در روایت آمده است که - سن فرانسیسکو، ایالات متحده امریکا
چقدر اخه کشته مرده جلب توجه باشه آدم. آقا من با هرنوع جنس گرای کسی کاری ندارم ولی خداییش این ازحد گذشته. اینکه یکی میگه من به هم جنس گرا بودنم افتخار میکنم یه چیز عادیه تو این زمونه ولی این گدای توجه هست. درست مثل ادمایی که همه کار میکنن برای لایک و کامنت اینم کارش مثل همونه. وگرنه هزار تا هم جنس گرا هر روز هزار تا مصاحبه میکنن با افتخارم میگن همجنس گرا هستن ولی این جوری عجیب و غریب ظاهر نمیشن. این فقط میخواد مطرح بشه.
23
108
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
Ary@mard - ما لاگا، اسپانیا
این شوخیه یا واقعی؟
21
110
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۴
پنجاه و هفت - ریو، برزیل
به یاد گوسفند مرینوس افتادم.
23
103
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
Shahin.Orel - تهران، ایران
نمیدونم اگه روزی الله مدینه این دغدغه های پایین تنه رو از جوامع خاورمیانه بگیره , باز هم چیزی براش باقی میمونه یا نه
39
107
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۷
مهیار آریوبرزن - آکسفورد، انگلستان
اه اه اه این چیه دیگه؟؟! داشتم شیر داغ میخوردم سر صبی قیافه این و دیدم زهرم شد.
26
103
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۵
Anisa - ونکوور، کانادا
اگر جاهای دیگه هم با همین تیپ ظاهر میشید در واقع خودتون دعوتنامه میفرستید برای آدمها که قضاوتتون کنند . خیلی از افراد ترنس هستند که عمل کرده اند و جنسیت جدید خود را انتخاب و در جامعه بسیار متین و منطقی رفتار میکنند و در مواقعی اگر خودشان عنوان نکنند شاید حتی کسی پِی به این مسأله نبرده بوده . شما با ظاهر شدنتون با این شکل و شمایل در تلویزیون چی رو میخواستین برسونین ؟ اینکه بدن شماست و اختیار دارید که هر جور دوست دارین لباس بپوشین ؟ پس آماده هم باشین برای نگاههای تمسخر آمیز مردم . در حالیکه تلویزیون از شما دعوت کرده ؛ چون شما هم مثل خیلی از افراد که مورد تجاوز یا آزار جنسی قرار گرفته بودند ؛بنا به شرایط فرهنگی حاکم در ایران که همیشه فرد قربانی نکوهش میشد و نه تنها حمایتی از سوی خانواده و جامعه و محاکم قضایی کشورمون نمیشد ؛ بلگه فرد قربانی از ترس آبرو مجبور به سکوت میشد و به تنهایی صدمات روانیِ ناشی از این ضربه رو تا پایان عمر متحمل میشد صحبت کنین . من فقط چند ثانیه تونستم تصویر رو ببینم ؛ بقیه صحبتهاتون رو فقط گوش کردم !!!!!!
15
84
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۵
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
در هیچ جامعه مثل ایران و کشورهای مسلمان تجاوز به کودکان مخفی کاری نمیشود. در ایران اسلامی که ۶ ساله اصلا بچه حساب نمیشود. بر طبق رساله امام پدوفیل تفقیز است.فرو بکن.ولی دو سوراخ را یکی نکن.نمی گویم در مسیحیت وجود ناداشت. یا نیست.روزنامه در سال ۲۰۰۱ از سو استفاده جنسی کودکان در کلیسای کاتولیک پرده بر داشت.بیش از ۳۰ هزار کیشیش در سرسر دنیا .اخراج. مجازات و اخراج.شما زمانی که دین را با قانون مخلوط.چیزی مثل طوسی بیرون مییاد.در آلمان. در خانههای زنان. ۹۰ درصد زنان پناه جو. یا ترک هستند یا عرب. که توسط پدران یا خواهران یا فامیل خود سو استفاده جنسی شدند. در دین ما به ما یاد میدهند. آبرو دین از ما مهمتر است. اگر افشا گری، آابروی دین و خانواده میرود. از کودکی در گوش ما میخوانند. من اعتقاد اگر در ایران میتوانستند آشکار اعلام کنند. آمار سیاه در ایران همه ما را شوکه میکند. تا زمنی که ناموس اسلام برای ما مهمتر از ناموس کودک ۶ ساله است. در همین لجن زندگی خواهیم کرد.ولی با تابو شکنی.عمق فساد در فهرنگ اسلامی را به ما نشان میدهد.
13
58
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۶
مستانه شرق - هایدلبرگ، آلمان
باید گریه کرد یا خندید ، نمیدانم
7
59
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۵
Anisa - ونکوور، کانادا
اینکه شما چهار سال بطور مداوم مورد تعرض جنسی قرار میگرفتید ، آنهم از سوی یکی از نزدیکانتون ؛ اینو میرسونه که اولیاء شما ؛ خصوصأ مادرتون ، چقدر از نقش مادری و مسئولیت های خود بعنوان مادر دور بوده اند!!! اگر یک یا دو بار اتفاق میوفتاد شاید توجیهی بود برای مادر شما اما اینکه 4 سال ادامه داشته ، بسیار شُبهه برانگیز هست . مگر اینکه ایشون بدلایل دیگری ؛ همچون عطش معروف شدن در سینما ، وظیفه خطیر مادری رو به فراموشی سپرده یا بارِ مادری و حمایت و سرپرستی شما را بر روی شانه کسی دیگر گذاشته بوده اند و خود در گیر علایق های خود بوده اند .
6
71
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
من ۱۰۰۰ بار دست امینا و مادرش رو میبوسم. چون شهامت بخرج دادن و دارن که تابو شکنی میکنن. امیدوارم اینگونه تابوشکنی ها ادامه پیدا بکنه. تا بقیه مادران و پدران و فرزندان تشویق بشن, و درد و رنج ها , تجاوزها و خشونت ها رو علنی بکنن. چون مادر امینا از بچه هاشون حمایت بکنن , و اونطور که بچه هاشون هستن دوست بدارن..لابد حالا آقای گفتگو گر مییاد کارشناسی و بقول خودش روشنگری میکنه و میگه, این یک حیله امنیتی هستش تا مردم رو سرکار بزارن.
109
47
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۲
آیدین2020 - استانبول، ترکیه
عکس زیر مطلب رو دیدم،فکر کردم طنز و مسخره بازیه اول!. آخه این چه ریختیه دیوانه لااقل پشم و پیلی های سینت رو بزن،حالمون بهمخورد.هیچ جای دنیا اینجور ریخت مسخره ای عادی نیست اینها کین دیگه! همه چی رو وارونه و اشتباهی انجام میدن.افتضاح.
17
92
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۲۶
romano - تهران، ایران
این داستان یکم بو داره آخه در مملکتی که دستگاه رسمی رساندن حق به حقدار وجود نداره و مردم برای حداقل مطالبه در مورد حقوقشون توسط سیستم به قتل میرسند یکدفعه ما آنچنان لیبرالیزمی میبینیم که طرف میاد در مورد تجاوزش دادخواهی میکنه؟ (سوال اینه از کی دادخواهی میکنه) من اعتقاد دارم این بازی اطلاعات سپاهه. اینها الان دارن تو این شلوغی صدا مخالفاشون رو شکار و هواپیمای اوکراینی و سقوط بورس و ویروس رو لوث میکنند . بنظرم هر ایرانی نیک میدونه در مملکتی که امثال سعید طوسی راحت تو خیابون راه میرن اما صحبت در مورد آقداشلو تشدید میشه و زیر زربین میره یا امثال ساشا صبحانی هر کثافتی میکنند اما اطلاعات سپاه امثال زم رو براحتی با همکاری دولتهای اروپایی شکار میکنه صحبت از تجاوزش یک سیرکه جدیده.
32
21
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۹
انا بیطرف - فسا، ایران
خب اگه دوس داری مثل خانمها باشی همه چیزتو درست کن. نمیشه لباس زنونه و گوشواره ....واینهمه مو و پشم هم داشته باشی. یارومی روم باش یا یه خانم خوشکل و تو دل برو
12
78
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۱
Kumasi - هرتسلیا، اسرائیل
تو که اینقدرخوشگلی و تن ناز ،حداقل پشم سینه تو میزدی تا اینجوری پلنگ دیده نمی شدی
20
78
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۱
boysboys - مونیخ، آلمان
فکر کردم شوخیه.اونایی که اینجور گرایشی دارن و اینجور میگردن حداقل بدنشون رو هم بی مو و تمیز نگه میدارن. خیلی بدجور بود اه اه.
18
71
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۵
نیایش - تهران، ایران
شاید ما پوشش رو دوست نداشته باشیم ولی حق دخالت نداریم مخصوصا اونها که تو کشورهای دمکراسی زندگی می کنند و هنوز این رو یاد نگرفته اند و هرگز نمیشه از روی ظاهر افراد قضاوت کرد در مورد همه همینطوره
53
22
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۴
akhoond shepeshoo - ورونا، ایتالیا
کاری به همجنس گرا بودنش ندارم ولی دلیلی ندارد با این ظاهر مسخره در مقابل دوربین ظاهر شود. مسخره چندش
13
71
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۳
فرید1614 - بروکسل، بلژیک
لااقل پشماتو بزن
9
64
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۵
نیایش - تهران، ایران
شاید نوع پوشش رو دوست نداشته باشی ولی به شما ربطی نداره اختیارش رو داره مخصوصا شما که ادعا میکنید در کشورهای متمدن زندگی می کنید جرات می کنید کسی با این پوشش رو که اهل همون کشور اروپایی هست مسخره کنید نه عمرا جراتش رو ندارید ما نمیتونیم به خاطر پوشش اصل قضیه رو زیر سوال ببریم !
