بازیکنان تیم ملی آرژانتین با جت شخصی لیونل مسی پرواز می‌کنند

العربیه :لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا از بازیکنان تیم ملی کشورش که در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند، دعوت کرد برای حضور در بازی‌های ملی با جت شخصی او مسافرت کنند.

همزمان با متوقف شدن بسیاری از پروازها به دلیل بحران کرونا، برخی بازیکنان تیم ملی آرژانتین که در کشورهای اروپایی بازی می‌کنند، راه دشواری برای رسیدن به کشور خود در پیش دارند. تیم ملی آرژانتین در اکتبر 2020 و در چارچوب دور اول مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی باید با تیم‌های بولیوی و اکوادور روبرو شود.
برای حل این مشکل لیونل مسی از این بازیکنان دعوت کرد به همراه او و سوار بر جت شخصی‌اش به آرژانتین بروند تا به دلیل حضور در فرودگاه‌های مختلف به کرونا مبتلا نشوند.

پائولو دیبالا، خوان فویث، مارکوس آکونا، لوکاس اوکامبوس و نیکولاس اوتامندی در سفر به آرژانتین لیونل مسی را همراهی خواهند کرد.
مسی 33 ساله در سال 2018 یک فروند جت شخصی از نوع Gulfstream V را به قیمت 12 میلیون پوند خرید. این هواپیما که شماره 10 مسی روی بدنه آن و نام همسر و پسرانش روی پلکان آن درج شده، 16 صندلی دارد که قابلیت تبدیل شدن به 8 تخت خواب را دارند.
این موضوع می‌تواند به بازیکنان تیم ملی آرژانتین در سفر هوایی طولانی خود به آمریکای جنوبی فرصتی برای استراحت بدهد.
+14
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.