واکنش رضا پهلوی به ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران

العربیه :شاهزاده رضا پهلوی فرزند محمد رضا شاه فقید ایران، در اولین اظهار نظر در مورد ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران گفت مسیری که «رژیم جنایتکار» طی کرده با مسیر عظمت ایران مغایرت دارد.

رضا پهلوی گفت:«ادامه راهی که رژیم در پیش گرفته هر روز ما را به سمت ناامنی ، سختی و تحقیر بین المللی سوق می دهد».

شاهزاده رضا پهلوی در حساب توئیتر خود افزود:«جمهوری اسلامی نام ایران را با خرابکاری، گروگانگیری، وحشت، مرگ و ویرانی لکه دار کرده است. ما باید کشور خود را آزاد کنیم تا بار دیگر ایران با رشد، شکوفایی، توسعه، پیشرفت، صلح و همکاری علمی، نام و تعریف حقیقی خود را باز یابد».

محسن فخری زاده دانشمند هسته ایران روز 27 نوامبر در منطقه آبسرد دماوند تهران ترور شد

طبق منابع امنیتی ایران طرح ترور فخری زاده به این صورت اتفاق افتاد که ابتدا یک دستگاه خودرو نیسان در جاده اصلی منطقه آبسرد در حین عبور خودرو دانشمند هسته‌ای ایران منفجر شد و سپس عامل بعدی اقدام به تیر اندازی رگباری کرده که در پی آن جند تن از محافظان فخری‌زاده و خود او در پی انفجار و اصابت تیر، پس از انتقال با بالگرد به بیمارستان جان خود را از دست داد.

حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، اسرائیل را متهم کرد که در رابطه با ترور دانشمند هسته ایران در نزدیکی تهران به عنوان "مزدور" برای دولت آمریکا عمل می کند.

روحانی در تاریخ 28 نوامبر در وب سایت رسمی خود نوشت: «بار دیگر ، دستان شرور استکبار جهانی ، با رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان مزدور ، با خون یک دانشمند دیگر این ملت لکه دار شد».

به گفته تحلیل گران ترور محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای ایران، موجب افزایش تنش‌ها میان ایران و ایالات متحده و متحد آن اسرائیل خواهد شد.

گفتنی است که آمریکا پپش از این رویداد چندین ناو هواپیما بر جنگی به منطقه اعزام کرده است
+256
رأی دهید
-84

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    نظام اخوندی با این خرابکاریها مثل گروگان گیری جنگ , وحشت , کشتن و ویرانی توانسته 42 سال در ایران حکومت کند و اگر بخواهد به حکومتش ادامه دهد باید همه ان خرابکاریها را انجام دهد.
    16
    132
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    مسافر .رنجبر ،بدو بیا. کجاش اشکال دارد.؟ بینی‌ ؟ باباش پولها را برد.الکی‌ سلاح خرید؟ دست کم .امروز.پول صیغه در میاد. جمله چقدر می‌‌دهند.در بسیج سایبری؟کافی‌ است؟ یا صیغه ۷۰ ساله؟ بوسه که می‌‌کند. یک لیتر آب دهان پرتاب می‌‌کند.
    65
    60
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    آقای رضاپهلوی.پنجاه و سه سال حکومت دست شما و خانواده تان بود.بیش از چهل سال نیز در حال تخریب و ضربه زدن بودید،اما اکنون حنای شما دیگر رنگی ندارد.با این حال، شما اما،کماکان در حال بیانیه نویسی در اینستاگرام هستید،غافل از اینکه هیچ انقلابی با توئیتر و اینستاگرام رخ نداده و نمیدهد.آن انقلاب یکبار شد و دیگراز آنگونه انقلابها هرگز رخ نخواهد داد.کسی هم دنبال شما راه نخواهد افتاد.
    202
    52
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

    شاهزاده گرامی, اینها فقط برای چپاول و نابودی ایران آمدند و بس
    28
    159
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    منم هستم - استکهلم، سوئد

