فارس نیوز : یک تیربار خودکار کنترل راه دور محسن‌ فخری‌زاده را ترور کرده/ مالک نیسان از ایران رفته

فارس نیوز : یک روز پس از حادثه ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده، خبرنگاران فارس به جزئیاتی از این عملیات تروریستی دست پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، یک روز پس از حادثه ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده، خبرنگاران فارس به جزئیاتی از این عملیات تروریستی دست پیدا کرده‌اند.

بنابر این گزارش، ماشین ضدگلوله حامل شهید محسن فخری زاده و همسر وی، صبح جمعه به همراه ۳ ماشین تیم حفاظت از شهر رستمکلای مازندران به سمت آبسرد دماوند حرکت می‌کند.

ماشین پیشرو تیم حفاظت چند کیلومتر مانده به محل حادثه، اسکورت را برای چک و خنثی محل مقصد ترک می‌کند.

در همین لحظات، صدای ناشی از اصابت چند گلوله به ماشین، موجب جلب توجه دکتر فخری‌زاده و متوقف کردن ماشین می‌شود. فخری‌زاده به تصور اینکه صدا ناشی از برخورد با مانع خارجی یا اشکال در موتور خودرو بوده از ماشین پیاده می‌شود.

در همین لحظه از خودرو نیسانی که در فاصله ۱۵۰ متری ماشین شهید متوقف بوده، از یک دستگاه تیربار اتوماتیک کنترل از راه دور، شلیک‌های متعددی به سمت شهید صورت می‌گیرد. دو گلوله به پهلو و یک گلوله به پشت شهید برخورد می‌کند که منجر به قطع نخاع وی می‌گردد.

در این اثنا سرتیم حفاظت بدن خود را حائل پیکر شهید می‌کند و چند تیر نیز به بدن وی اصابت می‌کند. لحظاتی بعد همان نیسان متوقف شده نیز منفجر می‌شود.

پیکر مجروح شهید به درمانگاه و از آنجا با بالگرد به بیمارستانی در تهران منتقل می‌شود که متاسفانه بعد از مدتی به شهادت می‌رسد.

گفتنی است طبق اطلاعات خبرنگار فارس در این عملیات که حدود ۳ دقیقه طول کشیده است، هیچ عامل انسانی در محل ترور حضور نداشته و تیراندازی‌ها تنها توسط سلاح خودکار انجام شده است و به جز محافظ شهید که مجروح می‌شود، هیچ فرد دیگری در این حادثه آسیب نمی‌بیند.

در همین رابطه بررسی هویت مالک خودروی نیسان، نشان دهنده خروج وی در ۸ آبان ماه سال جاری از کشور است.

به گزارش فارس، شهید محسن فخری زاده از دانشمندان پرافتخار هسته‌ای و دفاعی کشورمان نزدیک به ۳ دهه در فهرست ترور گروه‌های تروریستی و رژیم صهیونسیتی قرار داشت. در سالهای اخیر بارها عملیات‌های تروریستی علیه وی کشف و خنثی شده بود.
+59
رأی دهید
-27

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    عجب الاغی بوده که بارها عملیات تروریستی بر علیه اش کشف و خنثی شده بوده! اما باز عین گاو وقتی صدای شلیک میشنود پیاده میشود و هالو وار به اطراف نگاه میکند!
    15
    184
    یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    Ashkan60 - لندن، انگلستان

    پس اون شاهدی که صدا سیما باهاش مصاحبه کرد و میگفت چندین نفر ببا ماشین و با موتور اومدن از دو طرف جاده تیراندازی کردن و یکی هم به اون تیرانداری میکرد و تیم ترور کننده ۱۲ تا ۵۰ نفری و همه اینا بوق بود ؟ یعنی کلاً حکومت توهم زده و مسخره ای داریم که نوبره دو تا حرفشون نیست که با هم بخونه اما خوب دلیلش اینه که درز اطلاعاتیشون یکم گشاد کرده اما بخیه میزنن درست میشه دشواری نداره که.
    3
    130
    یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    -xAdolf - اخن، آلمان

