مسیح علینژاد: تقدیم به کسانی که مرا تهدید به ترور و قتل می‌کنند. خوب گوش کنید

+183
رأی دهید
-32

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    واو .عجب تمپرامنتی. "..." سوخت مسافر ؟ دست کم مثل آتش جهنم برای شما بود. دست کم ۱۵۰۰ گراد
    64
    11
    دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Aryanboy - فرانکفورت، آلمان

    مسیح جان اونهایی که از دقیقه 7:45 نام بردی، همه غیرت دارند و در خاک ایران شاخ به شاخ مبارزه کردند یا میکنند. شما هزاران کیلومتر دورتر از ایران داری گردنتو جرر میدی و انتظار داری مردم بچاره و گرسنه مثل اون آدمها قهرمان بشن؟؟؟ اونوقت شما وسط امنیت و رفاه این حرفا؟؟؟ اگه قهرمانی خوبه چرا خودت برنمیگردی و رودررو این حرفا رو به حکومت بزنی و قهرمان بشی؟؟؟ اگه راست میگی و نمیترسی برگرد! حداقل اینجوری مردم بیشتر بهت باور میکنند.
    132
    35
    دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    mitra55 - تهران ، ایران
    رئیس جمهور ایران آزاد و دموکراتیک بانو مسیح علینژاد.
    60
    75
    دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    shirzan - برلین، آلمان

    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. همون موقع هم که تو ایران بود حرفهائی میزد که خبرنگاران دیگه جرات نداشتند بگند از اون گذشته مگه آدم عاقل میره جلو سگ هار اون اسمش شجاعت نیست و حماقته بعضی ها وجودشون در خارج خیلی با ارزش تره همین که صدای خیلی از مظلومین شده خیلی مهمه. ضمنا اگه خودت نیم درصد جرات این بانوی شجاع جرات داری با اسم حقیقی خودت بیا اظهار نظر کن. حداقل این با اسم و تصویر خودش میاد و نظرش رو میگه من و شما چی ؟
    14
    81
    دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Tony Arzenta - کی یف، اوکراین

    دلم برای زم سوخت،خانم علی نژاد مرسی که هستید.مرگ بر جمهوری اسلامی. ولی متاسفانه ایرانیا خودشونو زدن به خواب . ج ا داره تمام رهبر های موثر مخالف خودشو داره میکشه. هنوز شوک هستم از اعدام زم
    14
    68
    دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    samisan - توکیو، ژاپن

    [::mitra55 - تهران ، ایران::] این مسیح علینژاد !۱چی گفتی شما رئیس جمهور ایران بشه این زنیکه زیر خواب اخوندها وبقول خودش برای یک لقمه نون دست به هر کاری میزنم برو اقا دهانت را اب بکش (یارب روا مدار گدا معتبر شود....گر معتبر زخدا بی خبر شود) که افکارش مثل اخوندهاست این زنیکه .
    74
    23
    دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    فضول بک - سوئد، سوئد

    دوستان گرامی درود به شما. البته کنفرانس هیت بازرگانی حکومت اسلامی با محمد جوار ظریف وزیر امور خارجه و جوزپ بورل وزیر خارجه اتحادیه اروپا بخاطر قتل أقای روح الله زم روزنامه نگار و فعال سیاسی ایرانی به تعویق افتاده است. کشورهای اتحادیه اروپا در حرف حقوق بشر را شعار میدهند ولی در عمل تا زمانیکه مردم ایران ساکت هستنند با ملا های دزد و جنایتکار معامله خواهد کرد. در صورتی که با دوتا کلیک درانتر نت هرکسی میداند که کشور چین وحکومت اسلامی دارای بالاترین آمار اعدام (یا اگرواژه درست بکار ببریم قتل عمدی حکومتی) در جهان هستند. و آخوند گردن کلفت خود را مزین به مدل طلا قتل کرده اند یعنی حکومت اسلامی بالاترین نرخ سرانه قتل (اعدام) به نسبت جمعیت در دنیا را داراست. توضح:. دوستان گرامی اعدام ترم قضایی است که در فرایند دادگاه عادل و آزاد صادر میشود . (اگر چه من با ان فقط درشرایتی مثل دادگاه نورنبرگ همفکری دارم ). ایا آدم ربایی شکنجه و قتل افراد بی گناه مثل أقای روح الله زم را می توان اعدام خواند. پیشنهاد دارم کسانی که در امر قضایی هستنند توضیح در این باره مرهمت بفرمایند
