بیل گیتس پشت پرده کروناویروس و واکسن شرکت فایزر؟

گروه‌های ضد واکسن انتشار خبر موثر بودن ۹۰ درصدی واکسن ساخت Pfizer/BioNTech را به بیل گیتس ربط داده و وی را پشت پرده آن خواندند. آنها ادعا کردند خبر را بیل گیتس در توئیتر خود ترند کرده است. گفتنی است شرکت BioNTech مستقر در آلمان با سرمایه ۵۵ میلیون دلاری بیل گیتس و با مشارکت با Pfizer به فرمول واکسنی که ادعا شده ۹۰ درصد موثر بوده، مدیریت می‌شود.  هنگام شیوع کروناویروس بسیاری از طرفداران تئوری توطئه این ویروس را به بیل گیتس نسبت دادند.
+26
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۵
    Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا
    افرادی که دنبال این حرفها میروند کم‌هوشترین ونادان ترین افراد هستند که همیشه برای جبران کم هوشی،ناخودآگاه دنبال ربط دادن این چیزها بهم هستتد و احساس زرنگی هم میکنند!!
    11
    27
    ‌چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا
    بیل گیتس متخصص کامپیوتر و مدیر سابق مایکروسافت،از نوابغ دنیای کامپیوتر و مولتی میلیاردری که سالها ثروتمندترین مرد جهان بود.تمام ثروت خودش رو با تلاش و از صفر و بخاطر هوش و استعدادش بدست آورد جوری که در جوانی در همان محل کار روی زمین میخوابید و با استفاده از اسفنج نمناک به اصطلاح حمام میکرد،با این مشقت به ثروتش رسید و الان که باز نشسته شده مدتهاست ثروتش رو برای خیریه و مبارزه با بیماریها در آفریقا و بقیه جهان بذل و بخشش میکنه.از مهمترین اهداکننده های پول برای تحقیق روی واکسن ایدز هست اونوقت عده ای بیشعور بی عقل و کم هوش اینجور تهمت هایی به انسان شریفی که کوچکترین نیاز مالی نداره و بلکه خیر هست میزنن فقط بخاطر اینکه بکیار بدرستی پیش بینی کرد ویروسهای ناشناخته و پاندمی بزرگترین تهدید برای بشریت هستند،و این گوسفندان این حرف و حرفهای ادیت شده اون رو بهانه کردند که برای نفع مالی در این قضیه واکسن دست دارد! کسی که اینقدر پول دارد که داره که هرسال میلیون میلیون از اون رو مفت برای خیریه میبخشه! واقعا که دنیا بدون این ابله های نادان جای بهتری هست.همون بهتر کرونا بگیرید و بمیرید.
    1
    5
    ‌پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.