اولین خواسته دختر بچه‌ای که بعد ۴ روز از زیر آوار بیرون آمد

«آیدا گِزین» دختر ۴ ساله‌ای است که ٩١ ساعت پس از زلزله در ازمیر، از زیر آوار زنده بیرون آمد. در این ویدیو اولین خواسته این دختر بچه را می‌بینید.
فیلم‌ استثنایی و زیبای نجات آیدا گزگین ، دختربچه ۴ساله ۹۱ساعت پس از زلزله ازمیر در ترکیه«من ابتدا صدای فریاد شنیدم به دوستان گفتم ساکت باشند و تمام ژنراتور و تجهیزات کار را خاموش کنند. همکارم حال و اسم او را پرسید و او پاسخ داد: من آیدا هستم، خوبم.» آیدا گزگین، دختر خردسالی که امروز سه‌شنبه ۱۳‌آبان، پس از ۹۱ساعت، از وقوع زلزله شدید ازمیر ترکیه، زنده از زیر آوار خانه‌شان در شهر ازمیر ترکیه بیرون کشیده شد؛ تمام این مدت پشت ماشین لباسشویی طوری قرار گرفته بود که صدمه‌ای ندیده است.
+143
رأی دهید
-0

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۹
    ahora_nima - استکهلم، سوئد

    اینهام الله اکبر گفتنو یاد گرفتن زیر سایه اردوغان. ترکیه هم به گ .......ا رفت
    13
    84
    ‌چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    pull.over123 - تهران، ایران

    الهی من بمیرم براش. چقدر دلم سوخت برای مادرش که دیگ نیست شیرین زبونی های عزیز دلش رو ببینه..
    1
    78
    ‌چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    نیایش - تهران، ایران

    این دیگه چطوریه بدتر از ایران این همه آدم وایسادن سرو صدا می کنند شاید زیر پاشون آدم باشه وزن اینها هم اضافه بشه چقدر تفاوت هست بین آموزش در کشورهای پیشرفته و کشورهای درب وداغون ما !
    12
    59
    ‌چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    الله و اکبر یعنی بت الله از بقیه ی بت ها مهم تر و بزرگتر هست. الله بت خانوادگی رسول بود و او تمام بت ها را شکست و بت الله را بعنوان بت واحد معرفی کرد. لا الاه الی الله یعنی غیر از الله الهه (بت) دیگری نیست و بی جهت در ترجمه ای غلط به خدای واحد اشاره کرده اند. الله بت واحد هست و نه خدای واحد
    9
    30
    ‌چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    Sayet uk - ناتینگهام، انگلستان

    یک دختر بچه ۴ ساله از زیر آوار زلزله نجات پیدا کرد .باید خوشحال بود ‌ و از تلاش همه برای نجات این بچه تشکر کرد حتی اگه با کارد و چنگال کرده باش. مذهب ، ملیت ، رنگ این بچه مهم نیست مهم جشن گرفتن انسانیت است . یک تعداد با سیاسی یا مذهبی کردن این اتفاق نهایت بی شئور و احمق بودن و نفرت خود را نشان میدن ؟؟ با این همه. سالم و شاد باشید.
    9
    33
    ‌چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Liberte - ارومیه، ایران
    لحظه ی بسیار باشکوهی بود. تقدیر خدا بود. ای کاش مادرش هم زنده می بود. دیر یا زود همه به دیدار خدا می رن. البته کاش به جای الله اکبر گفتن ، که معمولا شعار جهادی و جنگ طلبانه است ، الحمدالله یا به معادل استانبولیش « شوکور آللاهیم» گفته می شد.
    7
    10
    ‌چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Liberte - ارومیه، ایران
    نمی دونم چرا انسان ها نمی تونند جاهای زلزله خیز رو ترک کنند یا سازه های مطمئن در اون مناطق بسازند. خداوند دنیا را آفریده و دیگه در امور اون دخالت نمی کنه ، چون به انسان شعور و شعور بهتر زیستن رو داده.
    10
    6
    ‌چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. تو یه یهودی باید باشی . چون اونها بزرگترین برنامشون توی تاریخ همیشه این بوده که ثابت کنند محمد مسیر ابراهیم رو طی نمیکرده و ما نماینده های اورجینال ابراهیم هستیم و همتون باید به ما احترام بگذارید مسلمونا دروغ میگند. در صورتیکه اون خودش رسما گفته من دین جدیدی نیاوردم و این همون دین ابراهیم هست.
    8
    2
    ‌پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    آذرمیانه - نمیدانم تا حالا این رباعی زیبای منسوب به خیام را خوانده ای یا نه؟شیخی به زنی فاحشه گفتا:مستی/هر لحظه به دام دگری پابستی/گفتا؛ شیخا، هر آن‌چه گویی هستم/آیا تو چنان‌که می‌نمایی هستی؟عزیزم من که مثل تو دوآستری ودچارتشتت آرانیستم.من ورق رو بازی میکنم و جای پنهان ندارم و اگر سگ پرست هم بودم میگفتم و از کسی نمی ترسم.عرض کردم ار نظرنژادی دی ان ای گرفتم وتا40 درصدژن یهود را نشان داداما از نظر یهودیت بعنوان یک مذهب وعقیده حتی یک درصد هم نه به مذهب یهودی و هیچ فرستاده ای از اسمان معتقد نبوده و یک نفر آتئیست هستم. چرا هرکس با زشتی های اسلام در افتاد فکر میکنید یهودی هست؟ اتفاقا کمتر یهودی و بهائی دیدم که مثل من بدون سانسورسخن براند.در محل کارم هم همه من را بهائی خطاب میکردندو این باعث شدتا بعلت عقایدقرون وسطائی اقوامش نتوانم با عشق 9 ساله ام که یک دخترتبریزی بودازدواج کنم.من دارم خودم همه جا میگویم چی هستم و تو به گمان زده ای!؟فرض کن که من همان یهودی که تو میگوئی هستم.حرف راست که یهودی و مسلمان و کمونیست و هندو ندارد و هر کس بگویدقائم هست.حقیقت مهم هست و نه گوینده
    1
    7
    جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. دیگر اینکه مگر من به افسانه ای بنام ابراهیم معتقدم!!!؟ یک قصه پر از صدها تناقض و زشتی و کاستی. به برنامه ی استاد بهرام مشیری گوش بده کاملا شخصیت او را برایت باز می گشاید و می بینی چه انسان مذبذبی بوده است که زنش را هم بعنوان خواهر برای فرعون می برد!. ضمن اینکه هر چیز هم که رسول برای ایجاد مشروعیت برای خودش در باره ی ابراهیم میگوید مطلقا دروغ (مثل بقیه ی دروغ هایش) و هرگز پای ابراهیم یهودی به شبه جزیره عربستان نرسیده است.
    1
    7
    جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.