    2
    27
    دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. من کاری به این خانم در گذشته ندارم.من فقط یک لحظه از شما خواهش .این چیزی که نوشتی‌ .دوباره بخوان و به ما هم بگو. منظور شما چیست؟ اگر راست می‌‌گی و نمی‌‌ترسی‌. برو ایران.حالا یک لحظه فانتزی،این خانم یک تلگراف می‌‌زند و می‌‌گوید . شیخ علی‌. من خیلی‌ شجاع هستم. دارم می‌‌یام ایران. عقیده خود را راجع به شما بگویم.همان فرودگاه دستگیر. از دم فرودگاه. تا زندان اوین. تجاوز دست جعمی. ۶ ماه می‌‌اندازند. در یک سلول تاریک. روزی چند بار،چند تا بسیجی‌ مثل همین مسافر. او را به صندلی‌ می‌‌بیندند. و ادرار به صورت . و او را شلاق می‌‌زنند. روحیه او را داغون. خانواده را تهدید به اعدام.تا داغون .شکسته. مثل یک جنازه .یک تیکه کاغذ در دستش. در تلویزیون. و همه این‌ها به خاطر چی‌؟ به شما ثابت کند؟ غیرت دارد؟ دست اخر که اعدام کردند. یکی‌ مثل شما یا امثال شما در اینجا می‌‌گویند. نه با با اعدامش نکردند.دروغ است. از خودشان است. داره تو کانادا بستنی می‌‌خورد. برای یک دانا بسیار آسان است. که خود را نادان جا زند.ولی‌ بر عکس آن. بسیار بسیار بسیار سخت است.
    13
    47
    دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Q.mars - بلژیک، بلژیک
    آفرین آریان بوی.همه اینها از راه دور میگن لنگش کن.جالب اینه بیشتر از ده ساله که یه عده دارن کامنت مسخره وبیربط میدن.نبودی اینجا ببینی سال هشتادوهشت چه قدرآدم کامنت میداد که ای ایران ویران شد.ولی یک کدومشون پانشد از جای امنش برگرده ایران.یه مشت بزدل حراف بیشتر نیستن.قول میدم تواین سالها حتا یکبار نرفتن یا نتونستن برن ایران.هرکی هم مخالفشون بنویسه میگن بسیجی هستی.طوری شده که باید از همه شون دوری کنی.با مردم این زمانه فقط سلامی و والسلام.
    13
    20
    دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون نروژ - اسلو، نروژ

    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. آدم بی سواد . مگه همون خمینی که در فرانسه صدها نفر محافظت میکردن ازش تاوقتی که شاه رفت بعدش آوردنش ایران . مهم اینه که یکی هست داره مردمو بیدار میکنه. تو هم بیدار شو ساندیس خوره خائن .
    7
    56
    دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    grizzly - برلین، آلمان

    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. این تویی که در امنیت و رفاهی اتفاقاً مسیح علی نژاد حداقل از رفاه خودش زده و کاری کرده که آخوندها و مزدورانشون به سوزش عمیق افتاده اند اگر اینطور نبود اینقدر بهش عکس العمل نشون نمیدادند پس داره میره رو اعصاب این دزدها
    11
    46
    دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    IjoinedIRUK - اوکلاهما ، ایالات متحده امریکا
    [::mitra55 - تهران ، ایران::]. شما ک داری منصب و مقام توزیع میکنی یه فکری هم ب حال مریم البانی کن اونم طرفداراش همین لقبو بهش میدن
    5
    18
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    IjoinedIRUK - اوکلاهما ، ایالات متحده امریکا
    [::Q.mars - بلژیک، بلژیک::]. از رفاه حودش زده؟ شوخی باحالی بود. این دختره یه بیزنسمن قهاره یه اقای دیگه هم هست قبلنا تو قطب زندگی میکرد( امید دانا) هر 2 از یه قماش هستن. فقط بازی خوب رو بلندن.
