هشدار بیل گیتس جهان را ناامید می‌کند: بیمای همه‌گیر دیگری در راه است

العربیه :بی‌شک انتشار اخبار در باره تولید واکسن ضد کرونا توسط شرکت‌های فایزربیوتیک ومودرنا و موفقت 95% درصدی این واکس امید و نوید جامعه بشری برای بازگشت به زندگی طبیعی و غلبه بر ویروس کرونا را زنده کرد اما به نظر نمی‌رسد که این شادی همچنان ادامه یابد.

بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت، روز دوشنبه اعلام کرد که بشریت در آینده نزدیک با بیماری همه گیر دیگری روبرو خواهد شد، اما او درعین حال گفت که او نسبت به توانایی جامعه بشریت برای مقابله با بیماری همه‌گیر جدید در مقایسه با بیماری کرونا بسیار خوشبین است.

گیتس در مصاحبه رادیویی با راشیده جونز و آنتونی فاوچی، متخصص بیماری‌های همه‌گیر، گفت، بیماری همه‌گیر دیگری ممکن است طی 3 سال آینده ظهور کند.

او افزود:«اگر این بیماری همه‌گیر جدید، 20 سال دیرتر برسد، انسان‌ها خوش شانس خواهند بود».

گیتس در سپتامبر گذشته گفته بود که انتظار دارد بیماری همه گیر کرونا تا سال 2022 پایان یابد.

گفتنی است که بنیانگذار «مایکروسافت» یکی از سرمایه‌گذاران عمده‌ در بخش داروسازی است و میلیون‌ها دلار برای تولید 7 واکسن مختلف فقط علیه کرونا اختصاص داده است.

او پیش از این گفته بود: «قبل از اینکه ما به بازگشت زندگی به حالت عادی پیش از ظهور بیماری کرونا امیدوار باشیم، باید 70 تا 80 درصد از مردم جهان را علیه ویروس کرونا واکسینه کرده باشیم».

موسس شرکت مایکروسافت پیش از این نسبت به آماده نبودن جهان برای مقابله با نوع جدیدی از یک بیماری همه‌گیر هشدار داده بود.

بیل گیتس،‌ سال 2015، حدود پنج سال پیش از شیوع گسترده کووید 19 در جریان یکی از مجموعه نشست‌های همایش جهانی تد «TED Talk» نسبت به ناتوانی جهان در مقابله با یک بیماری همه‌گیر در آینده هشدار داده بود.

گیتس در این خصوص تصریح کرده بود: «ما برای همه‌گیری بعدی آماده نیستیم بزرگترین خطر برای بروز یک فاجعه جهانی از همین جا (ویروس) می‌آید؛ نه از موشک بلکه از میکروب.»

موسس مایکروسافت هشدار داده بود که بشریت در سیستمی که بتواند همه‌گیری بعدی را مهار کند سرمایه گذاری ناچیزی کرده و عدم آماده سازی در این زمینه سبب می‌شود بحران بعدی بسیار خطرناک‌تر و ویران‌کننده تر از ابولا باشد.

او این سخنان ترسناک را مطرح کرد و حالا همه این هشدارها به حقیقت پیوسته است. ابولا جان حدود 10 هزار نفر را گرفت در حالی که کووید 19 تاکنون جان صدها هزار را گرفته است اما هیچ کس در آن زمان به هشدارهای بیل گیتس گوش نکرد.
+81
رأی دهید
-32

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    سق سیاه.
    60
    58
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    volvo v50 - گنت، بلژیک

    پیشگویی دقیق هم انجام میده جالبه برای من سوالی هست سال ۱۷۲۰-۱۸۲۰-۱۹۲۰-۲۰۲۰ ایا این بیماریها طبیعی بوجود اومده یا عمدی برای ترس سرکیسه وبروزرسانی ?
    14
    81
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kiauk - لندن، انگلستان

    این پیشبینی ها؛ بعضی وقتها آدم رو مشکوک میکنه که شاید؛ واقعا در بروز چنین بیماریهایی ؛ دست انسان و عمد درکار باشه. مخصوصا وقتی بدانی که برخی موسسات مالی از بین میروند و یا فلج میشوند. و برخی دیگر؛ بی حد و حصر بر سرمایه شان افزوده میشود.
    13
    112
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. با افکاری مشابه سق سیاه و ایشالا گربه است،وضع ما باین جا رسیده است.نباید در صحبت با توده مردم دولا شد،باید با مردم از بالا برخورد کرد تا شاید آنها هم خودشان را ببالا بکشند.بیل گیتس شخص مهمی است.میدانم نظر شوخی داشتی ولی اینده بشریت مطرح است،افکار نوح حراری باندازه کافی ما را ترسانده است،من با نظریه :(خوش انکه کره خر آمد و الاغ رفت) مخالفم
    20
    39
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kiauk - لندن، انگلستان

