این دلقک چطور به خودش اجازه میده در مورد شمالی ها اینطوری حرف بزنه؟

میگن به هر کسی نباید فرصت دیده شدن داد برای همین چیزاست،
عذرخواهی برادرخانوم فرد هتاک نسبت به صحبتهای زننده و زشت در مورد مردم شمال..
عذرخواهی فرد توهین کننده به مردم کلاردشت و مازندرانی ها بازداشت مسافر «توهین کننده» به مردم کلاردشت  
دادستانی ساری از بازداشت یک مسافر در ‌کلاردشت خبر داد که با انتشار ویدیویی در اینستاگرام به ‌مردم مازندران «‌توهین» کرده بود. این نهاد از مردم خواست که از «واکنش های مخل نظم عمومی» خودداری کنند.
این فرد با انتشار ویدیویی گفته بود با پوشیدن شلوارک در کلاردشت پیاده روی می‌کرده و مردم مانند افراد «غیر عادی» او را نگاه می‌کردند. او همچنین ساکنان استان‌های شمالی را «گدا» و «دهاتی» خوانده و «توهین هایی» را خطاب به آنان بیان کرده بود.
پس از انتشار این ویدیو گزارش‌هایی درباره حمله گروهی از مردم به ویلای این فرد و فرار او به جنگل منتشر شده بود.
اولین دفاعیات جوان توهین‌کننده به شمالی‌هارییس پلیس پایتخت از دستگیری فردی که اقدام به توهین به مردم یکی از شهرهای شمالی کشور در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.
 
به گزارش  ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه دستگیری این فرد در پلیس فتای پایتخت گفت: مدتی قبل و درپی انتشار ویدیویی که در آن فردی اقدام به توهین به اهالی یکی از شهرهای شمالی کشور کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس فتای تهران بزرگ قرار گرفت.
 
وی گفت: با اقدامات انجام شده در عرض کمتر از ۲۴ ساعت این فرد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد، متهم که مردی جوان بود، تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن با ابراز پشیمانی از ویدیویی که از خود ضبط کرده بود، گفت که تصور نمی‌کرده ویدیوی او بازخورد بالایی داشته باشند و این کار را در واکنش به درگیری با چند نفر از اهالی این شهر و از روی خشم و عصبانیت انجام داده است.
 
به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ پرونده‌ای برای این فرد تشکیل شده است و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
+85
رأی دهید
-25

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    amirgheryou - تهران، ایران که فقط تهرانی ها را آدم حساب میکند و همیشه به شهرستانی ها توهین میکند . رفتی شمال و باز توهین ؟
    17
    117
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    همایون نروژ - اسلو، نروژ

    در اینکه این احمق با این کارش دل مردمو رنجوند مخالفم ولی از اینکه میگه یه تیم قوی رفتن تو جنگل دستگیرش کنن یاد فیلم اولین خون میفتم که با توپ و تانک رفته بودن تو جنگل رمبو رو دستگیر کنن . آخه این چاقال چی چی داره که بخواهین اینقدر گنده ش کنین . شبا تنها نمیره توالت حالا بره تو جنگل صورتشم با ذغال مشکی کنه و یه هد بندم ببنده و با تیرکمون همه رو بکشه ؟ خداروشکر زود دستگیر شد وگرنه کار به اونجاها هم میکشید .
    7
    99
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    shirzan - برلین، آلمان

    بعضی از سایت ها نوشته بودند که ایشون یک نکبت زاده و پسر یکی از نمایندگان سابق مجلس هست
    7
    90
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    هانی‌ - اسلو، نروژ

    به استناد روشنگری ۲۰ ساله آقای گفتگوگر من عقیده دارم, این نقشه نیروهای امنیتی یا اسراییل هستش که ما رو میخاد از مطالبات اصلی امون منحرف کنه! و فکر میکردم از این آدمای بیشعور و خودخاه و ناسیونالست پوچ و بیسواد, که به یکی میگن غربتی و به یکی دیگه دهاتی فقط توی این سایت دیده میشن. ولی انگاری از این جُفتای احمق همه جا دارن.
    59
    28
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    فدای ایران زمین - لیدز، انگلستان