    14
    17
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    IjoinedIRUK - اوکلاهما ، ایالات متحده امریکا
    یه جمله معروفی است ک میگه وقتی دیدید سایه آدم های کوچک دارد بزرگ میشود ، بدانید که آفتاب سرزمینتان در حال غروب کردن است.
    6
    14
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. مه نور فشاند ، سگ عوعو کند.در اینده نزدیک شما مزدوران رژیم( ننگ بشریت)مثل سگ هار بجان ملت اخوند زده افتادید و به پست ترین شکل به تامین زندگی ننگین خودتان ادامه میدهید باید در پیشگاه ملت ایران محاکمه شده و جواب پس بدهید
    5
    15
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    bachchetehroon - ونکوور، کانادا
    اینایی که مینویسی واقعا باور داری که وای به احوالت اگرم بخاطر ساندیس مینویسی که بازم از شیر پستون مادرتم حلاتر. ولی واقعا حساب کن تموم وجودت به یه تار موی مسیح علی نزاد میرزه? که من که شک دارم
    8
    11
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    bachchetehroon - ونکوور، کانادا
    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. اینایی که مینویسی واقعا باور داری که وای به احوالت اگرم بخاطر ساندیس مینویسی که بازم از شیر پستون مادرتم حلاتر. ولی واقعا حساب کن تموم وجودت به یه تار موی مسیح علی نزاد میرزه که من که شک دارم
    7
    19
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    kasa-123 - وین، اتریش
    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. شما اگه بلد هستین.برید جلو بقیه هم از شما یاد بگیرن البته اگه جرات داری با اسم اصلی خودت چهره خودت.شما از اون دسته ای هستین که ماسک زدین ایران هم میرین میاین.
    5
    14
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    kasa-123 - وین، اتریش
    واقعا به طور حقیقی به این خانم میگن شیر زن.کاری که خانم علی نژاد انجام داده و میده تا به امروز این به اصطلاح اپوزیسیون انجام نداده واقعا اگه صد تن یا هزار تن مثل خانم علی‌نژاد داشته باشیم در عرض چند سال به نتیجه رسیدیم و درست میگه هر شخص باید یک زم یک مسیح علی نژاد یک نوید افکاری باشه.هیچ حکومت دیکتاتوری تا به امروز دوام نیاورده در طول تاریخ که جمهوری اسلامی آخوندیسم دومیش باشه.پیروزی نزدیکه دوستان.
    4
    16
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    خانم علینژاد در هر صورت مواظب خودت باش.ج.ا برای رسیدن به اهداف پلیدش بهر پستی،رذالت،وجنایتی دست میزند
    2
    15
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    kasa-123 - وین، اتریش
    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. شما ساندیس تان را خنک میل بفرمایید.و خودتون رو خسته نفرمایید اجازه بدین ایشون کار خودش رو انجام بده.همین که با اسم اصلی و چهره خودش جلوی دوربین میاد و بدون ترس حرفش رو میزنه.این نشانه شجاعتش هست.و قابل احترام.رژیم دیکتاتوری آخوندی با این همه منابعه مالی عظیم.از این خانم ترس داره و این همه برنامه علیه اش میسازه این خودش نشون میده این خانم کارش درسته.شما هم خودت رو بیشتر از این ضایع نکن.من اگه جای شما بودم یه نگاه به اطرافم میکردم.و این رژیم از فردای عنقلاب با گروگانگیری و ترور کار خودش رو پیش برده و هم اینکه با همه این خطرات باز هم ایشون به کارش ادامه میده باز هم قابل احترام هست.
    6
    11
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    توی ترور وقتل حریف اینها نمیشی،مثل اینکه توی رینگ بوکس با محمد کلی مسابقه بدی تازه بخوای پیروز میدان هم باشی!