    وقتی که وقوع عمدی جنگ و فروش اسلحه به یک تجارت تبدیل شده؛ چرا فکر نکنیم که بیماری عمدی و فروش واکسن و دارو به یک تجارت تبدیل نشده؟ . در این وضعیت؛ پیشبینی و آماده سازی ذهن مردم هم عادی است.
    9
    95
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا

    [::kiauk - لندن، انگلستان::]. بیشترین ضرر رو دولتهای مختلف کشورها دارند میکنند که چرخ اقتصادیشون خوابیده و باید ضرر و کمک مالی بدن.فکر میکنی این حرفها منطقیه؟ بر فرض هم شرکتهای داروسازی اینجور توطعه ای کنند،فکر نمیکنی دست دولتها از اونها بالاتره؟ این بیماری همه دنیا رو درگیر کرده،از چین و کره شمالی و روسیه تا غرب و آمریکا.اینها با هم تضاد و دشمنی دارند مگر میشه با هم هماهنگ و یکدست باشند بدون هیچ مخالفتی؟
    12
    34
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا

    بیل گیتس بخاطر هوش بالایش این پیشگویی رو میکنه بر اساس شواهد علمی.شما واقعا فکر میکنید اگر نقشه و توطعه ای بود،کسی میامد پیشگویش کنه تا همه بفهمند؟ کمی از سلولهای خاکستری مغزتان استفاده کنید. این مرد سالها ثروتمند ترین انسان کره زمین بوده همه ثروتش رو از صفر و بخاطر هوش و زحمتش بدست آورده و حالا که بازنشسته شده داره هر سال صد ها میلیون از اون رو خرج مبارزه با بیماره،کشف واکسنهای مختلف و تهیه آب آشامیدنی در آفریقا و نقاط محروم میکنه.به تنها چیزی که احتیاج نداره پول است.کمی فکر کنید.
    30
    63
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    kakoch - بنام وطن ایران - کاکوچ ، ایران

    احساس میکنم این گیتس مشکوکه... فکر میکنم پروژه جدید و دراز مدتی تو سرشه به کمک برادرانه یهودی!
    65
    28
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::hassan5 - تهران، ایران::]. عزیزم، خوشحالم از اینکه با افکار من آشنا هستید و درک کردید که منظورم مزاح بود.
    8
    17
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

