جانشین فرمانده سپاه: انتقام از عاملان ترور فخری‌زاده حتمی است

 علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسدارانرادیو فردا :جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران روز سه‌شنبه، ۱۸ آذر، در سخنانی با بیان این‌که انتقام از عاملان و آمران ترور محسن فخری‌زاده حتمی است، از «پیشرفت» در بررسی پرونده کشته شدن این چهره ارشد برنامه هسته‌ای ایران خبر داد.

علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه، در حاشیه مراسم خاکسپاری یکی از نمایندگان سابق مجلس، بدون ارائه جزئیات بیشتر در این ‌باره افزود که پس از بررسی نتایج به‌دست‌آمده، بلافاصله به مردم «اطلاع‌رسانی» خواهد شد.

او با اشاره به تلاش برای دستگیری عوامل این ترور گفت: «کسانی که از دهه شصت خیانت به ملت ایران را آغاز کردند، باید شناسایی و معرفی شوند.»

خبرگزاری مهر به نقل از جانشین فرمانده کل سپاه گزارش داد که علاوه‌ بر وزارت اطلاعات، نهادهای مختلفی همچون «سپاه» و «اطلاعات سپاه» مشغول بررسی «شبانه‌روزی» این پرونده هستند.

علی فدوی همچنین با تاکید بر حتمی بودن «انتقام از عاملان و آمران ترور» فخری‌زاده گفت: «حتما در نخستین فرصتی که پاسخ ما کفایت‌کننده و درخور باشد، اقدام می‌کنیم.»

خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه پاسداران نیز دو روز پس از ترور محسن فخری‌زاده بدون ذکر منبع اعلام کرد که تیراندازی به سمت خودروی او با استفاده از «سلاح‌های خودکار» صورت گرفته و «هیچ عامل انسانی در محل ترور حضور نداشته است».

روزنامه نیویورک تایمز نیز روز هشتم آذر، تنها ساعاتی پس از مرگ محسن فخری‌زاده به نقل از سه منبع اطلاعاتی نوشته بود که اسرائیل پشت این ترور بوده است.

عاموس یادلین، رئیس پیشین سازمان اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل، این نوع ترور را نتیجه یک برنامه‌ریزی دقیق و طولانی‌مدت خوانده است.
+3
رأی دهید
-35

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۸
    amir-amir - تورنتو، کانادا

    اگر زحمتى نیست چند ساعت قبل از انتقام سخت به مردم اطلاع بدهید تا به جائى مطمئن و یا به پناهگاهى بروند و همچنین هواپیماهاى مسافربرى از پرواز کردن خوددارى کنند.
    0
    20
    ‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    دانای نادان - آمستردام، هلند

    فقط زر. هر وقت انتقام گرفتی ، بگو گرفتیم. نگو میگیریم.
    0
    21
    ‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Maghshoosh - میامی، ایالات متحده امریکا
    ...«کسانی که از دهه شصت خیانت به ملت ایران را آغاز کردند، باید شناسایی و معرفی شوند.»! اوناییکه از سال ٥٧ خیانت به ملت ایران رو آغاز کردن چی؟ اونا رو ملت چهل ساله شناسایی کردند! اسم میخواین؟
    0
    12
    ‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    ملانصرالدین و جوالدوز و دهن گشاد هم که همیشه حاضر و مهیا هست!
    0
    13
    ‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    sahandogli - لندن، انگلستان
    اره . همان طور که انتقام قبلی را گرفتید
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.