48
19
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۴
Lucky Luc - نیویورک، ایالات متحده امریکا
من همون دقیقه اول رو دیدم دیگه قطع کردم. این موجی بود که از آمریکا شروع شد که گفتن ما هم بگیم me too که انگار به ایران هم رسیده. یارو بیست سی سال قبل رفته عشقو حال کرده حالا میگه فلانی سی سال قبل بمن تجاوز کرد.آخه مادرت خوب پدرت خوب چرا میخوای به این روش معروف بشی؟چرا نرمال نیستین؟چرا اینهمه پناهجو تو دنیا هستن اما فقط ایرانیهاش میگن ما همجنسباز بودیم یا هستیم؟لعنت به اروپای گداپرور که باعث و بانی پلیدیه
17
41
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
Shahin.Orel - تهران، ایران
وقتی این کامنت ها رو آدم میخونه , شکی براش باقی نمیمونه که جهان سوم کجاست , این آدم هم عقلش میرسیده که میتونه پشم هاشو بزنه , هم عقلش میرسیده که میتونه یک لباس زنانه که پشم هاشو میپوشونه بپوشه ! ولی چون عقلش میرسیده !!! یک لباسی پوشیده که به این جماعت نفهم , بفهمونه , من همینی هستم که هستم , میخوام این شکلی باشم و بپوشم , و به کسی هم ربطی نداره . یکی مثل کنچیتا وورست چون اطرافیانش نفهم نیستن میشه برنده یوروویژن , یکی هم باید به خاطر نفهمی اطرافیان دربدر بشه تو دنیا , که پشم ایشون مزاحم زندگی ۸۰ میلیونه!
179
51
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::boysboys - مونیخ، آلمان::]. [::Kumasi - هرتسلیا، اسرائیل::]. [::انا بیطرف - فسا، ایران::]. و بقیه دوستان. شما به شکل و شمایل دیگران چکار دارید؟ آیا خرجش رو میدید؟ هرکسی آزاد هست برای خودش هرجور بخواد زندگی بکنه؟ اگه ایشون اومد به شما گفت بیا با من دوست باش بگو خیلی ممنون نمیخوام دوست باشم ولی سعی نکن بهش دیکته کنی که چطوری زندگی بکنه.با این روشهای گشت ارشادی خودتون رو ضایع میکنید چون اون در نهایت زندگی خودش رو انجام میده . امر بمعروف و نهی از منکر رو توی اروپا چرا میخواهید ببرید؟ برگردید ایران.
58
31
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۵
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
[::مستانه شرق - هایدلبرگ، آلمان::]. چرا؟ مگر در آلمان نیستید. و زندگی نمیکنید. مگر در ۲ سال پیش در Eurovision Song Contest. خواننده مال اطریش Conchita اینجوری نبود. یکی مسخره کرد .؟ نفر اول هم شد. چه کسانی شروع به فحاشی و مسخره؟ پوتین. رهیس جهمبور بلاروس.رجب ترکیه. همه اینها دلیل بر این نیست. که ما عقب مانده هستیم ؟ مگر اسکاتلندیها مردان آنها دامن نمیپوشند. همیشه فقط مرغ همسایه غاز است؟ خوب چکارش دارید؟ اگر با این لباس خودش راضی است. بپوشد. مگر ازارش به من و شما رسیده.؟شما این تابو ۱۵۰۰ ساله دین ما را فراموش کرده. که از کوچکی ما را .....بار میآورند. و گیر داده به موی سینه این.مگر قرار است من و شما سینه او را ببوسیم .یا ما را مجبور کرد. تا زمانی که ما آزادی فردی. را در در مورد لباس.اندیشه. عقیده احترام نگذاریم. یاد نخوایم گرفت. من هزار بار این آقا یا خانم یا ترانس را ترجیح .به کسی که گوید. دختر ۹ ساله هلال است. این فقط ترانس است. دیگری ...... زمین تا آسمان با هم تفاوت
47
30
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۴
بیگانه در بایرن - بایرن، آلمان
خیلی .....
4
24
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۵
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. خیلی دوست دارم نمره بیست به شما. ولی مشکوک هستم.می گویند مار گزیده.از ریسمان سیا سفید میترسد، باشد یک بیست برای کامنت شما. ولی با شرط و شروط. ببینیم بعدها چگونه رفتار و دوباره به طرف ریش مقدس میروید؟ دوستان ضد آخوند یاد بگیرند. این آذری خودمان است. این درک کرد شما خیر
35
17
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
لُطفن این نوشته رو بخونین بعد منفی بدین. در حدی نیستم چیزی برای گفتن داشته باشم. چون یک دیپلم ردی ام. ولی شمایی که نا سلامتی در بحث حقوق انسانها و آزادی و زمین و فضا از فک و فامیل سولون آتنی هستین چی اتون شده که کلیشه ای فکر میکنین؟ چرا عمق این عملکرد و تابو شکنی این شخص رو نادیده میگیرین. حالا درمورد نادری که مادر شهامت به خرج داده بچه اش رو با همین شکل و شمایل قبول داره. ولی ما قبول نداریم! میخاد بگه مادرا پدرا !!! نَگین به بچه هاتون برو توی بغل عمو یا دایی فامیل و دوست و غیره. جبهه طوسی ها تقویت نکنین. یا گیر دادین چرا پشماشو نزده. آخه دوسسسسستان : همه ترنس ها که مثل هم نیستن و قرار نیست مثل هم فکر بکنن؟ مگه طرف مریضه با این شکل و فرم بیاد تا ما فحش و بد وبیراه بهش بدیم ؟ مگه فرم و شکل لباس پوشیدن ما مثل همه؟ مگه خوننده تراجنسیتی اتریشی برنده "یورو ویژن" با ریش و پشم نیومد؟ فرقش اینه او اطریشی بود؟
47
23
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
به گشت ارشاد گیر ندین. گشت اِرشاد شاخه برون مرزیش, داره فعال و فعال ترمیشه. <خانما و آقایون> همه ترنس ها مثل هم نیستن. بعضی با ین فرم و نوع آرایش آرامش میگیرن. بعضی با نوع و آرایش دیگه . مگه ما مردا همه امون ریش و سبیل داریم؟ یا یک فرمیم. احمدی نژاد یادت بخیر
47
18
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
Shahin.Orel - تهران، ایران
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. عجله نکنید برای ۲۰ دادن !! تو همین کامنت که نتیجه گیری کرده , اگه کسی خرج کسی رو میده , حق تایین و تکلیف برای بدن اون فرد رو داره !
12
19
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۴
Lucky Luc - نیویورک، ایالات متحده امریکا
[::Shahin.Orel - تهران، ایران::]. نمنه؟ نکنه تو هم عقلت میرسید اینو نوشتی؟آخه آدم بیعقل اینکار چیزی نیست جز جلب توجه . یعنی بمن نگاه کنین. اونی هم که برنده جایزه شد چون اونهایی که برگزارکننده مسابقات بودن میخواستن اون برنده بشه . دریک کلام الان دنیا دست احمقهاست و توی این دنیا احمقها به احمق ترینها جایزه میدن و شادی میکنن.بقیه تماشاگر هستن.مثلا همه میدونن که برنده مسابقات فوتبال و راگبی رو هم قبل از بازی تعیین کردن.
16
10
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۴
Lucky Luc - نیویورک، ایالات متحده امریکا
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. به شکل و شمایل کسی کار نداریم بالام جان.اینطور ظاهر شدن در تلویزیون یه معنی بیشتر نداره. یعنی من محتاج جلب توجه شما هستم.ساده ترین فرمول روانشناسی همینه.الان برای لایک و فیدبک گرفتن شورتشون هم پایین میکشن چه برسه اینطوری بیان تو تلویزیون
14
15
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۱
boysboys - مونیخ، آلمان
[::Shahin.Orel - تهران، ایران::]. ژست روشن فکری نگیر لطفا و برای من جهان سوم در نکن.کسی با تمایل جنسی طرف مشکلی نداره و حتی با زنانه پوش بودنش.موضوع کاریه که هیچ همجنسگرا دیگه هم انجامنمیده.کسی که اینجور ظاهر غریبی درست کنه تو همین آلمان جهان اول هم مزحکه و انگشت نما مردم میشه.مگه شب باشه بره به به پارتی یا کلاب خاص،نه اینکه بیاد جدی توتلویزیون حرف بزنه.این آدم فقط و فقط برای مطرح کردن خودش و جلب توجه این کار روکرده.یا فردی همجنسگرا هست با تیپ پسرانه،یا زنانه پوش که لباس زنانه میپوسه.هر دوش هم اوکی هست و به خودشون مربوطه ولی تو دوره زمونه ای که مردای عادی هم مو بدن میزنن،کسی که ادعا داره ترنس و زنانه پوشه و روحیات زنانه داره،حتی لباس زنانه پوشیده اونوقت سینه پر مو.مثل یه کاریکاتور احمقانه.فقط هدفشون مطرح شدن تو مدیا و شبکات اجتماعی و درآمد زایی هست.شما انگار خوابی.