    هذیون میگه. دیده apple پوز Microsoft رو زده. داره به هر دری میزنه که شاید وضعیت برگرده، ولی شتر در خواب بیند پنبه دانه. چون android هم رو دستش مدت‌هاست که بلند شده.
    65
    12
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    بیل گیت انسان بسیار شریفی هست که بیش از 30 بیلیون دلار از ثروتش را اختصاص به خیریه داده و در زمینه ی داردسازی یا تجارت اسلحه کوچکترین درآمدی ندارد. میکروب ها هم همراه با موجودات دیگر قسمتی از هستی و طبیعت هستند و حتما هم پیش بینی بیل گیت درست هست و اکثریت دانشمندان هم با عقیده ی ایشان موافقند . فراموش نکنید که تمام هستی را برای ادمیان نساخته اند و من و شما هم اینجا مهمان هستیم و روزی مثل دایناسورها مممکن هست نسل بشر هم از بین برود
    21
    53
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Parsina - بروکسل، بلژیک
    این بیماری واقعی هست و ساخته آدمیزاد و لابوراتوار و همچنین دروغ نیست پشت پرده سیاسی هم نداره و تفاوتش با آنفولانزای 1920 اسپانیا بجز ماهیت و کشندکی بالاتر٬ پیدایش اون توی دوره ارتباطات ٬ فضای مجازی و اینترنت و کامپوترهای هوشمند و تکنولوژی مدرن هست که اگر همین تکنولوژی و تلفنهای هوشمند و .. نبود چه بسا شاهد کشتار نیمی از زمینیان بودیم .
    4
    18
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    [::Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا::]. ایشان با هوش نیستند و ثروتمند هم نیست به نسبت اربابانش فقط مهره و نوکر کسانی هست که قصد نابودی بشر را دارند با واکسن کرونا چون اصلا چیزی بنام کرونا وجود ندارد و اینهمه جار و جنجال برای واکسن زدن به دنیا هستند که بتوانند نسل انسانها را نابود کنند و جمعیت دنیا را به ۲۰۰ میلیون برسانند .بیل گیتس هم برده هست و نوکری اربابانش را میکند
    48
    9
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::kakoch - بنام وطن ایران - کاکوچ ، ایران::]. دقیقا درست حدس زدی متاسفانه اکثرا فکر میکنند بیل گیتس فرشته نجات است و خیر و باسواد و ،،،،،، و کسانی که باور نمیکنند بروند و واکسن بزنند و بعد نتیجه اش را ببینند نوش جان خوش باوران و زود باوران .
    27
    10
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    بی پدر ,تمام این کشتار انسانها دست خودتان هست ,همانطوریکه سه ویروس جدید هم از آزمایشگهای چین سر درآورد و لین پیشگوئی تو هم بسیار ساده است چون تاکنون تمام و. یروسها ساخت بشر,البته از نوع سرمایه داری و سیاسیش.صدرصد مطمین هستم داخل این واکسنها نوعی G P Sکارگذاشته شده برای کنترل جمعیت جهان که این کنترل یکی از ارکان سیاستمداران پشت پرده هست که دنیا را میگردانند.ناسا و سایر کاوشگران فضا بطور جدی باید در دکانشان را تخته کنند.زمانی که این همه پشوهشگر و دانشمند ازپس یک ویروس با این همه تجهیزات بعداز یکسال برنیامدند,میخواهند در فضا یا سایر کرات چه غلطی بکنند؟درحالیکه ما هنوز درگیر ویروس سرماخوردگی هستیم
    17
    9
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::kakoch - بنام وطن ایران - کاکوچ ، ایران::]. [::kakoch - بنام وطن ایران - کاکوچ ، ایران::]. بیل گیتس نماینده و مهره کابالیست هاست شک نکنید دوستانی که انگلیسی بلد هستند لطفآ تلمود را مطالعه کنید تا دستتون بیاد چه خبر هست در دنیا و چه نقشه ای برای ما کشیده اند
    24
    10
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. شما یکی حتما واکسن برات واجبه
    25
    9
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::volvo v50 - گنت، بلژیک::]. این پیشگویی نیست این یک توطئه ست که سالها پیش برنامه ریزی شده ویدویی در یوتیوب هست که مال ۷۰ سال پیش است و در آن دقیقا میگه در سال ۲۰۲۰ ویروسی میاید و الا آخر که حتما باید ببینید بعد معنی پیشگویی را خوب متوجه میشوید . هموطن اینقدر ساده نباش و سنگ کسانی که کمر به نابودی انسانها بسته اند را به سینه نزن اینها همگی جنایتکار هستند
    27
    9
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک::]. زیاد این یارو بیل گیتس را گنده نکن ایشان فقط یک مهره و مزدور است
    24
    10
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا
    جای تاسف داره که هنوز افرادی نه تنها science و علم و شواهد علمی رو علنا رد میکنند،بلکه واقعیتهای روزمره،مرگ و میر هر روزه انسانها از هر سن،هر وضعیت سلامتی رو انکار میکنند و چسبیدند به تئوری توطعه عده ای خل و چل بیسواد.یک سر به بیمارستان بزنید،مبتلایان و مرده ها رو بشمرید! مگه‌نمیگید ویروس کرونا وجود نداره پس چند روز بدون ماسک برید تردد کنید در بیمارستانها و جامعه.
