بریتانیا اولین کشوری که تزریق واکسن کرونا را از هفته آینده آغاز می‌کند

بی بی سی :برای اولین بار در جهان، بریتانیا مجوز واکسیناکسیون عمومی علیه کرونا با استفاده از یک واکسن معتبر را صادر کرده است. آزمایشها نشان داده که محصول مشترک شرکت آمریکایی فایزر و شرکت آلمانی بایونتک حدود ۹۵ درصد در پیشگیری از ابتلا به کرونا مؤثر است. وزارت بهداشت بریتانیا هم تایید کرده که بی‌خطر است. قرار است این واکسن از هفته‌ آینده در دسترس مردم قرار بگیرد.
+25
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    و باز هم کفار، ما امت مسلم را از نابودی نجات دادند. ۱۰۰ سال دیگر. یکی‌ مثل مسافر می‌‌یاد. و می‌‌گوید. در ۱۰۰ سال پیش. ویروسی‌ آمد.که نزدیک بود. بشریت را نابود کند.کفار با خواندن .رساله. امام جهفر صادق. واکسن این ویروس را کشف کردند. ضمنا .مولا محمد کاشانی اصفهانی‌ ملقب به احمدی تبریزی. در یک دیدار در نجف. با مولا صادقی‌ نجفی ملقب به ایتلا حسنی اصفهانی‌ هم در این مورد ۵۰۰ سال پیش سخن گفتند. خود حضرت هم عمدا ماه را نشان و پرچم اسلام کرد.چون می‌‌دانست این ویروس با C می‌‌نویسند. C مثل ماه است. هر کی‌ هم گفت .حضرت از کجا لاتین می‌‌دانست؟ کرونا در عربی‌ با ک می‌‌نویسند. به جرم کفار و توهین به مقدسات .اعدام می‌‌شود.
    6
    22
    ‌پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان
    این کافرها اگر دانشمند مارا نزده بودن ما سه روز پیش زودتر از انگلیس و دیگرجهانیان خر کوردل بی ادب بی تربیت واکسن را تولید و عرضه و تزریق و اماله به کل منظومه شمسی کرده بودیم شک هم نکنید،‌حیف شدا. ذغال چی شد پس فااااااطی ،مسااااافر ،بدو بابا پرید
    5
    20
    ‌پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    kakolzari - لندن، انگلستان
    ایرانی خوش لهجه تر نبود مجری بی بی سکینه بشه؟ حتما باید با این لهجه بریتیش قرقمیش بیاد؟. آخه بریتیش هم نیست. بریتیش ها R رو اینطور تلفظ نمیکنن.
    14
    2
    ‌پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    kakolzari - لندن، انگلستان
    چین و روسیه و . واکسن ساختن و ازمایش کردن و زدن و خاکش علف و علف چرنده. این ها میگن ما اولین در دنیا بودیم! چرا؟ چون FDA تایید نکرده بود؟! این بوریس جانسوس اورانگوتان فقط دنبال استفاده سیاسی.
    13
    8
    ‌پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    kakolzari - لندن، انگلستان
    خوبه ساخت انگلیس هم نیست واکسنه. رفتن پول دادن خریدن زرتی هم زودتر از همه تایید کردن پز هم میدن!!
    16
    7
    ‌پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان
    باز خوبه فعلا واکسن قوی آلمان-آمریکا رو خریدن،چون واکسن خودشون فقط ۷۰ درصد تاثیر داره و با حساب ریسک عوارض احتمالی در آینده(بخاطر جدید بودن و نبودن زمان برای تست بیشتر) ،اون رو اصلا آدم نزنه سنگین تره. من فقط این واکسن فایزر و یا واکسن مادرنا رو حاضر میشم بزنم اونم ۶-۷ ماه دیگه.واکسن آکسفورد هرگز.
    3
    7
    ‌پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.