دانشمند اسرائیلی: موجودات فضایی واقعا وجود دارند؛ ترامپ هم باخبر است

 تابلویی در منطقه معروف به «منطقه ۵۱» در ایالت نوادای آمریکا که برخی اعتقاد دارند موجودات فضایی در آن فرود آمده و دولت ایالات متحده هم به آنها دست یافته استرادیو فردا :رئیس پیشین سازمان فضایی اسرائیل می‌گوید، موجودات فضایی واقعا وجود دارند و زندگی آنها در کهکشان‌ها، یک حقیقت علمی ثابت شده است.

به گفته ژنرال ذخیره حاییم اِشِد، «این حقایق» از سوی ناسا و دانشمندان آمریکایی به آگاهی دونالد ترامپ هم رسیده است.

این نظامی ارشد پیشین اسرائیلی این سخنان را در گفت‌وگو با مجله «هفت روز»، نشریه آخر هفته یدیعوت آخرونوت، که در دو جمعه ۱۴ و ۲۱ آذر منتشر شده، بیان کرده است.

وی افزوده است که موجودات فضایی در حالی که زندگی خود در کهکشان‌ها را ادامه می‌دهند، از تماس با بشریت در کره زمین دوری می‌کنند تا انسان خاکی را «دچار هراس نکنند».

ژنرال ۸۷ ساله تصریح کرده است که اکثر انسان‌های کره زمین آمادگی پذیرش واقعیت وجودی موجودات فضایی را ندارند و حق هم دارند که در خصوص این حقیقت تردید نشان دهند.

به گفته وی، «فدراسیون کهکشانی» با زمین تماس گرفته‌اند و روی کره زمین افرادی که باید اطلاع داشته باشند از این امر آگاه هستند.

پروفسور اشد در همین حال اظهار داشته که برخورد از نوع سوم «در همین نزدیکی انسان است».

حاییم اشد دانشمند بلندمرتبه امور فضایی در اسرائیل است. او چند دهه مسئول پرتاب ماهواره‌های متعدد این کشور در پروژه‌های موسوم به «اوفک» («افق») بوده است.

وی همچنین تحقیقات گسترده‌ای در زمینه موجودات فضایی، سیاه‌چاله‌ها مقوله‌های مرتبط انجام داده که هنوز ادامه دارد. به گفته ژنرال پروفسور اشد، نوه دوایت آیزنهاور، رئیس جمهور آمریکا در سال‌های ۱۹۵۳ تا ۱۹۶۱، شهادت داده که پدربزرگش توافق با نمایندگان موجودات فضایی را امضا کرد که بر اساس آن، آنها از پایگاهی محرمانه برای فرود در منطقه ۵۱ ایالت نوادای آمریکا و تماس محدود با انسان و انجام برخی آزمایش‌ها برخوردار شدند مشروط به این‌که به انسان دانش و فن‌آوری، از جمله در زمینه جدایی از ثقل زمین، بدهند.

چندین رسانه آمریکایی گزارش‌های متعددی در مورد اظهارات این ژنرال اسرائیلی به عنوان کسی که حافظ اسرار متعدد و یکی از مهم‌ترین نظامیان در وزارت دفاع و صنایع فضایی این کشور است، منتشر کردند.

از جمله، شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی یادآور شده است که تماس «فدراسیون کهکشانی» با کره زمین برای نخستین بار در سریال پرآوازه «پیش‌گامان فضا» به تصویر کشیده شده بود.

در آن فیلم «تخیلی»، چون بشریت ظاهرا نوعی «دوران آخرالزمانی» را به صورت «جنگ‌های هسته‌ای اوایل قرن ۲۱» پشت سر گذاشته بود، «برای پذیرش واقعیات به خاطر جهانی بهتر آماده شده بود».

دولت اسرائیل هنوز به سخنان ژنرال اشد واکنش نشان نداده‌ است.

رسانه‌های عمده آمریکایی از پنتاگون و کاخ سفید خواسته‌اند به سخنان این دانشمند اسرئیلی واکنش نشان دهند. اما پاسخ آنها فعلا سکوت بوده و دونالد ترامپ نیز در این زمینه سخنی نگفته و توییتی نکرده است.

شبکه ان‌بی‌سی از ناسا خواسته‌ است جزئیات بیشتری در این باره ارائه دهد.

ناسا گفته است که یکی از اهداف اصلی این سازمان جستجو در پی زندگی در کهکشان‌ها است اما «هنوز نشانه‌های زندگی فرازمینی به‌ دست نیامده است».

