قتل وحشتناک پسر ۱۳ ساله تبریزی در مقابل مدرسه اش

رکنا: پسر سیزده ساله تبریزی صبح روز جمعه ، با هفت ضربه چاقو از نواحی متعدد بدن ، کشته شد.پدر این نوجوان حیرت خود را از مرگ فرزندش اعلام کرد.

به گزارش رکنا، پسر سیزده ساله تبریزی روز جمعه با ضربات چاقو به قتل رسید.پدر این نوجوان گفت:«نمیدانم چه بر سر فرزندم آمد ، اصلا سابقه نداشت بدون اطلاع قبلی خانه را ترک کند و سر خود جایی برود.اما صبح جمعه که بیدار شدیم ، متوجه غیبت وی در منزل شدیم.

همه جا را به دنبالش گشتیم اما دریغ از یک نشانه ، فقط تلفن همراه و کلیدهایش مانده بود که این مساله وحشت ما را از این که نکند بلائی سر وی بیاید ، دو چندان کرد.»

این پدر داغدیده ادامه داد: بعد از جست و جوهای فراوان، سه ساعت بعد، جنازه خونی اش را جلوی مدرسه محله پیدا کردیم که غرق در خون بود و چاقو هم در کنار جنازه به دیوار کوبیده شده بود.

وی با درخواست از قانون برای مشخص کردن علت مرگ فرزندش، تصریح کرد: با مشخص شدن علت مرگ فرزندم، اولا می فهمیم چه بر سر فرزندمان آمد دوما تجربه ای می شود برای مردم تا بدانند چگونه با فرزند خود رفتار کنند.
محمد را با هفت ضربه چاقو کشتند
اما مادر این نوجوان سیزده ساله با بیان اینکه فرزند سیزده ساله من از لحاظ جثه و رفتار مانند بچه های هفت ساله بود، گفت: "محمد" تا آن اندازه از لحاظ رفتاری کودک بود که خودم برایش لقمه می گرفتم و الان هم که به خاطر کرونا اصلا از منزل بیرون نمی رفت و دائما در خانه بود، خودم از وی مراقبت می کردم.

این مادر داغدیده با بیان اینکه طبق اظهار نظر پزشکی قانونی، مرگ بر اثر اصابت چاقو به قلب وی بوده است، تصریح کرد: هفت ضربه چاقو، برای این جثه کوچک خیلی زیاد و دردآور است؛ تا آن جا که مامورین آگاهی را نیز به شوک فرو برده بود و برای آنان نیز موضوع تکان دهنده ای محسوب می شد.

وی افزود: در هیچ جای دنیا، این کار صورت نمی گیرد که در روز روشن، کودکی را سلاخی کنند و جنازه اش را رها کنند.

سرهنگ "نوجوان"، رئیس بخش جنایی پلیس آگاهی گفت: در این پرونده ابهامات زیادی وجود دارد و هنوز مشخص نیست و تحقیقات ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی است، خاطر نشان کرد: پرونده هایی از این قبیل، ممکن است چند مورد مضنون داشته باشند که بعد از مضنونین فرعی، به علت اصلی فوت برسیم.

رئیس بخش جنایی پلیس آگاهی استان پرونده فوت این نوجوان را مبهم دانست و تصریح کرد: پرونده هایی مانند سرقت از طلافروشی تبریز و قتل عابر پیاده در پی آن، کاملا واضح و روشن است که در آن قتل انجام شده است؛ اما این پرونده از پیچیدگی های خاص خودش برخوردار است.

 آنچه که در این بین مهم است توجه خانواده ها و سایر نهادهای حمایتی و مسئول، به وضعیت روحی و عاطفی کوکان و نوجوانان، برای جلوگیری از تکرار وقوع حوادث دلخراش است؛ چرا که شاید هنوز، ذهن و روح آنان برای تغییرات عمیق اجتماعی و زندگی، آمادگی کافی نداشته باشد.
+12
رأی دهید
-50

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۳
    aarian - تهران، ایران

    دیگه نوبر بهاره این که شهرستانها هم اینقدر نا امن شدند. یعنی‌ انتقام بوده، دزدی بوده، به خاطر مسائل جنسی‌ بوده؟ قاتل شیشه کشیده بوده؟ آخه چرا یک بچه ۱۳ ساله رو روز روشن بکشند و برند؟
    2
    55
    ‌چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان

    به احتمال زیاد قاتل از نزدیکان درجه اول است، خصوصا ا ین مسئله که چاقویی که با ان بچه کشته شده را قاتل در دیوار فرو کرده. خلاصه فردا پس فردا یکی از نزدی<کانش میگه شیسا'ه زده بوده و فکر کرده طرف شیطان است یا شیطان به اون گفته یایا یا...مملکت امام زمان است دیگه یعنی بیصاحب و بی حساب و کتاب، فکر میکنید چرا اخوند جماعت میگن مملکت امام زمان ،چون اولا امام خیالی زمان وجود نداره و بعد هم مملکتی که یک شخص خیالی بر ان حکومت کنه همه چیزش هم در حد خواب و خیال و خرافات است
    4
    45
    ‌چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    ( یازیخ بچارا اوشاقی نیه پیچاخلادیلار؟) از وقتی پای آخوند به حکومت باز شد بدبختی دست از سر ما مردم برنمیدارد.
    6
    59
    ‌چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه
    « "محمد" تا آن اندازه از لحاظ رفتاری کودک بود که خودم برایش لقمه می گرفتم»(!) این جمله،عدم تربیت صحیح از طرف والدین را بوضوح نشان می دهد.زندگی شهرنشینی و آپارتمان نشینی هم مزید برعلت می تواند باشد.خودِ بنده از سنین کودکی از طلوع آفتاب پا به پای بزرگترها روی زمین و مزرعه کار میکردم و شبها کتاب میخواندم.زندگی در دامانِ طبیعت، آدمی را از کودکی از نظر جسمی و روحی قوی میکند،بگونه ای که اثرات فوق العاده اش را در زندگی تان به روشنی می بینید.شهرنشینی،اما انسان را چنان فاسد و بیرحم و دروغگو میکند که حتی شاید مرتکبِ جنایتی در حد قتل نفس هم بشود.
    37
    26
    ‌چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. بگمانم به همین دلیل از آخوند حمایت میکنید که شهر های ما را مبدل به خرابه میکنند تا ما هم به روستا نشینی رو بیاوریم و روحیه سالمتری پیدا بکنیم؟! در ضمن یک سوال، کتبی که مطالعه میکردید نهج البلاغه و رساله خمینی و کلیات ملا نصرالدین نبودند؟!
    13
    34
    ‌چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    حالا هزارتا کاراگاه دریک و هنرا اینجا پیدا میشند حدس بزنند ببینند دلیل چی بوده! مهم اینکه که یک بچه معصوم توی این کشته شده
    5
    19
    ‌چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Pahbod666 - لندن، انگلستان
    حیف از زندگیش که کوتاه بود و حیف این بچه زیبا نبود اسم کریه عربی رویش گذاشتتن؟ اصلا به چهره اش به هر اسمی میخورد جز این قبیل نامهای زمخت عربی.
    3
    19
    ‌پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    millionaire - منچستر، انگلستان
    قاتل اصلی اون مادر احمقشه که با ۱۳ ساله مثل ۴ ساله رفتار کرده ، نذاشته بچه مرد بشه قوی شه به موقع بجنگه و بعضی وقتها هم عقب نشینی کنه و در بره ، کلاسهای رزمی و دفاع شخصی در کنار درس خیلی مهمه ، ۱۳ ساله یعنی کم کم باید دوست دختر بگیره تو یه مغازه ای جایی شاگردی کنه پول دربیاره ، ببین چقدر این مادر از مرحله پرته و نادانه ، جوان ۱۳ ساله رو لقمه میذاره دهنش ، تعریف هم میکنه ، خسته نباشی
    9
    14
    ‌پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. اولأ اگر مشاعرتان درست کارکند،باید دریافته باشید که بنده اخبار را از اینجا دنبال نمی کنم و اینجا فقط کامنت میگذارم.اخبار اینجادستکم یک تا دوروز از جاهای دیگر عقبتراست.درآنجا نمیشود کامنت گذاشت.دو اینکه من آنزمان کودکی نصف سن این نوجوانِ بخت برگشتهُ مرحوم بودم و بالطبع کتابهای«ونه کُتُبی»کودکانه میخواندم.حرفهای بی معنایتان حاکی از پریشانحالی شماست.
    7
    2
