زیردریایی خطرناکی که می‌تواند زیر ۳۰ دقیقه کره زمین را نابود کند

زیر دریایی کلاس اوهایو، یک زیردریایی آمریکایی مسلح به ۲۴ موشک بالستیک Trident II است.

حتی یک زیردریایی از این دست "می‌تواند ۲۸۸ هدف در سایز یک شهر را در کمتر از ۳۰ دقیقه در خاکستر رادیواکتیو غرق کند" و تمدن بشری را "در زمان کمتری از زمان سفارش دادن پیتزا" خاتمه می‌دهد.
+34
رأی دهید
-10

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۵
    romano - تهران، ایران

    خدارو شکر تمدن بشری در مدت کوتاهی از برکت تمدن آمریکا به حذف همیشگی نزدیک شده که با فشار یک دکمه میتوانیم تمام دست آورد بشری را نابود کنیم اما دوتا آدم را نمیتوانیم سیر کنیم شر یک ویروس رو نمیتونیم از سرمون کم کنیم دوتا گوریل در معرض نابودی رو نمیتونیم نگهداریم. اینها همه از برکت جهل عمومی و پهلوان خواندن و پرستش امثال فسیلهایی بی مغز نژاد پرست فاسد بیسوادی مانند ترامپ در طول تاریخ حاصل شده. بردگی ور نیافتاده از بردگی چند هزار ساله روی زمین کشاوزی به بردگی فرهنگی افتادیم. چه افتخاری چقدر آمریکا خوبه که میتونه زمین رو در چند ثانیه نابود کنیم. فکرش رو کنید من بهتون بگم رفقا من روشی دارم که در یک ثانیه میتونه خودم و تمام خونم رو نابود کنه چهره من در خریت در آن لحظه دیدنیست مانند خریت داعشی که فکر میکند با فشار یک دکمه به بهشت میرود.
    17
    44
    ‌سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    بادبادک - زوریخ، سوییس
    [::romano - تهران، ایران::]. حرف دل من رو زدید دوست عزیز.
    12
    19
    ‌سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    اینکه کل کره زمین رو بترکونه دروغه.شاید اگه بتونه ببره ماه ، ماه رو بترکونه،چون خیلی کوچکتره، اما کره زمین رو بترکونه بلوف میزنن رسانه ها برای فروش. تازه اگه روسیه هم وارد جنگ هسته ای با آمریکا بشه شاید بشه نصف جمعیت زمین رو نابود کرد ،انهم در سطح سیاره،
    1
    2
    ‌چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.