آخرین نتایج انتخابات آمریکا؛ ترامپ: اگر آرای قانونی شمارش شوند پیروز می شوم

یورونیوز :شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی در چند ایالت کلیدی هنوز ادامه دارد که جو بایدن یا دونالد ترامپ موفق به کسب ۲۷۰ رای الکترال لازم برای راهیابی به کاخ سفید نشده اند.

جو بایدن، نامزد حزب دموکرات تاکنون ۲۶۴ رای الکترال را به دست آورده است. در مقابل دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کنونی ایالات متحده ۲۱۴ رای الکترال کسب کرده است. جو بایدن پس از پایان شمارش آرای میشیگان و ویسکانسین توانست در این دو ایالت غرب میانه پیروز شود. او اکنون در صورت پیروزی در یکی از ایالت های نوادا یا پنسیلوانیا چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا خواهد شد.

این در حالی است که هنوز نتیجه آرای الکترال ایالت های کارولینای شمالی و جورجیا نیز مشخص نشده است.
+16
رأی دهید
-21

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    metalrain - استکهلم، سوئد
    از دیروز میگفت آریزونا رو بشمرین پنسیلوانیا رو نشمرین! حالا میگه دارن کلک میزنن! بهش گفتن تکلیفت رو مشخص کن اگر میخای شکایت کنی که نمیتونی بگی رای گیری پستی اشتباهه بعد بیای بگی تو فلان ایالت فقط اشتباهه! سیصد هزار نامه رای هم اصلا بموقع به حوزه نرسیده بخاطر اینکه این آقا بودجه پست رو برای همین هدف تاخیر در رای گیری کم کرد و دستور داد به جناب Post Master General تازه انتصاب که اتفاقا یک ملیون دلار به کمپین انتخاباتیش کمک کرده بوده! بگه که تعداد زیادی از صندوقهای رای گیری رو به بهانه کمی بودجه حذف کن! بی سابقه است که رئیس جمهور آمریکا بیاد سیستم رای گیری ایالات متحده رو زیر سئوال ببره و تفسیر به رای بکنه. بعد از این جریان با این اوضاع یک ناآرامی داخلی بعید نیست.
    3
    14
    جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    stockholm - استکهلم، سوئد
    اصلا نمی خواد از رو بره و این وقاحت و پر روئیش عین اون احمقی نژاد و بقیه اخوندهای کثیفه . کارش تمومه و میدونه پاش رو از کاخ سفید بیرون گذاشت سر و کارش با دادگاه و قانونه
    5
    17
    جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    شتر در خوا بیند پنبه دانه. آدم باید دیوونه باشه به کسی رای بدا که میگه بلیچ به خودتون تزریق برا علاج کرونا. این کوچیکترین خطاش بود
    2
    14
    جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.