رسوایی دیپلمات ایالات متحده آمریکا در مکزیک؛ تجاوز به دست‌کم ۲۰ زن

 سفارت آمریکا در مکزیکیورونیوز :دادستان‌های فدرال آمریکا می‌گویند یکی از کارکنان پیشین سفارت ایالات متحده در مکزیک، به دست‌کم ۲۰ زن مواد مخدر داده و پس از بیهوش کردن آنها به این زنان تجاوز کرده است. او همچنین از بسیاری از این زنان در حالی که بیهوش بودند فیلم گرفته است.

این فرد که برایان جفری ریموند نام دارد، اوایل ماه جاری میلادی در شهر سن‌دیگو واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا، یعنی جایی که پس از ترک شغلش به آنجا نقل مکان کرده بود، دستگیر شده است.

انتظار می‌رود که پرونده‌های شکایت زنان علیه او به دست‌کم ۲۴ شکایت افزایش یابد.

اقدامات اف‌بی‌آی برای رسیدگی به این پرونده از شش ماه پیش آغاز شده است؛ یعنی از زمانی که پلیس مکزیک در ۳۱ ماه مه تماس تلفنی دریافت کرد مبنی بر اینکه زنی برهنه از بالکن آپارتمانی که توسط سفارت آمریکا در مکزیکوسیتی اجاره شده، در حال فریاد زدن و تقاضای کمک است. ریموند از اوت ۲۰۱۸ میلادی در این آپارتمان زندگی می‌کرد.

پلیس در جریان تحقیقات خود، بیش از ۴۰۰ عکس و ویدئو در حساب ایکلود برایان ریموند پیدا کرد. در این ویدئوها او از دست‌کم ۲۳ زن درحالی که بیهوش بودند فیلم گرفته بود.

ریموند مدت ۲۳ سال در کشورهای مختلف برای سفارت آمریکا کار کرده و در این مدت عمدتا یک سطح میانی دیپلماتیک داشته است.

تحقیقات درباره این پرونده با همکاری پلیس دو کشور مکزیک و آمریکا همچنان ادامه دارد و مراحل اولیه آغاز محاکمه او انجام شده است.

وکیل ریموند تا کنون درباره اتهامات وارد شده به او هیچ اظهار نظری نکرده است.

بنا بر اسناد دادگاه، ریموند تا اواسط ماه ژوئن همچنان مشغول به کار در سفارت آمریکا در مکزیک بوده است. اما در این زمان در پی بازجویی‌ها از او درباره حادثه ۳۱ ماه مه و توقیف تلفن‌های همراه و کامپیوترهایش، کار خود را ترک کرده است.

در صورت اثبات اتهامات او، این دیپلمات پیشین با مجازات تا ۲۰ سال زندان روبرو خواهد بود.

بر اساس گزارش دادستان‌ها، ریموند که به زبان‌های اسپانیایی و چینی نیز تسلط دارد، ظاهرا یک زندگی «مثال زدنی» داشته و چهره‌ای کاملا متفاوت از شخصیت واقعی خود را در جامعه نشان داده است.

تا زمان یافت شدن عکس‌ها و فیلم‌ها، بسیاری از قربانیان او از آنچه برایشان روی داده بود اطلاعی نداشتند زیرا هرگونه تجاوز به آنها در زمانی انجام شده که ریموند آنها را بیهوش کرده بود.
+26
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    حتما آقای برایان جعفری مسلمان است.
    18
    38
    جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. سنی یا شیعه ؟
    6
    18
    جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    stockholm - استکهلم، سوئد
    چقدر خوب شد که این خبر از دادستان‌ فدرال آمریکا منتشر شد چون اگر هر منبع دیگری پخش میکرد درسوزگان بارگاه ترامپ متجاوز به حقوق زنان در کشور و زیر پا گزارنده قانون اساسی امریکا و شرکا در تلاشی هوچی گرانه و تبلیغات وسیع دست به انکار کل ماجرا میزدند
    9
    14
    جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران

    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. عجب بی فرهنگ هستی تو دیگه. برایان جفری ریموند یک اسم امریکایی اصیل هست ...خاک بر سر امریکا که با حضور بعضی انسان نماهای بخود رحم نکن خاک خودش رو کثیف میکنه بیخود نیست داره سقوط میکنه
    27
    6
    جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. از شیعه یا سنی بودنش اطلاعی ندارم، اما قطعاً ختنه بوده!
    1
    12
    جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. با تشکر از شما که نشسته در اردبیل، اصالت نام های آمریکایی را به منی که ۴۰ سال بیشتر است که در آمریکا زندگی میکنم، گوشزد میکنید. آقای مدعی مطالعه و دانش ( چوخ بیلمیش خان) دو کتاب “بیست و سه سال” و “ وارث ملک کیان” را بخوانید بلکه در طرز تفکر متحجر شما تغییری پیدا شود.
    5
    10
    جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. آنقدر پایه منبر چرند گوش می‌‌دهند. که دیگر مغز شده به اندازه مگس. فرق طعنه و جدی را نمی‌‌داند. پاسخ می‌‌ده .خیر برایان جفری اسم امریکاهی است. بی‌ فهرهنگ هم می‌‌داند. نه با با جدی؟یک کم بیشتر فکر کن.شاید هم چینی‌ باشد. زبون بسته با جعفری. به در می‌‌زند .تا تخته درک کند.شما دیگر از کدام حوزه بیرون آمده؟ مغز متفکر صدر اسلام
    4
    6
    جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    حکومت سالم یعنی این. سیستم قضایی و دولتی بدون توجه به اینکه حالا کشورهای دژمن و غیره چی میگن دقیقا شکایتها رو بررسی و تحقیق و همینکه مطمن شدند با اسم و فامیل کامل طرف رو به رسانه ها معرفی و پروسه دادگاه رو ادامه میدهند. ولی در حکومت ولایت فقیه اگر وابسته به بیت فاسد و اطرافیان باشه کلا انکار میشه و با لابی و فشار و تهدید شکایت کننده ها تحت فشار قرار میگیرند تا شکایت رو پس بگیرند اگر جواب نده برای بدبختا تازه تشکیل پرونده میدن که مثلا چرا رفتید و حتما از روی قصد رفتید که فرد حکومتی یا امنیتی تیغ بزنید. دقیقا مثل همون مرتیکه پاسدار که نماینده مجلس هم شده بود و به زنی که رفته بود تا بتونه با آشناییت شغلی پیدا کنه و در دفتر نماینده پاسدار مجلس مورد تجاوز قرار گرفته بود و جالبه نه اینکه شکایت اون خانوم وارد دانسته نشد تازه تحت فشار و تهدید بود که رضایت بده .حتی صدای اون مرتیکه پاسدار فاسد که تهدیدش میکرد هم بود . به قول یکی از دوستان بر اساس اسامی نباید قضاوت کرد بلکه عمل حکومتها مهم هستند. حکومت اسلامی یا سید بودن و امامه داشتن دلیل پاکی و درستی و سلامت نیست.
    1
    5
    جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    آذرمیانه - آذربادگان، ایران
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. عمو جواب سوال چی شد؟ چرا در میری ؟ اقلا درمیری یه خورده شرم داشته باش دیگه راجع به طرف حرف نزن!!
    2
    2
    جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.