    دوباره سناریوهای هالیودی اینا شروع شد تا دیروز می گفتن سه نفر هم از مهاجمین کشته شدن، بعد گفتن که احتمالاً یه نفر هم از اونا دستگیر کردن، حالا شد هیچ عمل انسانی وجود نداشته. اگر نیسان به اون وضعی که در عکسا بود منفجر شده همه ای داستان تیربارو این شروورا رو ازکجا متوجه شدید.مولی در هر صورت اصل مطلب اینه که یه اشغال دیگه از شما بدرک واصل شد که جای خوشحالی داره، بقیه همش داستانه که بدرد همون بسیجیایای مونگلتون می خوره.
    5
    101
    یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    بردیا2577 - زابل، ایران

    برای بقا جمهوری ننگین اسلامی باید خون داد و چون کسی مارا به حساب نمی اورد پس خودمان خون می رزیم و باتبلیغات اسراییل و امریکا را عامل می دانیم. امام ره
    7
    48
    یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    pull.over123 - تهران، ایران

    فیلمی که منتشر شده ، راننده تیرباران شده و سر جای خودش مرده. کمربند کسی که کنار راننده نشسته بوده بسته س ولی کسی نیست،کابین عقب ماشین شهید محسن فخری زاده نشسته و بدون حرکت هست و فقط به سختی نفس میکشه و کنار ایشان فرد دیگری نشسته که او هم بدون حرکت هست و سرش خم شده. عجیبه برام که این داستان رو هم بندی کرده فارس نیوز. چطور اونها هنوز این فیلم رو که توسط رهگذرانی که سر صحنه رسیده اند هنوز ندیده اند؟؟؟
    4
    51
    یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    حالا تا میتونین قصه و افسانه سر هم کنین! این چه تهداری بوده که فرق صدای گلوله با یاتاقان ماشین رو نفهمیده؟ اگر هم صدائی اومده این تهدار اصلا چرا پیاده شده؟ پس اون سه اتومبیل محافظ کارشون چی بوده؟ حتی علی خوردو هم میفهمه که امنیتی ها سعی کردن یه قصه سر هم کنن!!
    2
    73
    یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران

    عجب عملیات کار درست و باحالی بوده! از جوانان ایران در این عملیات ها کمک بگیرید.
    6
    56
    یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک

    کثافتها خود هزاران نفر را با شکنجه تجاوز و گلوله در خیابانها کشته اند انگار نه انگار انوقت برای گور بگور شدن این اشغال که هدفش از هر عملیاتی چه اتمی چه هر زهر ماری بقای این حکومت بر امده از عنقلاب شکوهمند بود....ترور ناجوانمردانه. خر خودتانید و طرفداران ننگین خودتان.
    8
    73
    یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    [::pull.over123 - تهران، ایران::]. احتمالا جسم سنگینی روی صندلی جلو میگذاشتن مثل یک مسلسل دستی و چون سنسور وزن صندلی وزن احساس میکنه الارم کمربند به صدا میاد. برای همین میبندن که صدای الارم خاموش بشه. نکته اینجاست که زدن و در رفتن اونهم وسط پایتخت
    4
    23
    یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    freedom of the press - تهران، ایران

    ترور تروره جوانمردانه و‌ ناجوانمردانه نداره!!! چطور تروریست‌های رژیم ضد بشری و‌مفلوک خمینی که اشخاص را ترور می کنند جوانمردانه است!!! بعدش به هیچ عنوان به خبرگزاری فارس و خبرگزاری‌های رژیم اعتماد نکنید دارند به جورایی می خواهند ثابت کنند که مشکل از ما نبوده و ما حفاظتمون را به نحو احسن انجام دادیم. الان‌شد تیربار خودکار کنترل از راه دور!!! دو روز دیگه میگویند با لیز از آنطرف آبهای خلیج فارس زدندش وگرنه دشمن عمرا بتونه رخنه کنه تا بیخ گوش ما. این رژیم پوشالی تر از اونه گه حتی فکرش را نی کنید فقط با ایجاد رعب و وحشت میخواهد خودش را با اقتدار نشون بده. فقط برای مردم‌ ایران شیر است برای بقیه شکلاته
    4
    55
    یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    freedom of the press - تهران، ایران

