لحظه شماری «ملانیا » برای جدایی از همسرش «دونالد ترامپ»

روزیاتو : ناامیدی و یاس دونالد ترامپ بعد از باختن رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحدی دو چندان خواهد شد اگر گزارش برخی رسانه ها در مورد اتفاقاتی که پس از ترک کاخ سفید رخ می دهد واقعی باشند. این بار پای ازدواج او در میان است. بر اساس گزارش ها، ملانیا ترامپ برای جدایی از رییس جمهور ایالات متحده لحظه شماری می کند. روزنامه دیلی میل بریتانیا اولین روزنامه ای بود که این موضوع را رسانه ای می کرد.

بر اساس گزارش این روزنامه، در حالی که جو بایدن خود را برای تشکیل کابینه و فراهم کردن مقدمات ورود به کاخ سفید آماده می کند، ملانیا نیز می خواهد به محض خروج دونالد ترامپ از کاخ سفید از وی طلاق بگیرد. اوماروسا مانیگوا نیومن، از مشاوران سیاسی دونالد ترامپ گفته است: «ملانیا در حال لحظه شماری است تا به محض اینکه او [ترامپ] از کاخ سفید برود و بتواند طلاق بگیرد». وی در ادامه مدعی شده است: «دلیل اینکه او تا زمان حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید از او طلاق نمی گیرد این است که اگر او سعی کند در دوران حضور ترامپ در کاخ سفید به دنبال طلاق باشد و تیر آخر تحقیر را به او بزند وی راهی برای تنبیه کردنش پیدا خواهد کرد».

استفانی والکاف، دیگر دستیار سابق کاخ سفید که مشاور ارشد بانوی اول بوده مدعی است که ملانیا و دونالد از قبل اتاق های خواب خود در کاخ سفید را جدا کرده و زندگی ۱۵ ساله آن ها در کنار هم تنها یک ازدواج «قراردادی» و تجاری بوده است. ولکاف همچنین مدعی شده که ملانیا ترامپ و شوهرش در حال مذاکره برای جدایی و توافقی هستند که بر اساس آن بارون، تنها فرزند مشترک ملانیا و دونالد، سهم یکسانی مانند دیگر فرزندان دونالد ترامپ از ثروت وی داشته باشد.

تاکنون موارد بسیاری از رابطه سرد بین بانوی اول و رییس جمهور ایالات متحده دیده شده اگر چه ملانیا گفته است که با شوهرش رابطه فوق العاده ای دارد. یکی از این موارد به گریه افتادن ملانیا در سال ۲۰۱۶ بود زیرا گفته می شود به هیچ عنوان فکر نمی کرد شوهرش برنده رقابت های انتخاباتی شود. لازم به ذکر است که ملانیا ترامپ سومین همسر دونالد ترامپ بوده و دو ازدواج قبلی رییس جمهور ایالات متحده با مارلا میپلز و ایوانا ماری با طلاق و جنجال به پایان رسیده است.
+74
رأی دهید
-121

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۹
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

