تبلیغ «تور ویژه واکسن کرونا» با شعار «سفر و سلامتی» در ایران

رادیو فردا :به دنبال انتشار آگهی «تور ترکیه ویژه تزریق واکسن کرونا»، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، با اشاره به «نشانه‌های سوء استفاده» در این تور، از نیروی انتظامی خواست که با عوامل این تبلیغ برخورد کند.

این تور که با شعار «سفر و سلامتی» همزمان با اعلام برنامه زمان‌بندی تزریق واکسن کرونا در چند کشور غربی منتشر شده، برای اواخر دی‌ماه به مقصد استانبول برنامه‌ریزی شده و قیمت آن از ۱۲ میلیون تومان شروع می‌شود.

در تبلیغات این تور به یک روز گشت شهری رایگان هم اشاره شده است.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، حرمت‌الله رفیعی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی، روز چهارشنبه، ۱۹ آذرماه، در واکنش به این آگهی گفت: «این تبلیغ به احتمال زیاد نمی‌تواند کار یک آژانس باشد. ما آژانسی نداریم که در سه نقطه کشور شعبه داشته باشد.»

آقای رفیعی ضمن بیان این که ترکیه هنوز برای تمام شهروندانش واکسن کووید ۱۹ را تامین نکرده از نشانه‌های «فرصت‌طلبی» و «سوءاستفاده» در این تبلیغات خبر داد و گفت که مجوز این تور از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صادر نشده است، در نتیجه نیروی انتظامی باید وارد عمل شود.

بنا بر گزارش‌ها، تبلیغ «تور استانبول ویژه تزریق واکسن کرونا» در حالی انجام می‌شود که وزارت بهداشت ترکیه همچنان درحال رایزنی با روسیه، چین و کمپانی فایزر آمریکا برای تامین واکسن مورد نیاز شهروندان خود است.

مقامات بهداشتی ترکیه قبلا اعلام کرده‌اند که تزریق این واکسن، در مرحله نخست از کادر درمانی این کشور آغاز می‌شود و در مرحله بعد، گروه سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۶۵ سال در اولویت تزریق واکسن کووید ۱۹ قرار دارند.

تزریق این واکسن بنا بر اعلام وزارت بهداشت این کشور، از اوایل سال ۲۰۲۱ به تدریج آغاز می‌شود، و تاکنون هیچ کشوری نگفته توریست‌ها را در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار می‌دهد.
+7
رأی دهید
-29

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۳
    بادبادک - زوریخ، سوییس

    هنر نزد ایرانیان است و بس. ایرانیان بعد از انقلاب شغل دزدی رو از دزد دزدیدند! قدیم فقط ۱ دزد داشتیم که دزدی میکرد. الان وکیل دزد، دکتر دزد، وزیر دزد، کارمند بانک دزد. همه فقط دنبال راهی‌ برا دزدی هستند.
    4
    28
    ‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    ایران ایرانستان نشد ولی سارقستان شد. تبریک به جناب مسافران و امامش.
    3
    20
    ‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    شما هم در این بیزینس جدید شریک هستید جناب مسافران؟!
    3
    16
    ‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه
    [::بادبادک - زوریخ، سوییس::]. درقدیم محمدرضاشاه دزدی میکرد خواهرش اشرف از یکطرف.پهلبد و شفیق و فرمانفرماییان و یزدانی از یک طرف دیگر.فرح هم با کمک سیدحسین نصر دولت در دولت ایجاد کرده بود.بنا به اسناد خاندان منحوس و منفور پهلوی سی میلیارد دلار از ایران خارج کردند.ماله کشی برای تطهیر خاندان پهلوی ممنوع.حالا پدرتان خلبان بودواقعا؟لابد شما هم ملوان هستید!این سبکبال هم که فی الفور بعدازشما کامنت گذاشته،گله بان است لابد!
    7
    0
    ‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. باز می نویسم:امام مرده است.شما هم یا پدرتان سارق بوده یا خودتان که الان آمریکا هستید،وگرنه آدم عادی(نه با آیکیوی شما که بالای هشتادنیست!) چطور میتوانسته چهل سال قبل،در شانزده سالگی ماله در دست دانشجوی رشته آبیاری گیاهان دریایی دانشگاه ucla بشود؟ماله ات را زمین بگذار!(به سبکِ: تفنگت را زمین بگذار)!
    7
    0
    ‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. برایتان واکسن روغن بنفشهُ فرد اعلأ (دست چین شده از مزارع خوش آب و هوای مراتع سرسبز شمال غربی ایران)تدارک دیده اند!
    7
    1
    ‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. ایشون سقا هستند. با مشگ آب. دم در اتبوس. با نام تشنه حسین. آب خنک. زیارت مبارک. ولی‌ کجا را بلیسند.؟ کرونا و لیس .که جدا نمی‌‌شود. آذری هم که نیست. بگوید. آیا ما در ترکیه امام زاده شیعه داریم ؟ اول آمپول بعد لیس
    4
    5
    ‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    بادبادک - زوریخ، سوییس
    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. دوست عزیز و گرامی‌ بنده خودم مخالف سرسخت هر گونه دیکتاتوری هستم چه دیکتاتوری فوکول کرواتی محمدرضا چه دیکتاتوری آخوند. بنده طرفدار سرسخت دموکراسی هستم و معتقدم راه سربلندی ایران دموکراسی هست. نه رضا به داد ایران میرسه، نه ترامپ. این از موضع بنده. در مورد نظر که دادم، شواهد نشون میده ملت ایران بعد از انقلاب بسیار بسیار دزد تر شده و دولت هم چون از مردم میاد فاسد تر و دزد تر. این نظر من نیست حتا خود شما دوست عزیز هم قبول داری دکتر، وکیل ، وزیر و. در زمان شاه به مراتب درست کار تر از زمان جمهوری اسلامی هستند. در مورد پدر بنده هم ایشون خلبان ارتش بودن زمان شاه و بعد از انقلاب به ایران ایر پوستند و مثل بقیه ارتشی‌ها چیزی جز فحش هم از جانب مردم هم از جانب دولت نسیب ایشون نشد.
    2
    4
    ‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. ما ترجیح میدادیم که مینوشتید " امام به درک واصل شد". بنده هم قبلا به عرضتان رسانده‌ام که در مورد ماله بسیار اشتباه می‌کنید. اولا، اگر شما را متهم به ماله کشی می‌کنیم به این دلیل است که روزی نیست که ۲۴ ساعته مشغول ماله کشی روی جنایات و اشتباهات رژیم نباشید. ثانیا، پهلوی‌ها ۴۲ سال است که کشور را اداره نمیکنند، و زمانی هم که مصدر امور بودند، به اذعان اکثر ملت، جز خدمت کاری نکردند. من به روی چه ماله بکشم؟! توجه کردید؟ همان مزخرفاتی که برای فریب مردم در زمان انقلاب به خوردشان میدادید را امروز دوباره در اینجا تکرار می‌کنید و به گمان خود خیال کردید که با خر طرف هستید!!
    1
    4
    ‌پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. از طرفی، جناب مسافران که مومن و با اعتقاد هم هستند به من نظر لطف دارند و نگران سلامتی من هستند. همان روغن بنفشه که پزشک مورد علاقه‌شان ایشان را با آن واکسینه کرده را به من هم تجویز میکنند. لابد با ایکیوی بالایی که دارند خبر ندارند که من و شما در مهد تمدن امروز زندگی می‌کنیم و انواع واکسن و دارو‌ها در دسترسمان است. .
    0
    4
    ‌پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.