    ‌پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. جلال ال احمد زیاد خوانده. غرب زدگی. بوی نسترن در اندرونی. پدر به خانه می‌‌آامد. لباس از تن بر می‌‌کند.همه زنان خانه با عجله حجاب بر سر. پدر اهم اهم می‌‌کرد.تا همه درک .که در خانه آامد. عباه در تن و نعلین بر پا.به اندرونی می‌‌رفت. و قرآن را در دست می‌‌گرفت.مادر با چای جیرلینک بر در اندرونی می‌‌زد و می‌‌پرسید؟ آقا اجازه ورود است؟ چای دم کردم.پدر با مهربانی می‌‌گفت. اهم زن.تشریف اورید داخل. و ما کودکان با بیصبری منتظر. که آقا اجازه ورید به اندرونی دهد. من همشیه اولی‌ بودم. سرم را در زیر عبا آقا. عجب بوهی؟ عجب آرامشی. پدر سوره ال منال می‌‌خواند. "منظورش سوره طعمه بود. ما در صدر اسلام برای تجاوز هم سوره داشتیم".چه بگم رمهو ژولیت.اخر هفته هم همه با آقا می‌‌رفتند به روستا.هوای صاف و خوب. چشمه.کباب بره. همه خوشحال .همه راضی‌ مثل این جناب. از زدگی روستاهی. همه چیز خوب بهشت. تا یک رضا شاه فلان فلان شده افتاد. با چوب افتاد دنبال این خان ها.نتیجه آن را هم که می‌‌دانیم. سونشون دانشور. از سیاوش کردند امام حسین و به دست بوس امام پدوفیل
    2
    11
    ‌پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. 😂😂😂. استنشاق بوی زیر عبای بابا همیشه کار دست یک عده داده! گذشتگان خود را و آداب و رسوم و زیباییهای فرهنگ کهن خود را ارج نهادن زیباست، متاسفانه بعضی از دوستان ما تنها چیزی که به ارث برده اند فقط ریش انبوه و خرافات و همان بوی زیر عباست. اینهمه پیشرفت و تکنولوژی و رسیدن به دروازه های تمدن بزرگ به نظر اینها غربزدگی بود. ترجیحاً پای پیاده یا سوار بر الاغ به زیارت میروند.
    1
    4
    ‌پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. قربان منطق نداشته تان بروم، چرا تصور میکنید که اکثریت هم میهنان پریشانحال هستند که از آخوند متنفرند و همزمان پهلوی را خدمتگزار به میهن میشناسند؟ اگر شما هنوز در اقلیت هستید و ناراحتید و رنج میکشید از اینکه نظرتان مخالف نظر اکثریت است، مراجعه به یک روانپزشک حاذق میتواند بسیار موثر باشد. برای شما شفای عاجل آرزو میکنم.
    1
    2
    ‌پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    kata1379 - مشهد، ایران
    سلام بنظر من البته ممکنه طنزبه نظر برسه ولی واقعا من دیدم اینو تو برخی موارد . پدر و مادر میخان کاری بکنند به بچه پول میدن برو فلان مغازه تا مزاحم بره . اینهم نتیجه جامعه ای که آخوند ساخته . این یا فاطمه یا همکارش جناب خان دائم در فکر آزار مردم هستند
    3
    2
    ‌پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. پریشانحالیِ شما کاملأ معلوم است.هرکسی میتواند از آخوندها متنفر باشد و مخالف باشد.من مخالف شان نیستم.اگر قابل بحث باشند،با آنها بحث میکنم و دلیل می آورم.در ثانی،ازبحثِ اصلی خارج نشوید.در مورد حرفی که در اولین کامنت نوشتم اگر حرف جدیدی داری بزن.شما باید کامنت منو نقد کنی نه اینکه ازاین شاخه به آن شاخه بپری.شما نمونهُ یک فرد سلطنت طلبِ عامی و اُمی هستید.
    1
    2
    ‌پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::مسافران - آنکارا، ترکیه::]. من با شما بحثی ندارم، اما هر کجا کامنتی بنویسید که به گمان خود بخواهید به خوانندگان درس اخلاق بدهید، بنده با یاد آواری اینکه سرکار تابع و حامی نظام آخوندی هستید رشته‌هایتان را پنبه خواهم کرد. هر زمان که توبه فرمودید و از حمایت خود از جانیان اسلامی ابراز ندامت کردید، آنگاه دوباره پای صحبت هم مینشینیم. در عامی بودن من هم شک نکنید چون همه نمیتوانند مثل معبود شما، خمینی، تحصیلکرده و صاحب کمالات باشند که نتیجه تحصیلات و دانش ایشان را در اوضاع امروز کشور شاهد باشیم.
    1
    1
    جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.