کشف بیش از ۹۰میلیارد ریال ارز و طلای قاچاق در فرودگاه «امام خمینی»

العربیه :فرمانده پلیس فرودگاه پلیس پیشگیری ناجا، از کشف بیش از 90 میلیارد ریال ارز و طلای قاچاق توسط پلیس فرودگاه امام خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سه‌شنبه 24 نوامبر 2020 حسن مهری اعلام کرد که پلیس فرودگاه امام از چهار مسافر خروجی به مقصد استانبول (ترکیه) و دوحه (قطر) 183000 یورو و 75000 دلار جمعا به ارزش 90 میلیارد و 752 میلیون ریال کشف کردند و به دلیل عدم ارائه مدارک مثبته از چهار مسافر تمامی ارزها ضبط شد.

به گفته او، در این فرودگاه هنگام کنترل مسافران خروجی به مقصد لندن 170 گرم طلای آب شده به ارزش 2 میلیارد و 270 میلیون ریال در وسایل بار همراه یکی از مسافران کشف و به جهت نداشتن مدارک لازم و اطمینان به قاچاق بودن آن طلا ها ضبط شد.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پرونده در خصوص هر یک از متهمان دستگیر شده تشکیل و به همراه ارز و طلای قاچاق مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

مهری یادآور شد که برابر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران هر مسافری که صنعت هوایی را برای مسافرت انتخاب می کند، مجاز است معادل 5 هزار یورو ارز و 150 گرم طلای ساخته شده (غیر خام) به همراه داشته باشد.
+36
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۰
    babak.ae - تهران، ایران
    این بنده خدا اشتباهش این بوده که یه از خدا بیخبری از انتقال دادن پولش باخبر بوده و راپورتش رو داده، چون دستگاههای فرودگاه دسته اسکناس رو تشخیص نمیدن. من خودم حدود سی هزار دلار رو تو بارم گذاشتم و انتقال دادم ولی نفهمیدن (البته پدر و مادرم و برادرم با پاسپورتشون اومدن داخل که اگر گیر میدادن میگفتیم با همیم). همش هم تو یه چمدون بود. اگر خواستید این کار رو کنید به دوستان نزدیکتون هم نگید.
    1
    17
    ‌سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::babak.ae - تهران، ایران::]. سی هزار دلارتون رو اگر هنوز خرج نکردین من حاضرم نگهداری کنم تا خودتون از تهران بر گردین.
    0
    4
    ‌چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    babak.ae - تهران، ایران
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. :)))). دوست عزیز من شرق آمریکا هستم و شما در غرب. پولها رو هم خرج دانشگاه کردم. والا قابل شما رو نداشت.
    0
    4
    ‌چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.