طرح جدید سپاه پاسداران: اهدای زمین به خانواده شبه‌نظامیان کشته شده لشکر فاطمیون

العربیه :حمید قریشی، رییس سازمان بسیج ادارات سپاه تهران بزرگ اعلام کرد که به خانواده شبه‌نظامیان لشکر فاطمیون، متشکل از نیروهای عمدتا پناهجوی افغان که در جنگ سوریه کشته شده‌اند، زمین اهدا می‌شود.

به گزارش رسانه‌های داخلی، قریشی سه‌شنبه 13 اکتبر تاکید کرد که «طرح اهدای زمین» به خانواده شبه‌نظامیان کشته شده لشکر فاطمیون، حاصل همکاری سپاه پاسداران با «دستگاه‌های مسئول» و طرحی سراسری است که در تمام شهرهای ایران این کار انجام خواهد شد اما «به‌عنوان شروع کار و در مرحله اول، خانواده‌هایی که در استان تهران ساکن هستند، شامل این طرح می‌شوند.»

به گفته رییس سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه‌های سپاه تهران بزرگ، «قطعه زمین‌های اهدایی» به خانواده شبه‌نظامیان کشته شده لشکر فاطمیون که ساکن استان تهران هستند، در شهرستان ملارد قرار دارد.

قریشی گفت که به هر چهار خانواده شبه‌نظامیان کشته شده لشکر فاطمیون در ملارد یک قطعه زمین 200 متری تعلق می‌گیرد تا با مشارکت یکدیگر و تسهیلات بانکی که در اختیارشان قرار می‌گیرد «یک دستگاه ساختمان» به عنوان «سرپناه» برای خود احداث کنند.
+9
رأی دهید
-56

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۷
    kasa-123 - وین، اتریش

    سپاه پاسداران آخوندی که ارث پدریش نیست که باسه همین راحت میبخشن.
    5
    42
    ‌چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Parinaz Iran - پراگ، چک

    عنقلاب شکوهمند مجاهدی چپولی اسلامی باعث شد نه تنها بر جان و مال ملت با ظلم و شکنجه و قتل حاکم شوید بلکه سرزمین ایران نیز ارث پدر عرعرتان شد و اهدای زمین به کسانیکه با عقاید عرعری باعث این شدند که یک ایرانی مضحکه ی جهان شود با ۴۱ سال تحمل حکومت شما که هیتلر استالین پول پوت در برابرتان تعظیم کنند اگر گور بگور نشده بودند. به یقین فضولات اصطبل شاه می ارزد به شکوه عنقلابتان که ۹۰ در صد خیانتکاران اورنده ی ان الفراررررررررر به خارج.
    3
    29
    ‌چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    پاینده ایران و ایرانی - مالمو، سوئد
    ای بی شرفا بچه های مردمُ افغانی رو به کشتن دادید و با دادن تیکه زمینی میخواهین دوباره عوام فریبی کنید اونم از کیسه ملت ایران
    1
    9
    ‌چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان
    کم به مغولها بخشیدید حالا زمین ایران را به ..... بیهویت مثل خودتون واگذار میکنید،خا بر سر ملت اگر خانواده این مردارها را تبدیل به کود برای باروری اون زمینها نکنند.روس و چینی، عراقی پو لبنانی کم بود حالا هه چی تخمه صیغه است وارد مملکت میکنید که کشور را به دست غیر ایرانی بدید
    2
    7
    ‌چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mahdi moud - تهران، ایران
    زمینها مربوط به بیت الماله و پس گرفته خواهد شد زیاد امیدی بهش نداشته باشید
    1
    16
    ‌چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.