محسن فخری زاده با این سلاح نظامی ترور شد

فارس نوشت : ماجرای ترور دانشمند هسته‌ای ایران حکایت از استفاده از سلاح اتوماتیک (تیربار) دارد که بر روی یک خودروی وانت نصب شده بود و تیراندازی به سمت خودروی شهید فخری‌زاده به وسیله این تیربار صورت گرفته است.
 
تیربار اتوماتیک زیرمجموعه‌ای از تسلیحات کنترل از راه دور است. 
 
هدایت این تیربارها به صورت کنترل از راه دور و با استفاده از کنسول‌های مخصوص صورت می‌گیرد.
 
سامانه Arrow 12 یک جایگاه کنترل از راه دور سلاح سبک و جمع و جور است که برای انواع تیربارهای کالیبر مختلف کاربرد دارد و به راحتی بر روی انواع پلتفرم‌ها مانند خودروهای زرهی، قایق‌های کوچک و حتی وانت‌های تجاری نیز قابل نصب است.
+132
رأی دهید
-16

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۹
    ahora_nima - استکهلم، سوئد

    شاهد عینی صدا و سیما که میگفت یکی از ضاربان روبروی من تو جاده نشست و شروع کرد به تیراندازی و حداقل ۵ نفر بودند🧐
    2
    151
    ‌چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    اگر راست می‌‌گویند.پس امنیت دفاعی ما.مثل اونجا آقاشون. که برا چین و روسیه باز است. این‌ها هم باز باز هستند. یک چیز به این بزرگی‌ را روی ماشین و بر بر در خیابان.انگار ماشین عروس می‌‌بری. صرف نظر از فتو شوپ. برید با با اینقدر خالی‌ نبنید. این‌ها از یک فیلم هالیوودی، دوباره یک چیزی کپی کردند. عکس را از فیلم شغال با بروس ویللیس و ریچارد گری کپی کرده.که بروس ویللیس نقش یک قاتل حرفه‌ای بازی کرده و در مقبأل او، ریچارد گری نقش زندانی ارتش سرخ ایرلندی را بازی می‌‌کند. ببینید.بروس ویللیس با یک سلاح اینجوری تمرین میکرد .برای ترور.خاک بر سر آنها.اینقدر خر هستند.که نمی‌‌دانند. در عصر اینترنت. به راحتی‌ می‌‌شود. همه چیز را پیدا کرد. هی‌ بزرگش می‌‌کنند. که ضعف خود را پنهان. نه با با با چماق بود. زدن توی سرش. تجربه با چماق .قمه.چاقو از صدر اسلام دارید.
    6
    98
    ‌چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان

    این دست خر خوب اگه رو کامیونم بودکه نظر بچه دو ساله را هم جلب میکرد ! آخه پس جطور بوده ماشین چند ساعت بغل جاده به اون پر رفت و آمدی پارک بوده بقول شمخانی جاده هم تحت کنترل امنیتی بوده چون میدونستند قبلاً که امکان قوی داره اینجا ترتیب طزف را بدهند بعد خوب چی پرتقال فروش پس کجاست ؟! مگه میشه این تیربار خرکی اونم پشت وانت نیسان پارک شده جلب توجه نکرده باشه ؟! بعد جالبه اسمشو گذاشتن درز اطلاعاتی ! درز کجا بود کاکو این که ما میبینیم خیلی گشادتر از درزه چند تا سه قلو هم جوونیاش زاییده والا الا برکت الا
    3
    99
    ‌چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    majiddk - کپنهاک، دانمارک

    هر چی بیشتر توضیح میدن بیشتر معلومه که کار خودشونه
    8
    111
    ‌چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    اقای شاکی - برمن، آلمان

    این درز یا شکاف امنیتی که داره جر میخوره را باید با شایعه سازی و کتمان حقیقت ماست مالی کرد و این طرف حسین زهره وند که ظاهرا عکسها را سرج کرده هم از فارس نیوز امده زحمت کشیده !! دو دقیقه بقول دوستان گوگول کرده و ۳ نمونه سلاح کنترل از راه دور یا هوشمند را اورده که بگه منم دارم کار ژورنالیستی میکنمم. اگر اینا میخواستند حقیقت را بگن که باطمینان بازمانده ان سلاح بعد از انفجار در محل انفجار موجود بوده واکثر جاده ها و خیابان های به دوربین مجهز هستند و باید متوجه میشدند که ایا اشخاصی در این ترور !!! دست داشته اند یا خیر
    2
    76
    ‌چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    با این داستان سرایها میخواهند اذهان عموم را مشغول کنن که مردم از یادشان برود این فخریزاده را هم مثل سرنشینان هواپیما اوکرین خودشان زدنش, شاید فکر میکردن فخری زاده از جاسوسان نفوذی اسرائیل یا سیاه امریکا بوده برای همین ترورش کردن و در نهایت به اشتباه خود پی بردن و دانستن فخری زاده از نیروهای وفادار عاقا عمام خامنه ای بوده!
    2
    35
    ‌چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    -xAdolf - اخن، آلمان