16
32
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۱
boysboys - مونیخ، آلمان
[::هانی - اسلو، نروژ::]. [::هانی - اسلو، نروژ::]. خیلی ساده و بی اطلاع تشریف داری.برات متاسفم.
12
28
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۱
boysboys - مونیخ، آلمان
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. تیپی که کسی تو مسابقه یورو ویژن و پارتی و هالووین و کلاب میزنه (اونهم اولین بار اینکار روکرد تا جنجالی و متفاوت باشه ظاهرش، هیچکس دیگه چنین کاری نمیکنه) خیلی فرق داره با وقتی کسی برای صحبت جدی توتلویزیون اومده. همینجا هم کسی اینجور بیاد (منظورم لباس زنانش نیست،اون ترکیب نابهنجار و غیرعادی بدن پر مو مردانه + لباس و عواطف زنانه هست) همه مسخرش میکنن و حق دارند. ایشون یا زیادی جوگیر شده از اونور بوم داره میفته و یا احتمال بیشتر دنبال نون درآوردن از طریق خودنمایی و جلب توجه تو مدیا هست.
14
32
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۱
boysboys - مونیخ، آلمان
روحیات زنونه داری و میخوای مثل زن زندکی و سکس و رفتار کنی،هیچ اشکالی نداره ولی کدوم زنپوشی با سینه پر مو تیپ لباس زنونه میزنه؟ لابد فردا با سبیل چخماغی لباس زنونه میپوشه! خودش و بقیه رو مسخره کرده.attention seeker بی حیا ..عده ای هم اینجا ژست روشنفکری گرفتن برای این دلقک.
14
38
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۶
مستانه شرق - هایدلبرگ، آلمان
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. حق نسبیست ،اما شاید حق باشماست .
1
7
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۵
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
[::هانی - اسلو، نروژ::]. عزیز فایده نداره. مثل کوبیدن آب در هونگ است. همیشه با هم در اینجا جدال داشتیم.ولی همیشه هم بر خلاف شما میگفتم. تنها از آخوند متنفر بودن شرط نیست. همه ما باید اول آخوند درونی را شکست دهیم. سخت تر از آخوند مسلمان است. ولی امید هم وجود دارد.شاید نق قول از یک ترانس. باعث بیداری ما. ولی التماس برای درک کردن نکنید.منفی دادن در اینجا به عقل دانش ربطی ندارد. انگشت ما با سرعت عمل میکند. تا کمی مخالف یا آغشته به ۱۵۰۰ سال ادب و تربیت.نقل قول. دوست دارم که مردم ما را. درک کنند.که ما هم انسان هستیم. مثل بقیه. و این زندگی ما است.واقهیت زندگی ما.خودمان انتخاب نکردیم.ما را به رسمیت شناسید.سخنی که ما میگوهیم. آنچه هست. که ما هستیم.این الفبا حق انسانی است. اگر این سخن ما را عوض نکند. دیگر کاری نمیشود کرد. بعضی وقتا باید به دست. زمان سپرد.
41
11
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۲
یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک
مرتیکه رذل سوتین هم زیر او پیرهن صورتیش تنشه. اینا به تنبیه احتیاج دارن در حد غلط کردم، دیگه نمیکنم.
42
23
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. بابا عمو ...کارت درسته ...ما که کاری نداریم ما میگیم بدون تنفر با هم بحث تاریخی کنیم
24
7
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
grizzly - برلین، آلمان
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. ببین این شخص خودش رو قربانی تجاوز معرفی میکنه! لااقل تیتر اینجور نشان میده ولی ظاهر و رفتارش نشان میده که انگار فاعل مفعولش رو درست میشناخته و میدونسته که خودشه! چون کسی که مورد آزار قرار میگیره هویت اصلی خودش رو سعی میکنه حفظ کنه و اونی نباشه که متجاوزش میخواسته مگر اینکه سندروم استکهلم بگیره و عاشق متجاوزش بشه این شخص با ظاهری که برای خودش ساخته انگار سالهاست که قبول کرده که یک زنه در قالب اشتباهی یک مرد و الآن دیگه اونیه که باید باشه یعنی این از اولش انگار اینطور بوده یعنی اینطور نشده و تجاوزی هم درکار نبوده
7
12
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۳
paksan - ایران، ایران
شاید یکی دلش خواست اصلا لخت باشه و با لخت بودن آرامش بگیره ،لخت بشه؟حتی تو آزادترین کشورها هم این چیزا قابل قبول نیست. متاسفانه رسانه های خارج از کشور کاملا اسیر شدند و نمی فهمند رژیم داره با پول دادن به این افراد و فرستادن اینا به برنامه های اینا سیاستهاش رو اجرا میکنه هدفش سقوط اعتماد مردم به این رسانه هاست. اصلا بحث دفاع از حقوق دگرباشها نیست یکی به اینا توضیح بده در چه دامی افتادند و می افتند و هدف زده کردن مردم از این رسانه هاست و توجیح اینکه اینا قصد دارند ایران رو تبدیل به همچین چیزی کنند.آخه یه زن هم اینطوری آرایش نمیکنه با پشم و سیبیل. بابا زنها هم بدنشون مو داره مشخصه این طرف از قصد اینطوری ازش خواستن بیاد.گیرم نمیخوای بزنی خوب چرا با این لباس؟ این مرتیکه مریض اگر نگیم پول گرفته که بیاد تو این برنامه ها صددرصد فقط عاشق آرایش و لباس زنانه اس. ایشون ترنس نیست . به زور آرایش و لباس لختی نمیشه.من خودم تو ایران دیدم پسرهایی که حس زنانه دارند و تغییر جنسیت دادند و لباسهای عرف جامعه رو می پوشیدند و زندگی دلخواهشون رو داشتند.این مرتیکه شک نکنید دنبال اقامت گرفتنه.
11
30
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۵
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
[::هانی - اسلو، نروژ::]. بنده حقیر به شما قول میدهم. که خیلیها در اینجا. حتا یک بار هم به این گوش ندادند. که چه گفت.فقط عکس او. و سریع .دست به قلم. در حالی که. یکی از شرمترین واقعیت.جامعه ما بخصوص جامعه مذهبی را آشکار کرد. همه چیز را زیر فرش زیبا پنهان کردیم. برای آبرو ما خوب نیست.یا دین ما بد نام میشود. در حالی که همه میدانند. آزار جنسی اطفال در شرق و شبه جزیره عرب بیداد میکند. در مصر و در بندر بوشر خودمان. کاپیتانهای لنجهای کالا ها. همیشه یک تا دو نوجوان ۸ تا ۹ ساله همرا دارند. همه هم میدانند. اسمش کار آموز است. ولی همه میداند. وظیفه آنها چیست؟ در هجره تاریک مساجد . جنایتها انجام میشود. که اگر روزی آشکار شود. دنیا زیبا ما مثل حباب میترکد. باید برای این هورا کشید. چون آینه در جلو ما قرار داد. تا چهره خود را ببینیم. دیدن خود همیشه آسان نیست.
31
15
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۳
paksan - ایران، ایران
به خدا یه بچه هم میتونه بفهمه این طرف داره دروغ میگه. کاش بشه اینا رو بکشیم به دادگاه تا ثابت بشه دروغ میگه. حتی حاضر نشده یه آرایش زنونه درست بکنه. چرا؟ چون از اینجا که میره بیرون لباس عوض کنه و معمولی مثل پسرا زندگی کنه و برای مقاصد پلشت خودش باز وقتش شد لباس ده دلاری با یه رژ یک دلاری و بگه من زنم! آخه چرا نباید تونست این افراد رو ردگیری و قصد و نیت کثیفشون رو برملا کرد. به نظرم خود ترنس ها و دو جنسه های واقعی باید پیگیر رفتار و عملکرد واقعی این افراد شیاد باشند و دروغ اینا رو دربیارن.
12
36
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۳
paksan - ایران، ایران
[آذرمیانه - آذربادگان، ایران][zarduscht - فرانکفورت، آلمان] شما متاسفانه موضوع ترنس ها در ایران رو با غرب مقایسه میکنید.در غرب تربیت درست وجود داره یعنی اینکه بچه ها آموزش می بینند که دروغ نگویند یا اینکه هر چیزی رو که میخوان آزادانه بگویند و بطور کلی تلاش سیستم آموزشی و جامعه اینه که مردم خود حقیقیشون باشند ولی در خاورمیانه اینطور نیست. دروغ گفتن یه هنره کلک زدن زرنگیه قانون رو دور زدن زرنگیه و خودت رو همرنگ جماعت کردن زرنگیه و منفعت داره. کسی که با این فکر بزرگ شده و البته تنبل و زیرکار در رو هستش روشش اینه. چرا خیلی ها قبل از اقامت گرفتن ترنس و بهایی و فراری از دست شوهر میشن؟ 80 درصد کیس های مهاجرت و پناهندگی اروپا در ایرانیان همین چهارقلم که گفتم هستش و قبول ندارید برید دنبال کار مترجمی بگردید واسه دادگاههای انگلیس. بعد به چشم خودتون می بینید تو دادگاهها پسرهایی مثل همین آقا چطور صبح تو دادگاه ترنس هستن و داستانها میگن از زندان و ضرب و شتم و شب دنبال دختر بازی. این افراد شیاد دقیقا کسایی هستند که باعث مشکلات بیشتر برای ترنس های واقعی و کسایی که واقعا جنس مخالف هستند میشن.