    خبرگزاری فارس سعی کرده با این مقاله این آبروریزی امنیتی و‌حفاظتی را ماله کشی کن ولی بدتر آبروی این بابا را برده!!! می خواسته مثل فیلمهای اکشن جلوه اش بده. آخه فخری زاده که دانشمند پوشالی هسته ایی و ‌موشکی بوده باید خیلی احمق باشه که صدای تیر اندازی را با ایرادی در موتور ماشین اشتباه بگیره بعدش طرف چنین شخصیتی آمده از ماشین پایین و‌مثل بز اطراف را نگاه کرده. پس خاک بر سر تیم‌محافظتیش و‌سیوه حفاظتیشون. تمام داستان‌ها با هم‌ متغایر هستش. دست آخر هم کاشف به عمل میاید که کار خود رژیم ننگین خمینی بوده
    4
    53
    یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا
    [::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. البته وسط پایتخت که نبوده بلکه دهات اطراف دماوند.
    2
    17
    یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا

    این حرفها برای پوشاندن ضعف شان است،پر هست از موارد مسخره و غیرممکن : تیربار کجا بود مگه منطقه جنگی است؟ برای ترور چند نفر میفرستند با سلاحهای جمع و جور و مخفی و معمولا هم از ماموران داخلی (ایرانی) که دراختیار دارند استفاده میکنند نه اینکه تیپ کوماندویی ۱۰-۱۵ نفره اسراییل راه بیفته بیاد ایران با تیربار!بعدش نوشتند صدای برخورد‌ گلوله به ماشین باعث شده این شخص پیاده بشه چرا که فکر کرده مشکل فنی برای ماشین پیش آمده!؟ آنوقت صدای شلیک گلوله اونهم مسلسل رو نشنیده؟ مگر ماشین شخصی خودش بوده یا مکانیک یا راننده بوده پیاده بشه؟ شخص مهمی که دو گروه محافظ همراهش است شخصا پیاده میشه ببینه مشکل فنی ماشین چیه؟. احتمالا چند تیم در تعقیبش بودند و وقتی جای مناسبی رسیدند برای پرت کردن حواس محافظین وانت را منفجر کردند و بعدم بستن به رگبار و تمام.
    0
    36
    یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا

    من که از کشته شدن هیچ انسانی، انهم از طریق ترور خوشحال نمی شوم، اگر ایشان یک کارمند بوده و دارای دانش بوده، چرا باید کشته شود، و علت شادی شما چیست، حتما الان فکر خواهید کرد من وابسته به جایی هستم، نه عزیز! من طرفدار قانون هستم، و دقیقا در همین جا می خواهم از شما بپرسم که جرم این اقا چه بوده است و چرا اورا به مرگ محکوم می کنید، لطفا از دیدگاه قانونی که به آن اعتقاد دارید و برای فردای ایران هم توصیه می کنید، جوابم را بدهید، لطفا!
    40
    11
    یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    انقدر دروغ گفته و میگویند که راست و دروغ این ها معلوم نیست. وقتی به دروغ میگویند این حمله ای 12 نفره در جاده ای بسته بوده می بینی که این عملیاتی تمیز نیست و نمیتواند کار اسرائیل باشد. بعد سناریو را عوض میکنند و میگویند یک تفنگ خودکار نقطه زن از راه دور زده است و بعد می بینید که میتواند کار اسرائیل باشد. این ها انقدر دروغ گفته اند که صد برابر چوپان دروغگو حتی یک روایتشان صحیح نیست و نگرانند چرا ملت هیکل منحوس و جنایتکار و بشدت مزور و دروغگوی و ضد ایرانی این ها را قبول ندارد
    2
    34
    یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون نروژ - اسلو، نروژ

    خبرگزاری فارس اگه گفت ماست سفیده شما اصلاٌ باور نکنین . از کناره اون خبر رد شین برین و اصلاٌ یک درصد هم فکر نکنین که این حرف درست باشه .
    1
    33
    یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    ادوینو - گوالف، کانادا
    اونا نه اسلحه از را دور بوده نه آدمیازاد بودن بلکه جن بودن که غیب شدن رهبر راست گفته بود که دشمنان از شیاطین کمک میگیرند این به واقعیت نزدیکتر است چون هیچگاه نتوانستند ثابت کنند ترورها کار کی و چه نفرهایی بوده وهمیشه هم حرف از انتقام سخت میزنند که نهایتا این انتقام را از شهروندان ایران میگیرند چون زورشان . به مردم بی پناه میرسه.
    0
    19
    یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Anisa - ونکوور، کانادا