    3
    13
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. شما هم منتظر واکسن زوال عقل باش.نهایت عامی گرایی! ویدیوی ۷۰ سال پیش! پیشبینی بیل گیتس که روزی بیماریهای همه گیری معضل میشه! کارتون سیمپسونز! انگار این مسایل قابل تصور نبوده ! انگار من بگم مراقب زلزله در کالیفرنیا باشید..و انگار اون جنایتکاران خیالی شما دیوانه بودند که لو بدند نقشه آینده شان را شما بشینی تو ویدیو ببینی! این جنایتکارهایی که شما میگی بیش از هر چیز به برده های مدرن (انسانها) و کار کردن اونها و چرخش چرخ اقتصادشان نیاز دارند.مثل صاحب کارخانه ای که به کارگرانش نیازمنده! . اول میگفتی اصلا ویروس وجود نداره،حالا میگید جنایتکارها ویروس رو‌پخش کردن انسانها را نابود کنند؟ اگر این سادگی و بی اطلاعی محض نیست،پس چیه؟
    6
    22
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا
    [::senator x - تهران، ایران::]. جی پی اس میکروسکپی که در واکسن هست! بعد این تکنولوژی رو از کجا آوردند ؟ از موجودات فرازمینی؟ یا مسافران زمان از هزار سال آینده؟ این جی پی اس انرژی و باتریش از کجا میاد؟ تمام نمیشه؟ حرفهای کمدی که بچه ۷ ساله ممکنه باور کنه! در ضمن همین موبایلی که دست همه هست هم جی پی اس داره،هم میکروفن و هم دوربین و همه هم قابل رصد و هک شدن بدون اطلاع شماست.اگر بخوان با همین تمام زندکی و موقعیت شما رو رصد میکنند و نیاز به واکسن و تکنولوژی آدمهای فضایی نیست!
    4
    13
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    kakoch - بنام وطن ایران - کاکوچ ، ایران
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. دقیقا/ متاسفانه اکثریت اینجا همانطور که میبینید منفی میدن از روی مطالعه نکردن واحساسی برخورد کرن با موضوع هست. از اینم که برادران یهودی گفتم هیچ منظوری با مذهب و یا ادیان نداشتم.. این ی چیز واضح است که یهودیان دنیا در دستشونه و هر تصمیمی بخوان میگیرن. بحث طولانیه در وقت و جایگاه اینجا نیست. امیدوارم که بخوبی تموم بشه...
    14
    13
    دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    چندان پیشگویی هم نمی خوادچون قبلا هم سارس اومد ، بعد مرس mers و حالا هم سارس_کووید۲. اینها همه هم از یک خانواده کرونا ، بافاصله چهارپنج سال پشت سرهم آمدن، احتمال داره بعدی هم بیاد. البته بیل گیتس بیشتر بخاطر کم کاری ترامپ داره هشدار میده انگارخودش روبخواب زده ، خیلی کشته دادامریکا
    2
    9
    ‌سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    متاسفانه چنان "من پرستی" و "خود بزرگ بینی" و کلمات مسخره ای مثل "اشرف مخاوقات" مخیله ی بعضی ها را مخدوش کرده که خودشان را مالک طبیعت و خلقت می پندارند و فراموش میکنند که انسان آه و دم هست و نه تنها نمیتواند جلوی تکوین ویروس ها را بگیرد بلکه هر زمان ویروسی جدید در دنیا رشد خواهد کرد. انسان هم هیچ افضلیتی بر دایناسورها ندارد بلکه گرفتار عقده های بدخیم خود بزرگ بینی شده است. یک شهاب سنگ بزرگ و یا یک تغییرات شدید جوی ما را به سدنوشت دایناسورها دچار میسازد. ما محیط در طبیعت هستیم و جهان به امیال ما نمی چرخد. حالا اگر طاقت شنیدن حقیقت را ندارید و می خواهید به من فحش بدهید هیچ چیز عوض نمیشود. مطمئن هم هستم اگر من و شما هم نباشیم چیزی در دنیا عوض نمیشود. حتی نسل بشر هم منقرض شود نوعی دیگر از زندگی به بقای خودش ادامه خواهد داد.
    2
    20
    ‌سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::Chokam - ری، ایران::]. امریکا از جهت کشته های کرونا بین کشورهائیکه امار صحیح میدهند کشور دهم هست و این جنجال ها را چپول ها و حقه بازان حزب دموکرات راه انداختند و موفق هم شدند مردم را خام کنند
    5
    13
    ‌سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    ضمنا این اقای بیل گیت نه تنها یهودی نیست بلکه یک مسیحی مومن هست. هر چند انتخاب بایدن کار بیلیونرهای یهودی و مافیای ایتالیا بود ولی این انسان فوق خیر کوچکترین ارتباطی با داروسازان و فروشندگان اسلحه ندارد
    7
    13
    ‌سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. من تعداد کشته ها رو طبق منبع دانشگاه جانز هاپکینز اینو گفتم. حرف شما بدون سنده. یعنی جفنگیات
    11
    3
