمی زد مبادا «تخت طاووس» را برسرش خراب نکنند.
    65
    7
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. شک نکنید اگرآمد و پای خود را برسر ملت نهاد وجای پایش سفت شد،از محمدرضاشاه بدتر خواهدبود.آن بی غیرت هنوز در رسانه ها از کارهای پدرش تبری نجسته و پدرش را نقد نمی کند.چرا؟چون به نفعش نیست.چون هنوز فکر کرده که صدایِ«رضاشاه روحت شاد»برای اوست.نخیر!مثال: در تیم پرسپولیس وقتی درخشان مربی بود،روی سکوها نام علی دایی را فریادمی زدند!ولی درواقع منظورشان این نبود که علی دایی را میخواهند!از لجِ این یکی آن یکی را شعار میدادند!شما ملت را نه میشناسی و نه هیچوقت خواهی شناخت.چون همسن من(که کمی جوانتریم و با ادبیاتِ معکوس آشناتر) وجوانترها نیستید.
    64
    5
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    آخوند ".." دریده بی‌ حیا .که ایرج میرزا می‌‌گفت. همین است. بگو خودت چه غلطی کرده؟ در این ۴۰ سال گذشته. هی‌ کنفرانس تهران را در ۸۰ سال پیش مثال می‌‌آورد.اخر سر کی‌ می‌‌خوای کلاه بذاری. عدوی زمان مگر در کنفرانس تهران چکار کردند . پدر تخم حرام پوتین. یعنی‌ استالین. رزولت.چرچیل آمدند ایران. یک قرداد بستند. و گفتند تمامیت عرضی ایران را بعد از پایان جنگ تضمین می‌‌کنیم. بعد از جنگ بابای پوتین یعنی‌ همان استالین دبه در آورد.نمی‌ رم بیرون. که نتیجه را هم دیدیم..دست کم،شاه یک جنگ را در مقابل. روسیه برد. شما چه غلطی در عرض ۴۰ سال گذشته ... هی‌ ۸۰ سال پیش را از ".." آقات بیرون نکش. بگو خودت.چه غلطی کردی؟ آب و برق را مجانی‌ کردی؟ پول نفت را آوردی سر سفره.؟ ایران را مدینه فاضله کردی؟ دزدی را کم کردی؟ رشوه را از بین بردی ؟هی‌ حرف مفت. زیادی. اگر در مغز فاسد نباشیم. ایران بهشت می‌‌شود.برو این چرندیات سر منبر.اینجا همه شما را شناخته. بوی گند عمامه را تا اینجا هم درک کردیم. تازه توصیه هم می‌‌کند.به زن و بچه هم بگید. زرشگ ." " خل یکی‌ اینجا داریم. بیشتر نمی‌‌خواهیم.
    12
    45
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان

    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. الان یک حرف خوبی زدی گفتی مگر من داعشیم که ریش داشته باشم ..یعنی کاملاً به ریش تمام رؤسایت و آیات الحمقا تر زدی با این حرفت ! !آفرین . فقط بخاطر اینکه مأمور مضحک و دوست نادان اربابانت هستی و حرفهایت بجای کمک به حکومت بیشتر از حرفهای مخالفان ریش ولی احمقت را قهوه ای میکند کوکت میکنم و جوابت را میدهم وگرنه بند کفش دوستان را هم نمیدادم ببندی .
    11
    41
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا

    شاه پدری مهربان. دلسوز که حتی نزاشت این مردم بستن کفشهاشو یاد بگیره. سریعا گفت ۱۰ ساله کشور رو بکنیم ژاپن. خمینی یه شیطان. یه سید لعنتی. یه ادم جنایتکار. یه وحشی
    6
    29
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    Sayet uk - ناتینگهام، انگلستان

    [::آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان::]. شما به بزرگی خودتان ببخشید سالیان بسیار زیادی ‌موقعیت فارسی نوشتن نبود استاد، برگردیم به اصل مطلب میزان وطن پرستی این شخص از هدیه دادن بحرین به اعراب معلوم است.
    39
    9
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    grizzly - برلین، آلمان
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. چه حالی دارید با این شستشوی مغزی شده کل کل میکنید! دو کلمه حرف حساب نمینویسه که آدم بدونه منطقش چیه!