13
30
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۷
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::هانی - اسلو، نروژ::]. همه ی ما ایرانیها یک گشت ارشاد در خودمان داریم و به خودمان اجازه میدهیم که انسانها را و پوشش آنها را قضاوت کنیم .اول باید گشت ارشاد درون خودمان را نابود کنیم و به ظاهر انسانها ایراد نگیریم و مسخره نکنیم و گیر ندهیم .این گشت ارشاد ۴۱ سال است که درون ما ایرانیها رخنه کرده
31
15
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۷
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
شکل و شمایل و لباس پوشیدن ایشان به خودشان ربط دارد و ما اجازه نداریم که مسخره کنیم و یا قضاوتش کنیم و به او تهمت بزنیم ولی به مادر ایشان خانم مانیا اکبری که کوتاهی و سهل انگاری و اعتماد به شوهر خواهر و حتی شوهر دومش را میخواهد به عباس کیارستمی ربط دهد را نباید سکوت کنیم و شاید زمانی که این خانم در پی عشق و حال با شوهر دوم بوده و از کودکش غافل شده و حتما برای راحتی خودش فرزندش را به خواهرش می سپرده تا خودش بتواند با نامزد و یا شوهر جدیدش اختلاط کند و اون شوهر خواهر هم تجاوز کرده چه ربطی میتواند به عباس کیارستمی داشته باشد
23
13
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۴
akhoond shepeshoo - ورونا، ایتالیا
همچنس گرایی یک عرف غیر معمول در جامعه است و در اقلیت , قطعا حق زندگی وآزادی در چهارچوب قوانین صحیح و منطقی را دارند ولی حق تبلیغ کردن و خودنمایی به هیچ وجه , دلیلی هم ندارد که ما در همه چیز از الگوهای غربی کپی برداری کنیم هر کشوری فرهنگ خودش را دارد, منطقی باشیم دلیلی ندارد به بهانه آزادی از طرف دیگر بام سقوط کنیم
6
13
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۹
دانای نادان - آمستردام، هلند
اونی که به تو تجاوز کرده، میخوام بهش مدال بدم. چه جوری تونسته به تو تجاوز کنه؟
17
27
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۳
agha_ehsan - تهران، ایران
قطعا همین 4 سال مورد تجاوز یه مردک گنده واقع شدنه که باعث شده اون پسربچه خوش تیپ که میتونست یه زندگی خوبی داشته باشه ، امروزه در این سن و سال در این لباس و در نقش جنس مخالفش ظاهر بشه . آفرین که حرف میزنی انسان شجاع
26
10
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۳
پرنده ابی - لندن، انگلستان
وای وای این چرا اینجوری بود؟لااقل موهای سینه رو لیزر میکرد
6
26
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۵
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
همه ما باید قطره قطره. بردگی افکار را از خود ترک کنیم. انتوان چخوف .نویسنده معروف روس. نمیدانم. باور دارم بعضی از ما ایرانیها باید.بشگه بشگه بردگی افکار را .از خود پاک کنیم. به امید این روز.شب همه خوش
23
9
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۳
پرنده ابی - لندن، انگلستان
[::هانی - اسلو، نروژ::]. [::هانی - اسلو، نروژ::]. چه ربطی به گشت ارشاد یا بقیه حرفهات داره کاکو؟اگه افکار کاملا نروژی داری یا خودتو نروژی میدونی برو به سایتای نروژی اگه مثل ما ایرانی هستی پس مثل بقیه باش که گفتن موهاشو باید میزد بعد میرفت. موضوع اینه که حرفهای این کاکو الان تحتو شعاع موهای نپوشونده سینه اش قرار گرفته هرچی هم بگه کسی باورش نمیکنه.
8
31
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
vg2000 - اسلو، نروژ
[::یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک::]. اینو تو باید به راه راست هدایت کنی
1
13
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۳
پرنده ابی - لندن، انگلستان
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. کاکو از من نارحت نشو ولی خودت از همه آخوندتری بعد به بقیه میگی مغز متفکر جهان اسلام هستن
5
12
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۳
آلترناتیو - فرانکفورت، آلمان
با توجه به ۹۰ درسد کامنتها، پناه بر خرد!!!
1
11
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۲
آیدین2020 - استانبول، ترکیه
من احتمال میدم این فرد رو رژیم فرستاده تا آبروی همجنسگراها رو ببرند و اونها رو بین مردم تخریب کنن: ۱-ادعاهای همیشگی و دروغشون که کسانی که در بچگی بهشون تجاوز شده همجنسگرا میشند ۲-نشان دادن این ظاهر غیر معمول و ناخوشایند و تحقیر آمیز. کمی فکر کنید،اینهمه همجنسگرا با هر گرایش در خارج و هم در فیلمها و عکسهای داخل ایران،این شمایل اصلا دیدهنمیشه.همجنسگرا یا همون تیپ عادی پسرانه دارند و یا اگه ترانس یا زنپوش هستند کاملا خودشون رو به شکل زن نشونمیدن.من هرگز ندیدم (جز در بالماسکه کمدی و در شو تلویزیونی) کسی ترکیب دو سبک متضاد رو داشته باشه.این زننده و مسخره و نابجا بودنش مشکوک هست و میتونه برنامه رژیم برا بد جلوه دادن بیشتر این افراد باشه.
6
20
چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. نه عزیزم ایرانی اصولا دگم و خشک مغز هست ( منظورم همه نیست ولی اکثرا) حالا چه مذهبی چه غیر مذهبی. شما الان ببین بن سلمان که خودش فرمانده مسلمین هست میگه من میخوام همه چیزو آزاد بکنم از ترس ایران نمیکنم!! یا ایرانیهای خارج نشین رو ببین آیا چقدر پارتی میگیرن خوش میگذرونند؟ چرا باهم کنار نمیان؟ حتی توی سیاست با هم کنار نمیان !!
21
7
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. باور نکنید استاد، این همان یکی به نعل و دو تا به میخ زدن هست. دام را به این شکل پهن میکنند که یعنی روشنفکر هستیم، همینکه اعتماد شما را جلب کردند گریز به صحرای کربلا را آغاز میکنند و میخ اسلام را عمیق تر فرو میکنند.
7
14
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
به امید Trend شدن این طرز لباس و آرایش. تصمیم گرفتم که فردا با همین شکل و شمایل سر کار حاضر بشم تا همصدایی خودم را با جنابان زرتشت، هانی اسلو و چند تن دیگر از نظر دهندگان اعلام کنم. اگر امکان داشت اینجا عکسی از خودم میگذاشتم که ببینیم اگر در سن ۶۱ سالگی با موهای پرپشت و سفید سر و سینه و در یک لباس سکسی بانوان دیده بشم چقدر طرفدار پیدا خواهم کرد!
6
15
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
قبل از هر چیز باید بگم من هیچ مشکلی با ترانس ها و یا دگر باشان جنسی ندارم، حتی سالها پیش وقتی در منچستر دانشجو بودم ، بعد از بستن پاپ ها در ساعت ۱۱ شب ، یکی دو بار با سایر دوستان دانشجو برای نوشیدن مشروب و تماشای شو های جالب ترانس ها به کلوب آنان رفتم ، از آنجا که من با هویت جنسی خودم بعنوان کسی که علاقه به جنس مونث دارد ، مشکل ندارم لذا هراس از همجنس گرایی نداشته و ندارم ، اما ترانس ها معمولا وقتی که به کلوب میروند با آرایش و لباس های جیغ و کفش پاشنه بلند خود نمایی میکنند ، اینکه این فرد با شاخص کردن غلیظ تمایلات جنسی خودش در تلویزیون ، آب به هاون تبلیغات کثیف رژیم میزند ، که نقصیرخود قربانیان است که با کم حجابی و یا سکسی پوشیدن و یا تحریک امیز بودن باعث انحراف و تشویق تجاوز میشوند ، من این مسعله را سناریو رژیم میدانم ، اتفاقا حتی سوعدی ها که حتی در چله زمستان با دامن کوناه شب ها بیرون میان، وقتی در تلویزیون در رابطه با تجاوز صحبت میکنند ، با متعادل و ساده لباس پوشیدن ، مشکل جامعه را تحت فوکوس قرار میدهند ، نه اینکه الزاما خودشان را تابلو کنند
1
18
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۴
یویوماما - ونوس، اریتره
همش تقصیر کیا رستمی است که اینو انتخاب کرد و مشهورش کرد که پاش به المان رسید و گرنه تو ایران زن وبچه ای داشت و راننده ای یا سبزی فروشی میکرد.
2
10
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
[::پرنده ابی - لندن، انگلستان::] رفیق: مجددا تکرار میکنم . همه ترنس ها یکجور فکر نمی کنن, و یکجور زندگی نمی کنن, و یکجور لباس نمی پوشن. بعضی ها با ریش و سبیل ظاهر میشن ,و بعضی با این آرایش و ظاهر. اَگه شما مو دارین, دوست دارین سرتون رو تیغ بزنی یا ریش و سبیل بذاری یا بزنی؟ در ضمن من نه آدمی مثل شمایم و نه مثل شما فکر میکنم و نه مثل شما ایرونی هستم. شما هم مثل من نیستی . قربونت
87
7
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
[::boysboys - مونیخ، آلمان::] چی میگی تو؟ بقول جناب سروان هاها! چه شده وارد کارزار فکر کردن شدی؟ بدور از شوخی پسر خوبی باش. تا مثل من ساده و بی اِطلاع و اَحمق نباشی. قربونت.