    کجا بودی تا حالا ؟ ژستِ حقوق بشری به خودت گرفتی !!! . این که دانشمند نبوده ؛ ( مدرک تشویقی از دانشگاه امام صادق که مالِ خود سپاه هست بهش مدرک فوق لیسانس فیزیک دادن ؛ دو تا مقاله علمی ( به تاریخ قبل از مُردنش ) نداره ) ؛شما چرا اون موقع که رژیم دانشمندانِ واقعی ایران و افراد بیگناه رو در زندانها یا تصادفهای ساختگی و .. رو ترور کرد ؛ اظهار وجود نکردین ؟ .راستی ؛ اونجایی که مردم ایران رو که از فقر و نداری ، از گرسنگی و بدبختی ؛ « کلیه » و « چشم » خودشون رو میفروشند و جوانی که بغلت فقر و تنگدستی خودش رو دار میزنه و میکُشه ، چرا صدات در نیومد ؟ مردم دنبال دموکراسی و دولت سکولار هستند . در دولت های سکولار و دمکراتیک و قانونمند ، افراد خاطی و جنایتکار ؛ « محاکمه » میشوند نه « ترور » . فهمیدی ی ی ی ی ی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    1
    24
    یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا
    [::pull.over123 - تهران، ایران::]. این فیلم رو بنده هم الان دیدم،نکته مبهم در فیلم اینکه رنگ خودرو در ابتدای فیلم که شخص موبایل بدست نزدیک میشود سفید رنگ است درحالیکه در تمامی تصاویر منتشر شده مشخصا خودرو مشکی رنگ است. و اینکه مشخص است درخود خودرو تیر خورده و از خودرو پیاده نشده چون هر دو سر نشین عقب طبیعی سر جای خود نشسته و حتی بطری آب معدنی هم کنار آنیکی دیده میشه،اگر این روایت پیاده شدن و تیر خوردن بیرون ماشین واقعیت داشت به این شکل مرتب و طبیعی در پشت ماشین سوار نبودند.
    0
    8
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    از جنگنده اف-٣٥ میترسیدن ولی ناکسا با نیسان آبی ترور کردن! 😀😀
    1
    9
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    asal30 - بندرعباس، ایران
    بنظر من خودزنی کردند برای مظلوم نمایی بگن اسراییل ما رو زده. دو حالت داره یا خودزنی کردن با چندین نفر در صحنه و اون شاهد دیده . یا هم واقعا ترور توسط اسراییل بوده و نتونستند کسی رو دستگیر کنند گفتن سلاح خودکار بوده . ولی هرچی که هست کار کار خودشونه اسراییل اگه بخواد واقعا حمله میکنه این ترور کردن ها همش کار خود رژیمه الان یک عده بی گناه رو هم دستگیر کردند بگیرن الکی به جرم وگناه نکرده شکنجه بدن و بکشن .
    12
    5
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::azadi2011 - تورنتو، کانادا::]. دانش داشت.کارمند هم بود. ولی‌ کارمند .معمولی نبود.پیشرفت خود را از سپاه شروع کرد. و حمام خون تا به امروز .پشت سر خود باقی‌ گذشت. دانش داشتن .کسی‌ را مقدس نمی‌‌کند. جوزف منگله هم پزشگ بود.ولی‌ پزشگ اردوگاه‌های مرگ مرگ بود. کارش این بود. که درد اوردترین .سلاح شیمی‌ .مثل سیانید. یا سارین. بر بدن کودکان ۵ ساله امتحان. تا ببیند. چه اثری دارد. ایشون کسی‌ بود. که همیشه روی موشک ها.اصرار داشت نوشته شود. آدرس اسرهیل. پس چه انتظاری دارید.اسراهیل برود سازمان ملل.شکایت کند؟ شما به همین دانش داران بگوهید. دنبال چه، ۶۰۰۰ کیلومتر دور از مرز ایران هستند؟اگر پاسخ منطقی‌ دادند. .بله شما حق دارید. ترور به هر دلیلی‌ قابل محکوم است. اگر شما. راه حل بهتر.برای یک دولت با خصوصیات .فاشیست مذهبی‌ دارید. مشتاق شنیدن.صرف نظر از این. هنوز مشخص نیست. کار چه کسی‌ بود.