    خود استان تهران تشکیل شوده از ۴۳ شهرستان که شهرستان تهران جزء از همین ۴۳ شهرستان هست . خیلی برام جالبه که شهرستان تهرون خودش شهرستان هست بعد این شهرستانیهای تهرونی بقیه شهرهای یران رو مسخره میکونن . تاریخ تهرون نخوده نمیدونه اصلن تهرون چی بوده ، برید تاریخچه تهرون گوگل کنید تا براتون روشن شه ، در ظمن طاران دوروست نه تهران
    10
    43
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک

    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. دوست من، مرسی از کامنتت، وطنپرستی لزوما معنیش یه ادم متعصب احمق نمیتونه باشه.
    4
    25
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirgheryou - تهران، ایران

    باز یه خبری شد و عده ای شهرستانی ریختن اینجا برای عقده گشایی به تهرانیها. اولا همه شهرها به همدیگه توهین میکنن. بخصوص دو شهر کنار هم. مثلا کل مازندران از بابلیها نفرت دارن و صبح تا شب به بابلیها فحش میدن. کل گیلان به مازندرانیها فحش میدن. کل رامسر خودشونو استان مستقل با فغرهنگ و زبان مستقل میدونن. شیرازیها از اصفهانیا بدشون میاد و فحش میدن و برعکس. کرمانشاهیا با سنندجیها و برعکس دشمنن. اردبیل و تربیزیها با هم مشکل دارن. زابل و زاهدانیا باهم. بندرعباسیا و بوشهریا با هم مشکل دارن. اهوازیا با ابادانیا مشکل دارن. پس انقدر زر مفت نزنید. من هم به هرکی میگم شهرستانی یا دهاتی لایقش چون براساس رفتار و طرض فکر طرف میگم نه محل زندگی و تولدش. این مردیکه هم اگه میخواد فحش بده چرا لایو میزاره. به نظرم اینم یه بازی حکومتی برای ایجاد دشمنی. تهرانیها به هر شهری نرن اون شهر صنعت توریسمش تعطیله پس ایجاد دشمنی کار غلطیه. در ضمن تهران 70درصدش فول شهرستانی هستن پس بحث بیخودیه. شمالیها هم در کل آدمهای بدی نیستن. شاید ایراداتی داشته باشن اما من به نوبه خودم امتیاز مثبت بهشون میدم.
    95
    29
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    پرنده ابی - لندن، انگلستان

    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. کاکو اکانت تورو باید بلاک کنن تا دیگه حرف ناحق نزنی.دفعه دیگه به ادمین ایمیل میزنم که اکانتت رو ببندن. خلاصه حواست جمع باشه
    12
    46
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    اَگه کسی‌ که بفهمه و بدونه که جا و شخصیتِ یک انسان با فهم و شعور در چییه؟ قطعا به هیچ قوم و ملتی توهین نمیکنه. آدم عاقل نه سوار امواج ناسیونالیستی میشه, و ونه ژستِ دهاتی و غیر دهاتی میگیره. خنده دار نیستش توی قرنی که آدما کهکشانو و عمق اقیانوسا رو کشف کردن , ما مصداق برتری رو از شهربه ده بدونیم, و آدما رو به غربتی و غیر غربتی تقسیم بکنیم؟ قشنگی و زیبایی یک کشور درهمین تفاوت لهجه ها آداب ,و رسوم و آب و هوایی یک کشوره. پس اَحمقا فقط ژست برتری میگیرن و به بقیه توهین میکنن مثل این آقا.
    19
    35
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    پاینده ایران و ایرانی - مالمو، سوئد

    خیر سرش متاهل هم بوده..مد شده تازگیها هر ننه بابا کدای تویک کلیپ زری میزنه و بعدش میاد که اون چیزی که خورده را رد کنه .بابا تای کی وتاچه وقت ازانسان بودن میخواهید دور باشید'
    3
    25
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    mitra55 - تورنتو، کانادا

    کاش مردم در رابطه با آخوند مفت خور هم به همین شدت بهشون بر میخورد
    3
    34
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۸
    millionaire - منچستر، انگلستان
    این مردک اردوخر پرست amirgheryou رو به پلیس بین الملل معرفى کنید
    15
    34
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۰
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    شانس بیاری کاریت نداشته باشن. بچه‌های شمال یکی از بهترین ورزشکاران رزمی (بوکس، ام ام ای، فول کنتک، کشتی وووو) هستند. اینم بدون که فردوسی چند تا از خانهای رستم رو تو شمال به قلم درآورد (دیو سفید). در ضمن شمالی‌ها بخاطر رشادت‌های خاصشون پوز لشکریان خونخوار عمر رو به خاک مالیدن.
    25
    22
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    اول اینکه حتما مست و یا چیزی زده است دوم اینکه: یارب مباد که گدا معتبر شودسوم اینکه غلط میکنی در محیط ایران در یک محیط بسته شلوارک می پوشی
    8
    18
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. این خود بزرگ بینی ها بعلت تهی بودن و فقر فرهنگی هست و گر نه تهرانی بودن و ترک بودن و کرد بودن برای هیچکس افتخار نمی افریند.
    6
    34
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirgheryou - تهران، ایران