    خداوندا شکرت. دعاهام دارن مستجاب میشن. در آغوش ما خوش‌آمده هستی. آب توبه را واست گذاشتیم کنار.
    227
    47
    دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    ایا برای تصاحب نصف ثروت ترامپ میخواهد طلاق بگیرد؟!؟جایگاه اجتماعی خودش را بعنوان همسر رئیس جمهور از دست خواهد داد.بنظرم خبر درست نیست
    64
    59
    دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان
    [::hassan5 - تهران، ایران::]. نه همه چیز پول نیست تو عملیات شبانه ترامپ کم اورده.
    62
    66
    دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان::]. از کجا می‌‌دانی ؟ بغل دست ایستاده ملافه عوض می‌‌کردی ؟یا اینکه حوله به دست می‌‌دادی؟ انسان‌ها می‌‌بینند. گوش می‌‌دهند. و حرف می‌‌زنند. از بخت بد .بعضی‌ ها. بد می‌‌بیننند، به سختی گوش می‌‌دهند. و حرف هم زیاد می‌‌زنند.
    37
    64
    دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Chokam - ری، ایران
    رسانه ها با ترامپ خیلی بد هستن، برای همین هر جیزی ازش پیدا کنن تیتر می کنن درشت، وگرنه این یه چیز عادیه برای یه زن. اما برای ما غیر عادی. چون اینجا زن یعنی حجاب اجباری و تعدد زوجات .اتفاقا برای ملاتیا عجیبه که زن ایرانی چه جوری تحمل میکنه
    30
    49
    دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::hassan5 - تهران، ایران::]. نصف ثروت ترامپ به او تعلق نخواهد گرفت بلکه فقط ان چیزی که بعد از ازدواج ترامپ کسب درآمد کرده در این معادله خواهد بود.
    33
    28
    دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    ترامپ بعلت کروناونفرت های شخصی توسط اجتماع بیلیونرهای یهودی وایتالیائی و رسانه های چپول (چپولی رادیگرروسیه وچین اداره نمیکنندویک سازمان کاملا دست راستی برای کنترل توده هااست)حذف شد و من هم او را از معادلات خودم حذف میکنم ولی خوشبختانه در به ان صورتی که ایرانیان اخوندپرست حساب کرده اند نخواهدچرخید.دیگرشرایط زمان اوبامارانداریم وبایدن وبالاتر او هم میدانند که سربرجام چگونه اخوندهاعهدشکنی کردند. لاجرم بعید میدانم بایدن دریچه ای را به نفع ایران بگشاید . (یک قلم بلومبرگ 100 میلیون دلار به ستاد تبلیغاتی حزب دموکرات در فلوریدا پرداخته است). البته از جیب عمه اش نمی پردازد بلکه این بیلیونر بالای 100 بیلیون دلاری این را از حساب مالیاتش کم میکند. دوستان باید بدانند که پشم های جمهوری اخوندی ریخته و مثل زمان اوباما مسئله ی اول دنیا نیست و بایدن هزاران سمن دارد که یاسمن در آن گم هست و دلیلی وجود ندارد کوچکترین امتیازی به ایران بدهد و کاملا مطابق سلیقه ی اسرائیل پیش خواهد رفت و با 96 میلیون طرفدار ترامپ هم گلاویزنخواهدشد
    45
    21
    دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    خیلی وقته جدا هستند فقط برا تظاهر فیلم هندی بازی میکنند.
    10
    47
    دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    اول که ملانیا راضی شد با ترامپ ازدواج کند ترامپ یک تجار و سرمایه دار بوده و ریس جمهور نبوده پس ملانیا بخاطر این با ترامپ ازادواج نکرد که ترامپ ریس جمهور بوده بلکه بخاطر اینکه ترامپ یک تجار و سرمایه دار و ستیزن امریکای بوده ملانیا با او ازدواج کرده حالا هم ترامپ هم سیتزن و هم تجار و هم سرمایدار امریکای است و انکه ریس جمهور شد و یکی از ریس جمهورهای امریکای بحساب میاید در نظر ملانیا از موفقیتهای ترامپ است. باور نمیکنم ملانیا از ترامپ بخواهد جدا شود و اگر هم جدا شود عمرا" بخاطر این نخواهد بود که ترامپ در مرحله دوم نتوانست برنده انتخابات ریس جمهور امریکا شود.
    26
    14
    دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    sahandogli - لندن، انگلستان

    او به خاطر پول ترامپ باهاش ازدواج کرده . تا زمانی که پولی خوبی گیرش نیاد ازش جدا نمی شود
    7
    40
    دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    metalrain - استکهلم، سوئد

    ازش حامله بوده , جناب آقای ترامپ میرفته با زنهای فاحشه میخوابیده که هیچی پول حق السکوت هم میداده به اعتراف وکیلش! فکرشو بکنید صد و سی هزار دلار ناقابل, بعد تقش در آمده و این زنه هم فهمیده حالا پیدا کنید پرتقال فروش را. شک نکنید ملانیا حتمن ترامپ رو دوست داره! تو چندین فیلم از جمله ورود به عربستان هم هست خانم دست ترامپ رو پس میزنه نشون میده اینا چقدر صمیمین, حالا شاید همونا هم فیک نیوزه بقول ابلهان سر در ماسه فرو برده.
    11
    39
    دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    مطلبی در حد دهاتای دور افتاد ایران. اونایی هم که با این مطلب حال میکنن قطعا دهاتی دور افتاده هستن.
    43
    12
    دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    ملت بیکار.نمی‌ دانستیم توی این سایت ما اینقدر متخصص روابط جنسی‌ داریم.طرف توی ویسبادن یک عکس ملانیا را زده در حمام . ولی‌ می‌‌داند. ترامپ در بستر موفق نبوده.دیگری به فروید می‌‌گویدزکی. چنان عمیق در حاملگی‌ ملانیا و اثرات آن در زندگی‌ شخصی‌ این دو نفر حرف می‌‌زند، انگار.خودش شخصا این چیز ازمایش حاملگی‌ را.زیر جیش ملانی گرفته. زن‌های ایرانی‌. دیگر مدارک از این بهتر. هر مرد ایران به شما گفت. خاله زنک. بگوهید . به قول جناب سروان‌ها ها‌ها ها ها.
    19
    21
    ‌سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. تو باز نظر ودرکردی دربانه کایزراشتراسه.خیلی چیزها مشخصه.
    4
    4
    ‌چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    شما بغل دست ایستاده. و حوله تمیز تقدیم می‌‌کنید. وگرنه از کجا می‌‌دانی . ترامپ. شب موفق نبود. حالا من شدم دربان ؟ نگفتی از کجا می‌‌دانی ؟ مگر مجبورت کردن. یک چیزی بگی‌.که تف سر بالا شود؟چی‌ مشخصه ؟ با نادان بحث کردن. مثل بازی شطرنج با کبوتر است.هر چه هم که خوب بازی کنی‌. کبوتر همه مهره شطرنج تا بر روی زمین می‌‌اندازد."می‌...." بر روی صفحه شطرنج . اینطرف و انترف می‌‌دود. و چنان بق بقو می‌‌کند.هر که نداند. فکر می‌‌کند. کبوتر در ۵ حرکت همه را مات کرده.
    2
    7
    ‌چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.