رقص بندری از نوع بلوند

+71
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    از دست این بلوف.آبادانی ها. رقص بندری کجا بود ؟ شما هم ملت را فیلم کرده؟ این‌ها کلی‌‌ها رمانی هستند. اگر راست می‌‌گید. پس چرا نی انبون را نشان نمی‌‌دهید ؟ می‌‌دانستید. مادر رسول از مهروفترین قبلیه کولی آن زمان قبیله توزا بود؟ هدفم توهین نیست.مادرش یکی‌ از جالبترین و آزاد اندیش‌ترین زنان عصر خود بود. که هرگز زیر بار زور گوهی قبلیه قریش نرفت. و هر کاری که دوست داشت انجام می‌‌داد.جالب بر این است. که مسلمان ها. چه سنی .چه شیعه .او را در حد مقدس بالا می‌‌بریم.سنی‌ها او را با مریم مقایسه.شیعه ها.معتقد .زمان تولد رسول.از او نوری بیرون آمد. که قصر سلاطین مسیحی‌ سوریه ۳ روز مثل روز روشن بود. یک جور مثل نیروگاه اتمی‌ برق. البته خود رسول. عقیده دیگر داشت.در یک سوره می‌‌خوانیم.که بعد از فتح مکه. به سر مزار مادر. و تقاضای بخشش برای گناهان مادر.که جبراهیل پاسخ می‌‌دهد. بر پیامبر خدا واجب نیست. برای فامیل خود.تقاضای بخشش،او در آتش جهنم خواهد سوخت.
    32
    29
    ‌چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. فکر میکنم که به همین دلیل آغاسی فرموده بود: آمنه، چشم تو، جام شراب منه!
    22
    17
    ‌چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    هرکجا زردشت میگردد ملیجک در رکاب میدود . یعنی سرسپردگی توی خون این جماعت هست شاه و شیخ و موبد و کشیش و بازاری هم برایش فرق ندارد
    18
    9
    ‌پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. برخورد بهت که به آمنه انداختیم؟ شما هم ماله را زمین بگذار و به مردم بپیوند و ببین که آدم حسابت میکنند و رفیقت میشوند.
    8
    15
    ‌پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. حالا که دوباره حرف مفت.زدی. آذری.این هم قسمت دو.یعنی‌ ما مقصر هستیم؟ که رسولت این قدر چاخان می‌‌کرد؟ من نسلم به آدم می‌‌رسد؟ حتا این را رسمی‌ در یک سوره اعلام کرد. تازه نق قول هم که از خودتان است.ال بخاراهی و ابن اساق.و قرآن.در هر ۳.تاریخ تولد.تارخ مرگ. رسول نوشته شده.منجمله .یکی‌ از شجاترین یارانش. عموی او.حمزه. همان حمزه شیر کش. می‌‌دانستید که مادر رسول و حمزه خواهر بودند؟ هلال و آمنه. پدر بزرگ رسول و پدرش. برای تقاضای ازدواج به قبلیه توزا کولی آن زمان در شهر.البته زبون شر می‌‌گوید. هدف ازدواج نبود.اون زمان هم یک جوری شهر نو .هم بود.ولی‌ مشگل این است. که پدر بزرگ با دیدن هلال خواهر .خودش هم عاشق شد، و گفت عبدولا جان. حالا که تا اینجا آمده. خوب من هم یک زن دیگر. تا این جا درست. بقیه آن در قسمت دیگر.باشه عزیز؟ ولی‌ خدا وکیلی فحش نده
    8
    16
    ‌پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    ۱۵۰۰ سال است.که فیلسوف‌ها اسلامی کوشش.زور زوری نسلش را به آدم رسانند. مشگل این بود.که اون زمان در درس ریاضی‌ خوب نبودند. بر طبق تمامی‌ .منابع سنی و شیعه.پدر بزرگ و پسر در یک شب. دو خواهر را ازدواج و نکاح کردند. از امنه رسول و از خواهر امنه حمزه. یعنی‌ سن حمزه و رسول می‌‌باید. خیلی‌ زیاد.۳۰ روز باشد. با یک تولد زودرس .زیاد زیاد ۳ ماه. و ما می‌‌دانیم.که پدر رسول ۶ ماه بعد از تولد فوت کرد.عجیب این است.که در منابع این آذری‌ها .تفاوت سنی حمزه و رسول ۴ سال است. حالا دنبال پرتقال فروش بگردید.سال ۱۸۵۰ میلادی.مفتی‌ها دانشگاه القاهره مصر.این تضاد آبرو ریز کشف کردند. طی‌ یک فتوا .می‌ دانید چه گفتند؟ در اسلام امکان دارد. اگر حضرت باشد. دوران. حاملگی ۴ سال طول کشد.هدف من نجات آذری نیست. کار این از این حرفا گذشته.هدف توهین هم نیست. باری من مهم نیست.شغل مادر چه بود.پدر که بود.هدف. این دوستان.که هنوز به افسانه. دست کاری کردن تاریخ اعتقاد دارند. دست کم گوش به رسول خود. نگفت بخوان بخوان ؟
    9
    10
    ‌پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    خوب آذری حالا چی‌ می‌‌گی؟گفتم. اینقدر پای منبر نشین.البته آدمی که اینقدر قاجار. رجب دوست دارد. و نمک آن هم ریش عمر و ابوبکر است.از یک انسان با IQ کوچک نمی‌‌شود. زیاد انتظار داشت. منطقی‌ فکر کند.معمولا ما انسان‌ها همدیگر را نادان حساب می‌‌کنیم. اگر یک طرف.انتظار طرف دیگر را بر آورده نکند.ولی‌ یکی‌ از عجیب‌ترین رمز تکامل .که تا به امروز هم کشف نشده. این است. که چه هرمونی، مغز تولید می‌‌کند.که یک نادان.خودش درک نمی‌‌کند. که نادان است.