    3
    6
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان
    جون اقای فراهانی اصلاح طلب و خاتمی که مثل خمینی میپرستیدیش اینقدر جوش نزن، یک نگاهی به گذشته بینداز، به زمانی که بوق اصلاح طلبها و خاتمی شده بودی و چنان به اصلاح طلبها و خاتمی ایمان داشته که حاضر شدی همسر آخر هفته اقای فراهانی اصلاح طلب بشی چون اقات گفته بود صیغه لذتی است که اسلام(البته از نوع مردار پرستیش )فقط نصب زنهای مسلمام کرده،حالا شدی صدای ملت ایران ، ببینم اگر اون ویلای نیورکت و اون پولی که مثل علف خرص رسانه های بلاد فخیمه جلوت میریوند ،نبود باز هم حاضر بودی اینطور خودت را جر بدی؟ واقعا که میگن خدا بی بزان را بز نده که سوت بی بیجا میکشن دروغ نگفتن. تو هگم مثل امثال ظریف و قطب زاده و یزدی هستی،خلاصه کلام سوپاپ امنیتی رژیم!یی مثل امیده ترشیده د ر سوئد یا امیر شرم اور بیخ گوشت!مامان و ابجی جونت خواهر زینب شدن و مثل چمران میرقصند و تو هم انور اب مثل لیدی گاگا برای اقا. ازملا برقه ای نقل که، یک شب در رادیو بی بی سی شنید که مرجع تقلید مردار پرستها در نجف مردار شده و ایت الشیطان بروجردی شده جانشینش، روز بعد برا همه جای تعجب بود که چطور ....
    8
    3
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان
    ...روز بعد برا همه جای تعجب بود که چطور بی بی سی اونور دنیا لحظه مردار شدن بت سابق را می دونسته ،و حتی جانشینش را هم تعیین جکرده بوده، ولی حوضه جهلیه قم و نجف هنوز خبر نداشتند حالا هم حکایت تو است، بعضی رسانه ها رییس جمبور ایرانت میکنند بدون اینکه ملت ایران هنوز بدونن کی هستی!
    7
    2
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران
    حاجی روح الله تو فرانسه خیالش راحت بود . تو که تو امریکا هستی.... که نمیترسم ؟ نه تو رو خدا بفرما یکم تو امریکا از جمهوری اسلامی بترس . اگه واقعا نمیرتسی نمیگم بیا ایران . پاشو یه توک پا بیا ترکیه همون قسمت اروپایی . اصلا لازم نیست وارد قسمت اسیایی هم بشی و حرف هم نزن . فقط یه سر بیا ترکیه
    9
    3
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران
    رسما نشسته تو امریکا ازونجا میگه لنگش کن...... تو خودت باعث ریخته شدن خون دخترهای ساده ایرانی و مسوول حبس های سنگینی هستی که به این بیچاره های ساده میدن که . نمیترسی یه سر بیا ترکیه . ایرانم نمی خواد بیای
    11
    8
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::agha_ehsan - تهران، ایران::]. پیام را شنید. تشکر از پند شما. البته پرسشی دارد. می‌‌گوید می‌شه .روی پاکستان توافق کنیم ؟ اگر نه. پس لطفا یک پیشنهاد دیگر
    3
    5
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    IjoinedIRUK - اوکلاهما ، ایالات متحده امریکا
    [::Q.mars - بلژیک، بلژیک::]. ببحشید اشتباها ب کامنت شما رپلای شد. پاسخ من ب ای grizzly بود
    0
    1
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. [::ordak - بن، آلمان::]. [::agha_ehsan - تهران، ایران::]. اولا مسیح هیچوقت نه خودش را رهبر حزب اعلام کرده و نه رهبر اپوزیسیون ، بلکه بعنوان فعال سیاسی و خبرنگار بر علیه استبداد اسلامی و ارتجاع مذهبی و حاکمیت سید علی مچل ، رانت خواری ، دزدی ، تحقیر حقوق زنان و دفاع از کرامت انسانی فعالیت می‌کند ، ۲ ، این مزخرفات چیه که یک فعال سیاسی ، حتی در حد رهبر جنبش الزاما باید در شرایط خطیر غیر دمکراتیک در کشورش باشد، و زندگی خودش را به خطر بیندازد ، این قانون را از کجا در آوردید ، حداقل کمی تاریخی انقلابات و جنبش های اعتراضی را مطالعه کنید ، از ولادمیر ایلیچ لنین ، تا لعو تروتسکی ، تا رهبر انارکیست ها باکونین ، تا بختیار در تبعید زمان شاه و یا تبعید دوران شیخ ، تا رهبران حزب دمکرات ، حزب توده ، تا حتی اشرف دهقانی بعد از فرار از زندان ، جمله گی در خارج از کشور فعالیت سیاسی کردند و فقط در آستانه انقلاب و شرایط مناسب به کشور بازگشتند ، عزیزان کمی مطالعه کنید
    3
    7
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    IjoinedIRUK - اوکلاهما ، ایالات متحده امریکا
    چ بدبخت مردمی ک معصومه قمی ناجی شون باشه.