    آقا شما بیش از این حرف مفت زیاد زدین. مرد عمل نیستی برادر. نقش شخص شخیص شما در برابر این همه کشته شده در ایران کم از دیگر جنایتکاران نیست. شما با سکوت مرگبار خودتان و بی همتی و کم اراده ایی خودتان همچنان نقش لولو سرخرمن را برای مردم ایران بازی می کنین و در عین حال دو دوزه بازی می کنین. اگر راست می گویید یکبار و برای همیشه از نقشهای منفی پدر خودتان یادی و از مردم ایران عذرخواهی بکنین. اگر راست می گویید از دستگیری حمید نوری و جلاد اوین در کشور سوئد حرفی بزنین. اگر راست می گویید که با مردم هستین برای یکبار هم که شده راست و حسینی بگویید سلطنت طلب هستین یا جمهوری خواه. آنقدر کارنامه عملکرد سیاسی شما در این سالها بد است که نیاز به مثنوی هزار من کاغذ دارد و افسوس و صد افسوس که مردم ایران همچنان اسیر و فریب خور شعار سیاسی رضا شاه روحت شاد هستند و دل به یادگار و نوه خوش غیرتش بسته اند که تمام هنرش این است که هر از چند گاهی بیانه ایی بدهد و هرگز قدرت و توان این کار را نداشته باشد که از گوشه کنج عافیت طلبی و امن خودشان پای در جاده عمل بگذارنند . هی ...
    167
    46
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    خورشیدخانم - وین، اتریش

    رضا پهلوی با خودش چند به چند است.اگر قراره حمایت کند خیلی فرصتهای خوب را ازدست داد.مثل آبان 98 که می توانست مردم را جمع کنه ولی این مردک ضعیف تر از آن است که قادر باشه به چنین کاری.حال سلطنت طلبان پاسدار فحاشی کنید کاری بلد نیستید.آخوند هرزه وقاتل و غارتگر چیزی از ایران بجا نمی زاره.فقط باید یاد بگیریم و متحد شویم...
    153
    40
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    golden remix - استکهلم، سوئد

    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. البته که من سلطنت طلب نیستم،وجدانا داری چرت و پرت میگی ایشان ۴۰ سال در حال تخریب خرابه بوده؟
    13
    109
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان

    [::منم هستم - استکهلم، سوئد::]. [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. باز مسافر ، آبدارچی سفارت ایران تو آنکارا ابراز فضل کرد اون یکی هم احتمالاً دوستته تو اداره فاضلاب یا شایدم خودتی شیطون آخه اظهار فضل این جدیده ! کلاً نظریاتت مسافر نمیدونم چرا منو یاد آب زیپو یا همون پیزاب خودمون میندازه ، شماها وقتی اسم پهلوی را میارید احتمالاً بعدش میرید چاک دهنتون را بخیه میزنید چون اسم پهلوی و شاه فقید برای دهنتون خیلی زیادی گنده و بزرگه ، امتال شما راجع به همون جنتی و رییس پایگاه بسیج محلتون نظر بدین کمتر مسخره بنظر میرسید و درزهاتون هم مثل شکاف اطلاعاتی سپاه و حکومت جر نمیخوره روده هاتون بریزه بیرون ، کلاً بخاطر خودتون گفتم البته اگه قاطی عربیهاتون یکمم فارسی حالیتون میشه وگرنه که هوچ ، جاوید نام و یاد و یادگار شاه فقید.
    15
    106
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::خورشیدخانم - وین، اتریش::]. اِ ؟! شما تنهایی به این نتیجه رسیدید که باید متحد بشیم یا یکی از بچه ها کمکتون کرد؟ ماشالا در فحاشی هم که خود با نزاکتتون استاد هستید. شما با چه مجوزی ایشان را مردک خطاب کردید؟
    25
    104
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::منم هستم - استکهلم، سوئد::]. شما که مرد عمل بودن را میخواهید به ایشان بیاموزید بفرمایید ببینیم خودتان چقدر عملیات تو پروندتون هست؟
    22
    91
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. در طی آن پنجاه و سه سال آن خاندان ایران دوره قاجار را به جایی رساند که به اذعان خودتان روستایی ایرانی در بالای بام کتاب به دست میگرفت و میخواند. و اما در این چهل سال حکومت مورد علاقه شما کاری کرد که جلای وطن بکنید و به آنکارا پناه ببرید.
    23
    100
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. لیاقت این ها همان آب دهان صیغه هفتاد ساله است. ایران دوران پهلوی به درد این ها نمیخورد.
    20
    99
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    بردیا2577 - زابل، ایران