    8
    18
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

    جواب این آقا ساده است چون انقلاب ایران ربطی به آزادی خواهی و دموکراسی نداشت هر کس بگوید انقلاب شد چون شاه دیکتاتور بود یا نادان است یا دروغگو . مردم ایران 25 قرنه با دیکتاتوری زندگی می کنندو با آن مشکلی ندارند . زمانی که دوره راهنمایی بودم معلمی داشتیم که در انقلاب شرکت داشت و به آن افتخار می کرد یکبار سر کلاس من از او پرسیدم مشکل شما با شاه چی بو دو او گفت مشکل ما آمریکایی ها بودند ما هر جا می رفتیم آمریکایی می دیدیم نمی خواستیم انقدر آمریکایی تو کشور زندگی کنند این صادقانه ترین جوابی بود که من در مورد انقلاب شنیدم . 100 هزار آمریکایی که در ایران زندگی می کردند باعث خشم مردم شده بودند بخصوص این که بعد از 28 مرداد مردم نسبت به آمریکایی ها حساس شده بودند دلیل دیگر هم سبک زندگی غربی بود که در جامعه رواج پیدا کرده بود و مردم نگران از دست رفتن هویت اسلامی شده بودند نبود آزادی هم دلیل کوچکی بود که قابل مقایسه با آن دو دلیل نبود امروز هم مشکل مردم با جمهوری اسلامی سر دیکتاتوری نیست بلکه در درجه اول سر اقتصاد و دوم آزار و اذیت مذهبی است
    27
    6
    یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. هنوز باید موس موس کنید دنبال اون خاندان. لیاقت شماها همون خمینی است که با افتابه اومد و قهوه ای تون کرد.
    8
    28
    دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    golden remix - استکهلم، سوئد
    یک خارجی هی به من میگه مردم شما چطور به این آدم زشت و اخمو(خمینی ) به عنوان رهبراعتماد کردند!
    3
    20
    دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::grizzly - برلین، آلمان::]. ما بحثی‌ با این مرید ریش مقدس نداریم. این دوست عزیز از اسلو است.که معتقد باید. با این‌ها بحث کرد.نمی‌ دانم.اگر کسی‌ معتقد می‌‌شود. با این‌ها بحث کرد. عقیده خودش. مثل این می‌‌ماند. که کسی‌ بگوید. یهودی‌ها خودشان مقصر بودند. باید می‌‌رفتند پیش هیتلر و می‌‌گفتند. مستر هیتلر. چرا ما را در کوره آدم سوزی آتش می‌‌زنی‌ ؟ خوب بیا .منطقی‌ با هم بحث کنیم.این آقا هم نماینده. یک دولت فاشیستی مذهبی‌ هست. مثل گوبلز وزیر تبلیغات هیتلر. با این تفاوت. که گوبلز شاگرد این هم نمی‌‌شد. گفتم یک بار. بچه غذا می‌‌خورد .انرژی و قدش بزرگ می‌‌شود.اگر قرار بود. دروغ و ریا. عامل قد بلندی باشد. قد این مسافر به کره ما می‌‌رسید.....
    8
    23
    دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. این ها اگر اندیشه داشتند متوهمی را که برای ماه شمشیر کشید را نمی پرستیدند
    3
    13
    دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    ادوینو - گوالف، کانادا
    حضرت آقا جانشین آقا امام زمان است و حضرت والا الاغ حضرت آقاست.
    23
    4
    دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان
    [::آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه::]. مشکل وجود امریکایی در ایران فقط یک مورد داشت اونهم چپ ایرانیست با سرخورده گی از داشتن پدر(یا) و مادر مذهبی! اتفاقن اکثریت ایرانیها اون موقع خارجی پسند بودن و خارجیها ایرانی را یکی از مهمان نوازترین ملل دنیا می شناختن. شورش ۵۷ چیزی جزنتیجه ناآگاهی تحصیلکرده ها نبود و ملت (بخوان امت) مقلد و دنباله رو آنان. چپ تمام ایدیولوژیش خلاصه میشد در «مرگ بر امریکا» که حالا یا خودشان بعد از تحصیل در امریکا، دوباره سر از امریکا درآوردند یا بچه هاشون اونجا عشق امریکا رو دارن. از طرف دگر مذهبی ها با شعار ایران فدای اسلام، با کمک همون چپ نادان ایران را به ویرانه تبدیل کردند!
    6
    20
    دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان
    [::Sayet uk - ناتینگهام، انگلستان::]. دوران پهلوی یک آنتراک بود🌹 بین دو فیلم ترسناک😨، که دومی روی تمام فیلمای ترسناک را رو سفید کرد (ننگ ما قاجار، ننگ و مرگ فکر ما حکومت اسلامی) 🤦🏻‍♂️.
    7
    17
    دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان
    رضاشاه 🌹 بر این حقیقت آگاه بوده که عامل پایه ایی حل مشکلات کشور از «حس وطن‌پرستی» می گذرد. او به سال ۱۳۰۷ خورشیدی به دانشجویانی که برای تحصیل به خارج از کشور می‌رفتند، از جمله گفت:. «شما فرزندان عزیز ایران، باید خوب این مسئله را بدانید که چرا شما را از یک کشور پادشاهی مثل ایران به یک کشور جمهوری مثل مملکت فرانسه اعزام می‌داریم. این کار فقط برای اینست که شما وقتی به آن مملکت رفتید، حس وطن‌پرستی فرانسویان را سرمشق خودتان قرار بدهید و آن را در اعماق قلب خودتان جایگیر کنید.»
