سخنان تکان‌دهنده گیتس در مورد کرونا: خطر بازگشت به صفر وجود دارد

العربیه :بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت، بار دیگر در اظهارات تکان‌دهنده‌ای درباره خطر بازگشت همه‌گیری کرونا در سال 2022 در صورت عدم تحقق «دو شرط» هشدار داد.

صحبت گیتس با شبکه سی‌ان‌ان از واقع‌بینی برخوردار بود و به رغم ستایش از ساخت واکسن‌های اعلام‌شده، درباره خطر بازگشت به صفر، هشدار داد.

گیتس گفت: «بسیاری از مناطق آمریکا باید به شیوه‌ای صحیح عمل کنند تا بتوان بخشی از زندگی عادی را به کشور بازگرداند.»

میلیاردر آمریکایی در پاسخ به سوالی درباره اقدامات قرنطینه‌ای، مانند اقداماتی که ایالت کالیفرنیا برای جلوگیری از افزایش موارد کرونا انجام داد، گفت: «در کمال تاسف باید بگویم به نظرم کار درستی است.»
تلاش تمام عیار
او خواستار تلاش تمام‌عیار طی چهار تا شش ماه اول سال آینده شد، زیرا بر این باور است که این موضوع به پایان دادن به پاندمی کمک خواهد کرد.

گیتس که یکی از ثروتمندان رده اول جهان است، عنوان نمود، ایالات متحده تا اواخر تابستان سال آینده، وضعیت طبیعی خود را باز خواهد یافت، اما افزود: «اما تا اوایل سال 2022 اگر به کشورهای دیگر کمک نکنیم تا از شر این بیماری خلاص شوند و نتوانیم واکسیناسیون گسترده را در کشورمان عملی کنیم در معرض تهدید بازگشت همه‌گیری کرونا قرار خواهیم داشت.»

قابل توجه است که از زمان آغاز بحران کرونا، گیتس به دلیل لحن بدبینانه خود با انتقادات گسترده‌ای روبه‌رو شده است تا حدی که سخنرانی او در چندین ویدئوی ضبط شده در سال‌ها پیش درباره « پاندمی که جهان را فلج خواهد کرد»، جنجال بپا کرد زیرا توصیف وی دقیقا با وضعیت کنونی همخوانی دارد.
+7
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۱
    parsaus - امریکا، ایالات متحده امریکا
    این آدم برای اثبات کردن حرفاش ویروس رو ساخت ،شما چه ساده هستین .البته این یه واقعیت هست که دنیا دست همین ادامها هست که ما رو کنترل میکنند .اینها در مقالات خود گفتند زمین یک ظرفیت انسان داره که نباید بیشتر بشه و کنترل اون با زلزله و سیل و جنگ امکان پذیر نیست و باید راهی دیگه برای اون پیدا کرد
    7
    12
    ‌پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.