    [::millionaire - منچستر، انگلستان::]. [::پرنده ابی - لندن، انگلستان::]. ممنون از شما دو نفر که منو خندودندین. دمتون گرم.
    30
    7
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک::]. هههه حالا انقدر تراژدیش نکن. یارو یه چیزی گفته تو رفتی به عصر رستم و دیوها . تمام هم و غمت شیعه هست و از رشادت شمالیها بر علیه عمر میگی! متاسفانه این یکی از بزرگترین ایرادات ایرانیهاست که پر از تناقض هستن.
    20
    20
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    samisan - توکیو، ژاپن
    [::یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک::] یک توضیح بده ببینم اخه دعوا بر سر حکومت کردن بین عمر و یا علی بین خودشان که اینها پسر عمو بودن به من تو چه ربطی داره بخاطر ی مشت عرب به سر کله خودتون میزنید چه محمد هم که باشه محمد خودش رهزان بود .
    3
    16
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    tarkofski - استکهلم، سوئد
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. تو کامنتی که واسه یه کاربر دیگه گذاشتی‌ اعتراف کردی که ترکی‌ . خوب واسه چی‌ اینقدر اومدی به همه گفتی‌ دهاتی تو که خودت .. خوب مچتو گرفتم نه ؟؟ اینقدر به ملت بدو بیراه گفتی‌ چون از ریشه دهاتی خودت خجالت می‌‌کشیدی . حالا غصه نخور عمو جون . بعد از این هر وقت خواستی‌ چسی بیائ قبلش به آخر قضیه فکر کن که اینجوری ضایع نشی‌ . آره عمو جون . الانم اومدی اینجا عقده هاتو داری می‌ریزی بیرون . تو خودت ترکی‌ بعد به بقیه میگی‌ شهرستانی ؟؟؟ البته من مخلص ترک‌ها هم هستم اما تو خیلی‌ آدم مزخرفی هستی‌ و ترک‌ها خجالت می‌‌کشن از اینکه تو هم ترکی‌
    7
    24
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    tarkofski - استکهلم، سوئد
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. دوست عزیز این یارو خودش ترکه . حرفاشو جدی نگیر . عقده‌ای شده از بس تحقیرش کردن و میاد اینجا به دروغ خودشو بچه تهران جا میزنه ، یعنی آدم به این عقده‌ای بودن تو زندگیم ندیدم .
    2
    21
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ. رفیق عزیز این اسمی که شما نوشتید و من حتی اونو نمیتونم هجی کنم از کی تهرونی شد که اینجا ازش دم میزنه ،به این قبیل افراد باید گفت :چند وقته بچه تهرونی، بعد هم اخه بچهه تهرون مثلا بودن چه هنری است که دیفرون مثلا ندارن، ،تهرونی که شده صیغه خونه حشد الشعبی و حزب الشیطان حسن خرص الله و لنگیهای یمنی باید باعث شرمندگی باشه کسی ادعا کنه اونجهایی است، در مورد تهرانی یا اطراففی فقط قشری حرف میزنند که کت شلواری قجری بابا بزرکشون را دادن کمی تعییر بدن اونو برا مثلا پز داددن با چکمه لاستیکی میپوشند و مگن بچه شهری شدن
    4
    12
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    چند ساله تهرانیای تازه به دوران رسیده همه را دهاتی و روستایی صدا میکنند غافل از اینکه خودشون هم از روستا رفتند اونجا و به اصطلاح خودشون لاکچری شدند. اول کاری که باید بکنند لهجه و فامیلیشون را چک کنند ببینند از کدوم روستاست بعد ببینید اخر هفته به کدوم روستا میرند تا سری به پدر و مادر بزرگ بزنند. فرهنگ و شعور از خانواده شروع میشه نه موقعیت جغرافیایی.
    4
    21
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    این باید با سحر قریشی ازدواج کنه هر دو از یه جنسند
    3
    16
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    piuma - تهران، ایران
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. تو کی هستی که بخوای به ما امتیاز مثبت بدی!
    5
    18
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    گفتنیها کم نیست - بخارست، رومانی