ناسا افزوده است که کاوش در این زمینه با همه توان ادامه دارد.
+54
رأی دهید
-13

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    لابد موجودات فضایی به زبان انگلیسی با لهجهُ آمریکائی با آیزنهاور صحبت کرده اند!یک حرف راست از اسراهیلی و آمریکائی نمی شنوید!
    83
    38
    شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

    در کلام خداوند قرآن کریم به موجودات فضایی اشاره شده است. 42 سوره نور، آیه 44 سوره الاسراء، آیه 24 سوره الشعراء، آیه 25 سوره نمل، آیه 63 سوره الزمر، آیه 2 سوره رعد و آیه 15 سوره ق.
    80
    12
    شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران

    ۸۷ ساله خیلی پیره، مشکل مغزی پیدا میشه توی این سن ازاین حرفها می زنه. یا اینکه دوست داره قبل از اینکه بمیره تیتر اخبار دنیا بشه اسمش
    35
    13
    شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    اینکه موجودات فضائی وجود دارند محرز هست چون زندگی و حیات فقط به زمین محدود نمیشود ولی اینکه هم اکنون یک موجود فضائی مابین ما در روی زمین زندگی میکند، از چرندیات هست
    12
    32
    شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. در میان ما هستند، آنها را می‌بینیم ولی نمی‌شناسیم. بعید نیست در همین سایت به کامنت‌گذاری هم مشغول باشند.
    40
    6
    شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    arya_japan - توکیو، ژاپن

    دقیقا در همین سایت هم هست فاطی جون ! شما یکی از اون موجودات هستید .خخخخخ
    3
    30
    شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران
    اه !! کپنهاگ یه کامنت در راستای بشریت از خودش در وکرد که وجود موجودات فضایی رو قبول کرده !! البته اونم نه با قدرت عقل خودش . چون تو قران اومده . حاجی نمونه بارز موجودات فضایی همین آخوندان که لباس جنگ ستارگان پوشیدن و ول شدن تو خاورمیانه و به زور می خوان یه روش زندگی رو به بشر تحمیل کنن که بشر در طول میلیون ها سال زندگی روی زمین ، تجربه نکرده . کلاه عجیب گردشون دیگه واقعا محشره . آدم نمیتونه یه لحظه خودشو تو همچین لباسی تجسم کنه و تازه بیاد جلو مردم با این لباس را بره
    6
    17
    شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    Hatef - پاریس، فرانسه
    [::یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک::]. تا قبل از دیدن کامنت شما، شک داشتم، با خواندن آن شک من تبدیل به یقین شد!.
    3
    12
    شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. نه ،همه ریش و پشم دارند. یک تیکه چیز سیاه یا سفید به سر.زبان آدمیزاد بلد نیستند. خورکشان .بچه .زن. کودک. است. مفت خور و انگل هستند. مثل کنه می‌‌چسبند. دیگر هم ول نمی‌‌کنند. بدتر از همه. وقتی‌ به یک یک آدمیزاد. یک تکه استخوان می‌‌دهند. این آدمیزاد .از خود این موجودات فضایی بدتر می‌‌شود.
    11
    17
    شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    داداش گلم - لوکزامبورگ، لوکزامبورگ
    [::agha_ehsan - تهران، ایران::]. [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. 😁چه قدر من خندیدم از کامنتهاتون ایولا دمتون گرم🤣😂😅😆
    5
    7
    شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک::]. عزیز جان موجودی بنام جن وجود ندارد و این از توهمات ادم بیسوادی هست که تمام دستوراتش دزدی از تورات یهودیان و در نهایت بلاهت مثل دون کیشوت برای ماه شمشیر کشید
    2
    11
    یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. در جهان اطراف، بسیاری از موارد به چشم انسان قابل رویت نیستند اما قدرتشان از انسان بیشتر است. اشعه X، میکروب‌ها، ویروس‌ها، تک‌سلولی‌ها، الکترون‌ها و همچنین جن‌ها از این جمله اند که نمی‌توان وجود آن‌ها را انکار کرد. بر این اساس هم نمی توان به این علت که ما نمی‌توانیم جنیان را ببینیم، وجود آن‌ها را رد کنیم. در بسیاری از کشورها و فرهنگ‌ها جن‌گیرها یا احضارکنندگان ارواح وجود دارند که وجود این امر خود به تبع می‌تواند تائیدی برای وجود جن و جنیان باشد. در قرآن آمده است که جنیان از آتش آفریده شده‌اند، آفرینش آن‌ها به قبل از آفرینش انسان بازمی‌گردد.
    9
    2
    یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک::]. عزیز جان. میکروب و ویروس و الکترون ها که با وسائلی قلبل رویت هستند چه ربطی به موجود خیالی و شبحی به نام جن دارد؟ جن و شیطان از باورهای عصر جاهلیت هستند. هر وقت یکی از این ها را دستگیر کردید معلوم میشود که وجود دارند. عرب وحشی 1400 سال قبل که یک سنگ سیاه را خدا می پنداشت و تمام باورهایش هم دزدی از تورات یهودیان هست دارای کدامین قوه ی تمیز هست که حتی یک حرف درست به عالمیان عرضه داشته باشد؟ مثل نصف کردن ماه با شمشیر و مسافرت به اسمان با الاغ بالدار و 72 حوری برای مرده های متعفن، جن و پری و شیطان هم از همین نوع موهومات بی اساس هستند
    1
    9
    یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    redsky95 - تورنتو، کانادا
    اگه وجود داشته باشن من خوشحال میشم. وجود نداشته باشن هم خوشحال میشم. تو کوانتوم اگه کمکی برسونن خوب میشه.
    1
    2
    یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    میلیارد میلیارد کهکشان ،با احتمال هزاران کره مشابه زمین،ایا بیگ بنگ فقط وفقط برای کره زمین اتفاق افتاد؟!؟ مطمعنا مشابه کره زمین با موجودات زنده متفکر یا غیر متفکر وجود دارد
    3
    1
    دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.