محسن رضایی: اگر با کره شمالی توافق کرده بودیم، در زمینه هسته‌ای از موشکی هم جلوتر بودیم

محسن رضایی٬ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام٬ گفت: «زمانی که فرمانده سپاه بودم در کره شمالی توافقاتی شد که اگر این توافقات محقق می‌شد و محدودیت‌ها اعمال نمی‌شد امروز در زمینه هسته‌ای از موشکی جلوتر بودیم.»

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در مراسم گرامیداشت ۱۶ آذر، روز دانشجو در دانشگاه جامع امام حسین با بیان اینکه اگر دولت‌های گذشته کمک می‌کردند امروز در قله‌های بلند هسته‌ای بودیم، تاکید کرد: «دانش و فناوری هسته‌ای خودش مستقل از صنایع دیگر است که در زمینه حمل و نقل اقیانوسی، پزشکی، تأمین انرژی و دارویی یک سرمایه عظیم برای ملت به شمار می‌رود و ما از این سرمایه نمی‌گذریم، اسرائیل و آمریکا کور خواندند که فکر می‌کنند ما از این سرمایه دست می کشیم.»

رضایی با اشاره به اینکه منظومه هسته‌ای هر کشور مثل جزایر مرتبط به هم هستند ادامه داد: «با این فناوری می‌توان صنایع کشاورزی و صنایع بزرگ دیگر را ارتقا داد، بنابراین این فناوری برای ما مسئله مهمی است هرچند فعلاً تصمیم نداریم از این دانش برای مسائل دفاعی استفاده کنیم اما سایر ابعاد این فناوری برای ما مهم است.»

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حساسیت دشمن نسبت به این مسئله گفت: «آنها نگران پیشرفت ایران هستند نه نگران بمب هسته‌ای، اروپا ۲۰۰ سال پیشرفت ایران را به گروگان گرفته و دولت‌های دست نشانده و غرب زده‌ها را نگهبان این گروگان گیری قرار داده است.»
+12
رأی دهید
-44

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    Hatef - پاریس، فرانسه

    هیچ عقل سلیمى نیست قبول نداشته باشد که همه ابناء بشر باید بطور یکسان به هر گونه دانسته و علمى دسترسى داشته باشند و در عین حال نیز هر کسى میداند که نباید تیغ را به دست زنگى مست سپرد. تا زمانیکه حکومت اسلامى ،که به مراتب وحشیتر و غیر انسانى تر از فاشیستها ست، ایران را اشغال کرده است، نباید به هیچ وسیله اى أعم از کشتار جمعى و فردى دسترسى داشته باشد.
    4
    36
    ‌سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون نروژ - اسلو، نروژ

    خیلی اگرها رو باید انجام میدادین ولی مهمترین اگری که باید حتماٌ انجام بدی اینه که . اگر شما اون دهنتو ببندی و بتمرگی یه گوشه خیلی بیشتر سودمند خواهی بود . مرتیکه ی چاقاله عضو ثابت و نخودیه سیرکه ریاست جمهوری .
    4
    36
    ‌سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک

    جان مادرتون چند ثانیه به قیافه این کاسه مستراح نگاه کنید، ذره‌ای درایت، فهم و عقل اگه تو چهرش پیدا کردید ! من نمیدونم چرا اصرار به مهم بودن داره؟ مظهر بلا استفاده بودن یک انسان همین مردک کریه منظره خاک بر سر .
    3
    27
    ‌سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    grizzly - برلین، آلمان
    مرتیکه یا خودش احمقه یا مردم رو احمق فرض کرده، با نفت و گاز چه کردید و چه گلی به سر مردم زدید که با هسته ای میخواهید بزنید؟
    1
    15
    ‌سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Tony Arzenta - کی یف، اوکراین
    اشغال ادمکش
    1
    17
    ‌سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    .. به ریش. مگر آن ها کافر نیستند؟ وقتی حساب منفعت باشد ماتحت هرکسی را لیس میزنید
    1
    13
    ‌سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    ایا I.Q رضایی از i.Q احمدینژاد بیشتر است؟!؟ ایران توسط احمق های دزد و قاتل غارت میشود.
    1
    7
    ‌سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان
    این به کلی قاطی کرده، امدی بهش نیست، شاید رییس جمبور اینده بشه!میگن ننش میخواست اسمش را محسن کاپرفیلد بگذاره.بعدها گفته بود که به کاندوم هیچ اعتمادی نداره!
    0
    8
    ‌چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.