    [::tarkofski - استکهلم، سوئد::]. حالا شما مشکلت دهاتیهاست یا اذریها ؟ اولا که بنده اذریم و افتخارم میکنم اذریم ثانیا اگه اذری بودن برای شما یعنی دهاتی بنده بازهم افتخار میکنم که دهاتیم. ثالثا اگه دهاتی بودن یعنی کمبود داشتن ترجیح میدم کمبود دهاتی بودن داشته باشم اما کمبود محتویات جمجمه رو نداشته باشم. اینو گفتم که بدونی کمبودهای شخصیتو به یه قوم یا زبان ربط نده مشکلتو با شخص متخاصمت حل کن بدون اینکه بزبانی دیگر توهین کنی یادت هم باشه اگه اذری بودن یعنی دهاتی بودن پس حداقل یک سوم کشورت دهاتیند.
    10
    9
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    گفتنیها کم نیست - بخارست، رومانی
    [::tarkofski - استکهلم، سوئد::]قبل اینکه یک حرفی بزنی دوسه بار از صافی ردش کن تا سنگریزه نداشته باشه که به قومی یا زبانی بربخوره. amirgheryou - تهران، ایران. تو کامنتی که واسه یه کاربر دیگه گذاشتی‌ اعتراف کردی که ترکی‌ . خوب واسه چی‌ اینقدر اومدی به همه گفتی‌ دهاتی تو که خودت . خوب مچتو گرفتم نه ؟؟ اینقدر به ملت بدو بیراه گفتی‌ چون از ریشه دهاتی خودت خجالت می‌‌کشیدی .
    14
    4
    یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::tarkofski - استکهلم، سوئد::]. ..تهران شهر تورکهاست چه بنیان گذارانش چه اکثریت الانش. بعد انقلاب شهرستانیها و به دست اونها افتادن حکومت ایلو تبارشونو ریختن تهران. ما 3نسله تهرانیم و اجدادم قزوینی هستن. اگه مایلی تهرانی نباشم و با فاز قزوینی باهات حرف بزنم مشکلی نیست...
    22
    3
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::tarkofski - استکهلم، سوئد::]. آدمی که با اسم پروفایل یه روس کثیف آدمخوار بیاد در سایت ایرانیها باید سایلنت باشه.
    21
    5
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    tarkofski - استکهلم، سوئد
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. ببین یعنی این جز زدنت از اینکه رسوات کردم ، اینجا خیلی‌ داره بهم حال میده .هر چی‌ بیشتر اعتراف کنی‌ بیشتر تو ...فرو میری . الان در مرحله دوم لو دادی که تبار قزوینی هم داری . کمی‌ بریم جلوتر میبینیم که اصلا ایرانی هم نیستی‌ . آخه آدم پر رو . چقدر تو حرف ....می‌‌زنی‌ ؟؟؟؟ با این شجره نامچه‌ای که داری باز به بقیه میگی‌ دهاتی ؟؟؟ یعنی واقعا اگه ببندی فکر میکنی‌ چه اتفاقی میفته ؟؟اینقدر حرف نزن و بیشتر از این خودتو ضایع نکن . من جای تو بودم تا مدت‌ها نمیومدم این سایت نظر بدم ، .
    5
    12
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    tarkofski - استکهلم، سوئد
    [::گفتنیها کم نیست - بخارست، رومانی::]. من نه با دهاتی‌ها مشکل دارم نه با آذری‌ها . هر دو تا تاج سر هستن . اما این یارو هر سری میاد اینجا تو سایت به همه قومیت‌ها میگه دهاتی ، بعد فقط آذری‌ها رو جدا میکنه و میگه غیر از ترک‌ها بقیه دهاتی هستن ، یعنی اینقدر ...!! من جواب این بچه پر رو و .... رو دادم . شما دچار سو تفاهم شدی . این آدم اینقدر بی‌ سواده که یه بار نرفته گوگل کنه اسم کاربری منو که ببین اسم یه فیلمساز بزرگ هست . یعنی اینقدر داغون !! بعد شما از این آدم دفاع می‌‌کنی‌ ؟؟؟. .
    3
    12
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    Chokam - ری، ایران
    همیشه یه کتاب برای خوندن همراه خودتون داشته باشید تا نخواهید مجبور نشید به دیگران نگاه کنید که چه می پوشند
    0
    4
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    ernakola - تهران، ایران
    آفرین به این ملت شریف .......خوب هر از چند گاهی حواستون پرت میشه با این سوژه های ساختگی ....!!
    3
    8
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    rahjoo - فریدونکنار، ایران
