بارسلونا باید ۳۰ میلیون پوند پاداش وفاداری به مسی بپردازد

العربیه :در حالی که باشگاه بارسلونای اسپانیا با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و باید 170 میلیون پوند از هزینه‌های خود بکاهد، ناگهان زمان پرداخت پاداش وفاداری لیونل مسی ستاره آرژانتینی این تیم رسیده و بارسا باید 30 میلیون پوند به او بپردازد، حتی اگر مسی این باشگاه را ترک کند.

هنوز مشخص نیست که آیا لیونل مسی که قراردادش در ماه ژوئه 2021 به پایان می‌رسد، در بارسا خواهد ماند یا خیر، اما در قرارداد 4 ساله‌ای که مسی در سال 2017 با این باشگاه امضاء کرد، 60 میلیون پوند پاداش وفاداری برای او در نظر گرفته شد و نیمی از این مبلغ در فوریه 2020 به او پرداخت شد اما هنوز نیم دوم یعنی 30 میلیون پوند دیگر باید پرداخت شود.

بارسا ناچار است حتی اگر مسی از این باشگاه برود هم 30 میلیون پوند را به او بپردازد. در ماه‌های گذشته که شایع شد این ستاره آرژانتینی می‌خواهد از بارسا رفته و به مربی سابق خود پپ گواردیولا در منچسترسیتی بپیوندد، مسی اعلام کرد حاضر است در ازای دریافت رضایتنامه‌اش این 30 میلیون پوند را ببخشد.

پیامدهای بحران کرونا همه بخش‌های اقتصاد جهان از جمله صنعت فوتبال را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده و بارسلونا هم از این موضوع مستثنی نیست و در حال حاضر با مشکلات مالی جدی روبرو است و قصد دارد 170 میلیون پوند از هزینه‌های خود بکاهد. مدیران بارسال در همین راستا مذاکراتی با بازیکنان و دیگر کارکنان این باشگاه آغاز کرده‌اند، که بر مبنای آن پرداخت حقوق‌ها و پاداش‌ها به تعویق بیافتد.
+4
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.