پدر یک قربانی اسیدپاشی خطاب به امام جمعه اصفهان: حجاب یعنی عدم تجاوز به حقوق دیگران

العربیه :پدر یکی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان در واکنش به اظهارات اخیر اما جمعه این استان در مورد ناامن کردن فضا برای کسانی که بدحجابی می‌کنند، گفت، حجاب روسری نیست، حجاب عدم تجاوز به حقوق دیگران است.

به گزارش ایران وایر، پدر سهیلا جورکش یکی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان گفته است: «حجاب روسری نیست، حجاب عدم تجاوز به حقوق دیگران است و پی‌گیری اختلاس‌های فراوانی که جامعه را زیر و رو کرده است.»

صحبت‌های اخیر یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان، درباره مبارزه با بدحجابی، با واکنش‌های تند برخی شهروندان ایرانی روبه‌رو شده است.

امام جمعه اصفهان جمعه 2 اکتبر 2020 با اشاره به کسانی که «کشف حجاب» می‌کنند خواستار «ناامن» کردن فضای جامعه برای کسانی شد که به گفته او، به راحتی در خیابان‌ها و پارک‌ها «هنجارشکنی» می‌کنند.

‌یوسف طباطبایی‌نژاد، تشکیل شعبه‌های مخصوص رسیدگی به پرونده‌های ناهنجاری‌های اخلاقی در دادگاه‌ها و حمایت قضات از آمران به معروف و ناهیان از منکر را خواستار شد. او همچنین تاکید کرد که باید «با متجاوزان به حقوق مردم» برابر با حکم خداوند برخورد کرد و افزود: «باید جلوی کسانی که ترسی از قانون‌شکنی ندارند را گرفت».

طباطبایی‌نژاد خواستار اعطای «اختیارات بیشتر» به نیروی انتظامی برای «برخورد با قانون‌شکنان» شد.

او به کشف حجاب که در ایران «هنجارشکنی» به شمار می‌آید اشاره کرد و گفت: «باید فضای جامعه را برای این عده که تعداد آنها هم کم است ناامن کرد و نباید اجازه داد به راحتی در خیابان‌ها و پارک‌ها هنجارشکنی کنند».
+68
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد
    جواب این پدر یعنی "آخوند خفه خون بگیر"!
    3
    18
    شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    جمهوری اخوندی دوباره دچار تنگنا شده و به ائمه ی جمعه از مرکز دستور داده شده تا دوباره مدتی با حجاب سر مردم را گرم کنند. چه بسا چندتا اسیدپاشی جدید هم انجام بدهند
    2
    19
    شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    colombo - پاریس، فرانسه
    آنکه‌ دل‌ را‌ برهنه‌ اما‌ سر‌ را‌ به‌ دستار‌ پوشانده‌، میدرد‌ آنرا‌ که‌ سر‌ را‌ برهنه‌ اما‌ دل‌ را‌ به‌ فطرت‌ پوشانده؛
    1
    7
    یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.