    یارو اعتراف کرده که نسله اومده تهرون میگه کل تهرون ماله ترکهاست! اولا نمیخام به آذریهای عزیز توهین بشه ولی خودتم میدونی کهنه فسیل، بچه ایرون نیستی!بیخود قزوین و تهران نکن براما.ضمنا مازرونی ریکای جا زیاد شوخی نکن،یوقت دیدی هراز و کوبیدم اومدم اونجا پیش گربه هات موش میشیا!!
    5
    6
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    rahjoo - فریدونکنار، ایران
    حکایت این گربه باز شده حکایت اون یارو که تو ده راش نمیدادن سراغ کدخدارو میگرفت!!. آخه شیرین عقل، تو رو بحساب نمیاریم که بیای مثبت منفی کنی براما ایرانیها.(هرچی میخام تو این سایت چیزی نگم باز این نمیذاره).
    5
    5
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    pordel - ارواین، ایالات متحده امریکا
    چطور فرمانداری و نیرو انتظامی برای این خورده آشغال وقت میذارن تا شناسایی و پیداش کنن،اما یه جو غیرت و شهامت ندارن برن سراغ اون ساشا سبحانی آشغال که بطور ژنتیک آشغاله. مگر اون.... تخم ترکه کیه که هنوز داره به ریش ملت و البته به ریش به جمهوری اسلامی میخنده؟
    1
    8
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. بیسواد تو اصلا آندری تارکوفسکی را نمیشناسی او یک فیلمساز و کارگردان بزرگی ست
    3
    12
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::tarkofski - استکهلم، سوئد::]. بله ایشان پان ترکیسم است و کاملا هم از کامنت هایش مشخص است او یک تفرقه انداز و تجزیه طلب است که با توهین به اقوام ایرانی قصد تفرقه افکنی بین ما ایرانیان را دارد ولی کور خوانده ایران یعنی همه شهرها و شهرستانها و دهات ها و کرد و آذری و بلوچ و لر و عرب های خوزستان و ... همه و همه ایرانی هستیم
    3
    12
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    گفتنیها کم نیست - بخارست، رومانی
    [::tarkofski - استکهلم، سوئد::]. دوست عزیز من نه ازین (یارو) بقول شما دفاع میکنم نه اصلا میشناسمش که ازش دفاع کنم ولی حتی بخاطر رد سوتفاهم باید مواظب حرفامون باشیم که بکسی یا قومی برنخوره . نازنین این یارو پشت کامپیوتر میتونه خودشو به هر قومی وصل کنه منو شما چرا هیزم اتیش این افراد باشیم که باعث تفرقه بشه. عزیز وطن به همچی نیاز داره درین برهه بغیراز نفاق. پایدار باشین به فیلمسازیتون ادامه بدین.
    4
    17
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. تارکوفسکی هرکی باشه از نظز من یه روس آدمخوار بی اصالت اسلاو (برده) هستش.
    11
    2
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::rahjoo - فریدونکنار، ایران::]. شهرستانی یادمه تو بازار نوشهر یکی از کاسبا زر زیادی زد خودشو و کاسبای دوروبرشو قهوه ای کردم. اگه شماها مثل گوسفند دعوا میکنید بچه تهران ضربه کاری میزنه. اونقدی که من دماغ شیکوندم تو دماغتو بالا نکشیدی. تو نمیخواد منو پیدا کنی هر تهرانی دیدی .... برو باهاش درگیر شو. همچین میگه مازرونی انگار نمیشناسیمتون. برو ....شالیزار منتظرتن به جای زر زدن در ایسنترنت برو برنج بکار دوزار گیرت بیاد.
    14
    3
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    گفتنیها کم نیست - بخارست، رومانی
    [::tarkofski - استکهلم، سوئد::]. دوست خوب من بنده نزدیک ده دوازده سالیه تو این سایت کامنتهارو میخونم و لذت میبرم از کامنتهای دوستان و نزدیک یک سالی هست کامنت میزارم ولی اگه شما دقت کرده باشین حتی یکبار هم درمورد قومیت کاربری ننوشتم چون برام ایرانیت مهم هست و ذره ذره خاک اون دیارو سرمه دودیده میکنم .سنجش بنده نه براساس قومیت و نه شغل کاربر است برام مهم درک و شعور و منطق طرف مقابلم هستش مشکل ما ایرانیها الان نه قومیت بلکه تفکرات فرقه‌ایست بنام تشیع که تمام هستیمونو هدف قرار داده تا نابودش کند هدف تیرهای ما باید این فرقه و تفکراتش باشد.پس مهربون بیایید به کسانی که تئوری تفرقه بندازو حکومت کن حداقل تو این سایت خنثی بکنیم . جاوید ایرانزمین با تمام اقوامش.