    5
    10
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Aryanboy - فرانکفورت، آلمان
    [::grizzly - برلین، آلمان::]. [::hassan5 - تهران، ایران::]. [::bachchetehroon - ونکوور، کانادا::]. [::kasa-123 - وین، اتریش::]. [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. [::shirzan - برلین، آلمان::]. بخدا طرز حرف زدن شماها از پاسدارها بدتره. با همین دفاع کردنهای افراطی و کورکورانه خمینی را روح الله خمینی کردید و آوردید سوار مردمش کردید. بخدا اگه حکومت دست شماها بیفته رفتارتون با مردم از پاسدار و ساواک بدتر میشه. چون ناحالی هستید و همه چیزو سیاه و سفید میبینید. هر کی از شاه انتقاد بگیره مزدوره. از مجاهدین انتقاد بگیره مزدوره. کلا از هر کسی که دل شما باهاش نباشه انتقاد نمیش‌ گرفت چون به نڤر شماها اون ترف مزدور و ساندیس خوره. پاسدارها هم دقیقا مثل شماها فکر میکنند. هر کس از رهبر ایران انتقاد بگیره مزدور و فتنه و هزار کوفت و زهرمار دیگس غیر شهروند.
    4
    7
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    تجربه ی من میگه همشون ساندیسی ان. من یکی به هیچکی اعتماد ندارم.
    2
    4
    ‌چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    مخصوصا کسایی که میان خارج کشف حجاب میکنن. اکثرشون پرستو هستن. یادتون نره صدا سیما تو ایران کلا یه بازوی امنیتی هست تا سرگرمی. فقط کافیه به اسامی گردانندگان صدا و سیما نگاه کنین تا بدونین غیر ممکنه بازیگری که میره صدا سیما امنیتی نشه. یه معیاری که خودم بهش رسیدم و صد در صد جواب داده این بوده که کسی که شب و روز گفته مرگ بر نظام جاسوس در اومده. فقط کافیه بدونین طی ۴ سال گذشته حدود ۵۰ تا از همینا تو اروپا دستگیر شدن. همشونم کشف حجاب کردن و اومدن خارج شب و روز گفتن مرگ بر نظام.
    2
    5
    ‌چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Rosha50 - لانسینگ، انگلستان
    زنده باشی مسیح تو و همثال تو برای ایرانیها افتخار می آفرینید شما فرد عادی نیستید شما ها فرشتگان نجات بخش ایران در بند هستید ...کور شود هرانکس که نتواند بیند .....!!!
    3
    2
    ‌چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. انتقاد با تخریب شخصیت فرق داره ، یک کمی کار ژورنالیستکی در حد ابتدایی می‌توانی انجام بدی ، یعنی از صدها فیلم و برنامه ای که مسیح تهیه کرده و در فضای مجازی با دو تا کلیک کردن قابل دسترس است ، یکی را انتخاب کن، محتوای آن را نقد کن ، ثابت کن که مثلا از سپاه پاسداران ، بسیج، قاضی ها ، نماینده گان طویله مجلس ، بیت رهبری ، اغا زاده ها ، رانت خوار ها ، ظریف و رو خانی ، رضایی و رییسی ، سردار کتلت ، مموتی ، حسینیه ها ، دفاع کرده باشد ، در عین حال کسانی مانند امید دانا که ظاهرا در زندان ج، اسلامی هم بوده ، اکنون در خارج موذیانه در دفاع از قاسم کتلت، سپاه ، بیت کریه رهبری مطلب مینویسه و اتفاقا امید دانا ، اطلاعات سپاه ، صدا و سیما ، یک دشمن مشترک با امثال شما دارند و آنها یک دختر ۴۵ کیلیویی به اسم مسیح علی نژاد است ، فکر کن ، تحقیق کن ، فاکت بیار ، حتی در حد افشا گری ، و کمی از عنصر صداقت استفاده کن ،