    6
    17
    دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان
    [::Sayet uk - ناتینگهام، انگلستان::]. [::Sayet uk - ناتینگهام، انگلستان::]. اروپاییان چکوسلواکی را میستایند که بدون خونریزی به روش دموکراتیک تن به جدایی دادند. درست برعکس یوگوسلاوی! وطن دوستی اگر با کشتار و نابودی همراه باشد (همانا تمام موجودات آن سرزمین حتی منابعش) دگر وطن دوستی بی معنی خواهد شد!
    7
    17
    دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    [::ادوینو - گوالف، کانادا::]. و اونهایی هم که به امام ته چاه میگن اقا الاغ مضاعف هستن.
    2
    6
    دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    babak.ae - تهران، ایران
    زنده باد خاندان ایران ساز پهلوی.
    7
    7
    ‌سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان::]. مرگ بر امریکا یک شعار استالینیستی بود چون تنها کشوری که جلوی استعمار و توسعه طلبی شوروی را گرفت امریکا بود. متاسفانه مغز خیلی از ایرانی ها خیلی کودن هست. 1400 سال هست که بدون تفکر چشم به در یک چاه دارند و مرغشان هم یک پا دارد که یک طفل 6 ساله از ته چاه تنوره کشیده و نجاتشان بدهد. کمونیست های ما هم از نسل همین ها هستند. تعدادی شعار را طوطی واری فرا گرفته و اندیشه ی سیال ندارند تا مطابق شرایط روز تفکر کنند و به جلو بروند . به همین دلیل هنوز گرفتار شعارهای استالین هستند و بعلت جمود مغزی قابل درمان هم نیستند
    3
    9
    ‌سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    Sayet uk - ناتینگهام، انگلستان
    [::آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان::]. عجب آنتراکتی که از خود فیلم بیشتر بود ! شکی نیست که زمان پهلوی اقتصاد،آزادی زنان خیلی بهتر از حال است ولی ملزم به رفتن بود ،اگر شده با کودتا ی حمایت شده از طرف فدرتهای بزرگ ،چون ساختار سیاسی جامعه سست و لرزان بود ،کشورها ی قدرتمند همیشه دنبال نفوذ ‌ وغارت منابع کشورهای جهان سومی که توسط شخص یا گروهی خاصی داره میشود هستند .در اروپا دولت ها دائم در حال تغییر است (چه خوب یا بد) ولی ستون جامعه همیشه پابرجاست چون قانونی حق بازخواست یا بازداشت تمام مسئولین را دارد و احزاب مخالف اعتراض خود را در مورد تمام مشکلات بدون ترس و زندانی شدن یا شکنجه اعلام می‌کنند .زمانی که قدرت را در سینی گذاشته و تحویل یک شخص یا گروه بدیم بازهم همین خواهیم ماند.پهلوی وقت زیادی داشت تا ایران را از نظر سیاسی سرکلار و دموکراتیک بکند ولی روشی را انتخاب کرد که باعث پایانش شد.
    0
    3
    ‌سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان
    [::Sayet uk - ناتینگهام، انگلستان::]. جمله «عجب آنتراکتی که از خود فیلم بیشتر بود» را میگذارم به حساب شوخی، وگرنه تعداد سالها مد نظر نیست بل مقایسه وضع کشور در سه دوران کاملن متفاوت!. شکی نیست در اینکه تا نظارت جمعی از طریق پارلمان و مطبوعات وجود نداشته باشد دموکراسی نیم بند باقی خواهد ماند. در این هم شکی نیست که محمدرضا شاه خطاهای بارزی داشت بعنوان نمونه باز گذاشتن دست ارتجاع اسلامی! اما و اما دوران پهلوی سکوی پیشرفت و رسیدن به دموکراسی بود. همانطور که نوشتم پایه این سکو «وطن دوستی» یا به عبارتی ملی گراییست!
    2
    6
    ‌سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    Sayet uk - ناتینگهام، انگلستان
    [::آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان::]. متاسفم که نمی توانم با تما م نظرات شما شریک باشم.چین با تمام مشکلات در مدت ۵۰ سال به بزرگ‌ترین قدرت دنیا تبدیل ولی پهلوی بیشتر به فکر حفظ پرستیژ ‌ و پوز دادن بود تا به فکر ساختار اقتصادی و سیاسی جامعه .مخالفت اکثرا باعث سازندگیست (چه در سیاست یا اقتصاد) نه طغیان و نباید از آن ترسید. ایران تنها به تهران،شیراز و اصفهان خلاصه نشده،بسیاری از مردم بیرون شهرهای بزرگ از آب،برق،راه و تحصیل محروم بودند در حالی که امکان ساختار فراهم بود.فقط اشخاص مشخصی امکان به قول شما تحصیل در فرانسه را داشتند.دوست من که پزشکی بسیار موفق است همیشه از دوران کودکی خود که باید روزی۱۴ کیلومتر با پای پیاده به مدرسه میرفت ودر برف و سرما از نبودن لباس و کفش مناسب رنج میبرد واقعا اشک اور است.چنین مشکلاتی برای یک تعداد نا آشناست .سالم و شاد باشید
    0
    0
    شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.