واکنش تند و جنجالی میترا حجار به اعدام روح الله زم

پست متیرا حجار در توییتر:
 
"میترا حجار، بازیگر ایرانی در یک پست اینستاگرامی با خانواده روح‌الله زم ابراز همدردی کرد و نوشت:«از نظر من جان گرفتن تنها در دستان کسی است که جان می‌دهد» او اضافه کرد:«دیکتاتورهایی مانند استالین یا ایدی‌امین با تمام قدرتشان و علی‌رغم ترسی که در دل مردم افکنده بودند، دوام نیاوردند»"
+476
رأی دهید
-32

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۳
    aarian - تهران، ایران

    بازم دمت گرم میترا حجار که سخنی گفتی‌. بقیه که خفه خون مرگ گرفته ا‌ند
    19
    228
    یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    با کلام تشکر .که این زمان. دست کم آنقدر شرف داشتید. منتظر . سخنان گهربار پری بلنده‌ها دولت امام زمان. .مثل این بختیاری.و دلال‌های آنها. مثل مسافر هستیم. اخر در کجا دنیا یک خبرنگار را اعدام. چون یک سایت اینترنت دارد؟. ولی‌ خانم عزیز. یک چیز با وجود این باید گفت. که اشتباه می‌‌کنید. رابطه مستقیم با اسلام دارد. این دین در تاریخ ۱۵۰۰ ساله خود. بجز. مرگ. کشتار. ذلت. بیچارگی چیزی در کارنامه خود ندارد.در صدر اسلام اینجوری بود. بخوانید. کشتار رسول را در فتح مکه. که چگونه .گردن.هر چه شاعر .نویسنده را گردن زد. اگر فقط یک کلمه انتقادی ابراز می‌‌کردند. عمو خود. ابو جهل نام گذاشت. فقط به خاطر یک جمله.اگر مدعی معراج هستی‌. پس همین حالا فقط یک بند انگشت پرواز کن. من اولین کسی‌.که به شما اعتقاد. خانم عزیز. فکر می‌‌کنید. این فرزندان خلف رسول. کمتر از رسول هستند ؟ و هنوز این همه جنایت ربطی‌ به اسلام ندارد. می‌‌دانم آسان نیست .همدردی نشان داد. ولی‌ دست کم از آن قسمت مجیز گوهی .این دین شیطان گذشت می‌‌کردید.
    31
    125
    یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران

    بالاخره در بین این خانواده(هنرپیشه ها)یک ادم با جربزه پیدا شد.افرین،،بدرستی خامنه ای را با استالین و عیدی امین مقایسه کردید
    22
    152
    یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ekman - شیراز، ایران

    درود بر خانم حجار.اینکه گفته میشه اسلام دین بخشش و رفعت است فقط شعار است.حتی در زمانیکه پیغمبر ادعای نبوت کرد.مادامیکه قدرتی نداشتند و پیروان کمتری داشتند مظلوم نمایی میکردند و میگفتند این دین دین رفعت است اما پس ار قدرت گرفتن شروع به کشتار مخالفین خود کردند.دین نباید حکومتی و سیاسی شود .زمانی کلیساها قدرت را در دست داشتند و شکنجه ها و کشتار های زیادی مرتکب شدند!!!ولی اکنون که قدرتی ندارند و حکومت نمیکنند 180 درجه تغییر جهت داده اند پس جای اخوند تو مسجد است و نه در حکومت و سیاست.
    24
    130
    یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    و کلامی‌‌ها هم با احمق‌ها .که اینجا هنوز زر می‌‌زنند. الکی‌ است. از خودشان .اعدام نکردند....اخر تا چه اندازه نادانی‌ و حماقت ؟ چکار باید کرد. نعش قبر کرد و جسد را بیرون کشید ؟ تا شما باور کنید ؟مخالف هستید. باشید. با کارش موافق نیستید. باشید. به کارش انتقاد. عقیده از خودشان است. قبول. فاکت بیاورید. منطقی‌ توضیح دهد. تا ما هم درک کنیم. ولی‌ دست از این مزخرف گوهی بر دارید. دیگر حالت استفراغ به ما دست داده. طرف را اعدام کرده. به خاطر اینکه روزنامه نگار بود. سایت اینترنت داشته. هنوز اینجا کلام یک من غاز. نه آقا اعدام نکردند. بازی است. توی سویس توی ویلا داره زندگی‌ و ۲۰ تا صیغه داره.اخر ...شما را، دیگر از کدام قفس رها کرده؟ یک لحظه به دختر خردسال او هم فکر می‌‌کنید. حالا درک .که چرا ۴۰ سال است.آخوند سر کار است. با این همه دشمن نادان. ۴۰۰ سال دیگر هم دوام می‌‌آورند.
    34
    94
    یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    طرفدارن ایتلا بایدن کجا هستند؟ می‌‌بیند این سرنوشت ایرانی‌ ‌ها در ۸ سال آینده است. اگر حتا قبول کنیم از خودشان بود. مهره سوخته . حالا تصور کنید. چه بلاهی بر سر کسانی‌ می‌‌اورند .که از خودشان نیستند. تازه گونی دلار هم از بایدن جایزه می‌‌گیرند. یک کلمه آدمینستراتیو آمریکا گفت؟ ناسنی پلوسی. حرف نزنید. مذاکرات آینده را به خطر نیندازید.نیورک تایمز کجاست؟ مگر خبرنگار نبود؟ ترامپ می‌‌گوزد. در صفحه اول. با تیتر بزرگ. این خبرنگار نبود.؟ از ماست که بر ماست.
    34
    68
    یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    دانای نادان - آمستردام، هلند