    2
    5
    ‌چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::Aryanboy - فرانکفورت، آلمان::]. من نه به شما توهین کردم. نه ساندیسی مزدور خواندم.فقط یک پرسش از شما . پیشنهاد به این خانم کردید. و گفتید. اگر شجاعت دارد.برود ایران. بنده فقط ترسیم کردم. اگر انجام دهد. چه بلا بر سرش خواهند آورد. حالا گیرم .در گذشته هم اصلاح طلب بوده.کدام یکی‌ از ما نبوده. بله امروز همه، مدعی ما نبودیم.ولی‌ در حال حاضر. ۶ میلیون بسیجی‌. آخوند دنبال او. همان بلا که حضرت ۱۵۰۰ سال پیش به سر زنان ایرانی‌. تازه این انتقاد و توهین از چه طرفی‌ می‌‌یاد؟ انگار همه مرض فراموشی گرفته. که همین این ها. برای خلخالی هورا می‌‌کشیدند. زمانی‌ که خلبان.گله گله اعدام می‌‌کرد.کنار طالقانی با مسلسل عکس یادگاری می‌‌گرفتند. شیخ علی‌ کاندید آنها بود. چون سابقه ضد امپریالیستی داشت. به امام عمر در پاریس.حضرت آدم می‌‌گفتند. در پاریس کمونیست بودند. ولی‌ پشت سر امام پدوفیل نماز می‌‌خواندند.پس این‌ها قبول نیست؟ فقط این قبول است؟ زر می‌‌زنند. اسمش قمی است. کدام یکی‌ از ما در خانه. یک علی‌.حسن و حسین و فاطمه از نام ندارد.
    4
    1
    ‌چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::IjoinedIRUK - اوکلاهما ، ایالات متحده امریکا::]. خوب شما که اینقدر عاقل هستید، پس بگید. ناجی ما کیست؟ چریکا؟ حزب توده؟ سازمان کرگران، رزمندگان؟ کومله ؟ بنی صدر؟ مجاهدین؟ نضعت آزادی ؟ میر حسین؟ رضا پهلوی ؟ کدام ؟ کدام یکی‌ از این‌ها بجز آخری. یک پرونده پر از اشتباه. تفسیر‌های الکی‌. و تخمی. در پرونده خود ندارد .حال امروز ما .از صدقه سر این‌ها نبود،؟ که دنبال آزادی طبقه کارگر یا مستضعفین زیر عمامه امام پدوفیل می‌‌گشتند؟ پس بگو آلترناتیو کیست؟ یا اینکه آلترناتیو شما آنقدر پرونده سیاه درد. که خود شما هم. خجالتی هستید .که نام برید.ما که گفتیم و همیشه هم خواهیم گفت. شما چی‌ ؟
    7
    1
    ‌چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::IjoinedIRUK - اوکلاهما ، ایالات متحده امریکا::]. در رابطه با توبه کردن گالیله و انکار عقاید خویش در مقابل کلیسای مخوف کاتولیک و ترس از اعدام و شکنجه در قرون وسطی ، برتولت برشت نمایشنامه نویس آلمانی ، این ماجرا را به تصویر کشاند ، شاگردان گالیله با شنیدن زنگ های کلیسا که پیام شوم توبه گالیله را اعلام می‌کرد ، شروع به گریستن کردن ، شاگردی گفت که بدبخت مردمی که قهرمانش این باشد ، همزمان گالیله در حال داخل شدن به اطاق بود و این جمله را شنید و با تلخی چنین گفت ، بدبخت مردمی که احتیاج به قهرمان داشته باشد ، بله گرامی ، اگه سرنوشت یک کشور ۸۰ میلیونی به یک خبرنگار ۴۵ کیلیویی و بود و نبودن وی در ایران وابسته باشد ، واقعا باید برای این کشور گریست
    1
    3
    ‌چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    IjoinedIRUK - اوکلاهما ، ایالات متحده امریکا
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. منظور من رو شما ب شکل زیباتری بیان کردید و واقعا هم بدبخت مردمی ک ب ناجی و قهرمان نیاز دارند.
    1
    1
    ‌چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.