12
9
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۴
یویوماما - ونوس، اریتره
اکثر گی هایی که من میشناسم از سنین پایین به میل خودشان تن به رابطه جنسی با ادمهای بزرگتر میدانند.و این دلیل گی شدنشان نیست ،از بدو تولد اینها گی زاده شدند.حالا این عزیز اگر گی نبود میگفتم که تجاوز شده ولی وقتی سن پایینتر خودش گی هست و سن بالاتر هم ممکن است گی باشد و 4سال رابطه جنسی با رضایت داشته باشند این دیگه تجاوز نمیشه.این اقا با اون لباس زنانه فقط می خواهد جلب توجه بکند و البته عده زیادی را هم جری.
7
8
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
باور کنید که, اگه اکثرتون بتونین و دریک لایو زنده نفستون دربیاد, و مثل امینا حرف بزنین و یک جمله صحبت بکنید. چون نه مایه اش رو دارین, و نه سوادش رو. باور کنید که اکثرتون نمیدونید ترنس چییه, یا دگرباشان کی ان. باور کنید که اَگه اکثرتون یک کتاب رُمان خوندین. شاید فقط تا تصمیم کبری و دهقان فداکار! باور کنید که اطلاعات و شعور و درک ایرونی های داخل کشور بمراتب بیشتر از اکثر شما خارج نشینای. باور کنید که بهتره سکوت بکنید چون به اندازه کافی موجب خنده آخوندا و گشت ارشاد شدین. باور کنید که اکثرا فکرتون آکبنده. باور کنید که دانش و شعور اکثر شما اینه که نمیدونین چی میخاین. باور کنین که جمهوری اسلامی از سرِاکثرتون زیاده. باور کنین که گیر دادن به آخوند و اسلام درست نیست. چون شما اکثرتون نمایندگان ولایت فقیه و اسلام در مرزهای بیرونی هستین. باور کنین اگه یک تار موی سینه امینا که خار چشمتون شده, رو به یک جمع کثیری از شما عوض بکنم. باور کنید بحث با اَکثر شما اتلاف وقته. چون شما نه وقت فکر کردن دارین و نه چیزی برای ازدست دادن.
152
13
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
هانی جان تمام فرمایشات شما درست و انسانیه ، اما چرا از هزاران دختر و پسری که مورد تجاوز قرار گرفته ، از دانشجویان و معترضین سیاسی گرفته ، تا کسانی که حتی با لباس ساده در محیط کار و یا خارج از خانه مورد تعرض قرار گرفته اند ، به یکباره و با بوق و کرنا داستان تجاوز به یک ترانس پرچمدار میشه ، این فرد کاملا هدفمند و مهندسی شده لباس پوشیده . شاهد هستیم که ۴۰ سال شعار تبلیغاتی رژیم این بوده که حجاب و چادر هم نشان عفت و هم ابزار دفاع از ناموس است ، و خطر تحریک و تجاوز را خنثی میکند ، در واقع هویت جنسی بانوان را از بین میبرند ، این نمایش در واقع تبلیغات رژیم را تایید میکند ، و این پدیده جدیدی نیست ، چند سال پیش وقتی خانه سینما را بستند ، مرتجعین سینما را مرکز فحشا اعلام کردند، هنوز جوهر این ادعا خشک نشده بود ، از زمین و زمان اعترافات
3
14
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
[::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::] 1- کوروش جان: ببین اَزیز ! باید تابویی هایی رو شکست که خط قرمزن. باید به نداشته ها و ممنوعیت هایی پرداخت,که نه دولت اونا رو آروم میگزاره, نه پدر, نه مادر, نه همسایه, نه بقال ! و حکم اِدام میگیرن. باید به این قدغن ها بیشتر شوت زد. اشاره شما به تجاوز وبه زنان و سرکوب سیاسیون درسته. مگه خیلی ها نیستن در داخل ایران معترضن. مگه خیلی ها نیستن توی خارج تا تریبون ازاد گیرشون مییاد مثل امینا علیه رژیم حرف میزنن و از خشونت ها علیه خودشون میگن. ولی شما دیدین بصورت علنی در دیالوگ مادر و پسر به اینگونه مطالب که توی جامعه جایی ندارن بپردازن؟
62
8
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۷
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
حتما فیلم ده را ببینید و گفتگوی بین این مادر و پسر را بشنوید و متوجه خودخواهی مادر این پسر میشوید این پسر سراسر خشم در مقابل خودخواهی مادرش که فقط بفکر خودش است و این مادر فقط در پی متقاعد کردن فرزندش است برای ازدواج مجددش و این پسر بچه فقط عصبانی و پر از خشم است ولی این مادر فرزندش را رها میکند که به فکر خودش باشد .بجای اینکه از روانشناس و مشاور کمک بگیرد تا علت اینهمه خشم را بداند فقط میخواهد او را متقاعد کند با دلایل و حالا با گذشت زمان به کیارستمی تهمت میزند اتفاقا این فیلم سندی ست بر بی خیال بودن و خودخواه بودن مادر که باید همان موقع در پی دانستن علت باشد ولی آنقدر غرق در زندگی جدیدش با مرد مورد علاقه اش بود که درد فرزندش را نفهمید و حالا ادعا و طلبکار کیارستمی ست .توصیه میکنم حتما فیلم ده را ببینید
1
5
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
۲- شما میگین این سناریوی رژیمه. گیریم درست. اگه ما مطمن بشیم که امینا ۱۰۰٪ توی این سناریو نیست. آیا این جماعت ایرونی که اینجا هستن امینا رو قبول می کنن؟ یقیناً خیر. مگه شما نمیگین ترنس ها رو از نزدیک دیدین و چطوری لباس می پوشن؟ خُب این هم یکی از اونا! یعنی برای ما اشکال داره؟ باید به ساختارو بینش آدما اگه ضرری نداره بها داد. تازه تعریف این ضرر هم مطلق نیستش. خب از کجا معلومه ایشون یک فیلم ساز ماهری بشه. چه اشکالی داره که آدما رو از روی عقل و درکشون ارزیابی بکنیم, تا از روی پوشش و آرایش؟ همسایه من دگرباشه . هر ساله من و ۲ تا دخترای کوچکم وهمسرم {همسرم بیشتر تنهایی} در راهپیمایی هاشو شرکت می کنیم, و پرچمشون رو توی بالکن میگزاریم. اشاره کنم که شما صاحب مرام و اخلاق و بها هستی. حرفام حمل بر توصیه به شما نیستش! فقط خاستم توضیحی داده باشم. شنگول باشی
58
9
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۷
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
جالبه دوستان بجای اینکه به مسئله تجاوز بپردازند و در باره تجاوز کامنت بگذارند گیر داده اند به طرز پوشش او .لباس و موهای سینه و گوشواره های او را ول کنید و حرفهای او را در باره تجاوزی که چندین سال به او میشده گوش بدهید ،و مادری که بخاطر خودخواهی خودش در این ۴سال نفهمیده و برای راحتی خودش فرزندش را به خاله می سپرده و مرتب کارش را توجیه میکند برای یک پسر بچه در آن سن و سال و حالا بی توجهی و بی خیالی خودش را تقصیر دیگران میاندازد . اول باید این مادر را محاکمه کرد و باید بداند بخاطر خودش فرزندش را قربانی کرده و حالا بعد از سالها یادش افتاده که فرزندی داشته و خشم داشته و چرا کسی نفهمیده که به او تجاوز میشده .دوستان الان مشکل طرز لباس پوشیدن امینا نیست مشکل تجاوز به است بهتر است به تجاوز توجه کنید و در باره تجاوز نظر بدهیم
5
4
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۷
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
خانم اکبری شما زمانی که میخواستید شوهر دوم اختیار کنید آیا کیارستمی مشوق شما بوده که حالا از کیارستمی میخواهید که چرا متوجه مشکل پسرت نشده ؟ آنزمان که شما فرزندت و احساسات او را رها کردید و به فکر خودت بودی و شوهر برایت از پسرت مهمتر بوده باید پاسخگو باشی و مقصر خودت هستی که آنقدر به فکر خودت بودی که نفهمیدی به پسرت چه گذشته تو آنقدر خودخواه بودی و هستی که بخاطر بی توجهی و خودخواهی خودت دنبال مقصر میگردی و دنبال شریک جرم میگردی آنهم از یک کارگردان سینما .تو مادر بودی و باید میفهمیدی که به پسرت تجاوز میشده آنهم نزدیکترین فرد به تو اینکار را میکرده ،ولی آنقدر غرق در عشق و عاشقی و همسر جدیدت بودی که نفهمیدی ۴ سال به فرزندت چه گذشته و در حقیقت فرزندت را فدای شوهر جدیدت کردی و حاضر نشدی فریادهای پسرت و خشم او را بشنوی و فقط تائید میخواستی از او آنهم در آن سن کم که کار تو و شوهر جدیدت را به رسمیت بشناسد و کارت صد آفرین به تو بدهد تو حاضر نشدی از خواسته های خودت بگذری برای آرامش فرزندت مگر او از تو چه میخواست جز مادری که در کنارش باش و برای او باشد ولی تو در همان فیلم ده میگفتی
3
3
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
Shahin.Orel - تهران، ایران
[::هانی - اسلو، نروژ::]. هانی جان شما وقتی مینویسی این رو هم در نظر بگیر کسانی که میخونن جامعهای هستن که تا سال ۱۹۷۹ جهان سوم بودن و بعد به قومی نیمه وحشی تبدیل شدن , یک عده رفتن امریکا هنوز دنبال کبابی و دیزی میگردن , یک عده هم سوار خر رسیدن به آلمان همه عمر نون گدایی بخورن و تعجب کنن که چرا آلمانی ها به چشم آدم های بدوی بهشون نگاه میکنن , همه این ها هم دسته جمعی واسه هرچی متجاوز به اجدادشونه که از کربلا و مدینه اومده بودن زنجیر زنی و عزاداری میکنن . یک عده آدم بی شعور اجتماعی که به کره ماه هم برن باز هم میراث توحش خودشون رو به اونجا هم میبرن . پس خودت رو خسته نکن
209
14
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۷
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
تو هم مثل پدرت میخواهی من مال تو باشم .خانم به اصطلاح مادر باید میدانستی که وقتی بچه ای را بدنیا میا وری در مقابل او مسئولی و باید زندگیت را برای او بگذاریو فدا کنی ولی برای تو مرد و عشق جدید بیشتر از فرزندت اهمیت داشت
1
3
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۱
boysboys - مونیخ، آلمان
[::هانی - اسلو، نروژ::]. منچی میگم؟ چشمای شهلات رو باز کن بخون شاید بفهمی.فکر کردی بیای اینجا ۴ تا حرف لیبرال و روشنفکری بزنی برای خودت کاراکتری میشی؟ توهم گرفتت که متفکر و روشنفکری و فقط تومیفهمی؟ اینجا انشا ننویس،اینجا جای نظر و کامنت هست نه مقاله نویسی.تو هیچ تجربه واقعی و برخوردی با این چیزها نداری و فقط نشستی کنج خونه حرفهای لیبرالی در میکنی .
