فال روز پنجشنبه ۸ اکتبر - ۱۷ مهر

 فروردین
 
امروز حدسیات شما کاملاٌ درست هستند و باعث پدیدار شدن تلاشی مضاعف در شما می شوند، بنابراین تهیه کردن یک لیست از وظایفی که باید تمام کنید فکر عاقلانه ای است. اما فقط نوشتن اهدافتان کافی نیست. بلکه شما ابتدا باید خودتان را آماده کنید و بعد تمام چیزهایی را که برای رسیدن به هدفها بهتان کمک می کنند را وارد لیست کنید.
ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است
به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است
تعبیر:با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.
 
اردیبهشت
 
افراد با ظواهر خوب در اطراف شما زیاد هستند اما اکثر آنان تنها ظواهر خوبی دارند، مراقب رفتار آنان باشید. به تازگی نیز با شخص یا اشخاص جدیدی آشنا شده اید تا به این اشخاص اطمینان کامل پیدا نکرده اید مسائل زندگی تان را با آنها مطرح نسازید. شما سهوا به افرادی علاقه مند می‌شوید که تنها باعث جنگ بین شما و هیجانات داخلی تان می‌شوند. بهتر است راه حلی را بیندیشید تا مانع شما شود که به افراد دیگر سهوا علاقه مند نشوید.
کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت***من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت
گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز***که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت
تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.
 
خرداد
 
هم اکنون حل کردن مشکلات احساسی و عاطفی تان بخشی از کار شما می باشد، اما ممکن است تا اواخر شب هیچ اتفاقی نیفتد. ممکن است حرفی که شما پیش از این زده بودید، بد تعبیر شده باشد و مشکلی به وجود آورده که تا مدت های طولانی باقی مانده باشد. وقتی که این مشکل ظاهر شد، سعی نکنید آن را انکار کنید، وگرنه شروع به پیشرفت و رشد پیدا کردن می کند.
راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست***آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست
هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود***در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست
تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.
 
تیر
 
ممکن است امروز دوستان تان از شما ناامید شوند اما نیازی نیست که اوضاع را غیر از آن چیزی که هست کنید. در نهایت رفتار غیرمعمول آنهاست که شما را سرگرم و حتی هیجان زده می‌کند بنابراین نیازی نیست که مانع آنها شوید. سلاح امروز شما این است که به طور کلی همه را قبول دارید. اجازه دهید تا تکروی هر کس کاهش یابد و پلکانی شود برای تعاون و همکاری همه با هم!
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست
نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست
تعبیر:آن کسی را که بسیار دوست می داری چند صباحی از او جدا می شوی و کسی را برای درد دل نمی یابی اما ایمان به خداوند و صبر باعث می شود این جدایی را تحمل کنی. فکر نکن که دیگر آخر زمان شده باز هم نکته ها و اتفاقات بسیار خوبی پیش خواهد آمد که دل مرده ی تو را زنده می کند. به امید بخشش خداوند باش.
 
مرداد
 
اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری‌های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دودل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده‌تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.
ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما
عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما
تعبیر:از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.
 
شهریور
 
احساسات شما در حال حاضر قوی‌تر هستند و ممکن است امروز مشکل جدیدی به وجود بیاید و باعث شود روز سختی داشته باشید. به شما توصیه می‌شود که احتیاط کرده و هوشیار باشید؛ برای اینکه شما قادر هستید با توجه به توانایی ذهنی خود یک تصویر زیبا را کاملاً بدون عیب و نقص تجسم کنید. هم اکنون شما به سمت نیازهای عمقی و اساسی خود پیش می‌روید و باید این حرکت را کندتر کنید وگرنه با مشکلی پیچیده مواجه خواهید شد.
زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست
نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست
تعبیر:اجر ثوابی را که کرده اید زود خواهید دید. نشانه هایی از یار هویدا شده برای رسیدن به او جور خواهید کشید. بیماریتان خیلی زود درمان می شود نگران نباشید. به سفر زیارتی می روید و در آنجا گمشده ی دل خودتان را می یابید و با خدای خودتان پیمان می بندید.
 
