فال روز جمعه ۴ دسامبر - ۱۴ آذر

فروردین
 
ممکن است امروز احساسات شما باعث شوند که کمی از حالت طبیعی خود خارج شوید. در این حالت شما به سختی می توانید تشخیص دهید که باید چه کار بکنید و اصلا چه کاری درست است؟! اما به یکباره شما آماده بیرون آمدن از این حالت شده و می توانید با آنچه که باعث شده بود تا شما دچار این حالت شوید، فاصله بگیرید. ولی ناگهان لحظه ای بعد درمی یابید که کار کردن برایتان سخت شده و نمی توانید تا همه کارها را بدرستی انجام دهید. با وجود اینکه به نظر می رسد باید برای این موقعیت برای تصمیم گیری هایتان از قانون " همه یا هیچ" استفاده کنید، اما شاید بهتر باشد که کمی بیندیشید و نقطه میانی را که برای تان بهترین نتیجه را دارد اتخاذ کنید.
خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است
جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه‌ات سحر مبین است
تعبیر:دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.
 
اردیبهشت
 
امروز به فکر بازی و تفریح هستید، اما واقعا گیج شده اید و نمی‌دانید چگونه به چیزهایی که می‌خواهید برسید. سیاره بخت شما یعنی عطارد معمولا شما را در مسیر درست قرار می‌دهد، اما حالا ارتباطش با نپتون تیره و تار باعث می‌شود بادها در جهت مخالف بوزد! برای رسیدن به اهدافتان عجله نکنید. اگر خیلی مشتاقید که همین حالا به جایی که می‌خواهید برسید، ناامیدی و یاس دردسرساز می‌شود. درعوض آرام تر حرکت کنید و در طی مسیر از تجربیات خود لذت ببرید.
حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت
افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت
تعبیر:آن کسی را که بسیار دوست می داری چند صباحی از او جدا می شوی و کسی را برای درد دل نمی یابی اما ایمان به خداوند و صبر باعث می شود این جدایی را تحمل کنی. فکر نکن که دیگر آخر زمان شده باز هم نکته ها و اتفاقات بسیار خوبی پیش خواهد آمد که دل مرده ی تو را زنده می کند. به امید بخشش خداوند باش.
 
خرداد
 
درست است که اخیرا درگیر یک دشمنی سخت و سهمگین شده اید اما شما یک اسلحه پنهان دارید؛ می دانید آن چیست؟ آن تمایل شما برای ابراز احساسات تان است و اینکه به دیگران بگویید چه می خواهید. ممکن است دیگران از جسارت و شجاعت خاص شما سرگرم شوند همچنانکه شما با زیرکی بر شرایطی غلبه می کنید که در گذشته به نظر می رسید خارج از کنترل شما باشد. ماه نو در نهمین خانه از "ایده های بزرگ" شما قرار دارد اما درباره کارهایی که می خواهید انجام دهید فقط صحبت نکنید؛ آن را عملی کنید!
در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است
جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی‌بدل است
تعبیر: یاد ایام قدیم دلت را شاد می کند. به یاد روزهایی می افتی که صبح و شام آزاد بودی. درد دل زیادی داری و به دنبال یک هم راز و هم سخن می گردی. خود را ضعیف می پنداری اما دلت قوی است. حالا می فهمی که نصیحت بزرگان چقدر باعث موفقیتت شده. تمام خاطرات با قید تاریخ روی قلبت حک شده است و تو تا آخر عمرت به نیک نامی و کامروایی زندگی می کنی.
 
تیر
 
اگر شما تازگی ها با کسی دوست شده اید، ممکن است امروز کمی با هم اختلاف پیدا کنید. مشکلاتی که برایتان به وجود آمده در حدی است که شما آرزو می کردید کاش جور دیگری رفتار کرده بودید و حالا نمی توانید درست تصمیم بگیرید که آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت کردن در مورد این موضوع تصمیمی عاقلانه بگیرید.
صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را
راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را
تعبیر:اجر ثوابی را که کرده اید زود خواهید دید. نشانه هایی از یار هویدا شده برای رسیدن به او جور خواهید کشید. بیماریتان خیلی زود درمان می شود نگران نباشید. به سفر زیارتی می روید و در آنجا گمشده ی دل خودتان را می یابید و با خدای خودتان پیمان می بندید.
 
مرداد
 
این روزها برای شما روزهای بسیار سختی است، بنابراین پیدا کردن یک روش مفید برای ابراز کردن احساسهایتان امری حیاتی است. در حالیکه واکنش سریع به عملکرد دیگران نشان ندادن ابتدا از شخصیت شما بعید به نظر می رسد، اما قبل از اینکه کاملاً تنش ها را فرو بنشاند شما را قادر می سازد آنها را مدیریت کنید.
شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست
اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست
تعبیر:از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده ی خداوند باش.
 
شهریور
 
ممکن است شما به خاطر اینکه چیز مهمی را از دست داده‌اید، احساس خوبی نداشته باشید. هنوز هم نظریه کند و کاو کردن یک مشکل برای فهمیدن اینکه چه کاری لازم است انجام شود، نظریه خوبی است. شما باید جنبه خوب هر چیزی را تشخیص بدهید. اما اگر اشتباهی رخ داد اگر همین الان با آن موضوع برخورد کنید بهتر از این است که آن را به آینده موکول کنید.
به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را
ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را
تعبیر:با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی.
 