    خانم حجار از اینکه مطلبی در مورد این اعدام نوشتی ممنون. ولی کی و کجا شما از اسلام مهربانی و بخشش دیدید؟ این چرندیات که میگن از قرن‌ها قبل همش دروغ محضه . اسلام یعنی شمشیر و خون .در همین روزگار فعلی ، اگه واقعا اسلام رأفت و بخشش داشت ، چرا این همه مسلمان نمیرن تو کشورهای مسلمان پناهنده بشن ، و همشون مستقیم می‌رن تو کشورهای کفر و خدا نشناس.
    13
    66
    یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    [::ekman - شیراز، ایران::]. لطف کنید وچرند ننویسید.با تشکر.در ضمن،هروقت کشورهای غربی کاملأ از نمادهای دینی(منجمله مراسم و تعطیلات دینی،مانند عیدپاک و کریسمس حتی اسامی دینی خیابانها ومیادین مانند saint ) پاک شدند وهیچ چیزمقدسی برایشان باقی نماند،ماهم عوض میکنیم.ضمنأ تمام مراسم یهودیها با حضور یک خاخام انجام می شود وگرنه هیچ یهودی ای درآن شرکت نمیکند.شما باید مغز جنبندگان را خورده باشید که همچین حرفی را بزنید.
    80
    24
    یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. فقط میشود برایتان متأسف بود که از غصهُ دوری از ایران چنان مفلوک و شده اید که روزی ده ساعت صورتتان را به مانیتور چسبانیده و روی اینترنت عقده گشائی میکنید.فرزندانتان هم شما را ترک کرده اند و برای همین نوه هایتان را نمی بینید.خدا برای کسی نیاورد که نه همسری ونه فرزندی و نه نوه ای نداشته باشد،یابدلایل زوال عقلی و یخزدگی فکری ناشی از زندگی در کشور غریب، ترکش نگفته باشند.اگر هموطن نبودی،بدتر از این را هم برایتان آرزو میکردم.
    76
    24
    یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    [::hassan5 - تهران، ایران::]. بستگی دارد چه کسی به چه کسی چه لقبی را بدهد و چه کسی میانشان قضاوت نماید.درضمن،هر معادله و موازنه و معاهده ای دو سَمت(به قولِ شما آمریکانشینان:دو پارتی) دارد،مثلأ من به شما بگویم آدم نادان و شما هم همین را به من بگوئید، کیست که دقیقترین قضاوت را نماید؟اگر بگویم دیکتاتورید وشماهم همین را بمن بگوئید،معلوم است یکنفر چرندگفته است!این کلمات ساخته شده توسط غربیان را که اخیرأ خیلی هم پررواج شده اند(مانند راسیسم،دموکراسی،حقوق بشر،)باید همانند بومرنگ به طرف خودشان پرتاب کرد.
    65
    21
    یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ

    مخاطبینِ من دوستان بی جنبه و بی تدبیری هستن ,که طی این چند سال فقط اینجا رُمانِ و داستانِ پوچ می نویسین. میخام ازشون بپرسم این دوستان چه کاری سازنده و مفیدی در راستای مخالفت با رژیم اسلامی انجام دادن, که نتیجه آن از کارهای روح الله زم بهتربوده؟ واقعن شمایان به عقل و شعورِ خودتون شک نمیکنید, که چرا از قتل یکنفر توسط حکومت اسلامی خوشحال بشین؟ آیا بهتر نیستش با همون دانشِ فرسوده و سُنتی خودتون که سر تا پا از بیسوادی و حرفای تکراریه, اینجا به چرت نوشتن خودتون ادامه بدین؟ آخه جای شرم نیستش که تموم خبرگزاری های دنیا و مجامع جهانی این قتل رو اعلام و محکوم کردن, ولی شما دوستانِ بی خرد بپرسین که چرا این اِدام علنی نبوده؟ یا دنبال متراژِ طناب دار بگردین؟ یا شک بکنین که زَم اِدام نشده؟ یا بگین مهره سوخته خودشون بود! من اَگه جای شما شیرین عقلا بودم, در اولین فرصت خودم رو به یک تیمارستان معرفی میکردم.
    9
    33
    یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Q.mars - بلژیک، بلژیک
    من از سالها قبل اینجا رو دنبال میکردم تو اون تایم کسایی میومدن که چیزی حالیشون بود البته یه عده هم بودن که شاید هنوزم باشن وهیچ بلد نیستن و ادعاشون میشه. یه زبل خان از آمریکا بود که ادعاش سقفو پایین میاوردیا آرتمیس که فقط فحش میداد . خیلیا بودن که اسماشون یادم نمونده.اکثرن چرند مینویسن از وقتی ازپنج شش سال پیش مثبت منفی اینجا براه افتاد چون جوابی نداشتن منفی پر میکردن فله ای الانم همینه بدترهم شده.الان کسیکه حرف راستو بگه بیشترمنفی میخوره.چیزی هم بنویسی میگن بسیجیه .هیچکدومشون کاره یی نبودن ولی خوب ایرانی جماعت همینه پرادعا. باید ازشون دور بمونی بقول معروف با مردم این زمانه فقط سلامی و والسلام.
    2
    15
    یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ekman - شیراز، ایران
    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. چرند نیندش!!!من منظورم اینست که هر دینی که در قدرت و سیاست باشه دیکتاتوری بوجود میاره و مسیحیت را مثال اوردم که زمانیکه کلیسا ها در قدرت بودند از این اخوند ها هم جنایتکارتر بودند.اگر خمینی به حرفی که زده بود (که روحانیت بعد از عنقلاب !!!به مسجد ها برمیگردن و اداره کشور را به غیر روحانی خواهیم سپرد!!!!!!)عمل میکرد هم ابرو و احترام دین را حفظ میکرد و هم دیکتاتوری بوجود نمیامد.پس تو چرند فکر نکن و راجع به سایر دین ها هم چرند ننویس.جای کشیش و خاخام و اخوند توی کلیسا و ....است و نه در سیاست.
    13
    20
    یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    antislam2500 - قم، ایران
    افرین بر میترا، بقیه به اصطلاح سلبریتی ها که در رثای قاسم کتلت سینه به تنور می چسباندند چرا خفقان گرفته اند. اعدام روح الله بدون تردید هجمه بر اصل پذیرفته شده بین المللی بنیان دموکراسی که خبررسانی است میباشد و ماله کشان هم از توجیه ان درمانده اند.
    12
    20
    یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    در پیتی های اشغال .بی شرف چرا در مقابل قتل ارسلان رضایی سکوت کردی و واکنش نشان ندادی بیشرف های در پیتی فاسد
    19
    7
    دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::hassan5 - تهران، ایران::]. [::hassan5 - تهران، ایران::]. اگر جربزه داشت برای جوانان ایران که فله ای آدم میشوند و یا مثل نوید افکاری زیر شکنجه کشته میشوند هم واکنش نشان میداد چقدر ساده ای تو
    13
    9
    دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. مسافر. اول .به من نگو، هم وطن. روزی که شما هم وطن من باشی‌. بهتر که طناب دار به گردن خود. دوم. ادای روان شناس را در نیاور. با هم نان و پنیر نخورده. که دم از زن. بچه و نوه می‌‌زنی‌. من هم نمی‌‌دانم. که شما با پول آخوندی. چند تا صیغه داری. حرفی‌ برای گفتن نداری. شخصی‌ نشو. سوم اینکه کوشش نکن اینجا ."گ.." را به شقیقه ربط دهی‌. سه روز سخن از اعدام است. نه منجمله مراسم و تعطیلات دینی،مانند عیدپاک و کریسمس . باز وظیفه دادند.که اینجا جان بکنی؟ دست آخر هم میان این اهم سخن مخالف و موافق اعدام این. نگفتی نظر شما چیست؟ خجالتی هستی‌؟ یا اینکه می‌‌ترسی‌. نظرت را بگی‌. تا همه درک کنند تا بیخ مغز .آلوده به ویروس آخوند هستی‌.؟ نگفتی. طرف به قول بعضی‌‌ها از خودتان. حتا اسمش روح اولا. یه زمانی‌.دیگرمتقد به ریش مقدس نبود. بعد شما ،دموکراسی،حقوق بشر در اروپا قبول ندارید؟ به حق که رویت از سنگ پا قزوین بیشتر است. می‌‌بینی‌ .هانی‌ عزیز.این کسی‌ است. که شما معتقد باید،به آنها با دمکراسی بر خورد کرد. گوبلز‌ها .دولت امام زمان
    16
    22
    دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    مهدی۲ - دوسلدورف، آلمان
    این مسافران ترکیه قاچاقچیه
    8
    10
    دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    سرزمین اریا - کویت ، کویت
    مشتی بیسواد به نام سلیبریتی .بدبخت اون امنیت و اسایشی رو که داری رو مدیون کی هستی که بری فیلمهای دوزاری بازی کنن و میلیونی دستمزد بکیری و بعد بیای این مزخرفات رو سر هم کنی . مثل اون سلیبرتی مسخره که از اعدام انتقاد میکرد ولی وقتی دختر خودش رو خفت کردن مانند یه وحشی میخواست دزد رو توی اداره اکاهی خفه کنه ,برای مردم عوام ادای روشنفکری رو در میارن نوبت به خودشون که برسه عبارشةن مشخص میشه ابلهان بیسواد
    18
    5
    دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. ما نه دموکراسی(دموقراضه) را قبول داریم ونه هیچ تِرم غربی را.ولی از همین واژگان برای پرتاب کردنشان،بسانِ یک بومرنگ،به سمتِ خودِ غربیها استفاده می کنیم،البته اگر لازم باشد.شما،چه بخواهی چه نخواهی،هموطن من هستی،ولی از نوع قراضهُ آن.برعکس دوستانی همانند هانی-اسلو و سرزمین آریا-کویت و سایرگرامیانی را که مانند شما مغرض و بی ادب نیستند،ما دوست داریم و نازکتر از گل به ایشان نمی گوئیم.
    14
    2
    دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. چرا می‌‌گی ما؟ ما که همیشه ما نیست. بگو یک مشت توله آخوند و بسیجی قاتل. التماس به این و آن نکن. حالا این هانی‌ خوشحال .که یک گوبلز مسلمان به او مثبت می‌‌دهد. من وکیل مدافع او نیستم. خودش جواب دهد. اون آریا هم که یا خودتی. یا نوچه خودت. شاید هم جناب سروان آمده کمکی. بسیجی‌ هم که اریا اسمش باشد.مثل یک کلم می‌‌ماند. که عمامه بر سرش است. دست اخر که زیر جواب در رفتی‌.؟ چرا روح الا را اعدام کردید؟ روح اولا .روح اولا است. دیگر. یا بستگی به این دارد. کدام بیشتر ریش آقا لیس می‌‌زند.؟
    5
    7
    دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    IjoinedIRUK - اوکلاهما ، ایالات متحده امریکا
    سزای هیج انسانی بخاطر مخالفتش با سیستم حکومت ویا طرز فکرش مرگ نیست-- روحش شاد اما با اون چیزایی ک در مورد مساقرتش ب عراق و گرفتن پول شنیدم اگه واقعا دزست باشه باید بگم فقط یه لمپن ریزه‌خوار ضدانقلابی بود
    2
    6
    ‌سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.