    3
    12
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    گفتنیها کم نیست - بخارست، رومانی
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. نازنین مواظب تله‌های سایبری این فرقه تبهکار باشیم که قصد تفرقه انداختن بین اقوام ایرانی دارند چون از اتحاد ما وحشت دارند(نمیگم خدای‌ناکرده این دوستمون سایبری هستش ولی کلا باید مواظب قصد ونیت سایبریهای رژیم باشیم).
    3
    9
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    tarkofski - استکهلم، سوئد
    [::گفتنیها کم نیست - بخارست، رومانی::]. عزیز اونقدر قشنگ گفتین که نیازی به توضیح نمیمونه . بله ما نیاز به تفرقه نداریم الان . حرف درستیه . ولی‌ این آدم داره به همه ایرانی‌ها توهین میکنه . به هر حال اگه سو تفاهمی شد بازم از شما معذرت میخوام . موفق باشین .
    0
    13
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    rahjoo - فریدونکنار، ایران
    ببین پشت کیبورد مالیات نداره هر چی چاخان بلدی بکن!. من اینجا رجز نمیخونم هرچند خیلی لمپن بازیه ولی اگه دوزار داری میخای راه بیفت منم راه میفتم توراه می بینمت.هیچی نمیگم وقتی دیدمت بهت میگم. منتظر جوابتم. ضمنا ،از پشت دهاتت بیا بیرون می بینی مازندران خیلی کارای دیگه هم می کنن از جمله ......
    3
    2
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    tarkofski - استکهلم، سوئد
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. دقیقا همین طوره که گفتین دوست عزیز .این آدم بی‌ سواد و داغون فقط میخواد تفرقه بندازه . عقده از سر تا پاش میباره و من واقعا نمیفهمم اینا چه موجوداتی هستن که صبح تا شب دارن فقط کامنت مزخرف میذارن . .
    1
    12
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::گفتنیها کم نیست - بخارست، رومانی::]. دقیقا درست میفرمایید و با شما موافقم حالا سایبری باشند یا تجزیه طلب یا غیر ایرانی اینها فقط قصد برهم زدن اتحاد بین ایرانیان را دارند و خوشحال میشوند که بین اقوام ایرانی تفرقه و دعوا راه بیندازند ولی ما باید هشیار باشیم و گول نخوریم و بیش از پیش باید اتحاد و همبستگی خودمان را حفظ کنیم حال دهاتی باشیم یا شهرستانی یا پشت کوهی یا تهرانی فرقی نمیکند چون همه ی ما اول ایرانی هستیم و به ایرانی بودن خودمان افتخار میکنیم با هر لهجه و زبان
    2
    10
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::tarkofski - استکهلم، سوئد::]. باور کن تا بحال نام تارکوفسکی را در عمر ساندیسی و مزدوری اش نشنیده
    3
    5
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::tarkofski - استکهلم، سوئد::]. بنده مجددا از سایت خواهش میکنم حداقل در تلگرام یک گروه از اعضا با بحث آزاد و بدون سانسور بزار اینجا آلوده به ویزویز مگسها نشه. ..... اینترنت نبود من مجبور نبودم با غربتیهایی مثل تو دهن به دهن بشم. شماها خارج هم میرید ذره ای از اون فرهنگ سواستفاده گری و زیاده خواهی و روده درازی شهرستانیتون دست برنمیدارید .
    9
    1
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. آره توی بیابون نشین این روس برده اسلاو رو میشناسی و من نمیشناسم. الحق که لیاقتتون بردگی برده های روس و زنده خورهای چینی هستن. این حکومت هم از غربتیهایی مثل شماها به پشتوانه روسهای آدمخوار تشکیل شده و باید طرفداری کنید.
    12
    2
    دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    tarkofski - استکهلم، سوئد