    گنهکارتر در زمانه منم. ازیرا گرفتار اهریمنم. که این خانه از پادشاهی تهیست. نه هنگام پیروزی و فرهیست . همی سر فرازند که ایشان کیند. به ایران و مازنداران برچیند. اگرمرز و راهست اگر نیک و بد. به گرز و به شمشیر باید ستد. بکوشیم و مردی به کار آوریم. به ریشان جهان تنگ و تار آوریم. تو را ای برادر تن آباد باد. دل شاه ایران به تو شاد باد. چنین است راز سپهر بلند. تو دل را به درد من اندر مبند. دو دیده زشاه جهان برمدار. فدی کن تن خویش در کارزار. که زود آید این روز آهرمنی. چو گردون گردان کند دشمنی. چو نامه به مهر اندر آورد گفت. که پوینده با آفرین باد جفت. که این نامه نزد برادر برد. بگوید جزین هرچ اندر خورد.
    9
    31
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. خوشحالم که مالهُ جدید را در دستان شما می بینم.کاش زودترمی گفتید که درمراسم رونمائی از ماله جدیدتان شرکت میکردیم (((:
    77
    14
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    [::golden remix - استکهلم، سوئد::]. دوست عزیز.خوشحالم که سلطنت طلب نیستید. ایشان در حال تخریب بودند،یعنی در طول چهل سال در حال کارهایی مانند سیاه نمایی،بدگویی،تهدید به اینکه با فلان رهبران فلان کشورها لابی میکنم،و غیره و غیر است.
    74
    13
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    [::Afshin51 - کلن، آلمان::]. جواب شما را نمی دهم.میدانید دلیلش چیست؟
    72
    12
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Pahbod666 - لندن، انگلستان

    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. 40 سال تخریب کردن؟ دیگه دروغ شاخدار و وقاحت از این بزرگتر؟ از نظر نظامی قوی ترین کشور منطقه بود،بازسازی و مدرنیزه کردن شهرها شروع شده بود از پایتخت و مسلم با توجه به فقر فرهنگی و درصد بالای بیسوادی و روستا نشین اون زمان ایران دو سه دهه زمان میبرد،اما روی غلطک افتاده بود.کشورهای همسایه همه با احترام به ایران نگاه میکردند،با گذرنامه ایران به هر نقطه دنیا میشد رفت،تمام صنایع و کارخانه هایی که راه اندازی شده بود طبق اصول روز دنیا،فروشگاههای زنجیره ای مشابه اروپا که هیچ جای خاورمیانه هنوز نبود ،بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات روز نظامی دنیا در اختیار ایران بود،بهترین هواپیماهای مسافربری،وام های مسکن برای کارمندان ،سفرهای تفریحی به اروپا برای همه ممکن بود،و سعی داشت میشد از شدت تحجر و تعصب مذهبی که نهایتا عامل بدبختی مملکت شد کم بشه.اینها تخریب ها بودند که میگی؟
    11
    69
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. من ار شما می پرسم.از ایران به ترکیه رفتن و برگشتن آیا نامش جلای وطن است؟راستی،مالهُ جدیدتان اصل آلمان است؟یاmade in USA است؟((:
    69
    14
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    grizzly - برلین، آلمان

    [::منم هستم - استکهلم، سوئد::]. یک خورده بشین فکر بعد پرت و پلا تلنبار کن، آقای طلبکار ریختید توی خیابون به هوای آب و برق مجانی گند زدید به مملکت حالا طلبکار پسرش هم شدی؟ خیلی باید ازش ممنون باشی که داره همینقدر خودش رو خسته میکنه و چند کلمه برای آدمهای قدرنشناسی مثل تو حرف میزنه، محمدرضا شاه دو بار بهش سؤقصد شد تا پای مرگ رفت و با افتضاح 57 ازش قدردانی شد، حالا این بیاد به خاطر تو و امثال تو خودش رو به خطر بیاندازه؟ به خدا خیلی رو دارید شماها.
    18
    61
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    [::منم هستم - استکهلم، سوئد::]. آفرین به نکته بینی شما.
    67
    15
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان
    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. این هر چند وقت یک بار یه چیزی باید بگه دلش خوشه.
    46
    31
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان

    [::منم هستم - استکهلم، سوئد::]. یک بار از اشتباه پدر در خصوص ناجی ایران مصدق حرف نزده و نه از پولهای بنیاد پهلوی.
    52
    31
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان

    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::] ای جان آره دلیلشو می دونم عزیزم شما زر و زور نزنی واسه جواب دادن کلاً خیلی برات بهتره چون خودت می دونی برادرای سپاهیت و بقیه بر و بچاتون اومدن هرچی سوزن و نخ بخیه تو انبار بود بردن واسه دوختن شکافهای اطلاعاتی و باقی درزاشون شمام فعلا مراقب درزات باش جواب رو بزار واسه وقتی نخ رسید ، آفرین جانم الانم برو رییست چایی میخواد بدو جانم.
    9
    54
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    golden remix - استکهلم، سوئد

    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. آخه ایران در مدت این ۴۰ سال مثل سیبی که از درون کرم خورده، نیازی به افت بیرونی نیست. در ضمن رضا پهلوی یک ایرانی هست حق انتقاد از گردانندگان کشورش را دارد. در ضمن این حکومت آنقدر تو زرد و خائن وطن از آب در آمد که حتا منتقدان رژیم گذشته مقایسه کنند و تا حدودی از رژیم پهلوی به نیکی یاد کنند.
    9
    57
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    [::خورشیدخانم - وین، اتریش::]. خورشید خانم ؛ با اون مزخرفاتی که نوشتی ؛ بهتر زودتر غروب کنی
    15
    57
    ‌سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. عزیز دل سید علی، من تازه به دوران رسیده نیستم که مجبور باشم ماله به دست بگیرم. عضو حزب باد هم نیستم که هر طرف بیشتر پرداخت مقابل او خم شوم. من از دوران دبیرستان که جو شهر تهران طوری شده بود که حتی در دبیرستان هدف شماره ۵، که اکثر شاگردان از خانواده‌های مرفه بودند، دو نفر را پیدا نمیکردید که انقلابی نشده باشد، از محمد رضا شاه و پدرش حمایت می‌کردم. تا امروز هم که نظر اکثریت ۸۵ میلیونی به جانبداری و قدر دانی از پهلوی تغییر کرده بر سر همان عقاید سابقم ایستاده ام. نمیخواهم شما را متهم کنم که سر در آخور آخوند دارید، اما وقتی به جای شکر گذار بودن از پهلوی که راه را برای شمای روستایی هموار کرد که گلیم خود را از آب بکشید، از او انتقاد بیجا می‌کنید، خود را یکی از اعضای سپاه سایبری معرفی می‌کنید.
    11
    46
    ‌سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::خورشیدخانم - وین، اتریش::]. [::منم هستم - استکهلم، سوئد::]. [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. اترس ندارید؟ پس یک انتخابات آزاد در ایران. فرق ما با شما در این است. که ما.دست کم معتقد.که آلترناتیو کیست؟ و چه کسی‌ قادر است. ایران را از دست.آخوند نجات دهد.هم برنامه، هم پیشنهاد سیستم حکومتی. شما آنقدر مفلوک و زبان بسته هستید.که فقط نق می‌‌زنید. ولی‌ هیچ گونه پیشنهاد ندارید. البته دارید. ولی‌ خجالتی هستید. می‌‌دانید. .که اگر در ایران. آلترناتیو خود را آشکار .چنان پس گردنی می‌‌خورید. که صدایش تا اینجا هم میاد. اگر نمی‌‌ترسید .پس بگوهید.ما که آشکار گفتیم. سلطنت مشروطه. آزادی دین. آزادی بیان.احزاب. جداهی دین از سیاست. کم شدن نقش اسلام در زندگی‌ و دخالت در زندگی‌ مردم. برابری زن و مرد. ممنوع کردن پدوفیلی با نام دین.دوری از روسیه.چین سوریه. فلسطین، نزدیکی‌.به اروپا. آمریکا. اسراهیل. دیگر از این واضح تر؟پس بگید چی‌ می‌‌خواهید؟ کیم ایل جون.پوتین. شیخ علی‌. بنی صدر.حزب توده یا چریک ها.چپ. ملی‌ مذهبی‌؟ نهضت آزادی ؟ این‌ها که همه سر کار هستند.پس چرا نق می‌‌زنید؟
    17
    36
    ‌سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    هرکی‌ می‌‌گوید. رطب.تو بشین بتب. اخر زبون بسته. که اینجا اینقدر زبانت باز شده.ماله کش .ماله کش می‌‌کنی‌.۱۵۰۰ سال است. داری ماله کش می‌‌کنید. زبان در اینجا دو متر. تازه زبان هم که نیست..... که از حلقوم بیرون زده. فکر می‌‌کنی‌. زبان است
    17
    37
    ‌سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    vg2000 - اسلو، نروژ