مهر
 
شما می دانید که چیزی در حال تغییر کردن است، اما هنوز نمی توانید بگویید که آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینکه نمی دانید که چگونه باید احساسات خود را ابراز کنید. به جای اینکه متکی به کلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم کردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت که لازم شد می توانید مقصود خود را بیان کنید.
اگر چه باده فرح بخش و باد گل‌بیز است***به بانگ چنگ مخور می که محتسب تیز است
صراحی ای و حریفی گرت به چنگ افتد***به عقل نوش که ایام فتنه انگیز است
تعبیر:ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.
 
آبان
 
اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری‌های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دودل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده‌تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.
خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت
نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت
تعبیر:سر تو بر هیچ کس پوشیده نیست. موانع زاد وسختی پیش پایت هست که برای رسیدن به معشوق به راحتی از تمام آنها می گذری. از خستگی شکایت نکن. مرد باش. اگر ضعیف باشی در اول راه جا مانده و اثری از عشق و معشوق نمی یابی.
 
 آذر
 
شما نمی‌توانید به راحتی در مسیر خود ثابت قدم و استوار باشید، برای اینکه اغتشاش و بی نظمی‌ دست از سر شما بر نمی‌دارد! شما مدت‌هاست که منتظر یک لحظه آرامش بخش بوده‌اید، اما شاید دلتان نخواهد از شور و هیجان هم دور شوید! حتی اگر احساسات‌تان در طول روز تغییر می‌کنند، بهتر است آنها را ابراز کنید. به جای اینکه در فکر این باشید که منسجم و یکارچه رفتار کنید بیشتر به رفتارهای متغیر خود توجه کنید. حتی اگر نتیجه کار آنقدر که دوست دارید برایتان ملموس نباشد، ولی شما هنوز در حال پیشرفت کردن هستید.
خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است
جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه‌ات سحر مبین است
تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.
 
دی
 
امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز کنند. الان می‌توانیم بهتان توصیه کنیم که کاری را که فکر می‌کنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل کردن و برنامه ریزی کردن باقی نمانده است. پس از تفریح کردن دست بردارید و همین الان اقدام کنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کرده و در عین حال کارهایتان را انجام دهید.
ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت***کار چراغ خلوتیان باز درگرفت
آن شمع سرگرفته دگر چهره برفروخت***وین پیر سالخورده جوانی ز سر گرفت
تعبیر:به قولی که داده ای عمل کن. کار ناتمامت را تمام کن ولی پایت را از گلیمت درازتر نکن چون باعث رسوایی ات می شود. در حق کسی بدی نکن چون نتیجه اش دامنت را می گیرد. نصیحت این پیر دانا را گوش کن تا سعادتمند شوی و گره ی کار تو باز شود. اقبال و ستاره ی تو چون خوشه ی پروین است.
 
بهمن
 
تعاملات شما با رئیستان یا فرد دیگری که می‌تواند روی شما کنترل داشته باشد، شاید به آن نرمی که شما دلتان می‌خواهد نباشد. اگر شما برای این فرد که قدرت را در دست دارد احترام قائل باشید، دلتان می‌خواهد از کنترل او چشم پوشی کنید. اما اگر تسلیم فردی شوید که بدون اینکه مهارت‌های لازم برای ریاست را کسب کرده باشد بخواهد قدرت خود را به نمایش بگذارد، مطمئنا به مشکل خواهید خورد. از اعتقادات خود دفاع کنید؛ اگر شما به خاطر اینکه آسایش داشته باشید تسلیم شوید، مطمئنا به زودی مشکلاتی مشابه خواهید داشت.
لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است
شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است
تعبیر:غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطاها به دور باشی. احساس خستگی می کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی.
 
اسفند
 
امروز در نشانه شما کسوف رخ داده است و این اتفاق برای شما مثل شروع شدن یک سال جدید است. بنابراین وقت بسیار مناسبی برای لیست تهیه کردن از اهدافتان می باشد. اما فقط نوشتن آنها کافی نیست، بلکه فعالیتهای شما نیز باید به گونه ای باشد که شما را به سمت آنها ببرد. چیزهایی را که می خواهید بهشان برسید در ذهنتان مجسم کنید و با افرادی ارتباط برقرار کنید که شما را در رسیدن به اهدافتان ثابت قدم تر کنند.
دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما
ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما
تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش..
+6
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.