    2
    13
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    majiddk - کپنهاک، دانمارک
    نتیجه اینکه خودشون کشتن طرف رو
    12
    6
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    نیایش - تهران، ایران
    دست بالای دست بسیار است وقتی میکشتید و با افتخار میرفتید ایران فکر نمی کردید یه روز هم اینطوری برعکس بشه بقیه هم الان .....
    0
    4
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. راه حل بهتر؟! خیلی باید احساس درماندگی بکنیم که ترور را راه حل نهایی مبارزه بدانیم، این راه را چریک ها، مجاهدین و بسیاری دیگر در گوشه و کنار دنیا رفته اند، و همیشه نتیجه عکس داده است، و جالب اینکه عمر فاشیسم را درازتر می کند! چرا که پژواک ترور در جامعه، به حکومت ها غیر مستقیم سیگنال می دهد که خشونت خودشان را قانونی و الهی جلوه دهند! و اما راه حل : مبارزه دموکراتیک با روش ارام و مدنی، متحد شدن حول پرچم آزادی. ولی از آنجا که بسیاری از همین دوستانی که اینجا فیلسوفانه می نویسند، دشمنان دموکراسی هستند، همان ایده ی ترور را ترجیح می دهند! چون ترور تاریخ را به عقب می کشد، خشونت را قانونی می کند و خانواده های بسیاری را داغدار می کند، همین اقا که ترور شده است، زن و بچه و اقوام دارد که شاید موافق اوضاع فعلی ایران نباشند، ولی این ترور چه تاثیری بر روی آنها و مردم گذاشته است؟!
    8
    3
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Pahbod666 - لندن، انگلستان
    [::majiddk - کپنهاک، دانمارک::]. [::asal30 - بندرعباس، ایران::]. شما احیانا تیز هوشان میرفتید؟ تو اخبار خارج از ایران از قول اطلاعاتیهای خارجی میگن کاره اسراییل هست بعد طبق تحقیقات شما خودشون زدن؟ این اتفاق تو روز روشن تو قلب کشور فقط شرمساری و خجالت برای حکومت هست،اونوقت شما میگین برای مظلوم‌نمایی!؟ آدم‌ نمیدونه‌چی بگه از استدال ‌و نحوه فکر و نتیجه گیری های آبگوشتی شماها!
    2
    12
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    asal30 - بندرعباس، ایران
    [::Pahbod666 - لندن، انگلستان::]. سالهاست ایران ترورهای زیادی تو ایران انجام میده میندازه گردن منافقین و اسراییل مثل همین ترورهای دانشمندان هسته ایی که بعدا معلوم شد کارخودشون بودند و الکی یک مشت بیگناه دستگیر کردن شکنجه کردن و حتی به قتلشون رسوندن و چندتایی هم شانس اوردند ازاد شدند ...اگر اسراییل کرده دستش درد نکنه ولی مطمئنم نکرده . تا قاسم سلیمانی ترور شد چندروز بعد ایران خودزنی کرد هواپیمای اوکراینی رو منفجر کرد دلیل همه کاراش مظلوم نمایی یه و بگه امریکا زد و یا اسراییل زد .
    4
    1
    دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Pahbod666 - لندن، انگلستان
    [::asal30 - بندرعباس، ایران::]. این قضیه که خیلی واضحه، اصلا توضیح لازم نداره اصل مطلب رو ول کردی رفتی سراغ ربط دادن چیزهای حاشیه ای و بی ربط؟اسرائیل بارها اعلام‌کرده از هر طریقی جلوی پیشرفت نظامی هسته ای ایران رو میگیره،این شخص رو نتانیاهو چند سال پیش ازش اسم برد فیلمش هم هست.روی بخش احتمالا نظامی هسته ای کار میکرده.دانشمندان هسته ای قبلی هم تو پیشبرد اهداف هسته ای نقش داشتند.حذف فیزیکی اونها و این فرد ۱۰۰٪ توسط اسرائیل بوده.