مهر
 
امروز شما دوست ندارید کسی بداند که چه احساسی دارید، چراکه ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. اگر شما بخواهید فرد مرموزی شوید، آنها هم ممکن است تفکرات خودشان را به شما نگویند. پنهان کاری در عنوان کردن حقیقت به آنها نیز سرایت می‌کند، تبادل نظر کردن هم همین گونه است. بنابراین وقتی که شما افکار خودرا با آنها در میان می‌گذارید آنها هم به شما ملحق می‌شوند.
مدامم مست می‌دارد نسیم جعد گیسویت***خرابم می‌کند هر دم فریب چشم جادویت
پس از چندین شکیبایی شبی یا رب توان دیدن***که شمع دیده افروزیم در محراب ابرویت
تعبیر:خداوند نعمت و رحمت زیادی به تو ارزانی داشته و آنچه را که احتیاج داری فراهم نموده است، پس مغرور نباش. او از حال تو خئب آگاه است. روزی تو قطع نمی شود. در زندگی به پستی و بلندی اعتقاد داشته باش قبله ی معبود تو فقط و فقط خداوند باشد.
 
آبان
 
شما ارتباط زیاد بین توانایی‌های بشری و کارهایی که انجام می‌دهیم را درک کرده‌اید. هم اکنون رویاهای شما کاملاً زنده هستند، و وقتی به واقعیت تبدیل می‌شوند وضوحشان نیز بیشتر می‌شود. به جای اینکه وقتتان را صرف فکر کردن به اتفاقات بدی که در زندگی و در خانواده‌تان افتاده است بکنید، بر روی کارهایی که می‌توانید انجام دهید تمرکز کنید. و به جای اینکه تلاش کنید چیزهایی که قابل تغییر نیستند را تغییر بدهند، چیزهایی را که می‌توانید اصلاح کنید.
درد ما را نیست درمان الغیاث***هجر ما را نیست پایان الغیاث
دین و دل بردند و قصد جان کنند***الغیاث از جور خوبان الغیاث
تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.
 
آذر
 
امروز خیلی خوش بین و خوشحال هستید و دیگران بهتان توجه می کنند. شما نیز خیلی راحت با آنها ارتباط برقرار می کنید، برای اینکه خودتان هم دوست دارید در کانون توجه دیگران باشید. شما به خاطر اینکه لحظات به یادماندنی با دوستان تان داشته باشید، ترجیح می دهید دوستی هایتان در خفا و به دور از چشم مردم باشد. این کار از نگرانی هایی که در جمع های شلوغ به وجود می آید جلوگیری می کند.
صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است
از صبا هر دم مشام جان ما خوش می‌شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است
تعبیر:دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند.
 
دی
 
درحالیکه شما در زندگی تان یشرفت می‌کنید، سیاره بخت شما یعنی کیوان نیز دست به کار شده و نمی‌گذارد تمرکزتان را از دست بدهید! کیوان وقتی که بهتان نشان می‌دهد چگونه از انجام دادن کارهای احمقانه دوری کنید دوستتان می‌شود!! با این حال امروز بهرام مدعی شما را تشویق می‌کند که ریسک کنید. هرقدر که تلاش کنید به عمق این مشکل بروید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. حتی اگر به خودتان هم اطمینان داشته باشید، وقتی که برنامه‌هایتان را عملی می‌کنید، شاید روش‌هایی که در ذهنتان داشتید درست از آب درنیاید. اجازه دهید این نیازهای گذری و سریع فرو بنشینند؛ شما بیشتر از آنچه فکر می‌کردید زمان دارید.
دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد
گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد
تعبیر:دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند.
 
بهمن
 
شما امروز بیشتر از قبل به خودتان و همچنین به نتیجه کارهایی که می‌کنید اطمینان دارید. حتی اگر قبلاً کمی‌ به خودتان شک داشتید امروز بالاخره نظرتان عوض می‌شود. ولی با این وجود نمی‌توانید به راحتی خودتان را متقاعد کنید راهی را بروید که افراد دیگر هم می‌روند، ولی اگر یک بار این کار را بکنید نتایج شگفت انگیز کار خود را خواهید دید و به زودی به عنوان رهبر و مدیر انتخاب خواهید شد.
چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت
به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت
تعبیر:از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.
 
اسفند
 
امروز ممکن است کسی فکر کند که شما شخص بسیار پرنفوذی هستید، حتی اگر خودتان اصلاً اینگونه فکر نکنید. متأسفانه امروز برای شما سخت است که شاهد این باشید که دیگران در موردتان نظر می‌دهند. هدفهای خود را با دقت به کار ببندید، برای اینکه در حالیکه بیشتر از آن چیزی که از شما انتظار می‌رود پایداری نشان می‌دهید، می‌توانید به راحتی واکنشی نامعقول نشان دهید. اکنون دوستان و همکارانتان می‌خواهند به شما کمک کنند، اما نه در صورتی که شما برای قبول کردن کمک آنها خیلی سخت‌گیر و ایرادگیر باشید. چند نفش عمیق بکشید و هنر سازش کردن با دیگران را تمرین کنید.
به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست
سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست
تعبیر:در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید..
+12
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.