8
9
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
grizzly - برلین، آلمان
در جامعه ایران لواط و بچه بازی زیاده ولی خیلی از همین افراد که مفعول واقع میشوند وقتی بزرگ شدند دیگر لباسهای اجق وجق نمیپوشند و ماتیک و سرخاب نمیمالند و سعی میکنند معمولی ظاهر شوند حتی آنهایی هم که مرزن هستند میروند عمل میکنند و پشم و پیلی را میزنند ولی ایشون مثل اینکه هورمون تستوسترون خوب ترشح میکنه که پشم ها رو ریخته بیرون و فقط تظاهر میکنه که در اثر لواط هویتش عوض شده
7
9
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
shaboruz - پاریس، فرانسه
این مانیا اکبری به هر قیمتی میخواد مشهور و مطرح بشه یک مدتی هم میگفت سرطان مغز گرفته راست و دروغش پای خودش . منکه ازش خوشم نمیاد !.
1
7
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
[::boysboys - مونیخ، آلمان::] من غلط بکنم که ادعای روشنگری بکنم. اینقدر آدمای شارژ شده لیبرال اینجا ریخته, که به من کسی نمیگه یابو! من کجا و چشمای شهلا و سهیلا. اَگه چشم داشتم خُب تورو می دیدم. واقعن همیشه فکر می کردم که تو فقط توی این مایه ها هستی , مثلن عکس یه دختری رو مثل آیتک جاوید نژاد ببینی, و آخ و اووفی بکنی و تحریک بشی! میبخشی اشتباه کردم, باز عقل نداشته ام گولم زد. آفرین پسر خوب بعد از اینکه کارتونت تموم شد, زود بگیر بخاب. آفرین آفرین. سرحال و شاد باشی اَزیز!
4
6
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۱
boysboys - مونیخ، آلمان
[::هانی - اسلو، نروژ::]. محض اطلاع،من اینجا معمولا با لحن و روحیه شوخی پست میزنم.نمونش هم همون موارد که دیدی.ولی اون همه ماجرا نیست و فقط یه قسمت خیلی کوچیک کاراکتر منه.با یک آیدی آنلاین و چند تا پست ترول و کمدی برای سرگرمی و تفنن نمیشه چیزی از بک گراند و کاراکتر واقعی افراد فهمید.
9
9
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
آهان آهان 😲 سرفه ام گرفت.
11
1
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
دقت کنید دوستان: یکسری از آدما که آگاهن و درک درستی از موضوعات دارن, پرسش وپاسخ مطرح می کنن. بحث میکنن. انتقاد میکنن, به حرفای همدیگه گوش میدن. یکسری از آدما دنبال حل موضوعن. یکسری از آدما هیچ موضوع و بحثی رو قبول ندارن, چون نمی فهمن, و نمیخان بفهمن. تنها چیزی رو که میفهمن هیچ چیز رو نمی فهمن. فقط به شکل آدما نگاه میکنن. فقط منفی دادنِ رو بلدن. که متاسفانه اکثرتون اینطورین. حکرای اَزیز دست مریزاد. جمهوری اسلامی دمت گرم ,که اینطوری خارج نشینا رو توی آب نمک خابوندی.
26
5
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۵
اقا رضا - کلن، آلمان
حداقل اون پشم ها تو می زدی جلو دوربین-. در اصل باید اون کسی رو که به این تجاوز کرده رو میاوردن تو برنامه و سوال می کردن چه چیزه این موجود با اینهمه پشم باعث تحریکش شده من که تا دو هفته اشتهای سکسم کور شد
2
28
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
دیدید دوستان: من عمداً نوشتم که سرفه ام گرفته و ۱ نفر ازشما برای ۱ سرفه چطوری سطل منفی رو واژگون میکنه. بعد میگین جمهوری اسلامی بده؟ جمهوری اسلامی میدونه چکار میکنه. چون آگاهانه قلع و قمع میکنه. ولی داستان شما حکایت دوستی یک مرد با میمونه! اکثرتون خطرناکید, چون نا آگاهانید و نارس. من از دستتون به ابلیس پناه می برم. چون ابلیس فقط اسمش بد در رفته. ولی اکثرِ شما بی نام و نشونین. سر تعظیم فرود مییارم به شما آدمای بی هویت. چون هویت و نشان شما فقط در منفی دادنه. در خدمت شما هستم. روزتان خوش
[::boysboys - مونیخ، آلمان::]بهتون گفتم اَزیز: من فکر میکردم که کارکتر شما اونه که می نویسین! ازتون معذرت هم خاستم. ولی ماجرا الان فرق کرد. چون می بینم دارین از مغزتون استفاده میکنین. یعنی میتونین فکر بکنین. قربونت
0
1
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۳
Chokam - ری، ایران
هنوز همجنسگرایی توی غرب هم تابو است منظور اینکه عادی نشده . ولی مهم اینه که قوانین از اینها حمایت میکنه توی فرمهای استخدام علاوه بر جنس زن و مرد جنس اینها هم اضافه شده ولی کارفرما اگه استخدام نکرد بخاطر پشم سینه ،چون هنوز عادی نشده وفوبیا وجود داره
0
1
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::اقا رضا - کلن، آلمان::]. اگر پشم های سینه اش را تیغ زده بود اشتهای سکس سرکار تحریک میشد؟! من تا امروز برداشتم این بود که فقط کاربر boysboys به مطالب مربوط به همجنسبازی علاقه مند هست.
14
7
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۱
boysboys - مونیخ، آلمان
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. چون آی کیوت پایینه، چشمت به اسم boys افتاد این فکرو کردی،همونطور که بعضی ایرونیای بیسواد فکر میکنن playboy یعنی پسرباز.بیسوادیه دیگه دیگه کاریت نیمشه کرد،یه جهان سومی .......من به هر چیزی علاقه داشته باشم بدون ترس از آدمهای ابتدایی و سطح پایین مثل تو میگم ....
من اگه بدونم کی به تو تجاوز کرده ، حتمأ کور بوده. آخه تو جنسیتت برای خودت هم مشخص نیست!!! لباس زنانه تو باور کنیم یا پشمای مردونه سینه تو ؟؟؟
3
12
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::هانی - اسلو، نروژ::]. [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. میگم ایرانی آزادی پذیر نیست شما میگید نه! فقط برید بالا نوشته ها و منفی مثبت ها رو ببینید 99 درصد هم از کشورای آزاد غربی هستند!! تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!
13
8
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
Pahbod666 - لندن، انگلستان
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. تو این وسط چی موس موس میکنی و میخوای از آب گل آلود ماهی بگیری؟ همه حرفهات آخرش هدفش میرسه به حمله به ایران.اصلا کسی همتحویلتنمیگیره خوبه! هی میاد یه پست میزنه نیش زبون میزنه در میره! بدجور عقده ای شدی بیچاره.برو یه سر ترکیه یا کشورای عربی بیینچه خبره ،به جنبنده ای نیست نظر نداشته باشن،دختر که هیچ پسر زیر ۱۸ ببینند یه ته قیافه داشته باشه امانش رو میبرن،تو چی شر وور از آزادی میگی؟ هنوز تو همین اروپا و مخصوصا آمریکاش هم خیلیها حالا به غلط،مخالف همجنسگرایی هستن،دعوا میشه،حمله میشه،تمسخر و حتی قتل و خودکشی.