    همینجوری با همین فرمون پیش بریم چند روز دیگه می گن با موشک قاره پیما زدنش. از اخوند بی ناموس که می گه باشمشیر یارو زد شقولقمر کرد یا محمد با الاغ پرنده پوز هر چی شاتل ماتلو زد دیگه چه انتظاری دارید.
    1
    44
    ‌چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    P.O.P - تهران، ایران

    شده عین حمله تروریستی خودشون به هواپیمای اوکراینی. اولش هرکی اومد چرتو پرت گفت و کلی اراجیف سر هم کردن, آخرش هم گفتن غلط کردیم. خودمون بودیم که گند زدیم.
    1
    40
    ‌چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    فضول بک - سوئد، سوئد

    . سر پوشاندن افتضاح تمام دستگاهای اطلاعاتی امنیتی حکومت اسلامی برای حادثه انفجار درنیروگاه هسته‌ای نطنز انفجار پارچین ترور شخص دوم القاعده از بین رفتن محسن فخری زاده و...که در ایران بصورت نقل و نبات شده است . از بین رفتن محسن فخری زاده یا کار خود حکومت اسلامی است یا کار یک کشور دیگر شاید اسرائیل. حکومت اسلامی چندین تئوری از وقوع این ماجرا داده که همی یک دیگر را نقض میکند . از تئوری اینکه یک سلاح هدایت شونده شلیک کرده ( به یک ماشین در حال حرکت ? از کجا? و چه جوری؟ ان سلح کجاست؟و؟؟) تا اینکه از ۱۲ تا ۶۰ نفر ترورست اینکار راکردن و بعد هم اب شدن رفتن توی زمین?. بنابراین یا توان و فهم از صحنه ترور را ندارند یا مثل زدن هواپیمای اوکراینی در حال مقدوش و گمراه کردن افکار عمومی هستند...ولی از آنجای که اکثر مردم مخالف حکومت دزد و دزدسالارضد ایرانی هستنند احتمال همکاری افرارد خودی ناراضی حکومت با کشور خارجی بسیار زیاد است . این نظریه را ماکیاولی، ۵۰۰ سال پیش در کتاب شهریار بخوبی شرح داده است
    2
    28
    ‌چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    شاعر میگه: چاه نکن بهر کسی اول خودت دوم کسی. این مهره سوخته اغا یه عمری فکر کشتن مردم بود غافل از اینکه داره گور خودشو میکنه
    0
    33
    ‌چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات کاملا گیج و سردرگم هستند و خنده دارتر اینه که وزارت اطلاعات طبق معمول سریع یه عده رو ردیف کرده تا داستان بسازه و صددرصد این افراد در زندانهای خودش هستند و با پخش اسم و عکس سعی میکنه مثلا داستان رو هیجانی کنه و خیلی زود خواهید دید که با اقتدار و مثلا سربازان امام زمانش با تهیه یه فیلم میگن این افراد دستگیر شدند و مصاحبه میکنند که غافل گیر شدند و شروع میکنند به تبلیغات ولی بازنده این سناریو اسرائیل نیست بلکه اطلاعات سپاه خواهد بود که بشدت تضعیف خواهد شد و باید دید سپاه قبول میکنه این سناریو اجرا بشه یا مثل بمب گذاری مرکز موشکی سپاه که وزارت اطلاعات داستان درست کرده بود حاضر نمیشه یه عده بدبخت بیچاره اسیر بیخودی کشته بشوند.به نظر من اینکه اون وانت حامل این نوع سلاح بوده باشه کاملا عقلانی هستش.مشخصه دوربین داره و با چند شلیک دقیق کار رو تموم کرده و بعدم وانت منفجر شده تا سلاح شناسایی نشه.ماشین فخری زاده هم مشخصه جای گلوله زیاد روش نیست یعنی رگبار نبوده و همون شلیکهای شیشه جلو و بقیه خسارات مال انفجار وانت هستش و اصلا کسی در اون منطقه نبوده.
    1
    17
    ‌چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    البته ترور با این سلاح روی اون وانت و با خسارت کمی که ماشین فخری زاده دیده بود با عقل بیشتر جور درمیاد ولی امیدوارم آخرش فرمانده هوافضای سپاه نیاد بگه خبرش رو شنیدم گفتم خدایا منو بکش. میترسم آخرش بگن اون وانت مال خودشون بوده و اشتباهی اپراتورش ارتباطش قطع شده و در کسری از ثانیه زده طرف رو آش کرده.
    0
    17
    ‌چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.