    ‌سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    [::kakoch - بنام وطن ایران - کاکوچ ، ایران::]. # این ی چیز واضح است که یهودیان دنیا در دستشونه و هر تصمیمی بخوان میگیرن.# همانطور که به آریوبرزن خیانت شد، اگر در سال 1945 به رهبر هم خیانت نمیشد، الان این مشکل هم وجود نداشت.
    3
    4
    ‌سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::kakoch - بنام وطن ایران - کاکوچ ، ایران::]. بله چون شستشوی مغزی داده شده اند توسط مدیا و ... و بیل گیتس و مارک زاکربرگ و ایلان ماسک و ....... خیلی های دیگر همگی مامور و مزدور خانواده روتشیلد هستند و دستورات و نقشه های این خانواده را اجرا میکنند
    10
    5
    ‌چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا::]. عزیزم شما کلا از مرحله پرتی تقصیری هم نداری مغزت برای این چیزها کوچیکه و این مسائل برای مغز شستشو داده و کوچیک تو زیاده و حق داری که مسخره کنی و عمق فاجعه و حقیقت را نفهمی .برای کوچک مغزانی همانند شما باید گفت آره تو درست میگی چون نرود میخ آهنین در سنگ
    8
    4
    ‌چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا::]. مغز فندقی تو و امثال تو فقط در حد نشستن پشت کامپیوتر و منفی دادن به دیگران کار میکنه و بیل گیتس را ناجی و قهرمان و خیر خواه و فداکار بداند . پیشاپیش نوش جانت واکسنی که این آقا برای آماده کرده
    10
    5
    ‌چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    بادبادک - زوریخ، سوییس
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. رشته تحصیلی‌ بنده مهندسی پزشکی‌ بوده و ۱۵ سال در همین زمینه کار می‌کنم. واقعا باورم نمیشه افرادی در حد شما هم وجود دارن!! تو کله شما دوست عزیز چیه؟ این همه مرگ و میر اطرافتون نمیبینید!؟ شما دیگه بیمار هستید ، حتما خودتون رو به دکتر نشون بدید.
    4
    7
    ‌چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::بادبادک - زوریخ، سوییس::]. اون مهندسی ات را بزار دم کوزه مهندس بعد از این . جلوی دانشگاه تهران دکترا هم میفروشند عزیز جان .اتفاقا پزشکان بی وجدان ترین انسانها هستند .ولی کلا مشخصه که سواد نداری و از مرحله پرتی و در دنیایی دیگر سیر میکنی و اون چیزهایی که بهت دیکته شده را بلغور میکنی . و هر کسی که مهندس بود و دکتر بود و دانشگاه رفته و مدرک گرفته دلیل بر با شعوری و فهم او نمیشود
    4
    1
    ‌چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک::]. ببین فاطی دین شما شیعیان هم ساخته و پرداخته همان یهودیان است از رهبرت گرفته تا مسئولین مورد اعتمادت همگی یهودی الاصل هستند و هیچ دشمنی هم با اسرائیل ندارند گول این جنگ زرگری که مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا میگویند را نخور .همگی گول خورده ایم هم شما ساندیس خوران هم مردم ایران .چون ایران را در حقیقت آخوند اشغال نکرده ایران ما را .آخوندها نوکر و مزدوران اسرائیل هستند نماینده آنها هستند و کشور ایران سالهاست توسط اسرائیل اشغال شده و نمایندگان آنها همین آخوندها هستند .تو هم بدبختی که فکر میکنی برای اسلام داری خدمت میکنی در صورتی که حتی خود خرمنی هم مسلمان نیست فقط ادای مسلمانها را در میاره .کلا همگی در خواب هستیم و سالها نفهمیدیم از کجا خوردیم
    3
    2
    ‌چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::بادبادک - زوریخ، سوییس::]. جناب مهندس بعد از این آیا میدانی که برای ساخت یک واکسن سالها طول میکشد بین ۸ تا ۱۲ سال ؟ و هیچ واکسنی ۸ ماهه و حتی ۲ ساله ساخته نشده ؟ جناب مهندس که اینجا سواد و مدرکت را به رخ میکشی برو کمی تحقیق و مطالعه کن در باره ساخت و مراحل واکسن .راستی توی کله تو و امثال تو چیه ؟
    2
    2
    ‌پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    شمرالله - مونیخ، آلمان
    بیماری بعدی هم تاعون خوکی انهم از نوع چینی ان است ، فعلا در قزاقستان بعد از چین شیوع پیدا کرده، حالا چرا قزاقستان؟.. در قزاقستان یکی از پیشرفته ترین مراکز تحقیق در مورد باکریها و ویروسها(جنگ بیولوژیک) توسط امریکا بنیانگذاری شده و بطور کاملا خودمختار فعال است یعنی دولت قزاقستان هیچ کنترلی روی ان بندارد هرچند در قرارداد تاسیس علنا دولت قزاقستان مسولیت کام حفظ ،نگهداری و کنترل تحقیقات را به عهده دارد، این مسئله باعث فعال شدن سازمان جاسوسی روسیه ینی اف اس ب و ج ار او(اطلاعات ارتش) شده!
    0
    0
    یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.