8
10
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::boysboys - مونیخ، آلمان::]. خیلی عجیبه و از عکس العمل شما تعجب میکنم. بر فرض اینکه من اشتباه برداشت کرده باشم نباید سزاوار اینهمه توهین و کم لطفی شما باشم.
1
7
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
[::agha_ehsan - تهران، ایران::]. [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. [::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. [::Shahin.Orel - تهران، ایران::]. [::نیایش - تهران، ایران::]. [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::] لازمه مراتب سپاس خودمو و از تموم دوستان موافق و مخالف که وارد این گود شدن اِعلام کنم . بویژه تشکرِ دولوکس خودمو نثار دوستانِ والایی میکنم, که با موضع اصولی خودشون زمینه یک بحث تنگاتنگ رو بوجود آوردن. قربون همه شما
6
8
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. بابا عده فحاش اوغلی! تو که خودت راه براه به دیگران فحش میدی
2
5
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۱
boysboys - مونیخ، آلمان
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. شما نوشتی :"کاربر boysboys به مطالب مربوط به همجنسبازی علاقه مند هست." اونهم در جواب به یکنفر دیگه و نه مستقیم به خود من.نه اینکه چنین چیزی مهم یا بد باشه اما فکر نمیکنم جایی من جایی چنین ابراز علاقه ای کرده باشم؟ با این جوی که اینجا بود از این حرف فقط میشد قصد توهین و گستاخی برداشت کرد و جواب تند من هم واکنش به این فرض بود.اگه اینجور منظوری نداشتین،و این حرف بی منظور و بخاطر سو تفاهم زدید،من هم متاسفم از جواب بد و تندی که نوشتم.
5
7
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۸
millionaire - منچستر، انگلستان
این مرتیکه گوسفند نمیفهمه که زنها چون سینه شون بى مو و زیباست میندازن بیرون ، پاهاى پشمالوشونو میتراشن زیباش میکنند بعد میندازن بیرون ، اگه پاهاشون پشمالو و نتراشیده باشه میپوشونند ، شلوار میپوشن
8
9
پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. من تا به حال یک کلمه حرف زشت از دهانم بیرون نیامده. شاهد دارم. بهتان و افترا نزنید.
4
0
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::boysboys - مونیخ، آلمان::]. بنده با رجوع به بایگانی ذهنم اون برداشت را کردم. دلائلاش محفوظ. مهم این هست که فوبیا نداشته باشیم که شما هم مثل من اعتقاد دارید هر کسی آزاد است که هر طور میل دارد بپوشد و بتراشد و زندگی کند. اگر کسی با این شمایل دوستی من را بطلبد و دنبال همصحبت باشد، با او به گفتگو مینشینم و در انتها دست داده و خدا حافظی میکنم. فکر میکنم تمام دوستانی که در دفاع از ظاهر این شخص در اینجا نگاشتند، کم و بیش همین منش من را داشته باشند. از شما این را بپرسم، اگر یک جذامی که ظاهرش با نورم متفاوت است سر راه شما سبز شد و خواست دمی با شما بنشیند، آیا راهتان را کج میکنید و درخواستش را بیجواب میگذارید؟ .
2
0
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۴
یویوماما - ونوس، اریتره
یک چیزه دیگه کسی که اینقدر پشم رو سینه اش هست پشتش و حتما روی شانه هایش مقدار زیادی پشم دارد مردهای ایرانی میدونند چی میگم.پس یا این پشمای رو سینه اش مصنوعی است که همه رو جری کنه یا پشمای روی شانه اش را مثل صورت تازه تراشیده اش از بیخ تیغ زده که همون همه رو جری کنه . شما چی فکر میکنید؟
3
5
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::Pahbod666 - لندن، انگلستان::]. من با سند حرف میزنم . حرف من رو قبول نداری؟ برو بالا تعداد کامنت و منفی مثبت رو بشمار! باز اونرو قبول نداری از دوستمون هانی سوال کن . اونهم طرفدار منه؟ از زرتشت بپرس! آخه چقدر میخواهی خودت رو خراب کنی؟ آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است؟
11
3
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
هانی - اسلو، نروژ
[::یویوماما - خاش، ایران::] من با نظر کارشناسی شما موافقم .شما فرمودین یک چیز دیگه! بنده میگم ۲ چیز دیگه. یکیش اینه: این آقا میخاد با این کاراش همه رو بقول شما جری کنه, که دیدیم تعداد زیادی رو جر داد. که جر دادن عمل درستی نیست. تا جایی که یادمه جری با توم توی یک کارتن بودن. راستی از توم چه خبر؟ چیز دومی اینه که بنظرم ایشون تموم پشماشو یعنی موهای سینه اش رو کاشته. بقول شما مصنوعییه. ولی تعجبم چرا موی رو شونه هاش رشد نکرده؟ شاید کودش کمه, یا آفتاب زیاد خورده. ولی فکر میکنم میخاد همه خودمونو جری کنه. ولی کور خونده مارو ۴۱سال جر دادن و دیگه جر نمیخوریم. ممنون از بینش درست شما
9
5
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۱
boysboys - مونیخ، آلمان
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]جزامی خودش رو از قصدی جزامی نکرده و کاری نمیتونه برای قیافش کنه.ولی این آدم از قصد با این تیپ اومده جلوی دوربین با یک تیغ و یا کرم موبر و وکس ساده میتونست مشکل رو حل کنه.
3
6
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۱
boysboys - مونیخ، آلمان
کسی که میاد جلوی دوربین تلویزیون،یعنی قبول کرده مردم میبیننش و دربارش قضاوت میکنن.فرق داره با کسی که تو خیابون سرش به کار خودشه و میبینید رد میشید. هرچیزی یه چهار چوبی داره،یه خواننده که میاد میخونه،مردم انتظار دارن صداش خوب باشه اگه بد باشه اعتراض میشه ولی کسی به یه کارگر اعتراض نمیکنه چرا صدات گوش خراشه! اگه یه ورزشکار میاد فیگور میگیره خب باید بدنش ورزیده باشه اگه چربی و شکم بزنه بیرون همه ایراد میگیرن. ۱۰۰۰ تا مثال دیگه میشه زد.اینها انتظارات منطقیه کسی نمیتونه عوضش کنه. حالا این آدم اگه با لباس عادی پسرونه (یا با همین لباس زنونه ولی بدن بی مو) میومد همین حرفها رو میزد (اصلا کاری به گرایش و ماجراش نداریم) کسی ایرادی نمیگرفت.ولی وقتی میخواد زنپوش و ترنس باشه و اصرار داره با لباس زنونه و بدن پشمالو و شیو نشده بیاد جلوی دوربین تلویزیون جلو چشم صدها هزار بیننده،هیچ انتقادی نمیتونین کنید که چرا اکثر مردم بدشون میاد و انتقاد میکنند. آزادی شخصی اسمش روشه،وقتی کسی به میل خودش میاد جلو دوربین تلویزیون و صدهزار نفر یعنی خودش حق قضاوت رو به بیننده ها میده! .
3
7
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
grizzly - برلین، آلمان
بعضی ها فکر میکنند که ما اگر چیزی در مورد ظاهر این شخص نوشته ایم به این دلیله که گشت ارشاد هستیم یا مغزمون خشکه یا جنبه آزادی نداریم!! به این دوستان عرض کنم خیر همانقدر که این شخص حق داره که هر طور که دلش میخواد لباس بپوشه و آرایش کنه و کسی هم نباید عکس العمل نامتعارف نشان بده چون این شخص از حق آزادی استفاده میکنه ما هم به عنوان منتقد حق داریم از آزادی بیان استفاده کنیم و از او انتقاد کنیم چون او خودش رو متعلق به جامعه ایران میدونه و مخاطبینش ایرانیان هم هستند و البته انتقاد نباید توهین آمیز باشه
0
5
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
Pahbod666 - لندن، انگلستان
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. کدوم سند؟اصلا حالیت نیست کسایی که اینجا مخالف و موافق نظر دادن دقیقا با چی مخالفت کردن یا از چی حمایت.خودت رو به کاربرهای دیگه وصل نکن،حرف اونها با تو اصلا متفاوته.تو فقط اومدی از آب گل آلود ماهی بگیری،یه نظری استراتژیک نوشتی که بعد بتونی ازش استفاده کنی به خودت مشروعیت بدی .تو مطالب دیگه چیزهایی که نوشتی هنوز هست و اینجا هم معروفی.