    8
    10
    ‌پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    آذری کجا هستی‌؟ حال قهر نکن. .ما را ارشاد کن.بگو چه جوی می‌‌شه. یک پدر و پسر دو خواهر را ازدواج . در یک شب،یکی‌ ۹ ما بعد یک پسر. دیگری ۴ سال بعد یک پسر. حواله به یهودی‌ها نده. مفتی‌ها خود گفتند. یعنی‌ ما عاقل تر از مفتی‌ها دانشگاه ال قاهره داریم ؟ دیگر واتیکان ما مسلمین است. البته بجز فاطی ها.پس چه شد؟ من پسر عبدلاه. پسر عبدل مطلب.پسر قریش. پسر کان. پسر اسماعیل. پسر ابراهیم. و این بود در ۴۰۰۰ سال گذشته. و نسل ۱۲ من. پیامبر خدا..هرکه هم باور ندارد. قرهان بخواند. جبراهیل هم شاهد است.ای کاش کمی‌ ریاضی‌ و اینقدر دنبال زنان نبود.تا درک کند. اگر هر نسلی ۲۰۰ سال عمر. نسل ۱۲ می‌‌شود ۲۴۰۰ و نه ۴۰۰۰ سال.تازه چه جوری است. فراعنه مصر ۴۵۰۰ سال پیش بودند.یعنی‌ قبل از حضرت آدم؟
    7
    8
    ‌پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. برات دلیل نادانیت را مینویسم خودت بگذار کنار عدد سن و سال خود بعد برای من بنویس چقدر بد هست. شما که آدم عادلی هستی ببینم این عدالتت تا چه حد درست هست. حالا دلیل نادانی عمو : برو بالا ببین من چی نوشتم آیا درست هست یا نیست؟ این کودک 60 ساله چرا بجای اینکه مخش رو بکار بندازه دنبال یکی دیگه نوچه گی میکنه!! اصلا برای من نظر مهم نبود همونجا هم نوشتم چه شیخ چه شاه و موبد این نباید نوچه گی بکنه تو هم نباید از داشتن ملیجک به خودن ببالی!!
    6
    10
    ‌پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. زیاد هم نفس کش نطلب عمو صدات میگیره. قبل از اسلام عرب ازدواج گروهی داشته چندین نوع ازدواج داشته...دین ابراهیم فراموش شده بوده رسول اومده اونرو دوباره ابلاغ کرده خودش هم گفته دین جدیدی نیست. حالا مادر و مادربزرگ و عمه و خاله فرض کن اصلا قبل از اسلام سکس گروهی داشته باشند ...برای ما با سوادها قانون عطف بماسبق نمیشود یعنی تا روزی که اون نگفته بود شراب حرام هست هرکسی خورده خورده نمیشه بری بگی حمزه چون شراب میخورده شکار میرفته آدم بدی بوده. بعد هم برای بار چندم میگم ول کن این قدیم رو اگه میخواهی به قدیم بپردازی به قدیم خیلی دور نرو یه خورده بیا به نزدیکای 57 از اشتباهات خودت در نیمه دوم قرن 20 تعریف کن درس بگیریم.
    5
    12
    ‌پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. با اجازه شما قبل از اینکه آذری دُرفشانی کند من اسرار وجود فراعنه در ۴۵۰۰ سال پیش را فاش میکنم و اعلام میدارم که فرعون شاه اول همراه با عده ای ملتزمین رکاب از سیارات دیگر به روی کره خاک فرود آمدند و رفته رفته تعدادشان زیاد شد! سند اثبات عرایضم هم اینست که اینها را در یک فیلم دیدم! بعدها خدای متعال آدم و حوا را آفرید و به زمین تبعیدشان کرد و به آنها گفت ۱۲ نسل بعد از شما مردی سنگین تولد خواهد شد که رسول من خواهد بود و علاقه وافری به بانوان خواهد داشت.
    10
    4
    ‌پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.