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. دیگه داری خارج از کوپنت حرف میزنی‌ . بچه پر رو من هفت پشتم تهرانیه اینجور ادعا نمیکنم تو ۲ روزه از دهاتت پا شدی اومدی به بقیه میگی‌ شهرستانی ؟ میدونی‌ ما به آدمایی مث تو چی‌ میگیم ؟ میگیم پر رو . زیاده از حدت داری حرف میزنی‌ غربتی .و راتو بکش برو
    2
    11
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    tarkofski - استکهلم، سوئد
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. ساندیسی چیه عزیزم این از اونا هم پایین تره ، اصلا این آدم نیست که بخوای حتی اینجوری در موردش فکر کنی‌ که کیو میشناسه .
    0
    8
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    ادوینو - گوالف، کانادا
    شیر مادرت حلالت چون شمالیها یکی از باهوشترین ومهربانترین ایرانیان هستند واسم دلقک برازنده این هنرپیشه جمهوری مستبد آخونداست .
    0
    1
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    یکی از دست آورد های نظام پلید جمهوری اسلامی گسترش فرهنگ لومپنیسم و تشدید نفرت قومی ، منطقه ای است . اما مشکل را می‌توان از زوایای مختلف دید . شمالی ها شاهدند که چگونه قشر تازه به دوران رسیده بعد از انقلاب تمامی مناطق خوب شمال را به ویلای خصوصی تبدیل کرده اند ، و امثال این لمپن به آنان توهین میکنند ، اولا دهاتی بودن عیب نیست ، ما نیما یوشیج داریم که روستایی بود و هم شمالی و هم یکی از بهترین شاعران معاصر ایران. در عین حال ما یک شاعر برجسته دیگر به نام استاد شهریار داریم از آذربایجان که او هم روستایی بود اما هم افتخار آذربایجان و هم افتخار کل ایران بود . نکته جالب سفر استاد به شمال برای دیدار از زنده یاد نیما یوشیج . و چقدر مردم شمال با محبت و میهمان نواری به او برخورد کردند . در عین حال نباید فراموش کرد که من به عنوان یک تهرانی که نه آقازاده هستم و نه دشمن محیط زیست و نه ضدیت با مردم شمال ،( چه روستایی و یا شهری ،) نباید بخاطر تهرانی بودن مورد هجوم و ضرب شتم لات های شمالی قرار بگیرم‌، ویا برعکس همین حالت برای سایرین در تهران باشد .
    0
    6
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. .... و بیسواد هنر با سیاست فرق میکنه علاقه داشتن به کارگردان و فیلمهایش چه عرب باشه چه روس باشه چه آمریکایی و اروپایی دلیلی نیست به تائید و عشق ورزیدن به سیاست و دین و آیین آن کشور . تو بیسواد برو سنگ تفرقه ات را بینداز بین ایرانیان و..... که مردم هشیار هستند و جواب خائنینی همانند ترا میدهند و مشت شما را باز میکنند
    3
    7
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::tarkofski - استکهلم، سوئد::]. ای جان تو هم لات اینترنتی هستی؟ هفت پشتت بچه کجای تهران بودن کوپون فروش. نکنه هفت پشتت... هم بودن. اینجا مگه ... صاحب درومدی. خودتم زیادی زر بزنی مسدود میشی و باید دفعه بعد با پروفایل یه روس آدمخوار دیگه مثل داستایوفسکی بیای تو سایت. متولد کجای تهرانی؟ بگو چنتا سوال از محله تون بپرسم. فقط جایی رو بگو که زمان تولید تو وجود داشته.
    7
    2
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    tarkofski - استکهلم، سوئد
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. خوب شغل ابویه محترم رو هم لو دادی . پس با کوپن فروشی مهاجرت کردین ؟؟ ببین هر چی‌ بیشتر حرف میزنی‌ بهتر ...بیشتر از این خودتو ضایع نکنی‌ ...
    2
    7
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::tarkofski - استکهلم، سوئد::].... حرف خودمو برام تکراز نکن. اسم محله های 7پشتت رو بگو شهرستانی. میدونی که لو میری.
    3
    0
    ‌سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.