3
8
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۷
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
کاربرانی که به امینا و طرز لباس پوشیدن او ایراد میگیرند و حالشان بهم میخورد و به او بی احترامی میکنند بدانند هیچکدام در جایگاه روانشناس و روانکاو و جامعه شناس نیستید و فکر نمیکنم ۴ سال پیاپی به شما تجاو شده باشد و مادری داشته باشید که رفاه خودش را به فرزندش ترجیح داده باشد و شما را نادیده گرفته باشد و اینهمه خشم و ترس و تنفر همانند امینا در وجودتان انبار شده باشد .حتما که او برای اینکارش دلایلی دارد که ما مردم معمولی از آن بیخبر هستیم و در جایگاهی نیستیم که این رفتارهای او را قضاوت کنیم و تهمت بزنیم و او را مسخره کنیم ،لطفا کمی مهربانتر باشید به کسانی که آسیب های اینچنین دیده اند
4
1
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::Pahbod666 - لندن، انگلستان::]. اولا توی هر صفحه راجع به همون صفحه بحث میکنیم. ثانیا برو بالا ببین "زرتشت" برای من تائییده نوشته! ثالثا کسانی که برای یک فرد آزادی پوشش ( به هر نحوی) قائل نیستند اونهم فردی که در اروپا هست و خودشون هم در اروپا هستند اول و آخر و وسط خشک مغز و ضد آزادی هستند!! یه عده از همون گشت ارشادیهای ایران صرفا دنبال منافع هستند ولی این کسانی که اینجا نظر دادند از اروپا هم هستند دقیقا نظرشون هست!!
7
5
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۰
آذرمیانه - آذربادگان، ایران
[::boysboys - مونیخ، آلمان::]. من خودم چند بار اینجا دیدم از لواط کار متجاوز به پسر بچه دفاع میکردی و نشون به اون نشون که نوشته بودی "خوب طرف هوس چون کرده" درسته؟.
6
5
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
[::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. گرامی ، من و بسیاری از دوستان مشکل با لباس ایشان ندارم ، این مسعله شخصی است ، اما زمانی که انسان چنین مسعله مهم اجتماعی را در یک کشور مرتجع اسلامی مطرح میکنه باید حساب شده لباس بپوشد ، لازم به تذکر است که در کشور نیوزلند برای اولین بار در تاریخ یک ترانس نماینده مجلس شد ، این سیاستمدار باهوش و نکته سنج وقتی در مجلس شرکت میکنه متعادل و نه بحث برانگیز و یا جنجالی لباس می پوشه ، چرا که هدفش اینه که مردم و مجلس به نظرات سیاسی او بها بدهند ، و ارزش حرف های او به حاشیه نرود ، البته این رعایت در مورد آقایان هم جایز است ، من اگه قراره برم مجلس عروسی رسمی ، طبیعتا اتی شرت رکابی نمیپوشم ، و یک مشت پشم و پیله سینه را بیرون نمی اندازم
3
5
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۷
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. اون نماینده نیوزیلند از کودکی بهش تجاوز نمیشده و از مادرش اینچنین بی مهری ندیده همانند امینا .شما اگر فیلم ده را ببینید متوجه میشوید که این طفلکی چه سرنوشتی داشته .باز هم میگویم بهتر است این مسئله لباس پوشیدن نامتعارف امینا را روانکاو و جامعه شناس نظر بدهند چون بسیار نکات ریزی دارد که ما از درک آن عاجز هستیم و سواد و معلومات آنرا نداریم فکر میکنم خود امینا هم آنقدر نفهم نیست و حتما دلیلی دارد که با این پوشش ظاهر شده .فقط ما نباید پیشاپیش او را قضاوت کنیم و به او ناسزا بگوئیم ،میدانم که این طرز لباس عادی نیست ولی برای فردی که آسیبهای وحشتناکی خورده و گذشته ی بدی داشته با مادری خودخواه که فرزندش را نادیده گرفته و به خواسته های او بی توجه بوده و شوهر و مرد جدید را به فرزندش ترجیح داده باید کمی احتیاط کنیم در باره نظر دادن به او و لباس پوشیدن او کمی صبور باشیم و مهربان و دلسوز و درک کنیم این قربانی تجاوز را .من فکر میکنم این طرز شکل و شمایل او حتما علتی دارد و نشان از مشکلی ست که ما از درک آن عاجز هستیم
0
3
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۱
boysboys - مونیخ، آلمان
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. ... موقوف.
5
7
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۱
boysboys - مونیخ، آلمان
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. اول که .... شما.دوم که بالا نوشتم من اینجا ۹۹٪ کامنت هام طنز و شوخی بود.فکر کنم اولین یا دومین باره جدی چیزی نوشتم.
3
7
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۱
boysboys - مونیخ، آلمان
[::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. اگه کامنتها رو بخونید،میبینید کسی با ترنس و لباس زنونه پوشیدن این فرد مشکلی نداره.با تضاد بدن پشمالو + لباس زنانه مشکل دارن.فکر میکنم خیلی دو قضیه با هم متفاوته؟ . چون کسانی که ترنس یا زنانه پوش هستن،دلیل اینکارشون اینه دوست دارن زن باشند و روحیات زنونه دارند.پس چطور کسی که اینقدر روحیات زنونه داره و حتی جلوی دوربین تلویزیونی برنامه جدی (نه شو سرگرمی) با لباس زنانه اومده،موهای بدنش که کاملا غیر زنانه و نازیبا هست رو نزده؟ والا الان مردها و پسرهای کاملا دگرجنسگرا هم اینجور بدن پر مویی ندارند و همه وکس و لیزر میکنن چون دوره زمانه عوض شده. اگه یک دختری اونهم توی تلویزیون با سبیل یا پاهای پرمو بیاد،مردم بدشون میاد. این ربطی به دشمنی با جنس دختر نداره.یا اگه یه ورزشکاری با اضافه وزن و شکم بزرگ بیاد تو تلویزیون همه ایراد میگیرند این ربطی به دشمنی با ورزش نداره.یک نفر هم نوشته بود بالا که شاید اینکار هدفمند و برای منفی و بد جلوه دادن این افراد جلوی مردم ایران بوده باشه که شاید هم بعید نباشه!
1
4
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۷
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. پدری که وقتی امینا مثلا خواب بوده تا صبح پای ماهواره فیلمهای بقول امینا خیلی بد میدیده و علنا هم میگه سکسی میدیده و بعد هم به فکر ازدواج افتاده و حتما هم ازدواج مجدد کرده و احتمالا این پسر که چشم و گوشش با فیلمهایی که پدر میدیده باز شده و شاهد رابطه پدر با زن جدید هم بوده و مادری که از پسرش میگذرد بخاطر عشق جدیدش و امینای بیچاره که از سن کم بهش تجاوز میشده و با ترس و خشم و استرس بزرگ شده با عقده بی مادری و بی پدری همه ی اینها را کنار هم بگذارید و میبینید که حتما او برای اینکارش دلیلی دارد شاید اعتراض به مادر پدر و جامعه نمیدانم من سواد و معلومات کافی در این زمینه ندارم ولی به عنوان یک مادر وقتی به این قضیه نگاه میکنم نمیتوانم پشمهای سینه و لباس زنانه و آرایش او را مسخره کنم و انتقاد کنم فقط حس میکنم که او دردی عمیق دارد که ما نمیدانیم و حق هم نداریم که او را اینچنین بیرحمانه قضاوت کنیم .و اما همه کسانی که این پست را دیدند و کامنت گذاشتند اصلا متوجه اصل جریان نشدند و فقط در باره ظاهر او کامنت گذاشتیم در حالی که این پست در باره تجاوز بود
3
1
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۷
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
امینایی که محتاج مهر مادری بوده ولی مرتب پاس کاری میشده از خانه مادر و شوهرش به خانه پدر و مادر بزرگ و عمه و خاله .
3
0
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۷
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::Lucky Luc - نیویورک، ایالات متحده امریکا::]. بله توجهی که از مادر طلب میکرد ولی مادر متوجه نشد یعنی نخواست که متوجه بشود و آزادی خودش را به التماس های فرزندش برای داشتن و تصاحب مادر را نشنیده گرفت و توجه نکرد .وقتی فیلم ده را ببینید با بازی امینا و مادرش وقتی که کودک خردسال بود متوجه میشوید که چه بسر امینا آمده و چرا تبدیل به اینی شده که میبینید .بی توجهی های مادر و نادیده گرفتن این پسر زمانی که به مادر و پدر داشته ولی هر کدام به فکر عشق و حال خودشان بودند
2
0
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
[::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. دوست نکته بین.مرسی گرامی . تحلیل شما از این تراژدی انسانی را قبول دارم. طبیعتا از جوانانی که رشد سالم نداشته اند و کودکی شان را از آنان دزدیده اند ؛ نمیتوان توقع داشت که همیشه منطقی رفتار کنند . در نهایت همانطور که هانی و شما اشاره کردید باید تابو ها را شکست
1
0
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۴
یویوماما - ونوس، اریتره
[::هانی - اسلو، نروژ::]. جری به معنی گستاخ شدن است عذر میخوام ولی منظور من عصبنانی شدن بود.
1
0
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۴
یویوماما - ونوس، اریتره
در ایران گی های شناخته شده ای نداریم .شاید ازفرخزاد و خردادیان بشود مثال اورد.ولی در خارج نام های زیادی وجود دارد جرج مایکل ،التون جان،کوین اسپیسی وخیلیهای دیگر اینها هرگز با لباس زنانه و ظاهر کریه هیچ کجا ظاهر نشدندو دیوید بویی و میگ جاگر با لباس زنانه ظاهر شدن که گی نبودن و میخواستند این تابو برای گی ها بشکنند که موفقیت چندانی تا به امروز نداشتند .لباس زنانه برای عضله و پشم و ریش ساخته و رشد نکرده است.همان طور که کت وشلوار و عبا و عمامه برای ظرافت زنانه ساخته و رشد نکرده است.من دلیلی نمیبینم این اقا با این ظاهر مسخره ادعای مظلومیت میکند.
2
1
جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.