    با عرض معذرت مثل پدر خدابیامرزت بی عرضه ای
    40
    20
    ‌سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. خوشحالم که سبکبال دومالهُ جدید خریده و یکی را با دی اچ ال اکسپرس فورأ به فرانکفورت فرستاده است تا همچنان به«تطهیرُ اعمالِ ننگینِ خاندان پهلوی»بپردازید.((:
    38
    16
    ‌سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه

    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. پس معلوم است ماله ات واقعأ قدیمی شده بود.ماله ای که از شانزده سالگی در دست گرفته بودی،پس از اینهمه سال نه تنها ساییده شده بلکه دسته اش هم شکسته و لازم بود جدیدش را بخری ((:هروقت دلیلتان را برای خوب بودن خاندان پهلوی،بالاخص رضا پهلوی، نوشتید،باهم بحث جدی می کنیم.
    38
    15
    ‌سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    خورشیدخانم - وین، اتریش

    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. من از قانون اعتراض استفاده کردم وانتقاد شما چرا فضولی می کنی به تو چه !این مردک یکی مثل تو ست که فقط بلده شعار بده اگه نه خودش بهتر می دونه که برای جمع کردن ملت فقط باید کنارآنها باشد نه فیزیکی بلکه کاری که خمینی جلاد کرد
    40
    14
    ‌سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::خورشیدخانم - وین، اتریش::]. شما که بلدی از “قانون” اعتراض و انتقاد استفاده کنی چرا در مقابل حکومت لالمونی گرفتی و لبه اعتراضت را به سوی شاهزاده گرفتی؟ مزخرف بلغور کردن آدمهایی مثل شماست که ایران ما به این روز افتاده.
    16
    33
    ‌سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. قبلاً هم عرض کرده ام که ما با هم بحثی نداریم. فقط در جواب سوال شما میپرسم که دلایل شما برای بد شمردن پهلوی ها چیست. بنویسید تا بخندیم!
    18
    30
    ‌سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    دنیای وارونه - اتیوپی، اتیوپی
    حرف حساب فقط حرف سبکبال. حتا اگر همتون دقیقن یک جمله رو بگید باز حرف سبکبل محترم درست تر از بقیه است.
    14
    13
    ‌سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    دنیای وارونه - اتیوپی، اتیوپی
    منم هستم: امیر زبلی، چی‌ گفتی‌ اینطوری رو سرت ریختن؟ هنوز ۲۰ در صد کار میکنی‌؟ وگرنه وقت پیدا نمیکردی بیای اینجا پیامهای بحث انگیز بدی. مواظب باش اون گروه جاسوسی کردها و شیلیا یی وو امیر کچل و جواد برات پاپوش درست نکنن که جاسوسی و این چیزا. میدونی‌ که دسشون تو این کارا بود. ضمنا تو که سلطنتی بودی. چی‌ شد؟ ناا امید شودی ازشون؟
    14
    9
    ‌چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::دنیای وارونه - اتیوپی، اتیوپی::]. من رو شرمنده نکنید. شما محبت دارید.
    12
    7
    ‌پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    علی بابا تبریزی - تبریز ، ایران
    اسم دیگر یا فاطمه زهرا دانمارک کپنهاک شده مسافر آنکارا -ترکیه
    9
    9
    ‌پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.