حکومت ایران چه دلیلی داره مهره ارزشمند خودش رو از بین ببره و علاوه بر اون ادعاهای امنیتی خودش رو هم اینجور با تحقیر از دست بده،شما بهتره یکم مطالعاتتون رو زیاد کنید.این همیشه روش و سیاست اسرائیل بوده که بر عکس آمریکا و بقیه کشورهای غربی،برای دفاع از خودش از هر روشی حتی قتل بی محاکمه استفاده میکنه.فیلم مونیخ ساخت اسپیلبرگ رو ببینید،مصاحبه های نتانیاهو و بقیه مقامات اسرائیل.سلیمانی هم که دیگه خود آمریکا رسما گفت ما زدیم و دیگه احتیاجی به تئوریهای ما نداره.
    0
    2
    ‌سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::azadi2011 - تورنتو، کانادا::]. حالا بنشینیم و غصه زن و بچه و اقوام این جنایتکار را بخوریم؟ وقتی فقط سال گذشته ۱۵۰۰ نفر را به ضرب گلوله کشتند، شما نگران خانواده‌های آن کشته شده‌ها بودید؟ در مورد جانیانی که به روی مردم بی‌سلاح آتش میگشایند ترور خیلی هم مناسب است. شما نگران غصه خوردن اقوامشان نباشید، گناه آنها اینست که این سپاهی را نتوانستند از کشتن مردم منصرف کنند.
    1
    2
    ‌سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا
    [::pull.over123 - تهران، ایران::]. آن فیلم گویا اصلا مربوط به شخص دیگری هست و در عراق یا سوریه ضبط شده و مردم را سرکار گذاشتند.اصلا مربوط به قتل این شخص نیست.من هم شک داشتم بخاطر اینکه در چند وانیه اول فیلم مشخص میشه رنگ خودرو سفید هست در صورتیکه در تمام عکسهای مربوط خودرو مشکی دیده میشه.بعلاوه زبانی که در فیلم صحبت میکنند با اینکه مبهم است ولی با دقت گوش بدبد اصلا فارسی نیست.و‌کوترد دیگر مثل تعداد افراد زیادی که در خال فیلم گرفتن هستند،افرادی که در ماشین هستند و نحوه تشستن هیچکدام با عکسها و گزارشهای مربوط به این حادثه همخوانی نداره.
    0
    1
    ‌سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. در مورد پرسش شما باید عرض کنم که من وقتی ترور یک کارمند را محکوم می کنم، پر روشن است که هرگونه کشتاری را محکوم می کنم، و من همه را ایرانی می دانم و قابل احترام. واما نظر من نسبت به جنایتکاران( که آنها را هم ایرانی می دانم! ) این است که باید در دادگاه عادلانه محکوم شوند، و طبق قانون با آنها رفتار شود، اگر شما توی خیابان اعدام کنید و ادعا کنید که خودتان تصمیم گرفته بودید در خیابان دادگاه تشکیل دهید و قانون را اجرا کنید، بعد هم فرار کنید و به کسی جواب پس ندهید، پس فرق شما با آن قاتل هایی که از دست آنها شاکی هستید چیست؟ در ایران فردا، ایا شما قانون را اینجوری اجرا خواهید کرد؟ لطفا جواب بدهید، بدون فحش و بدون اینکه فکر کنید من وابسته به جایی هستم!
    0
    0
    ‌سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::azadi2011 - تورنتو، کانادا::]. محترم، صد البته که در ایران فردا همچون دورانی که پیش از انقلاب تجربه میکردیم قانون حکمفرما خواهد بود. اما تا وقتی که به آن مرحله برسیم که حکومتی واقعی و مردمی در کشور مستقر شود، ...... حکومتی که از هر وسیله‌ای برای سرکوب استفاده می‌کند را چطور می‌خواهید به زانو در آورید؟ در کنار اعتصاب‌ها و اعتراض ها، ..... آمریکا و اروپا با توسل به دعا و امیدواری به دستی از غیب به مهد آزادی مبدل نشدند.
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.